Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Laatst gekregen compliment

Ga naar beneden

Laatst gekregen compliment Empty Laatst gekregen compliment

Bericht  Gast ma 2 apr 2012 - 0:11

Ik kreeg gister twee, vind ik, hele leuke complimenten van een vriendin, waaruit blijkt dat ik mezelf totaal anders zie.

'Ken je die serie, Mad Men? Jij doet me zo denken aan 1 van die vrouwen uit die serie, met je uitstraling en hoe je je presenteert!'

Ik pakte een simpel topje uit een kledingrek, wat zij blijkbaar nooit uitgekozen zou hebben. Ze ze: 'Ik vind het toch zó leuk hoe jij je eigen stijltje hebt! Als ik ga winkelen komt ik zoveel 'Princess-dingen' tegen en ik zou ze zelf nooit aandurven.'

Hebben jullie nog leuke complimenten gekregen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Laatst gekregen compliment Empty Re: Laatst gekregen compliment

Bericht  Gast ma 2 apr 2012 - 0:17

Een tijdje terug van mijn baas; 'Jij bent gewoon hartstikke slim, maar de enige die dat nog moet gaan geloven ben je zelf!'

Hij is echt zo tof; dankzij hem is mijn zelfvertrouwen de laatste maanden enorm gegroeid. En dat terwijl ik in het begin een beetje 'bang' voor hem was (omdat hij zoo gigantisch slim is en veel weet over zo'n beetje alles Laatst gekregen compliment 827601)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Laatst gekregen compliment Empty Re: Laatst gekregen compliment

Bericht  Toet ma 2 apr 2012 - 0:21

Ik kreeg vorige week van mijn stagebegeleidster te horen dat het fantastisch doe, dat ze nog nooit had meegemaakt dat een stagiair of nieuwe medewerker zó snel zo goed meedraaide en met de kinderen om kon gaan. Dat ik alleen zelf nog in mijn eigen kwaliteiten moet gaan geloven. smile
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatst gekregen compliment Empty Re: Laatst gekregen compliment

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum