Pregnyl en moeders voor moeders
+9
Roos
Lonely Goatherd
Happydobby
Earane
Tania
MADDIE
_Lana_
Teddyaapje
vlinder-2011
13 plaatsers
Pagina 1 van 1
Pregnyl en moeders voor moeders
Heeft iemand ervaring met moeders voor moeders? En doen jullie er aan mee?
Ik ben zelf (nog) niet zwanger maar mijn man gebruikt wel pregnyl omdat zijn hypofyse niet goed werkt en hij daardoor weinig goed zaad aanmaakt, helaas is de pregnyl ook nu weer niet verkrijgbaar. (gelukkig voor ons hebben we voor ongeveer 3 weken nog wat) Bij moeders voor moeders kun je als zwangere vrouw in de eerste weken van je zwangerschap urine inleveren waarvan pregnyl kan worden gemaakt. Zouden jullie hier aan mee doen en waarom wel of waarom niet?
Ik ben zelf (nog) niet zwanger maar mijn man gebruikt wel pregnyl omdat zijn hypofyse niet goed werkt en hij daardoor weinig goed zaad aanmaakt, helaas is de pregnyl ook nu weer niet verkrijgbaar. (gelukkig voor ons hebben we voor ongeveer 3 weken nog wat) Bij moeders voor moeders kun je als zwangere vrouw in de eerste weken van je zwangerschap urine inleveren waarvan pregnyl kan worden gemaakt. Zouden jullie hier aan mee doen en waarom wel of waarom niet?
vlinder-2011- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11
Re: Pregnyl en moeders voor moeders
Ik wilde het bij T. wel doen maar hier komen ze het niet ophalen en het verzamelpunt hier in de buurt lag op 25min rijden. Dat had ik er niet voor over.
Nu ligt er een verzamelpunt een dorp verder en ik denk dat ik het daar wel naartoe zou willen brengen.
Nu ligt er een verzamelpunt een dorp verder en ik denk dat ik het daar wel naartoe zou willen brengen.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb wel meegedaan. Het was een kleine moeite en ik heb zelf ook pregnyl gebruikt.
Ik vind het echt heel erg om te horen dat de pregnyl weer niet beschikbaar is. Dan ben ik net optijd geweest, denk ik.
Succes!!
Ik vind het echt heel erg om te horen dat de pregnyl weer niet beschikbaar is. Dan ben ik net optijd geweest, denk ik.
Succes!!
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Ik heb er twee keer aan meegedaan. Ik vind het een kleine moeite met mooie resultaten.
Gast- Gast
Dit keer niet gedaan. Wil het de volgende keer wel gaan doen!! Je kunt er veel goeds mee doen!!
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
De eerste keer heb ik wel meegedaan, de tweede keer niet.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb wel meegedaan omdat ik zelf ook pregnyl nodig heb gehad om zwanger te worden. Anders zou ik ook hebben meegedaan.
Earane- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 813
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb meegedaan, het was een kleine moeite.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Goed om te horen dat zoveel wel mee hebben gedaan! Zonder de pregnyl hebben wij een zeer kleine kans om zwanger te worden en ik denk vele met ons, laat maar weer zien hoeveel goeds je hebt gedaan..
Ik heb meegedaan en zou dat een eventuele volgende keer weer doen. Het is een relatief kleine moeite.
Lonely Goatherd- Prater
- Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12
Eerste zwangerschap niet, nu wel!
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Il wilde meedoen, maar kwam niet door de vragenlijst dus het mocht niet. Vond het erg jammer juist omdat ik weet dat er zo'n tekort is
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
De eerste keer heb ik meegedaan, maar toen moesten we na drie weken afbellen, dit heeft mijn man gedaan. Ik vond het vreselijk, zo confronterend.
Daardoor durfde ik deze keer niet meer zo goed, en toen ik me alsnog aan wilde melden kon het niet meer...
Daardoor durfde ik deze keer niet meer zo goed, en toen ik me alsnog aan wilde melden kon het niet meer...
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Ik doe momenteel mee, vind het een kleine moeite.
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Super zeg allemaal! En muppetje, heb jou verhaal een beetje gevolgd en dan is het ook wel logisch dat je het niet hebt gedaan.. Je eigen gaat dan wel even voor..
vlinder-2011 schreef:Super zeg allemaal! En muppetje, heb jou verhaal een beetje gevolgd en dan is het ook wel logisch dat je het niet hebt gedaan.. Je eigen gaat dan wel even voor..
Ah das lief, dankjewel
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Tania schreef:De eerste keer heb ik wel meegedaan, de tweede keer niet.
+ 1
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangere meiden, doe mee met Moeders voor Moeders!
» Moeders informeren moeders. Wie doet er mee?
» Klaar met Moeders voor moeders
» Ervaringen Pregnyl en zwangerschapstest
» Moeders voor Moeders
» Moeders informeren moeders. Wie doet er mee?
» Klaar met Moeders voor moeders
» Ervaringen Pregnyl en zwangerschapstest
» Moeders voor Moeders
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: