Laatst gekregen compliment
Pagina 1 van 1
Laatst gekregen compliment
Ik kreeg gister twee, vind ik, hele leuke complimenten van een vriendin, waaruit blijkt dat ik mezelf totaal anders zie.
'Ken je die serie, Mad Men? Jij doet me zo denken aan 1 van die vrouwen uit die serie, met je uitstraling en hoe je je presenteert!'
Ik pakte een simpel topje uit een kledingrek, wat zij blijkbaar nooit uitgekozen zou hebben. Ze ze: 'Ik vind het toch zó leuk hoe jij je eigen stijltje hebt! Als ik ga winkelen komt ik zoveel 'Princess-dingen' tegen en ik zou ze zelf nooit aandurven.'
Hebben jullie nog leuke complimenten gekregen?
'Ken je die serie, Mad Men? Jij doet me zo denken aan 1 van die vrouwen uit die serie, met je uitstraling en hoe je je presenteert!'
Ik pakte een simpel topje uit een kledingrek, wat zij blijkbaar nooit uitgekozen zou hebben. Ze ze: 'Ik vind het toch zó leuk hoe jij je eigen stijltje hebt! Als ik ga winkelen komt ik zoveel 'Princess-dingen' tegen en ik zou ze zelf nooit aandurven.'
Hebben jullie nog leuke complimenten gekregen?
Gast- Gast
Re: Laatst gekregen compliment
Een tijdje terug van mijn baas; 'Jij bent gewoon hartstikke slim, maar de enige die dat nog moet gaan geloven ben je zelf!'
Hij is echt zo tof; dankzij hem is mijn zelfvertrouwen de laatste maanden enorm gegroeid. En dat terwijl ik in het begin een beetje 'bang' voor hem was (omdat hij zoo gigantisch slim is en veel weet over zo'n beetje alles )
Hij is echt zo tof; dankzij hem is mijn zelfvertrouwen de laatste maanden enorm gegroeid. En dat terwijl ik in het begin een beetje 'bang' voor hem was (omdat hij zoo gigantisch slim is en veel weet over zo'n beetje alles )
Gast- Gast
Re: Laatst gekregen compliment
Ik kreeg vorige week van mijn stagebegeleidster te horen dat het fantastisch doe, dat ze nog nooit had meegemaakt dat een stagiair of nieuwe medewerker zó snel zo goed meedraaide en met de kinderen om kon gaan. Dat ik alleen zelf nog in mijn eigen kwaliteiten moet gaan geloven.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Laatst gekregen compliment?
» Wat is jouw laatst gekregen compliment?
» Leukste compliment dat je ooit hebt gekregen?
» Laatst gekregen!
» Het laatst gekregen?
» Wat is jouw laatst gekregen compliment?
» Leukste compliment dat je ooit hebt gekregen?
» Laatst gekregen!
» Het laatst gekregen?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: