compliment?
+6
Guus
Muis
SleepingBeauty
Rush
_Femme
Teddyaapje
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
compliment?
Hier stond zojuist een verkoper aan de deur (glasvezel) die vroeg naar één van de hoofdbewoners, waarop ik zei dat hij de juiste persoon voor zich had....hij doet zijn zegje waarop ik zeg 'nee bedankt'. Zegt hij 'nog een fijne dag, en mag ik zeggen dat je er wel erg jong uitziet voor een hoofdbewoner?'. Dus ik zeg 'ja dat kan, zie er jong uit'. Hij: 'Mag ik vragen hoe oud je bent?'. Ik vind het nog steeds jammer dat ik niet gevraagd heb hoe oud hij dacht dat ik was haha.
Gelukkig ben ik langzaam op een leeftijd beland dat ik het niet erg vind als mensen me jonger schatten...'vroeger' had ik dat niet leuk gevonden.
Gelukkig ben ik langzaam op een leeftijd beland dat ik het niet erg vind als mensen me jonger schatten...'vroeger' had ik dat niet leuk gevonden.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Re: compliment?
In mijn ogen een erg bijdehante verkoper..
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Inderdaad, alsof hij je niet geloofd._Femme schreef:In mijn ogen een erg bijdehante verkoper..
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
haha grappig is dat!
Ben je nog zo jong of zie je er gewoon jong uit? Ik las het verkeerd...
Mijn vriendin had het een keer die is 24 en had ook zo'n verkoper aan de deur.
Die aan haar vroeg is je vader of moeder er ook
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
SleepingBeauty schreef:haha grappig is dat!Ben je nog zo jong of zie je er gewoon jong uit?Ik las het verkeerd...
Ow dat heb ik ook al eens gehad, toen ik net op mezelf ging wonen. Was 23 en werd nog regelmatig 18 geschat.
Gast- Gast
Haha dat is best bijdehand. Al moet ik zeggen, ik heb ook een blauwe maandag goede doelen aan de deur verkocht (ja, dat is kutwerk) en toen vroeg ik ook een keer of haar ouders er waren en toen keek ze me zo raar aan! Later dacht ik hm, misschien was ze wel de hoofdbewoner hahaha.
Gast- Gast
Haha, ik word ook altijd raar aangekeken wanneer iemand aan de deur vraagt wie de hoofdbewoner is.
Ook denken mensen vaak dat ik in een appartement woon, terwijl het gewoon een (heel hoge) koopwoning is. Volgens mij komen ze tot die conclusie vanwege die leeftijdsschatting.
Ook denken mensen vaak dat ik in een appartement woon, terwijl het gewoon een (heel hoge) koopwoning is. Volgens mij komen ze tot die conclusie vanwege die leeftijdsschatting.
Gast- Gast
Je had vast de kleine niet op je arm?! Anders had hij misschien nog gevraagd of je de oppas was Haha.
Vind hem overigens wel erg brutaal hoor.
Vind hem overigens wel erg brutaal hoor.
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Toppunt van mij:
Jongen die voor een schoolopdracht een goede doelen actie hield langs de deuren (middelbare school idd) en aan mij vroeg of mijn ouders thuis waren
Toen ik reageerde met 'waarschijnlijk wel, wil je hun adres?' stond hij me aan te kijken... Nou ja iets met lama's en poep..
Jongen die voor een schoolopdracht een goede doelen actie hield langs de deuren (middelbare school idd) en aan mij vroeg of mijn ouders thuis waren
Toen ik reageerde met 'waarschijnlijk wel, wil je hun adres?' stond hij me aan te kijken... Nou ja iets met lama's en poep..
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
Het was inderdaad een behoorlijke bijdehandte (schrijf je dat zo?!) verkoper! Ik ben niet echt dat je zegt jong, word volgende week 26. Maar ik denk dat ik mezelf ook wel 18 had kunnen schatten hoe ik er vanmiddag uitzag haha. De kleine lag lekker te slapen...anders had hij idd vast gedacht dat ik de oppas was!
Teddyaapje- Ratel
Teddyaapje schreef:Het was inderdaad een behoorlijke bijdehandte (schrijf je dat zo?!) verkoper! Ik ben niet echt dat je zegt jong, word volgende week 26. Maar ik denk dat ik mezelf ook wel 18 had kunnen schatten hoe ik er vanmiddag uitzag haha. De kleine lag lekker te slapen...anders had hij idd vast gedacht dat ik de oppas was!
Haha sorry, moet hier stiekem wel om lachen... Je bent nog jong hoor! Ik vind 26 echt niet oud... maar goed dat is mijn mening... Daarbij was hij lekker op dreef denk ik, probeerde je misschien toch nog even te porren voor de glasvezel
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Toen ik 19 was woonde ik samen met mijn toenmalige vriend. Ik zag er alleen niet uit als 19, maar als 15 jaar (moest me ook overal voor indentificeren, grrr). Dat heeft leuke situaties bij de voordeur opgeleverd.
Gast- Gast
Mijn vriend had het vorig jaar nog, vroeg iemand of zijn ouders misschien thuis waren. Mijn vriend is 28 en ziet er echt niet zo jong uit.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Ik had niet eens antwoord gegeven als zo'n knul aan me had gevraagd hoe oud ik ben. Dat gaat hem toch geen reet aan?
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik had het vorig jaar toen ik zwanger was en naar de AH was voor vlees voor de bbq. Ik dacht laat ik ook eens wat biertjes meenemen voor mn vriend. Toen moest ik gewoon mn ID laten zien.. Blijkbaar zag ze me aan voor een zwangere bierdrinkende 15-jarige
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
chococupcake schreef:Teddyaapje schreef:Het was inderdaad een behoorlijke bijdehandte (schrijf je dat zo?!) verkoper! Ik ben niet echt dat je zegt jong, word volgende week 26. Maar ik denk dat ik mezelf ook wel 18 had kunnen schatten hoe ik er vanmiddag uitzag haha. De kleine lag lekker te slapen...anders had hij idd vast gedacht dat ik de oppas was!
Haha sorry, moet hier stiekem wel om lachen... Je bent nog jong hoor! Ik vind 26 echt niet oud... maar goed dat is mijn mening... Daarbij was hij lekker op dreef denk ik, probeerde je misschien toch nog even te porren voor de glasvezel
Ik ben idd niet oud, maar uit zijn reactie kon ik opmaken dat hij me ergens tussen de 16 en 18 schatte. In vergelijking daarmee ben ik niet jong.
Haha, Clapperdie, das ook grappig!
Teddyaapje- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Wie wil jij een compliment geven?
» Mooiste compliment
» Laatst gekregen compliment
» Laatst gekregen compliment?
» Wat is jouw laatst gekregen compliment?
» Mooiste compliment
» Laatst gekregen compliment
» Laatst gekregen compliment?
» Wat is jouw laatst gekregen compliment?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: