Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Commercie gericht op jonge moeders slaat door...

+45
Darius
Peanut
Liadan
Parisienne
Surya
Artemis
Sterrin_
Tania
Mamsie
meisjesmama
Thunder
kwak
Rush
kwebbeltje
missy.
Aimee
Bolleke
Elliot
Charles
Novalee
Marin
Susan
Catwoman79
VeryCherry
Printje
PapillonRose
Paper Crown
Parel
Razz
Kat1980
TukTuk
mzcharlotte
SarahKey
Slakje
Blair
Steep
sanne-84
Sanne
Luce
Filoria
ekjir@M
Gympie
Supertalentje
Puggle
Linda
49 plaatsers

Pagina 2 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Commercie gericht op jonge moeders slaat door... - Pagina 2 Empty Re: Commercie gericht op jonge moeders slaat door...

Bericht  sanne-84 ma 10 jun 2013 - 18:54

Kan er af en toe ook niet een middenweg.zijn?
Ja hier een beeld babyfoon en earosleep. Ik voel me daar beter bij, ook al hadden ze dit vroeger ook niet. Maar bedje en commode is wel 2e hand. En de eerste weken sliep ze bij ons in de wandelwagenbak en ging ze snel naar haar eigen bedje, geen wieg of consleper. Box niet want die kregen we niet gevonden. Wandelwagen wilde ik wel nieuw, vond ik gevoelsmatig ook veiliger.
Kleertjes koop ik nu bij zeeman oud, en 2e hands vind ik ook niet erg.

Maar de commercie zou toch overal doorslaan waar we net zo hard aan meedoen, niet alleen op kindergebied
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Commercie gericht op jonge moeders slaat door... - Pagina 2 Empty Re: Commercie gericht op jonge moeders slaat door...

Bericht  Filoria ma 10 jun 2013 - 18:57

Sanne schreef:
Filoria schreef:Helemaal mee eens. Ik snap nog steeds niet dat het doodnormaal is om een compleet nieuwe 'babykamer' te kopen waarbij je honderden (of zelfs duizenden?) euro's uitgeeft aan een paar meubeltjes, die los van elkaar veeel goedkoper zouden zijn. En inderdaad beeldbabyfoons, opvolgmelk voor peuters, uberhaupt voeding: kinderen in Tomas klas krijgen allemaal pakjes kindersap en kinderkoekjes mee naar school... wat is er mis met een appel en een beker melk? scratch Nee, ik ben totaal niet gevoelig voor die commercie.

Wat is er dan apart aan nieuwe meubels kopen? Ik heb wel gekeken op marktplaats, maar zag gewoon niets wat ik leuk genoeg vond. Verder hebben we er gewoon geld voor om alles nieuw te kopen en als we het straks niet meer gebruiken, dan zetten we het zelf te koop voor de ouders die wel tweedehands kopen.
Nieuwe meubels zijn niet persé verkeerd, maar ik vind die speciale babykamermeubels zo duur, als je bedenkt dat je eigenlijk alleen een klein bedje (dat je kort gaat gebruiken), een kast en een commode koopt. Terwijl een ladekast prima dienst kan doen als een commode, een 'volwassen' garderobekast ook werkt en een babybedje echt niet duur hoeft te zijn.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Steep ma 10 jun 2013 - 19:05

Ik had het hier laatst over met mijn moeder en ze had heel graag veel spullen van deze tijd willen hebben. Het maakt het leven een stuk makkelijker. Zo had de moeder van mijn beste vriendin graag ren sensormatje gewild, wie weet was haar zoontje dan nog in leven (overleden aan wiegendood). Ruben krijgt de nummer 4 voeding, hij slaapt er beter op als halfvolle melk en hij krijgt alleen een beker voor het slapen gaan. Als ik dat wil kopen omdat ik het handig vind en mij er prettig bij voel wat is dan het probleem? Mijn geld dus ik beslis lijkt me..
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Blair ma 10 jun 2013 - 19:10

Alsof "oudere" moeders geen koopzucht hebben laughcry. Buiten dat werk ik hard genoeg voor m'n geld en als ik dat aan dure dingen wil spenderen is dat mijn goed recht.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154

Bericht  Slakje ma 10 jun 2013 - 19:19

Wie ben ik om te gaan oordelen hoe een ander met z'n geld moet omgaan en wat zij allemaal voor haar kind moet kopen. Als we hier zouden vragen wat iets heel handig is als je mama bent, voor je kinderen, dan krijg je duizend verschillende antwoorden...
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  SarahKey ma 10 jun 2013 - 19:28

Opvolgmelk na een jaar vind ik sowieso onzin. Ze hebben het dan niet meer nodig en ik zie het als onnodig geld. Maar betekend niet dat een ander het niet mag kopen Wink
Ook vind ik peuterbedjes onzin. Ook onnodig geldverspilling als je 2-3 jaar later weer een nieuw bed moet kopen.

Ik ken ook wel stellen die echt alles nieuw kopen voor hun kind. Als je er het geld voor (over) hebt waarom ook niet.
Al moet ik om 1 stel soms wel lachen. Zelf alles merk, zowel kleding als het eten, alles wat bij de lidl is gekocht is meteen al vies en slecht. Alles voor het kindje nieuw gekocht want tweedehands vinden ze ook vies. En wat geven ze het kind vervolgens voor fv, het kruidvat merk en kruidvat luiers Commercie gericht op jonge moeders slaat door... - Pagina 2 394967 Niets mis mee natuurlijk, maar toen ik zei van jullie wel aan de merkspullen en je kind krijgt het huismerk keken ze mij raar aan. ' ja maar het bespaard' Laughing

Hier bijna alles tweedehands. En we hebben er net zoveel plezier van. Sommige dingen willen wij wel nieuw zoals het achterzitje op de fiets, autostoel, meubels van de kinderkamer etc. Maar als ik bedenk hoeveel geld we al bespaard hebben word ik gewoon blij. Met dat geld kunnen we weer andere dingen doen.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Sanne ma 10 jun 2013 - 19:30

Filoria schreef:
Sanne schreef:
Filoria schreef:Helemaal mee eens. Ik snap nog steeds niet dat het doodnormaal is om een compleet nieuwe 'babykamer' te kopen waarbij je honderden (of zelfs duizenden?) euro's uitgeeft aan een paar meubeltjes, die los van elkaar veeel goedkoper zouden zijn. En inderdaad beeldbabyfoons, opvolgmelk voor peuters, uberhaupt voeding: kinderen in Tomas klas krijgen allemaal pakjes kindersap en kinderkoekjes mee naar school... wat is er mis met een appel en een beker melk? scratch Nee, ik ben totaal niet gevoelig voor die commercie.

Wat is er dan apart aan nieuwe meubels kopen? Ik heb wel gekeken op marktplaats, maar zag gewoon niets wat ik leuk genoeg vond. Verder hebben we er gewoon geld voor om alles nieuw te kopen en als we het straks niet meer gebruiken, dan zetten we het zelf te koop voor de ouders die wel tweedehands kopen.
Nieuwe meubels zijn niet persé verkeerd, maar ik vind die speciale babykamermeubels zo duur, als je bedenkt dat je eigenlijk alleen een klein bedje (dat je kort gaat gebruiken), een kast en een commode koopt. Terwijl een ladekast prima dienst kan doen als een commode, een 'volwassen' garderobekast ook werkt en een babybedje echt niet duur hoeft te zijn.

Oh zo, dat geeft er dan met mee te maken dat het er zo leuk uitziet denk ik, mensen kopen toch ook vaak genoeg een tweepersoonsbed met bijpassende nachtkastjes en kledingkast? Dat gebruik je wel langer natuurlijk, maar ik snap het complete babykamertje echt wel, ook al hebben we hem zelf niet compleet, maar dat is ruimtegebrek.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  mzcharlotte ma 10 jun 2013 - 19:30

Ik denk niet dat het per definitie aan de doelgroep ligt, maar kersverse ouders zijn wel de makkelijkste doelgroep om 'spul' aan te verkopen. Een docent van mij vertelde dat van alle productgroepen er per jaar de meeste nieuwe baby- en kinderproducten werden gelanceerd. Ik kan me voorstellen (en ik ben bang dat ik dat zelf ook ga hebben) dat consumenten er massaal intrappen, want je wilt toch immers 'het beste' (wat dat ook moge zijn) voor je kind(eren).
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  TukTuk ma 10 jun 2013 - 19:37

Denk dat je wel een goed punt hebt. Anders voorbeeldje is bijvoorbeeld de bumbo seat, want het is óh zo leuk als je kindje al lekker kan zitten en wat meer van de wereld kan zien, dat gun je je kindje toch wel?!
Hun slogan is ook "For the love of children" En onwetende ouders kopen zo'n stoeltje met alle gevolgen van dien..
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Luce ma 10 jun 2013 - 19:40

Wat is er dan mis met de Bumbo Seat? Ik heb even gegoogled, maar het is toch gewoon zo'n stoeltje wat extra steun geeft?

Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  Kat1980 ma 10 jun 2013 - 19:42

Ik ben daar niet gevoelig voor (geweest). Heb hier in ieder geval geen spullen staan die ik niet heb gebruikt en sommige dingen heb ik eerst geleend van vriendinnen of familie om te bekijken of ik het wat vond. Het enige dat ik vind dat mijn kinderen (onnodig) veel hebben, is speelgoed. Maar daar ben ik niet de enige schuldige in Wink (vriend, opa's, oma's, vrienden)

Qua spullen hebben wij alles nieuw gekocht of gekregen. Ik zie daar ook geen probleem in als je dat geld te besteden hebt. De economie moet tenslotte ook gestimuleerd worden Wink
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Steep ma 10 jun 2013 - 19:46

Luce schreef:Wat is er dan mis met de Bumbo Seat? Ik heb even gegoogled, maar het is toch gewoon zo'n stoeltje wat extra steun geeft?

Ouders die hun kinderen te vroeg in zo'n stoeltje zetten. Het is vanaf 4 maanden, maar ouders zetten hun baby ook al daarvoor in het stoeltje. Wij hebben er ook 1 maar pas met 7 maanden in gebruik genomen en alleen onder de douche.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Bericht  Luce ma 10 jun 2013 - 19:49

Ok, maar dat heeft dan toch met verantwoordelijkheid van de ouders te maken? Ik bedoel, je gaat je kinderwagen ook met 4 maanden nog niet ombouwen tot buggy. Maar er zijn ook ouders die dat doen. Dat is gewoon onjuist gebruik van het product, lijkt me niet dat het aan het product zelf ligt.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  TukTuk ma 10 jun 2013 - 19:51

Luce schreef:Wat is er dan mis met de Bumbo Seat? Ik heb even gegoogled, maar het is toch gewoon zo'n stoeltje wat extra steun geeft?

Het heeft altijd een reden als een kindje nog niet zelfstandig kan gaan zitten, dan is zijn wervelkolom en de spieren die de wervelkolom ondersteunen hier nog niet klaar voor / nog niet sterk genoeg voor. Als je je kindje vervolgens gaat in een bepaalde houding dwingt, is dat niet goed. Er komt dan een te grote druk op de ruggenwervel te staan omdat het kind niet door de spieren recht op wordt gehouden maar door het stoeltje.
En dan heb je ook nog eens ouders die hun kindje er veels te jong in zetten, en dan krijg je dit:

Kindje van 5 weken:
Commercie gericht op jonge moeders slaat door... - Pagina 2 Hayden%2Bin%2Bbumbo
Commercie gericht op jonge moeders slaat door... - Pagina 2 199813_10150166465136800_667726799_8330542_6119398_n

Kindje van 8 weken:
Commercie gericht op jonge moeders slaat door... - Pagina 2 100_6988
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  TukTuk ma 10 jun 2013 - 19:54

Luce schreef:Ok, maar dat heeft dan toch met verantwoordelijkheid van de ouders te maken? Ik bedoel, je gaat je kinderwagen ook met 4 maanden nog niet ombouwen tot buggy. Maar er zijn ook ouders die dat doen. Dat is gewoon onjuist gebruik van het product, lijkt me niet dat het aan het product zelf ligt.

Het ligt wel aan het product, want ook met 4 maanden zijn de meeste kinderen er nog niet klaar voor om recht op te zitten. Je zou het stoeltje pas moeten gebruiken als je kind zelfstandig kan zitten, maarja dan is het stoeltje overbodig.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Steep ma 10 jun 2013 - 19:58

Luce schreef:Ok, maar dat heeft dan toch met verantwoordelijkheid van de ouders te maken? Ik bedoel, je gaat je kinderwagen ook met 4 maanden nog niet ombouwen tot buggy. Maar er zijn ook ouders die dat doen. Dat is gewoon onjuist gebruik van het product, lijkt me niet dat het aan het product zelf ligt.

Klopt, maar de ene partij vind dat je een kindje in een houding forceert (niet goed voor nek, rug en houding) en de andere vind van niet. Maar het is wel aan de ouder hoe het wordt gebruikt inderdaad. Ik zou er ook moeite mee hebben als iemand zijn kindje daar de hele dag in laat zitten. Maar dat kwartier wat Ruben er in zat, nee daar heb ik geen moeite mee.

Ik ben wel van mening dat 4 maanden veel te vroeg is, maar niet dat het, als je het op de gepaste manier gebruikt, schadelijk is voor je kind.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Bericht  Filoria ma 10 jun 2013 - 19:59

Wat zielig, die foto's Sad Maar hoe weet je zo precies hoe oud die kindjes zijn?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  TukTuk ma 10 jun 2013 - 20:04

Filoria schreef:Wat zielig, die foto's Commercie gericht op jonge moeders slaat door... - Pagina 2 1371890812 Maar hoe weet je zo precies hoe oud die kindjes zijn?

Dat is nog het ergste.. Deze fotos komen van blogs van ouders af die heel trots er bij zeggen hoe oud hun kindje is en hoe geweldig schattig het er uit ziet.. Zoals hier dus http://melner.blogspot.be/2011/06/bumbo-seat-compare-and-contrast.html

(Heb gewoon gezocht op bumbo seat 6 weeks bijvoorbeeld op google afbeeldingen.

Of hier : http://epsteele.blogspot.be/2011/01/8-weeks-old.html en er dan nog bijzeggen: "Eileen is getting better at sitting up in her Bumbo every day. " Commercie gericht op jonge moeders slaat door... - Pagina 2 394967
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Razz ma 10 jun 2013 - 20:09

Ik vind dat 'doorslaan' eigenlijk best overdreven. Je bent er nog altijd zelf met je hoofd bij. En de een wil nou eenmaal alles nieuw omdat ze er gewoonweg het geld voor hebben, er gewoon een beter gevoel bij hebben of het daarna voor nog 3 andere kinderen gaan gebruiken. Nou laat het gewoon.

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Bericht  Parel ma 10 jun 2013 - 20:23

Het enige waar ik in doorsla is kleding voor onze dochter, maar daar koop ik nog niet eens het duurste voor, ik vind kleding gewoon erg leuk.

We hebben wel een nieuwe kamertje gekocht, maar dat kamertje was 500 euro voor een mooie kast, grote commode en een bedje. Dat ga je veel goedkoper ook niet vinden.

Dat nannycare matje vond ik persoonlijk wel heel prettig, evenals de moederfiets, maar het matje werd vergoed en ik had jaren geleden een nieuwe fiets nodig dus heb deze op de groei gekocht. Mijn schoonzus heeft een fiets van 1000 euro en dat vind ik wel belachelijk. Hun zijn wel echt doorgeslagen, nog niet eens voor de veiligheid van hun dochter maar meer voor het allerduurste willen hebben.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Paper Crown ma 10 jun 2013 - 20:25

Julian moest zo'n stoeltje wegens de afplatting van zijn hoofdje geadviseerd door de fysio. Nu was Julian 4 maanden, ik vroeg ook aan de fysio: 'eh maar dat is toch hartstikke slecht?!' Zei ze: alles wat je de hele dag je kind in zet is slecht. Die kleintjes moet je ook niet zo neerzetten. Die vullen dat stoeltje niet op en omdat ze niet klem zitten kunnen ze er uitkukkelen. Heel zielig.

Kim, ik ben zo'n voorbeeld. Julian heeft zijn eigen babypark hier. Alles is nieuw. Hij heeft zelfs 2 dure wagens. Een Joolz van 1100,- en een Bugaboo van 619,-. Ik bén ook doorgeslagen. Maar babystuff is ook gewoon duur. De box die ik heb heb je ook zonder lade, met lade is hij 200,- duurder. Maar wij liepen letterlijk met een waas voor de ogen door de babypark haha! Kijk, als je moet let je echt wel op je budget maar als je budget toereikend is en je hebt het er ook voor over, waarom zou je 't dan niet kopen? Wat wel zo is bij ons, alles wat we hebben gebruiken we. Het aerosleepmatje in de wieg was wel dé aangesmeerde miskoop. De verkoopster zag natuurlijk wel aan ons dat we niet echt erg vonden om geld uit te geven aan de baby en toen zei ze: 'sommige pasgeborene willen ook in de wieg op hun buik slapen, dan heb je spijt hoor als je dat matje niet hebt' en dom als ik was zei ik: 'o,ja doe dan maar..' Terwijl ik dondersgoed weet zo'n matje is zó gehaald als t nodig zou zijn maar ja je ziet je baby al stikken in die ene avond dat je dat ding niet hebt. Nog een miskoop: t babykuipje van Triptrapp, Julian pastte daar al met 3 maanden niet in. En daarvoor wilde hij er geeneens in en mij leek 't zo gezellig baby aan tafel bij ons. Realiteit is dat we hem niet in 't ding konden zetten dus of hij lag in de box of in zijn wipper erbij.

Ben 't dus met je eens, doorslaan in de spullen maar ik vind dat eigenlijk niet eens erg. Het babykuipje verkoop ik wel weer en de aerosleepmatje in de wieg heb ik weggegeven.

Waar ik me wel in vergist heb is dat ik dure kleding voor hem had wat gewoon NIET lekker zat. Een gebreid boxpakje van Tommy Hilfiger in maat 50 met knoopjes aan de onderkant.. Geen drukknoopjes maar hele knoopjes. Nou belachelijk. Dus veel kleding is gekocht op 'ah wat schattig!!' Poef, weg geld!

Ah jaa.. Ik mocht eindelijk. Ik ging los ook. Next baby moeten we maar zien.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gast ma 10 jun 2013 - 20:29

Wat ben ik trouwens blij geweest met onze goedkope babykamer van Ikea. Die is hier namelijk ook niet gebruikt. Ja; de commode heel in het begin, maar verschonen en aankleden deden we al snel op bed of de bank. En het bedje heeft heel goed dienst gedaan als uit bed val bescherming Laughing
Overigens hebben we hier wel in totaal 5 draagdoeken, drie babydragers en twee peuterdragers (gehad). Ook niet nodig natuurlijk. Het is ook maar net waar je waarde aan hecht, en als je iets belangrijk of simpelweg mooi vindt, en het geld ervoor kunt missen. Tja..waarom dan niet Commercie gericht op jonge moeders slaat door... - Pagina 2 561177

Gast
Gast

Bericht  PapillonRose ma 10 jun 2013 - 20:45

Hmmm... Dan voldoe ik op sommige gebieden zeker aan de omschrijving doorgeslagen moeder laughcry

Ik heb veel nieuw gekocht, en ook dingen als een beeldbabyfoon, een nannycare slaapmatje, een moederfiets.. Al was die laatste wel min of meer nodig en heb ik een goedkope bij halfords gekocht. Mijn oude fiets was aardig gaar en er kon geen stoeltje voorop omdat ik een vreemd stuur had. Als ik dan toch een nieuwe fiets nam, dan gelijk een moederfiets. Beeldbabyfoon vind ik trouwens enorm handig (al heb ik hem inmiddels verkocht), als je kindje geluiden maakt kun je makkelijk zien of dat bijvoorbeeld in de slaap is of niet. Dan loop je niet het risico je net slapende kind wakker te maken door te gaan kijken. Slaapmatje was vooral voor mijn eigen gemoedsrust, maar zie er ook niks op tegen verder.

Kleertjes heeft ze heel veel van, teveel. Aan de andere kant koop ik bijna alles in de sale of goedkope winkels, en soms ook tweedehands als het zo uitkomt. Speelgoed hetzelfde, we hebben een vestiging van intertoys hier geloof ik.. Maar ze krijgt ook veel van familie, ik verwen haar zelf graag.. En soms koop ik ook speelgoed tweedehands, dus niet alles hoeft nieuw.

Hier is het dus wel een beetje een mix. Ook het kamertje was deels nieuw en deels tweedehands. Verder koop ik dus niet alles nieuw, en verkoop soms ook dingen die we niet meer gebruiken.

Ik denk wel dat ik gevoelig ben voor bepaalde dingen, en daarnaast vind ik sommige dingen ook gewoon leuk. Kleertjes en speelgoed bijvoorbeeld. En waarom zou ik me niet uitleven, ik heb vooralsnog maar 1 kind en de mogelijkheid het te doen. Als we ons daar prettig bij voelen, prima toch? Moet ieder voor zich weten, en ik vind het ook niet meteen doorgeslagen als je overal aan mee doet en alles nieuw koopt. En hier vind ik de balans tussen nieuw en tweedehands eigenlijk wel goed. Koop niet alles maar klakkeloos, en dus ook niet alles nieuw.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Printje ma 10 jun 2013 - 20:48

Razz schreef:Ik vind dat 'doorslaan' eigenlijk best overdreven. Je bent er nog altijd zelf met je hoofd bij. En de een wil nou eenmaal alles nieuw omdat ze er gewoonweg het geld voor hebben, er gewoon een beter gevoel bij hebben of het daarna voor nog 3 andere kinderen gaan gebruiken. Nou laat het gewoon.

Dat vind ik ook, wij hebben ook een aerosleep op het bedje en ik voel me er gewoon fijner bij.
Ze hebben idd veel speelgoed maar ik vind dat gewoon leuk om te geven en bovendien spelen ze er lekker mee.

Maar goed, de beste stuurlui staan aan wal zullen we maar zeggen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  VeryCherry ma 10 jun 2013 - 20:56

Ik ben denk ik totaal niet doorgeslagen. Een babyfoon heb ik bijvoorbeeld nooit gehad, geen speciale matjes, geen moederfiets of speciale opvolgmelk. Ik ben er ook niet gevoelig voor trouwens. N heeft wel veel speelgoed en kleding. Hij is nu in de merkkleding-fase en ik vind het leuk om dat voor hem te kopen. Nu heb ik het geld er ook gewoon voor, dus ik vind er niks mis mee. Hij moest ook een nieuwe fiets voor school, dus hij heeft een nieuwe gekregen, in plaats van de eeuwige afdankertjes van familie wat van ellende al half uit elkaar viel.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: