Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kamperen, wie ook?

+23
Wennebellah
loura
Japje
Lavendel
Ella
Arwyn
Schaapke
Snoes
Cherique
Laquisia
love
Pomodori
Kqip
dyingbride
VeryCherry
Flippin' Bitch
Zora
Susan
Petteflet
SparklingEyes
Flinder
Jeanette
Effie_O
27 plaatsers

Pagina 4 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Kamperen, wie ook? - Pagina 4 Empty Re: Kamperen, wie ook?

Bericht  Zora do 20 jan 2011 - 8:36

@ Effie: Ze kunnen redelijk Engels, dus daarin zou je gewoon kunnen mailen. Wij reserveren nooit dus hebben dat toen ook niet gedaan. Ik heb geen idee hoe druk het daar is tijdens dat festival, maar ik kan me voorstellen dat je niet in die periode zou willen gaan.


Wat betreft Scandinavië: wij willen waarschijnlijk via Denemarken (misschien tussenstop in Denemarken) naar Zweden en daar rondreizen. Verder dan dat hebben we ons nog niet verdiept Very Happy
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kamperen, wie ook? - Pagina 4 Empty Re: Kamperen, wie ook?

Bericht  Effie_O do 20 jan 2011 - 9:46

Bedankt voor je antwoord! Ik had namelijk ergens gelezen dat ze Vlaams spreken daar, maar als ik naar de site keek kon ik me daar weinig bij voorstellen. Engels mailtje gestuurd, ben heel benieuwd! Hopelijk valt het mee qua drukte, anders hebben ze vast wel meer mooie campings in Slovenie Wink
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kamperen, wie ook? - Pagina 4 Empty Re: Kamperen, wie ook?

Bericht  Zora do 20 jan 2011 - 9:52

Geen dank smile Ik moet trouwens wel even zeggen dat als je al zeker weet dat die camping het niet wordt, en je niet op Camping Bled wil staan (wel fijne camping, rustig, maar wel massaal) dat er dan niet belachelijk veel overblijft. Er is er nog 1 in de buurt van Bled die ook heel fijn is, maar die is helemaal in de middle of nowhere, dus met niks in de buurt, behalve autowegen eromheen.

Natuurlijk heb je dan wel genoeg kleine veldjes om te kamperen, maar het aantal daarvan is niet te vergelijken met bijvoorbeeld Frankrijk. In ieder geval, Slovenië is zooooo mooi, dus de moeite waard, maar vraagt dan misschien wel iets meer voorbereiding smile
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kamperen, wie ook? - Pagina 4 Empty Re: Kamperen, wie ook?

Bericht  Effie_O do 20 jan 2011 - 9:57

Ben vandaag naar een kampeerbeurs geweest, daar heb ik een tijdschrift van CampingLife meegenomen. Heel toevallig stond daarin een heel stuk van mensen die door Slovenie zijn getrokken. Daar hadden ze het ook over camping Bled, dat het wel een prettige sfeer had maar erg massaal was inderdaad.
Ik ben ook nog lid van de SVR, de boerencampings, wie weet zit daar nog wel iets tussen. Er zal vast nog wel iets moois te vinden zijn en de omgeving van camping Bled/Danica zal ook vast niet de enige mooie omgeving zijn daar, maar het zal misschien even zoeken zijn. Ben inmiddels erg enthousiast over het land, dus het moet en zal Slovenie worden dit jaar Laughing
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kamperen, wie ook? - Pagina 4 Empty Re: Kamperen, wie ook?

Bericht  Zora do 20 jan 2011 - 10:00

Haha ja klopt hoor, er is genoeg moois in Slovenië. Wij hadden ons er alleen op verkeken: er loopt serieus maar 1 weg door het land, met misschien 1 of 2 zij-snelwegen. Je rijdt dus heel snel ontzettend om, óf je rijdt uren op weggetjes waar je maar 30km mag. Dat maakt het wel wat risicovoller om op de bonnefooi te gaan. Maar goed, gelukkig is de voorpret ook heel leuk! Ben benieuwd waar jullie uiteindelijk heen gaan!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kamperen, wie ook? - Pagina 4 Empty Re: Kamperen, wie ook?

Bericht  Effie_O do 20 jan 2011 - 10:17

Echt maar 1 weg?! Haha dat had ik ook niet verwacht. Had ook niet gedacht dat het zoals hier zou zijn, maar 1 (hoofd)weg had ik ook niet kunnen bedenken Wink Nee, dan zorg ik wel even voor goede voorbereiding. Op de bonnefooi klinkt daar niet zo goed. Eerst maar eens het antwoord van de camping afwachten, maar heb stiekem al wat rondgekeken en wel wat opties gezien (maar ja, als de ene camping je leuk lijkt, valt al het andere al heel snel tegen). Ben ook benieuwd!
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kamperen, wie ook? - Pagina 4 Empty Re: Kamperen, wie ook?

Bericht  Effie_O vr 21 jan 2011 - 7:22

Weer een dilemma Wink
Hoe leuk en schattig we ons tentje vorig jaar ook vonden, eigenlijk vonden we het toch een beetje te klein. We kunnen alleen maar recht naast elkaar zitten met een mini tafeltje voor ons en als we dan iets willen pakken moeten we over elkaar heen klimmen. Geen luifel, dus bij regen meteen de tent in. We zijn nu toch eens aan het kijken voor een andere tent. Hoeft geen mega ding te zijn, maar een beetje groter wel graag!

Nou kunnen we een tent overnemen van iemand, maar 1x drie weken gebruikt. Ontzettend mooi ding, bescheiden formaat maar wel ruim genoeg om fatsoenlijk te zitten, twee slaapgedeelten, en een luifel. Maar...onze tent nu (katoen/polyester) weegt 9 kilo en zit in een klein pakket. De tent die we over kunnen nemen is van zwaar katoen en weegt, jawel, 37 kilo.
Ik vermoed ook dat het pakket wel heel groot gaat worden, al vind ik dat lastig in te schatten omdat het doek sowieso al zwaarder is. En in onze auto past wel een beetje extra, maar niet heel veel meer. Heeft iemand enig idee hoe groot zo'n pakket ongeveer zou zijn? En waarschijnlijk ook lastiger opzetten, die van ons stond in een half uurtje.

De tent is ook nog voor een spotprijs te koop. Wel/niet/wel/niet/wel/niet.... Wink
Misschien eerst maar eens bij een campingwinkel langs om te kijken wat er verder nog te koop is. En dat is natuurlijk ook weer geen straf, vind het zo leuk om daar rond te lopen!
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kamperen, wie ook? - Pagina 4 Empty Re: Kamperen, wie ook?

Bericht  Zora vr 21 jan 2011 - 8:19

Pff, ik zou nooit zo'n zware tent nemen, tenzij het een De Waard tent is. Maar goed, dat vind ik meer een gezinstent, en absoluut niet als je gaat trekken. Ik weet dat sommigen dit wel doen, maar ik zou me kapot irriteren als het steeds weer erg lang duurt om op te zetten. Lijkt me erg zwaar, in de hitte.

Kijk eens naar het merk Coleman. Wij hebben daar al jaren tenten van en ze bevallen erg goed. We hebben onze huidige nu 2 jaar, en was in de aanbieding 185 euro. Dit is dan ook geen tent waar we 20 jaar mee doen, maar hij is erg licht, makkelijk op te zetten, en van goede kwaliteit.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kamperen, wie ook? - Pagina 4 Empty Re: Kamperen, wie ook?

Bericht  Effie_O vr 21 jan 2011 - 10:02

Oh wat goed dat je dat over Coleman zegt! Zag vandaag namelijk in de plaatselijke campingwinkel daar een mooie tent van, maar vond op internet meteen 2 reacties over stokken die na 1 vakantie braken.
Heb nog geen tijd gehad verder te kijken naar andere reacties hoor, dit was maar 1 site. Maar wel goed te horen!
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kamperen, wie ook? - Pagina 4 Empty Re: Kamperen, wie ook?

Bericht  Zora vr 21 jan 2011 - 10:13

Ja Coleman is echt de moeite waard hoor. Ik vind ze ook mooi. Heb ook veel gekeken naar Queschua tenten, maar daar zijn de grotere modellen toch niet zo mooi, en zien ze er ook een beetje flubberig uit vind ik. Maar goed, je moet eigenlijk maar eens rondkijken in een grote(re) winkel. De Vrijbuiter is een goede: http://www.vrijbuiter.nl. Ik word daar zooo hebberig Very Happy
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kamperen, wie ook? - Pagina 4 Empty Re: Kamperen, wie ook?

Bericht  Effie_O vr 21 jan 2011 - 10:49

Vrijbuiter gaan we inderdaad heen komende week! We hebben hier dus een kleinere versie en ik ben blij dat die winkel op het industrieterrein zit, daar kom je niet zo snel. Maar ik bereid me voor op ons tripje naar Vrijbuiter, erg verleidelijk al die mooie spullen daar smile
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kamperen, wie ook? - Pagina 4 Empty Re: Kamperen, wie ook?

Bericht  Wennebellah za 22 jan 2011 - 3:28

Wij willen deze zomer ook gaan kamperen! Heb het nog nooit gedaan en het lijkt me zo leuk. We zijn nu al een beetje informatie aan het verzamelen. Wel willen we graag dat de honden mee kunnen..

Wennebellah
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 225
Punten : 258
Registratiedatum : 16-01-11
Woonplaats : Sliedrecht

Terug naar boven Ga naar beneden

Kamperen, wie ook? - Pagina 4 Empty Re: Kamperen, wie ook?

Bericht  Effie_O ma 24 jan 2011 - 23:04

Gister bij Vrijbuiter geweest....geweldig! Ik voelde me als een klein kind in een speelgoedwinkel Very Happy
Ze hadden daar zulke geniale spullen, dat je je bijna afvraagt waarom je thuis van die grote exemplaren hebt staan. Een broodrooster bijvoorbeeld, bij Vrijbuiter hadden ze een soort ijzer plaatje, heel plat, waarop een aantal ijzer stangen liggen die je omhoog kunt zetten. Tussen die stangen kun je 4 broodjes klemmen. Dit zet je op laag vuur (als ik het goed begrepen heb) en voila, je hebt een geroosterd broodje!
Een vergiet van dat siliconenspul, wat je helemaal in elkaar kunt drukken zodat het gewoon een plat geval is. En dan blijken er ook nog pootjes onder te zitten ook! Scheelt zoveel ruimte vergeleken bij mijn gewone vergiet, en ik heb nog niet eens pootjes ook Wink

Tenten vond ik nog wel vrij duur en weinig keus voor ons. Veel oppomptenten, veel polyester tenten of gewoon veel te kleine of veel te grote tenten. We hadden op internet al een mooie gezien en bij Vrijbuiter bleek ongeveer dezelfde te staan, maar dan van polyester (wat wij dus niet willen). Toen we het model zagen, beseften we dat het toch eigenlijk wel een ideale tent zou zijn. Via internet besteld dus, hopen dat ze het snel bezorgen!
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kamperen, wie ook? - Pagina 4 Empty Re: Kamperen, wie ook?

Bericht  Effie_O di 25 jan 2011 - 0:25

Hahaha ik helemaal enthousiast over een vergiet. Loop ik net bij Action, ligt daar zo'n siliconen vergiet. Maar gelukkig wel zonder pootjes :P
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kamperen, wie ook? - Pagina 4 Empty Re: Kamperen, wie ook?

Bericht  Zora di 25 jan 2011 - 6:26

Haha tja, je moet wel pootjes hebben natuurlijk Very Happy Maar inderdaad, de Vrijbuiter heeft echt heeeel veel geniale dingen. Ik moet daar ook echt niet op de keukenafdeling rondlopen, word ik veel te hebberig van. Wij gebruiken wel al jaren 2 aluminium schijfjes, ronde plaatjes, die je helemaal kunt uitvouwen tot bekertjes. Zo schattig angel

Benieuwd naar jullie tent!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kamperen, wie ook? - Pagina 4 Empty Re: Kamperen, wie ook?

Bericht  Effie_O di 25 jan 2011 - 21:53

Kamperen, wie ook? - Pagina 4 Pop_brighton

Dit is het geworden! Met verplaatsbare voorwand, zodat we meteen een luifel kunnen maken indien nodig.
En met glasfiber stokken, dat vind ik altijd makkelijker opzetten (en minder gepuzzel dan al die kleine losse tentstokken, wat ben ik daar slecht in!). Het doek schijnt polykatoen te zijn, maar ik heb het dus alleen nog maar gezien in polyester versie. Dan vind ik het altijd een beetje spannend of dit dan wel echt polykatoen is, of dat het een foutje op de website is. Afwachten!
Als het goed is wordt het vandaag bezorgd, jammer dat het zou koud is buiten anders zou ik het meteen gaan testen Wink
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kamperen, wie ook? - Pagina 4 Empty Re: Kamperen, wie ook?

Bericht  Effie_O di 25 jan 2011 - 23:33

Trouwens, hebben jullie wel eens een natte tent mee naar huis moeten nemen?
Afgelopen jaar was onze tent behoorlijk natgeregend, ook op de dag van vertrek. Eerder weggaan was geen optie. Maar toen stonden we in Frankrijk, bleven we halverwege NL nog bij familie overnachten in een caravan, op die camping stond een hele grote schuur waar de tent kon drogen...geen probleem dus!
Dit jaar gaan we verder weg, uurtje of 12 rijden denk ik en gaan we misschien nog in een hotel overnachten. Natte tent zou dan heel lang opgerold liggen. Ik ben bang dat het gaat schimmelen.
Hebben jullie ervaring met natgeregende tenten bij vertrek?
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kamperen, wie ook? - Pagina 4 Empty Re: Kamperen, wie ook?

Bericht  Mida4you di 25 jan 2011 - 23:39

Ik kampeer ook al zolang ik mij kan herinneren en ik vindt het nog steeds geweldig!!!! Afgelopen jaar hebben we het moeten missen omdat ik zwanger was. Toen ik bij mijn man kwam had hij nog nooit gekampeerd en gingen we een midweekje proef draaien in Zeeland. Hij vond het helemaal geweldig dat we toen 2 maanden later naar Cuxhaven ( Duitsland ) zijn geweest te kamperen.
Dit jaar in Juni gaan we voor het eerst een midweekje kamperen met onze kleine meid. Heel spannend maar ik heb zo'n zin om weer te kamperen! Het kriebelt me ongelooflijk hihi Very Happy
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Kamperen, wie ook? - Pagina 4 Empty Re: Kamperen, wie ook?

Bericht  Effie_O wo 26 jan 2011 - 0:05

Haha dat kan ik me helemaal voorstellen, dat het dan weer gaat kriebelen. Leuk dat je dochtertje nu mee gaat! Vorig jaar stond bij ons op de camping een jong gezin met een kindje van nog geen jaar denk ik. Dat kind werd helemaal wild toen ze in het gras werd gelegd, ze had het zo naar haar zin! Heel lief smile
Juni is gelukkig wel vrij vroeg in het jaar/kampeerseizoen, hoef je niet zo lang te wachten!
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kamperen, wie ook? - Pagina 4 Empty Re: Kamperen, wie ook?

Bericht  Schaapke wo 26 jan 2011 - 3:47

Effie_O schreef:Trouwens, hebben jullie wel eens een natte tent mee naar huis moeten nemen?
Afgelopen jaar was onze tent behoorlijk natgeregend, ook op de dag van vertrek. Eerder weggaan was geen optie. Maar toen stonden we in Frankrijk, bleven we halverwege NL nog bij familie overnachten in een caravan, op die camping stond een hele grote schuur waar de tent kon drogen...geen probleem dus!
Dit jaar gaan we verder weg, uurtje of 12 rijden denk ik en gaan we misschien nog in een hotel overnachten. Natte tent zou dan heel lang opgerold liggen. Ik ben bang dat het gaat schimmelen.
Hebben jullie ervaring met natgeregende tenten bij vertrek?

Ja, één keer gedaan met een poly-katoenen tent, conclusie: niet doen! Wij hadden één hoek waar de schimmel zó hardnekkig op zat, dat we de tent konden weggooien. Dat was een klein bijzettentje, maar nu hebben we een grote poly-katoenen tent en ben er dus wel zuinig op. Ook het oprollen gaat bij ons met veel zorgvuldigheid.

De tent die je besteld hebt, heb je 'm al binnen? Ken deze tenten wel, zijn érg fijn, alleen best lastig met z'n tweeën op te zetten, aangezien hij nogal groot van formaat is.
Dit is onze tent:
Kamperen, wie ook? - Pagina 4 Torino_1__1

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kamperen, wie ook? - Pagina 4 Empty Re: Kamperen, wie ook?

Bericht  Effie_O wo 26 jan 2011 - 4:16

Schaapke, mooie tent! Zoiets hadden wij hiervoor ook, maar kleiner en zonder die mooie grote ramen aan de zijkant. Erg opgesloten gevoel tijdens regen!
De tent is inmiddels binnen en het doek is in ieder geval wel van polykatoen! Was ook bang dat het opzetten van zoiets lastig zou zijn, maar door die fiberstokken (volgens mij zit dat ook bij jouw tent?) die hierbij zitten valt het denk ik mee. We hadden ook zo'n soort tent van iemand kunnen overnemen, maar daar zaten allemaal van die losse, ijzeren stokken bij om ze zo maar even te beschrijven. Dat lijkt me moeilijker. Vanavond maar eens goed de opzet instructie bestuderen smile
Goed dat je het zegt van het natte tent gebeuren. Dan moeten we maar heel hard hopen dat het droog blijft vlak voor vertrek. Ik moet maar eens nadenken over een noodplan, want zou het ook heel erg zonde vinden als er schimmel in zou komen. Ben er ook erg zuinig op!
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kamperen, wie ook? - Pagina 4 Empty Re: Kamperen, wie ook?

Bericht  Zora wo 26 jan 2011 - 9:00

Mooie tent hoor! Wij houden idd ook niet van losse stokken. Niet alleen zwaar, maar ook nog eens gedoe. Althans, meer gedoe dan stokken die uit zichzelf in elkaar klikken.

Wij reizen inderdaad vaak met een natte tent, alhoewel het denk ik voor ons een minder probleem is omdat wij een tent van polyester (denk ik?) hebben. Nadeel is dat als iets een beetje klam is opgevouwen, echt je hele tent vervolgens nat is. Maar goed, paar dagen uithangen en hij is wel weer droog/schoon. Het liefst gaan we nog een nachtje in Nederland kamperen om 'm goed schoon te maken, maar dit jaar is het er door het weer daar niet van gekomen.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kamperen, wie ook? - Pagina 4 Empty Re: Kamperen, wie ook?

Bericht  Schaapke do 27 jan 2011 - 10:29

Hai meiden,

Ja, dit is een hele fijne tent! We hebben 'm afgelopen zomer voor het eerst gebruikt, met heel veel regen, maar geen moment het idee gehad dat we 'opgesloten' zaten ofzo. Wij hadden echter wel de zijkant open, die gebruikte we als deur, dus niet zoals op het plaatje de voorkant. Dat vonden we onhandig, omdat juist aan die kant een hele hoop spullen neergezet kunnen worden. De stokken zijn niet gemaakt van glasfiber, maar van aluminium; licht van gewicht, maar wel érg stevig!
Bij deze tent kan je ook nog een luifel bestellen (die moet je dat wel aan de voorkant vastzetten), daardoor kan je de deur openlaten als het regent, nu kan dat niet, want dan regent alles naar binnen. Weet alleen niet of we dat doen, want we hebben nu al zo'n grote tent, haha!

Wij zijn op zoek naar een canvas luchtbed, maar dan het liefst iets groter dan de maat 1.30 x 2.00. Die kunnen we dus nérgens vinden...iemand een tip?

Inmiddels weten we nog steeds niet naar welke camping we gaan...en dat wil ik nu toch al wel een beetje weten, ben een controlfreak, dus..hahah!

@ zora: ik denk indd dat jullie dan een polyester tent hebben, want die kan je wél nat inpakken en ze zijn heel snel weer droog, echter vonden wij het een nadeel dat het zo vreselijk warm wordt in zo'n tent en dat die tenten vaak niet een lang leven beschoren zijn...maar ze zijn wel goedkoper...


Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kamperen, wie ook? - Pagina 4 Empty Re: Kamperen, wie ook?

Bericht  Zora do 27 jan 2011 - 10:41

denk idd dat onze tent sneller kapot is dan tenten van ander materiaal. Alhoewel Coleman kwalitatief wel erg goed is, en we ook jaren gekampeerd hebben met onze vorige coleman...

Wij hebben ook een groter luchtbed, volgens mij 1,50 in de breedte. Bij de vrijbuiter natuurlijk Very Happy kun je daar niet ook online bestellen?
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kamperen, wie ook? - Pagina 4 Empty Re: Kamperen, wie ook?

Bericht  Effie_O do 27 jan 2011 - 12:10

Volgens mij heb ik bij Vrijbuiter een luchtbed van 136 gezien. Heb er niet heel goed naar gekeken wat er verder was, maar deze hadden wij bekeken om te vergelijken met de breedte van een slaaptent.
Trouwens, onze tent is van obelink. Dat lijkt mij een soort Vrijbuiter met webshop, wie weet staat daar ook iets tussen.
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kamperen, wie ook? - Pagina 4 Empty Re: Kamperen, wie ook?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum