Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

domme opmerkingen

+8
peach
Happydobby
blondje1313
Lejow
Aimee
mickey
Caroow
Flower_L
12 plaatsers

Ga naar beneden

domme opmerkingen Empty domme opmerkingen

Bericht  Flower_L di 5 maa 2013 - 1:42

nav....welke domme vragen of opmerkingen heb je gekregen.

2 wkn na bevalling j vroeg iemand die op kraambezoek was of ik in nieuwe jaar meteen weer moest werken of dat ik nog wat vrije dagen opnam. meid was 29....als het nu een man was geweest smile dacht dat zwverlof wel algemeen bekend is.

en toen j laatst op buik lag te slapen in de wagenbak, of hij dan wel kan slapen....euh...alsof hij voir zn lol de ogen dicht had

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

domme opmerkingen Empty Re: domme opmerkingen

Bericht  Caroow di 5 maa 2013 - 1:47

Waarom ik niet meer kon tillen? 32 weken zwanger toen Rolling Eyes En wanneer ik met verlof zou gaan, 10 maart? Ik ben 17 maart uitgerekend Laughing
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

domme opmerkingen Empty Re: domme opmerkingen

Bericht  mickey di 5 maa 2013 - 1:47

Ik vond het niet heel intelligent dat de arts van het CB aangaf dat F traag is met tanden krijgen. Het is niet zo dat ik er wat aan kan doen ofzo... Ik snap wel dat ze het in de gaten houden, maar wat kan ik nou met zo'n opmerking? Moet ik zn tanden eruit slaan? Rolling Eyes
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

domme opmerkingen Empty Re: domme opmerkingen

Bericht  Aimee di 5 maa 2013 - 1:49

mickey schreef:Ik vond het niet heel intelligent dat de arts van het CB aangaf dat F traag is met tanden krijgen. Het is niet zo dat ik er wat aan kan doen ofzo... Ik snap wel dat ze het in de gaten houden, maar wat kan ik nou met zo'n opmerking? Moet ik zn tanden eruit slaan? Rolling Eyes

haha zoiets heb ik bij het CB ook gehad. Ze vonden dat hij met 3 maanden toch echt wel zo'n vier uur tussen zijn voedingen moest laten, ik heb haar toen gevraagd of ik hem een horloge moest geven ofzo?!
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

domme opmerkingen Empty Re: domme opmerkingen

Bericht  Lejow di 5 maa 2013 - 1:53

Aimee schreef:
mickey schreef:Ik vond het niet heel intelligent dat de arts van het CB aangaf dat F traag is met tanden krijgen. Het is niet zo dat ik er wat aan kan doen ofzo... Ik snap wel dat ze het in de gaten houden, maar wat kan ik nou met zo'n opmerking? Moet ik zn tanden eruit slaan? Rolling Eyes

haha zoiets heb ik bij het CB ook gehad. Ze vonden dat hij met 3 maanden toch echt wel zo'n vier uur tussen zijn voedingen moest laten, ik heb haar toen gevraagd of ik hem een horloge moest geven ofzo?!


Dude, een horloge is ZO uit de tijd.
Ik zeg een Iphone met een 'wanneer is het flesje time-app'
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

domme opmerkingen Empty Re: domme opmerkingen

Bericht  mickey di 5 maa 2013 - 1:58

@Lejow: misschien is het ook handig als er dan een "wanneer-moet-welk-tandje-doorkomen"-app gemaakt wordt voor die kids domme opmerkingen 281626781
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

domme opmerkingen Empty Re: domme opmerkingen

Bericht  blondje1313 di 5 maa 2013 - 2:01

En F heeft toch niet eens zo weinig tanden. L heeft 7 tanden en sinds kort 2 kiezen, jongetje met wie ze gisteren speelde van een maand jonger heeft 8 tanden. Op zoiets zit F toch ook?

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

domme opmerkingen Empty Re: domme opmerkingen

Bericht  mickey di 5 maa 2013 - 2:02

Hij heeft onder 2 tandjes, boven de 4 voortanden en 2 kiezen.... Ik vind het ook niet weinig nee. Hij kan er prima mee bijten Wink
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

domme opmerkingen Empty Re: domme opmerkingen

Bericht  Lejow di 5 maa 2013 - 2:07

B heeft 5 tanden laughcry 2 onder, en de derde boven is gister doorgekomen.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

domme opmerkingen Empty Re: domme opmerkingen

Bericht  Happydobby di 5 maa 2013 - 2:08

mickey schreef:Hij heeft onder 2 tandjes, boven de 4 voortanden en 2 kiezen.... Ik vind het ook niet weinig nee. Hij kan er prima mee bijten Wink

Hier 4 boven 4 onder 4 kiezen en nu komen de hoektanden door. Als die er zijn moeten er nog steeds 8 kiezen komen. Hier kwam de eerste tand met 11 maanden door. Gaat dus nog wel even duren voordat alles door is.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

domme opmerkingen Empty Re: domme opmerkingen

Bericht  peach di 5 maa 2013 - 2:12

Of ik weer zwanger was,was net 2 mnd bevallen
peach
peach
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

domme opmerkingen Empty Re: domme opmerkingen

Bericht  Jasmine di 5 maa 2013 - 4:14

Toen J. een paar maanden oud was, was ik met haar in de stad en ze had een leuk roze pakje aan. Komt er iemand in de wagen kijken: 'is het een jongen of een meisje'.
- Nou mevrouw, het is een jongen, maar ik had liever een meisje gehad, vandaar de roze kleertjes, nou goed laughcry


Ik liep met J. in de stad en ze lag wat te pruttelen in de kinderwagen. Niet eens huilen ofzo, gewoon echte babygeluidjes. Een kind van een jaar of 6 reageert daarop tegen haar moeder. Waarop moeders zegt: 'de baby huilt, omdat hij zijn mama mist denk ik.
- En wie ben ik dan? De paashaas?
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

domme opmerkingen Empty Re: domme opmerkingen

Bericht  Miccie di 5 maa 2013 - 4:24

Jasmine schreef:Toen J. een paar maanden oud was, was ik met haar in de stad en ze had een leuk roze pakje aan. Komt er iemand in de wagen kijken: 'is het een jongen of een meisje'.
- Nou mevrouw, het is een jongen, maar ik had liever een meisje gehad, vandaar de roze kleertjes, nou goed domme opmerkingen 394967
?
Wij krijgen die vraag ook heel vaak. Wij hebben een jongen en hij heeft een hele stoere blauwe jas.
Ik reageer altijd met een jongen. Hij heeft niet voor niets een blauwe jas :-)
Veel mensen zien het ook gewoon dat het een jongen is. Hij schijnt een echt jongenshoofd te hebben.
Miccie
Miccie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 127
Punten : 134
Registratiedatum : 19-12-10
Woonplaats : Den Haag

Terug naar boven Ga naar beneden

domme opmerkingen Empty Re: domme opmerkingen

Bericht  Shisha di 5 maa 2013 - 4:39

De ergste die ik tot nu toe heb gehoord is van een collega die het niet eerlijk vindt dat zij nu harder moet werken omdat ik wat rustiger aan doe/de lichtere bewoners verzorg/de zwaardere samen wil doen. domme opmerkingen 394967
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

domme opmerkingen Empty Re: domme opmerkingen

Bericht  Gast di 5 maa 2013 - 6:31

Oh, lekker hoor. Zij heeft lekker een paar maanden extra vakantie en wij maar hard werken.

Een collega toen ik al vroeg in de ziektewet kwam omdat ik nauwelijks mijn ene voet voor de andere kreeg van de pijn. Al die weken pijn gehad, gemiddeld 3x per week naar het ziekenhuis voor een infuus, extra controle's, extra echo's en CTG's en noem alles maar op.
Nauwelijks iets kunnen doen met de oudste, volledig afhankelijk zijn van mijn man, op avonden zelf de trap niet op kunnen vanwege de pijn.

Ja, dat was echt een hele fijne vakantie.domme opmerkingen 3079029344

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

domme opmerkingen Empty Re: domme opmerkingen

Bericht  Urban Naked di 5 maa 2013 - 7:09

Ik stond wel met m'n mond vol tanden toen iemand de opmerking maakte 'nou, eitje toch, zo'n bevalling?'. Het was op twitter dus ik wilde niet te hysterisch reageren met teveel info over dat het echt heel erg mis was gegaan allemaal. Daar heb ik dus niet op gereageerd.

En inderdaad ook 2 maanden na de bevalling een collega die zei 'oh en jullie gaan meteen voor een tweede zie ik..?'. Die snapte er duidelijk niet veel van smile
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

domme opmerkingen Empty Re: domme opmerkingen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum