Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Commercie gericht op jonge moeders slaat door...

+45
Darius
Peanut
Liadan
Parisienne
Surya
Artemis
Sterrin_
Tania
Mamsie
meisjesmama
Thunder
kwak
Rush
kwebbeltje
missy.
Aimee
Bolleke
Elliot
Charles
Novalee
Marin
Susan
Catwoman79
VeryCherry
Printje
PapillonRose
Paper Crown
Parel
Razz
Kat1980
TukTuk
mzcharlotte
SarahKey
Slakje
Blair
Steep
sanne-84
Sanne
Luce
Filoria
ekjir@M
Gympie
Supertalentje
Puggle
Linda
49 plaatsers

Pagina 3 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Commercie gericht op jonge moeders slaat door... - Pagina 3 Empty Re: Commercie gericht op jonge moeders slaat door...

Bericht  Catwoman79 ma 10 jun 2013 - 20:58

Ik ben het wel met je eens Kim.
Zelf ben ik niet echt doorgeslagen trouwens.
Ik heb een lade kast van de ikea als commode, juist omdat ik een kast wou die hij de rest van zijn leven kon gebruiken. Ruben ligt op mijn oude bed van vroeger.
Hij heeft nooit sensor matjes, of aerosleep gehad.

Hij wordt wel gigantisch verwend trouwens, door oma.
Het ontbreekt hem aan niets, maar veel speelgoed is 2de hands of gekregen op verjaardag ofzo.
Wel heb ik een moederfiets, via mijn fietsproject op het werk. En ik moet zeggen dat mijn eventuele volgende fiets er weer 1 wordt, vind het ideaal dat hij zo ruim en stevig is.
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Commercie gericht op jonge moeders slaat door... - Pagina 3 Empty Re: Commercie gericht op jonge moeders slaat door...

Bericht  Printje ma 10 jun 2013 - 20:59

Maar dat is toch met alles tegenwoordig"? Alles slaat toch soms door tot het idiote af? dat heeft niets met moeders te maken vind ik maar met deze tijd. Als je ziet wat er tegenwoordig toch allemaal te koop is?

Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Susan ma 10 jun 2013 - 21:08

Inderdaad, dat is met alles. Mensen ruilen hun perfect werkende telefoon in omdat ze per se een iPhone 5 of een Samsung Galaxy S4 willen, tuinen worden niet meer ingericht met simpele plastic stoelen, maar met een design loungeset van tegen de duizend euro, als je gaat trouwen dan is daar een complete markt voor waar alles het driedubbele kost. Om nog maar te zwijgen over kleding en het volgen van de mode. Inspelen op het gevoel van (on)veiligheid gebeurt ook overal. Op Schiphol kun je je koffer laten sealen, dat is gewoon een simpel stuk plastic erom, maar het kost je wel ruim 8 euro per koffer. Het zal best dat veel moeders er gevoelig voor zijn, maar het is niet moeders-eigen.

Of je eraan toegeeft is je eigen zaak. Mensen bepalen nou eenmaal zelf wat ze met hun eigen geld doen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Printje ma 10 jun 2013 - 21:10

Idd Susan, die telefoons met een sensor ofzo die ziet waar je naar kijkt ofzoiets en je hem zo kan bedienen, das toch ook helemaal doorgeslagen?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Susan ma 10 jun 2013 - 21:12

Ja, sowieso hoe snel het gaat, de ene iPad of iPhone ligt net een half jaar in de winkel of de volgende komt er alweer aan, en dat geldt voor zoveel elektronische apparatuur.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Printje ma 10 jun 2013 - 21:14

Ja idd man zei laatst nog, en zo is het helaas ook nog, op het moment dat je je nieuwe pc gekocht heb is hij eigenlijk alweer verouderd. Die veranderingen gaan zo snel allemaal.

Maar ook in de supermarkt zelf, als je toch ziet wat er af en toe allemaal ligt? Hier bij de ah hebben ze nu zelfs cakebeslag in een soort vorm dat je alleen nog maar in de oven hoeft te zetten. Prima hoor, maar ze bedenken steeds maar nieuwe dingen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Susan ma 10 jun 2013 - 21:18

Ja, nu kun je ook opeens weer koffie zetten met hele koffiebonen, dat is nu kennelijk weer helemaal geweldig. Ik zie het nu al gebeuren dat er over een paar jaar een reclame is: 'Nu voorgemalen koffiebonen!'

Net als die speculoospasta, dat is dan een soort broodbeleg van speculaas en daar zijn dan nu ook koekjes van: speculooskoekjes. Eh, die waren er toch al, dat was toch het hele idee, dat het een pasta was van speculaasjes? Ze verzinnen van alles inderdaad. Maar als ik het leuk/handig/lekker vind dan koop ik het gewoon, dan ga ik er verder ook niet principieel over doen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Marin ma 10 jun 2013 - 21:18

Susan schreef: Op Schiphol kun je je koffer laten sealen, dat is gewoon een simpel stuk plastic erom, maar het kost je wel ruim 8 euro per koffer.

Wat een grappig voorbeeld smile Ik vond dat er eerlijk gezegd altijd heel armoedig uit zien, want vaak zijn het van die goedkopere stoffen koffers die dan geseald worden. Tot ik er achter kwam dat het inderdaad nog best wel duur is om te laten sealen. Maar ook daar he, dan sta je daar voor 8 euro je koffer te sealen, komt zo'n verkoopmannetje naar je toe "Maar mevrouw, we hebben ook een gehele koffer hoes voor 25 euro, dan hoeft u nooit meer te sealen want die kunt u gewoon herbruiken". 25 euro! Ja dahaag.

Maar ik ben het wel eens dat dit niet alleen moeder-eigen is, maar wel denk ik dat verkopers heel slim om de onzekerheid van jonge ouders in kunnen spelen. Ouders die graag het 'beste' voor hun kind voor hebben (let wel: Dat heeft iedereen lijkt me en dat lijkt me niet persé iets met uitgaven te maken te hebben) en daarbij leven we in zo'n tech-tijd dat je overal wel technische snufjes van kunt maken. Sommige zullen ongetwijfeld heel handig zijn, sommigen misschien totaal niet. Moet je als ouder natuurlijk helemaal zelf weten wat je koopt, maar ik denk dat er wel een kern van waarheid in zit dat er marketing technisch nogal slim op ingespeeld wordt, het is een goede doelgroep daarvoor.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Printje ma 10 jun 2013 - 21:21

Marin; dat denk ik ook zeker dat ze heel goed weten in te spelen op de onzekerheid/ nieuwheid van alles, van nieuwe ouders. Bij ons waren ze toen ook bezig over de verschillende tussen matrasjes, maar daar ben ik echt niet ingetrapt haha. We hebben niet het goedkoopste, niet het duurste matras gekocht maar er tussenin. Ik denk dat ze haarfijn aanvoelen wanneer ouders twijfelen, ze gooien er dan wat woorden als veiligheid enzo doorheen en er zullen dan altijd ouders zijn die er idd voor kiezen.

Maar dat zagen we ook al toen we gingen kijken voor onze nieuwe wasmachine. Ze proberen je toch te strikken om iets duurders te nemen. Ja want deze wasmachine voelt zelf of de was te zwaar/licht weet ikv eel wat is.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  TukTuk ma 10 jun 2013 - 21:21

Marin schreef:
Susan schreef: Op Schiphol kun je je koffer laten sealen, dat is gewoon een simpel stuk plastic erom, maar het kost je wel ruim 8 euro per koffer.

Wat een grappig voorbeeld Commercie gericht op jonge moeders slaat door... - Pagina 3 561177 Ik vond dat er eerlijk gezegd altijd heel armoedig uit zien, want vaak zijn het van die goedkopere stoffen koffers die dan geseald worden. Tot ik er achter kwam dat het inderdaad nog best wel duur is om te laten sealen. Maar ook daar he, dan sta je daar voor 8 euro je koffer te sealen, komt zo'n verkoopmannetje naar je toe "Maar mevrouw, we hebben ook een gehele koffer hoes voor 25 euro, dan hoeft u nooit meer te sealen want die kunt u gewoon herbruiken". 25 euro! Ja dahaag.

Maar ik ben het wel eens dat dit niet alleen moeder-eigen is, maar wel denk ik dat verkopers heel slim om de onzekerheid van jonge ouders in kunnen spelen. Ouders die graag het 'beste' voor hun kind voor hebben (let wel: Dat heeft iedereen lijkt me en dat lijkt me niet persé iets met uitgaven te maken te hebben) en daarbij leven we in zo'n tech-tijd dat je overal wel technische snufjes van kunt maken. Sommige zullen ongetwijfeld heel handig zijn, sommigen misschien totaal niet. Moet je als ouder natuurlijk helemaal zelf weten wat je koopt, maar ik denk dat er wel een kern van waarheid in zit dat er marketing technisch nogal slim op ingespeeld wordt, het is een goede doelgroep daarvoor.

Maar dat sealen is toch niet om je koffer te beschermen, maar om er zeker van te zijn dat er niet mee geklooid wordt? (Als in smokkelen etc)
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Susan ma 10 jun 2013 - 21:21

Waar ik nou echt niet in geloof is zo'n Aerosleep. Ja, je kunt dan doorademen als je met je gezicht op je matras ligt, maar het is wel de hele tijd dezelfde lucht die je inademt, dus het lijkt me dat je na een tijdje alsnog stikt, alleen dan een beetje langzamer. Het lijkt mij alleen maar verraderlijk, omdat je het gevoel hebt dat je nog normaal kunt ademen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Marin ma 10 jun 2013 - 21:23

TukTuk schreef:
Maar dat sealen is toch niet om je koffer te beschermen, maar om er zeker van te zijn dat er niet mee geklooid wordt? (Als in smokkelen etc)

Oh geen idee, ik dacht dat het ook ter bescherming was van slappere koffers zonder harde buitenkant. Lijkt me dat het beide redenen kan hebben.

Susan, wat is een Aerosleep uberhaupt?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 10 jun 2013 - 21:24

Ja precies, natuurlijk worden ook andere doelgroepen aangesproken, zo merk ik dat jonge vrouwen (zoals ik) in reclames vaak worden aangesproken op vermeende onzekerheid over hun uiterlijk. Je hebt deze crème nodig om er stralend uit te zien, nou eeeh, nee, eigenlijk niet! Ik heb jullie helemaal niet nodig om er stralend uit te zien. Wat mij dus verbaast is dat veel mensen hier niet doorheen prikken, die geloven écht dat een mama fiets absoluut noodzakelijk is en dat het duurste kinderzitje ook het veiligste is, of dat ze bepaalde spullen voor hun kind echt nódig hebben anders voelen ze zich een slechte moeder. Ik vind dat eigenlijk best sneu. Of jij een goede moeder bent, hangt niet af van de supersonische kinderwagen die je voor 1000 euro koopt, dat hangt van heel andere dingen af.

Gast
Gast

Bericht  Marin ma 10 jun 2013 - 21:26

Een mama fiets vind ik op zich nog wel handig trouwens, of zou ik de voordelen van kunnen zien. Ik fietste wel eens met m'n kleine zusje voorop en dat is verrekte zwaar. Bovendien kon ik op de mama fiets van m'n stiefmoeder al moeilijk mezelf er tussen wurmen. Natuurlijk, vroeger fietsten ouders ook met hun kinderen op krakkemikkige fietsjes, maar ik zie hier nog wel enige meerwaarde in qua stevigheid.

Ik vind het alleen zo'n dom woord: Mama fiets.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Susan ma 10 jun 2013 - 21:27

Marin schreef:

Zo'n soort 'ademend' matje met honingraatstructuur voor op het gewone matras, daar koop je dan ook nog een bijpassend hoeslakentje bij, ook met gaatjes. Bedoeld voor als je baby gaat draaien en met zijn gezicht op het matras komt te liggen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Novalee ma 10 jun 2013 - 21:27

Ik denk inderdaad ook niet dat de commercie voor ouders (als je de term moederfiets al opvallend vindt, moet je hier ook niet de papa's uitsluiten) veel erger is dan op andere vlakken. Ik geloof inderdaad wel dat het een leuke markt is voor bedrijven omdat het nou eenmaal een tijd is waarin je veel spullen nodig hebt. En zoveel mensen, zoveel wensen. Voor mij zijn al die verschillende goedemorgenpapjes en pyjamapapjes onzin, maar voor een andere ouder is het wel onmisbaar omdat het kindje om een of andere reden alle andere pap weigert.

Wat betref het doorslaan, ik denk dat dat er echt maar heel weinig zijn. Een kindje is al duur genoeg, de meeste mensen hebben het geld helemaal niet om alles het duurste van het duurste te kopen en elk product uit te proberen. Je moet dan toch keuzes maken. Wij hebben bijvoorbeeld wel een helemaal nieuw kamertje van €1000,- Wij hebben hem gelukkig cadeau gekregen maar anders hadden we hem ook gekocht. Dat kan natuurlijk een stuk goedkoper door iets tweedehands te kiezen of losse meubels oid. Maar wat voor ons meespeelde is dat we graag meerdere kindjes wilden en de meubels dus jaren mee zouden gaan. Dan hadden we het geld er wel voor over. Hetzelfde geldt voor mijn moederfiets, dat was ook een dure aankoop. Tegelijkertijd kopen we dan een goedkoper matrasje, beddengoed van de Wibra en kleertjes bij Zeeman of in de sale.

Daarbij vind ik de ontwikkeling van nieuwe producten ook geen slechte zaak. Het is misschien niet allemaal per se nodig maar het maakt het vaak wel makkelijker. Vroeger had je bijvoorbeeld geen babyfoon, maar ik vind het nu toch wel erg makkelijk dat ik het hoor als N. wakker wordt. Zonder babyfoon zou ik haar pas horen als ze echt huilt, terwijl dat met niet nodig is.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Printje ma 10 jun 2013 - 21:28

Misschien Kim moet je je wel beter inlezen op de voordelen van bijv. een moederfiets tov een gewone fiets. Ik heb ook een gewone fiets en vind dat goed genoeg maar het heeft zeker wel voordelen hoor.
Dat gaat niet bij alle producten op maar een moederfiets vind ik dan niet het beste voorbeeld.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Marin ma 10 jun 2013 - 21:29

KimRosenberg85 schreef:. Wat mij dus verbaast is dat veel mensen hier niet doorheen prikken, die geloven écht dat een mama fiets absoluut noodzakelijk is en dat het duurste kinderzitje ook het veiligste is, of dat ze bepaalde spullen voor hun kind echt nódig hebben anders voelen ze zich een slechte moeder. Ik vind dat eigenlijk best sneu. Of jij een goede moeder bent, hangt niet af van de supersonische kinderwagen die je voor 1000 euro koopt, dat hangt van heel andere dingen af.

Ik denk niet dat er heel veel moeders zijn die dat laatste echt zullen denken, want volgens mij zijn de meeste mensen nog wel net zo rationeel genoeg om te beseffen dat liefde meer doet dan gadgets. Maar ik denk wel dat er inderdaad moeders zullen zijn die extra onzeker worden door bepaalde verkooppraatjes en dan toch maar iets aan laten smeren. Ik ben daar zelf ook wel gevoelig voor, niet zozeer omdat ik er onzeker van word, maar omdat ik geen nee durf te zeggen :P
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Marin ma 10 jun 2013 - 21:32

Susan schreef:
Marin schreef:

Zo'n soort 'ademend' matje met honingraatstructuur voor op het gewone matras, daar koop je dan ook nog een bijpassend hoeslakentje bij, ook met gaatjes. Bedoeld voor als je baby gaat draaien en met zijn gezicht op het matras komt te liggen.

Ah ok! Dank je voor de uitleg. En ik snap direct het dilemma hahahaha. Ik denk eerst: Jemig wat een onzin, vroeger sliepen we toch ook op een gewoon matrasje. Maar direct daarna denk ik: Oooh maar wat als baby dan stikt en het is mijn fout! Had ik dan maar zo'n fantastisch matje gehad.

Ok, ja ik ben dus ook gevoelig volgens mij. Stel dat er een fikse lading zwangerschapshormonen daarover heen zouden zitten, en ik snap wel waarom moeders daarvoor bezwijken. Nou, de tijd zal het leren. Ik hoop dat ik iets nuchterder blijf :P Volgens mij spelen ze idd heeeeel goed in op de veiligheid, dat is echt een gevoelige factor. Want wie wil nou niet dat z'n kind veilig opgroeit?! Nuchtere kant zegt dan: Ja dat kan ook wel gewoon hoor. Maar gevoelige kant zegt dan: ja maar wat als...

Ik snap 'm hoor, hoe moeilijk dat kan zijn in zo'n Babypark Laughing
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Paper Crown ma 10 jun 2013 - 21:40

Susan schreef:Waar ik nou echt niet in geloof is zo'n Aerosleep. Ja, je kunt dan doorademen als je met je gezicht op je matras ligt, maar het is wel de hele tijd dezelfde lucht die je inademt, dus het lijkt me dat je na een tijdje alsnog stikt, alleen dan een beetje langzamer. Het lijkt mij alleen maar verraderlijk, omdat je het gevoel hebt dat je nog normaal kunt ademen.

Hoe kom je daar nu bij?! Dat is niet zo.

Dankzij een uniek breiprocédé is AeroSleep een matrasopleg die voor 95% bestaat uit lucht.
U kunt hem tussen twee vingers samendrukken, maar niet over een groter oppervlak. Onder
het lichaam ontstaat op die manier een ventilatielaag waar de lucht vrij doorheen kan
circuleren. Het lichaam komt nergens rechtstreeks in aanraking met de matras.

Laatst aangepast door Paper Crown op ma 10 jun 2013 - 21:42; in totaal 1 keer bewerkt
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Susan ma 10 jun 2013 - 21:41

Paper Crown schreef:
Susan schreef:Waar ik nou echt niet in geloof is zo'n Aerosleep. Ja, je kunt dan doorademen als je met je gezicht op je matras ligt, maar het is wel de hele tijd dezelfde lucht die je inademt, dus het lijkt me dat je na een tijdje alsnog stikt, alleen dan een beetje langzamer. Het lijkt mij alleen maar verraderlijk, omdat je het gevoel hebt dat je nog normaal kunt ademen.

Hoe kom ik waarbij?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Luce ma 10 jun 2013 - 21:43

Ja die Aerosleep inderdaad. Dat vind ik nou een typisch voorbeeld van dit topic. Zo'n onzin.

Maar een 'mama' fiets vind ik zeker wel een zooi voordelen geven. Ben ook blij dat ik er 1 heb. Nu met 2 kinderen en straks een dikke buik had dat echt niet gepast op mijn vorige normale fiets. Zonder dikke buik overigens.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  Charles ma 10 jun 2013 - 21:43

Toen ik eenmaal zwanger was ging ik me voor het eerst bezighouden met babyspullen (niet zoals Marin die nu al weet welke kinderwagen ze wil lol! ). Mijn man en ik stonden echt te kijken van alle commercie en alle geld die wordt verdiend via baby's en kinderen. En we besloten er echt nuchter te blijven en volgens mij is dat ook redelijk gelukt. Komt wel bij dat wij een tweeling kregen en gewoon niet zoveel kónden uitgeven ook.

We hebben de hele eerste uitzet van mijn vakantiegeld gekocht, ongeveer 2000 euro. Daar zat een duowagen bij in, kamertje, kleine dingen zoals badje, aankleedkussens etc, wat kleertjes en autostoeltjes. Box kregen we van mijn ouders. Kamertje is tweedehands, hebben we zelf opgeknapt. Kleertjes had ik 10 vuilniszakken vol merkkleding van een collega gekregen, kan nog jaren vooruit. Maar ook zelf wel veel gekocht.

Nouja, natuurlijk ken ik het gevoel dat als je bezorgd bent, je geneigd bent tóch meer uit te geven. Zeker als de babys er eenmaal zijn, je ze kent en ze nooooooooooit meer kwijt wil. Maar toen zoon opeens ging buikslapen kon ik zo'n aerosleep lenen van een vriendin. En toen heb ik wel twee (dure) combisleepers gekocht. Maar ik blijf wel kritisch, het klopt gewoon dat veel duurdere dingen innovatiever zijn en van betere kwaliteit. Dan willen we wel overstag gaan. Zoals de nieuwe autostoeltjes, we hebben twee maxi cosi tobi's. Die zijn wat duurder, maar hebben ook handigheidjes waardoor ik sneller klaar ben met twee baby's in- en uit de auto laden, en zijn goed getest omdat we ook veel op de weg zitten met die twee. Dus dat heeft dan wel een reden vind ik.

Maar dure Hilfiger boxpakjes koop ik dus niet meer omdat ze er zo uit groeien, zich vuil maken en mijn zoon ook helemaal geen type is voor snoezelige pakjes.

Ohja, aan de dragers hebben we ook veel uitgegeven. Want ik vind het belangrijk dat het ergonomisch is.

Hmmm...is de conclusie nu dat we al met al best nuchter gestart zijn en toch zijn meegezogen in de baby commercie? :nopompom: Toch denk ik dat wij heel erg meevallen in vergelijking met veel anderen.

Laatst aangepast door Charles op ma 10 jun 2013 - 21:43; in totaal 1 keer bewerkt
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Bericht  Paper Crown ma 10 jun 2013 - 21:43

Susan schreef:
Paper Crown schreef:

Hoe kom ik waarbij?

Dat je dezelfde lucht ademt. Dát is niet zo, Susan
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Marin ma 10 jun 2013 - 21:45

Charles schreef:(niet zoals Marin die nu al weet welke kinderwagen ze wil lol! )

Hahaha dude! Ik weet dat helemaal nog niet angel Ik heb te veel keuze! Bovendien wil m'n vriend de Stokke (ja hier hadden we het in de eerste week van onze relatie al over, ik ben dus niet de enige die zo gek is) en ik wilde altijd de Bugaboo, maar tegenwoordig vind ik de Joolz veel leuker, alleen heeft die weer een onpraktisch boodschappenbakje, maar laatst kwam ik echt super gave wagens tegen maar die kan je alleen maar in Engeland kopen, en gezien ik toch naar London wil om kleding te gaan shoppen als ik zwanger ben, kan ik dan niet net zo goed een wagen meenemen, maar ja, dat is weer niet handig met garantie. Dus nee, nog géén idee welke wagen ik wil :P

Ok ik ben echt gek, ik weet het.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: