Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kamperen, wie ook?

+23
Wennebellah
loura
Japje
Lavendel
Ella
Arwyn
Schaapke
Snoes
Cherique
Laquisia
love
Pomodori
Kqip
dyingbride
VeryCherry
Flippin' Bitch
Zora
Susan
Petteflet
SparklingEyes
Flinder
Jeanette
Effie_O
27 plaatsers

Pagina 1 van 8 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Kamperen, wie ook? Empty Kamperen, wie ook?

Bericht  Effie_O wo 1 dec 2010 - 0:09

Wie houdt ook van kampeervakanties?
Ik kampeer al zolang ik me kan herinneren, vorig jaar ben ik voor het eerst met mijn eigen tent op pad geweest. Is goed bevallen, dus volgend jaar wil ik weer! Maar dan komt het, waar ga je heen? Ik ben nu dus op zoek naar leuke campings smile

Het liefst sta ik op kleinere campings, geen grote familiecampings (met zwembaden, snackbar, animatie, dat soort dingen). Vorig jaar stonden we op een camping met zo'n 60 plaatsen, die nog lang niet allemaal vol waren omdat we in het laagseizoen waren. Het was daar wel erg goed verzorgd, erg nette en schone toiletgebouwen bijvoorbeeld. En de camping was mooi groen.
Wie weet nog wat leuke campings, die redelijk aan deze eisen voldoen? Niet te groot, groen en schoon en niet in Nederland.

Heeft iemand verder nog leuke tips? Die zijn altijd welkom natuurlijk smile
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kamperen, wie ook? Empty Re: Kamperen, wie ook?

Bericht  Jeanette wo 1 dec 2010 - 0:10

Ik heb echt een hekel aan kamperen. Ooit eens gedaan en terwijl iedereen het gewoon hartstikke warm had, had ik tig truien over elkaar heen aan omdat ik het ijskoud had.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kamperen, wie ook? Empty Re: Kamperen, wie ook?

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 1:27

Ja, ik houdt ook wel van kamperen!
Van de zomer een paar daagjes op een natuurcamping gestaan, midden in het bos, met alleen een waterpomp.... dat was nou niet mijn ideale camping, maar mn vriend vond het geweldig. Mocht je dit ook leuk vinden. moet je kijken op de site van staatsbosbeheer, hier staan ook 'kleine' campings op een boerderij bijvoorbeeld.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kamperen, wie ook? Empty Re: Kamperen, wie ook?

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 1:37

Ik vind kamperen ook erg leuk. Van mijn ouders heb ik het helemaal niet meegekregen, maar sinds ik samen met mijn huidige vriend ben, ben ik om. Toen we net een half jaar bij elkaar waren, stelde hij voor om in Frankrijk te gaan kamperen. Ik vond het geweldig! En sindsdien kamperen we bijna ieder jaar. Mijn favoriet kampeerland is toch wel Frankrijk, maar de afgelopen jaren zijn we daar iets te vaak weggeregend, dus hebben we het ook een keer in (noord)Italië geprobeerd. Toen zaten we in de buurt van Molveno. Dat was ook erg mooi en de Italiaanse sfeer heeft ook wel iets.

Ik kampeer ook het liefst op een wat kleinere rustigere camping met zo weinig mogelijk faciliteiten. (natuurlijk moet het sanitair wel in orde zijn) Liefst wel in de buurt van een dorpje met een supermarkt en/of een bakker, da's wel zo makkelijk. Ik sta het liefst in een mooie natuuromgeving, bijvoorbeeld in de Jura of de Vogezen, waar je lekker kunt wandelen.. Heerlijk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kamperen, wie ook? Empty Re: Kamperen, wie ook?

Bericht  Effie_O wo 1 dec 2010 - 2:52

Leuke reacties!

@ Break of Day, Vogezen, daar ben ik vorig jaar geweest. Geweldige natuur! Ik hou inderdaad ook van de campings met zo weinig mogelijk faciliteiten. Wel verkocht onze camping vorig jaar wijn van 'de buren', dat soort dingen vind ik wel leuk (of eigen wijn, ik noem maar wat). Molveno gaat op het lijstje!

@Sannie89, ik wist niet dat er op de site van Staatsbosbeheer ook informatie over campings te vinden is! Dan heb je ook geen toilet? In sommige landen mag je ook wild kamperen, dat lijkt me ook wel erg leuk, maar geen toilet in de buurt hebben....liever niet Wink Bedankt voor de tip, ga straks meteen op de site van Staatsbosbeheer kijken.

Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kamperen, wie ook? Empty Re: Kamperen, wie ook?

Bericht  Flinder wo 1 dec 2010 - 3:21

Ik wil dit jaar weer heel graag gaan kamperen! Vroeger ging ik altijd kamperen, maar dan in een wat luxere tent of vouwwagen. Volgende zomer zullen we met een wat kleinere tent gaan en hebben we ook nog niet alle spullen. Hebben jullie alle benodigde spullen en wat is echt onmisbaar? Koken jullie de hele vakantie zelf?
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kamperen, wie ook? Empty Re: Kamperen, wie ook?

Bericht  Effie_O wo 1 dec 2010 - 3:32

Ik heb vast nog niet alles, maar had wel het meest essentiële mee. Onmisbaar vind ik spullen om te kunnen koken: 'gasfornuis' of iets in die richting, paar pannen (wij hadden genoeg aan 1 wokpan en 2 gewone pannen), wat messen en pollepels, eigenlijk alles wat je in huis ook wel gebruikt. Blikopener en kurkentrekker niet vergeten, daar zijn wij altijd goed in Wink Maar hier heb ik eigenlijk niks voor hoeven kopen, heb alleen 1 goedkope bestekset gekocht omdat ik ons goede bestek niet mee wou nemen. Wat je zelf gebruikt heb je toch wel in huis, kun je zo inpakken.

Voor komend jaar ga ik nog een soort jerrycan kopen, volgens mij is dat er ook wel opvouwbaar zodat het weer compact is. Dat hadden we dit jaar niet, we hebben eerst flessen frisdrank leeg moeten drinken om water te kunnen halen bijvoorbeeld. Afwasdingen zijn ook handig, een teiltje om alles in te verzamelen.
Wij hebben veel van mijn moeder kunnen gebruiken, oa een mini koelkast. Was wel heel erg handig, werkt gewoon op stroom en is heel compact. Koelbox hadden we ook nog mee.

Wat ik verder heb gekocht zijn wat extra tent dingen: haringen, scheerlijnen, een camping prullenbak, wat draad om een waslijn van te kunnen maken. Stoelen hadden we ook niet, onze tuinstoelen zijn te groot om mee te slepen. En een campingtafel, ook nog gekocht. Gasfles moest ook, die zijn wel prijzig maar je hebt er heel veel aan.

Wij hebben trouwens op 1 dag (pizzabakker kwam op de camping) na elke dag gekookt. Deels omdat mijn vriend heel erg van koken houdt en dan ook graag naar de lokale supermarkt gaat om wat te halen, deels omdat het dorpje naast de camping zo klein was dat alle restaurants buiten het hoogseizoen gesloten leken te zijn Wink

Ik heb trouwens nog wel een hele lijst met alles wat ik mee heb genomen, als je wilt kan ik het nog opzoeken.
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kamperen, wie ook? Empty Re: Kamperen, wie ook?

Bericht  SparklingEyes wo 1 dec 2010 - 3:37

Ik vind kamperen echt heel leuk. Mijn man en ik hebben op een simpele camping gestaan in Villach, Oostenrijk. Ik weet zo de naam niet, de camping zat tussen een paar drukke in, maar die van ons was dus heel rustig!!! Simpele plekken, goed toiletgebouw.

Wij gaan komende zomer ook weer kamperen, alleen dan niet met een tent, maar met de caravan, een voortent en op een familiecamping hier in NEderland, met onze zoon willen we nog niet ver reizen... Ik kijk er onwijs naar uit!! haha

Groetjes,

SE
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Kamperen, wie ook? Empty Re: Kamperen, wie ook?

Bericht  Petteflet wo 1 dec 2010 - 4:45

Ook ik ben een echt kampeermens. Heb dat ook altijd van huis uit meegekregen. In de zomervakantie ging ik altijd 4 weken met mijn ouders kamperen en dan nog 2 weken met mijn vader. Heerlijk!
Nu we Luka hebben zijn we ook ieder jaar gaan kamperen, maar dan wel de luxe variant: een bungalowtent die al klaar staat op de camping en we gaan met het vliegtuig.
Mijn favoriete vakantieland is Italië! Volgend jaar gaan we naar Sardinië en ik heb er nu al giga zin in.
Als de kindjes wat ouder zijn, willen we gaan kijken voor een vouwwagen.
Overigens haalden mijn ouders altijd de leukste campings uit zo'n groot campingboek (weet de naam niet meer). We gingen altijd op de bonnefooi naar het buitenland en dan keek mijn moeder altijd waar een leuke camping was, daar belde ze dan heen en meestal konden we ook op die camping terecht. Superleuk!
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kamperen, wie ook? Empty Re: Kamperen, wie ook?

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 6:20

Ik hou wel van kamperen. Heel mijn jeugd hebben wij gekampeerd. Vanaf mijn 16e ging ik samen met een vriendin kamperen. Tot dat we na drie jaar samen kamperen er echt genoeg van hadden omdat we twee weken alleen maar regen hadden gehad, de tent was ondergelopen en noem maar op. We zijn toen het jaar erna lekker met het vliegtuig richting de zon gegaan. Ook de jaren erna bestonden uit vliegvakanties, tot dit jaar. Toen ben ik samen met mijn vriend wezen kamperen en het was heerlijk (in Frankrijk). Zaten wel op de drukkere campings, heerlijk aan de middelandse zee en een mooi meer. Hou wel van een beetje leven in de brouwerij op een camping en gewoon lekker je gang kunnen gaan en het vele buiten zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kamperen, wie ook? Empty Re: Kamperen, wie ook?

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 6:53

@Effie, Nee we hadden inderdaad geen wc... Mijn vriend vind dat heerlijk.. plassen in de buitenlucht.. Nou ik heb t 1 a 2 keer uit 'nood' gedaan en heb dat elke keer wel 6 x moeten proberen omdat ik veels te bang was dat er iemand langs kwam lopen. Andere keren gewoon in restaurants/cafeetjes etc gegaan. Want wij waren niet de hele dag bij de tent, wel maf je staat (wij alleen) midden in een bos en laat je tent onbeheerd achter.. dus geen dure spullen erin. En wij zijn daar 2 nachtjes geweest.. was echt k(r)amperen.....:P maar uiteindelijk wel leuk....

Succes met zoeken!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kamperen, wie ook? Empty Re: Kamperen, wie ook?

Bericht  Susan wo 1 dec 2010 - 7:47

Mijn ouders hebben een eigen vakantiehuisje op een camping waar je echt van alles hebt, van kleine trekkerstentjes tot luxe kampeerwagens, van stacaravans tot riante bungalows. Als ik langs de kampeerveldjes kom dan vind ik het er altijd supergezellig uitzien, maar als ik dan lekker onder de douche sta, 's avonds heerlijk bij de warme kachel zit of 's nachts van onze slaapkamer naar de wc wandel, ben ik altijd heel blij dat we in een huisje zitten.

Op zich snap ik de charme wel, ik denk dat ik net niet genoeg een buitenmens ben.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kamperen, wie ook? Empty Re: Kamperen, wie ook?

Bericht  Zora wo 1 dec 2010 - 10:06

Ooh jaaa kamperen. Zucht. Was het maar weer zomer! Afgelopen zomer hebben mijn vriend en ik gekampeerd in Oostenrijk, Kroatië, Slovenië, en Italië. Met name Slovenië was echt geweldig. Heel mooie campings en de natuur is echt geweldig. Daarnaast is het nog lang niet zo toeristisch als bijvoorbeeld Kroatië.

De jaren daarvoor zijn we veel naar Frankrijk geweest, het liefst naar de kust bij Bordeaux. Daar hadden we een camping gevonden in een klein dorpje aan het strand dat zo beviel, dat we daar een aantal jaar naar terug zijn gegaan.

Volgende zomer gaan we waarschijnlijk naar Scandinavië!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kamperen, wie ook? Empty Re: Kamperen, wie ook?

Bericht  Zora wo 1 dec 2010 - 10:09

SparklingEyes schreef:Ik vind kamperen echt heel leuk. Mijn man en ik hebben op een simpele camping gestaan in Villach, Oostenrijk. Ik weet zo de naam niet, de camping zat tussen een paar drukke in, maar die van ons was dus heel rustig!!! Simpele plekken, goed toiletgebouw.

Wij gaan komende zomer ook weer kamperen, alleen dan niet met een tent, maar met de caravan, een voortent en op een familiecamping hier in NEderland, met onze zoon willen we nog niet ver reizen... Ik kijk er onwijs naar uit!! haha

Groetjes,

SE

HEY! Heb je bij Ossiach gekampeerd? Aan de Ossiacher See?
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kamperen, wie ook? Empty Re: Kamperen, wie ook?

Bericht  Effie_O wo 1 dec 2010 - 23:19

Slovenië klinkt ook goed, ga ik ook eens naar kijken. Scandinavië wil ik ook nog graag eens heen, maar waar, welke periode, enz ben ik nog niet uit. Dat komt een paar vakanties verder wel Wink
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kamperen, wie ook? Empty Re: Kamperen, wie ook?

Bericht  Flippin' Bitch do 2 dec 2010 - 0:42

Wij kamperen ook ieder jaar, voor in Nederland vind ik Buitenkunst wel echt een aanrader. Je kunt iedere dag workshops volgen met muziek/dans/beeldend/schrijven/toneel, maar niets moet. Je ontmoet veel mensen, hebt veel te doen, 's avonds vaak presentaties en dan een kampvuur tot diep in de nacht smile www.buitenkunst.nl
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kamperen, wie ook? Empty Re: Kamperen, wie ook?

Bericht  Effie_O do 2 dec 2010 - 2:50

Dat lijkt me dan weer niet zo leuk, krijg er zo'n 'schoolkamp' idee bij. Je schijnt er veel mensen te ontmoeten, dus het is er druk? Dat is juist ook niet wat ik zoek, ik zoek kleine campings. En het grootste nadeel: op zo'n camping kom ik volgens mij nooit door al mijn vakantieboeken heen! :P
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kamperen, wie ook? Empty Re: Kamperen, wie ook?

Bericht  VeryCherry do 2 dec 2010 - 3:08

Ik vind kamperen echt zooo ontzettend leuk, mijn vriend heeft er een hekel aan Sad
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kamperen, wie ook? Empty Re: Kamperen, wie ook?

Bericht  Zora do 2 dec 2010 - 8:05

Effie_O schreef:Slovenië klinkt ook goed, ga ik ook eens naar kijken. Scandinavië wil ik ook nog graag eens heen, maar waar, welke periode, enz ben ik nog niet uit. Dat komt een paar vakanties verder wel Wink
Kijk dan vooral naar meer van Bohinj!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kamperen, wie ook? Empty Re: Kamperen, wie ook?

Bericht  Effie_O do 2 dec 2010 - 8:34

Zora schreef: Bohinj!

Wow! I love you
Alleen de eerste foto's op Google al....! Zal eens kijken wat er in die omgeving te doen is, ziet er veelbelovend uit. Komt hoog op het lijstje, bedankt voor de tip!
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kamperen, wie ook? Empty Re: Kamperen, wie ook?

Bericht  Zora do 2 dec 2010 - 9:28

Effie_O schreef:
Zora schreef: Bohinj!

Wow! I love you
Alleen de eerste foto's op Google al....! Zal eens kijken wat er in die omgeving te doen is, ziet er veelbelovend uit. Komt hoog op het lijstje, bedankt voor de tip!
Hebben op deze camping een paar dagen gestaan, recht aan de rivier: http://www.eurocampings.net/nl/europa/slovenie/camp-danica-bohinj-101532/

Echt een heel mooie, fijne camping. Heel rustig, grote plekken...zucht, ik wil weer op vakantie!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kamperen, wie ook? Empty Re: Kamperen, wie ook?

Bericht  Effie_O do 2 dec 2010 - 9:53

Ziet er mooi uit! Wel erg groot, ik heb het liever iets kleiner. Vooral als ik buiten het hoogseizoen ga, kan het nog wel een beetje eenzaam zijn op een grote camping Wink
Hoe zijn jullie daar heen gegaan, met de auto denk ik? In 1 dag gereden, of met overnachting?
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kamperen, wie ook? Empty Re: Kamperen, wie ook?

Bericht  Zora do 2 dec 2010 - 10:08

Effie_O schreef:Ziet er mooi uit! Wel erg groot, ik heb het liever iets kleiner. Vooral als ik buiten het hoogseizoen ga, kan het nog wel een beetje eenzaam zijn op een grote camping Wink
Hoe zijn jullie daar heen gegaan, met de auto denk ik? In 1 dag gereden, of met overnachting?
Oh, viel heel erg mee hoe groot het was hoor. In Slovenië zijn er sowieso niet erg veel campings, en het is nog niet heel erg toeristisch, dus het sfeertje is sowieso al anders...

Uhm, op de heenweg kwamen we vanuit Oostenrijk, en hebben we bij het Meer van Bled gestaan. Daarna zijn we verder gereden (met de auto inderdaad smile) naar Kroatië en Italië, en hebben we de laatste paar dagen bij Bohinj gestaan. Van daaruit zijn we in één dag teruggereden inderdaad. Je moet in dat geval gewoon een beetje in de gaten houden hoe druk het is bij de Tauerntunnel. We wonen in Groningen, dus dat is sowieso wel een eindje. Reden volgens mij 's ochtends rond 10u, en waren 's nachts rond 12u/1u terug.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kamperen, wie ook? Empty Re: Kamperen, wie ook?

Bericht  Effie_O do 2 dec 2010 - 11:52

Haha ik mag nog een klein stukje verder, woon in Leeuwarden Wink Misschien is een overnachting wel handig voor de heenreis, als je ook nog een tent op moet zetten.
De camping ga ik in ieder geval onthouden, bedankt voor de tip!
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kamperen, wie ook? Empty Re: Kamperen, wie ook?

Bericht  Flinder za 11 dec 2010 - 4:35

Effie_O schreef:Ik heb vast nog niet alles, maar had wel het meest essentiële mee. Onmisbaar vind ik spullen om te kunnen koken: 'gasfornuis' of iets in die richting, paar pannen (wij hadden genoeg aan 1 wokpan en 2 gewone pannen), wat messen en pollepels, eigenlijk alles wat je in huis ook wel gebruikt. Blikopener en kurkentrekker niet vergeten, daar zijn wij altijd goed in Wink Maar hier heb ik eigenlijk niks voor hoeven kopen, heb alleen 1 goedkope bestekset gekocht omdat ik ons goede bestek niet mee wou nemen. Wat je zelf gebruikt heb je toch wel in huis, kun je zo inpakken.

Voor komend jaar ga ik nog een soort jerrycan kopen, volgens mij is dat er ook wel opvouwbaar zodat het weer compact is. Dat hadden we dit jaar niet, we hebben eerst flessen frisdrank leeg moeten drinken om water te kunnen halen bijvoorbeeld. Afwasdingen zijn ook handig, een teiltje om alles in te verzamelen.
Wij hebben veel van mijn moeder kunnen gebruiken, oa een mini koelkast. Was wel heel erg handig, werkt gewoon op stroom en is heel compact. Koelbox hadden we ook nog mee.

Wat ik verder heb gekocht zijn wat extra tent dingen: haringen, scheerlijnen, een camping prullenbak, wat draad om een waslijn van te kunnen maken. Stoelen hadden we ook niet, onze tuinstoelen zijn te groot om mee te slepen. En een campingtafel, ook nog gekocht. Gasfles moest ook, die zijn wel prijzig maar je hebt er heel veel aan.

Wij hebben trouwens op 1 dag (pizzabakker kwam op de camping) na elke dag gekookt. Deels omdat mijn vriend heel erg van koken houdt en dan ook graag naar de lokale supermarkt gaat om wat te halen, deels omdat het dorpje naast de camping zo klein was dat alle restaurants buiten het hoogseizoen gesloten leken te zijn Wink

Ik heb trouwens nog wel een hele lijst met alles wat ik mee heb genomen, als je wilt kan ik het nog opzoeken.

Bedankt voor je uitgebreide omschrijving! Goed van de blikopener en kurkentrekker ;-) Dat is ook echt iets voor mij om dat te vergeten en zeker als je al aan zoveel moet denken (wat bij kamperen wel het geval is denk ik). Als je de lijst van alles wat je hebt meegenomen nog bij de hand hebt zou ik die wel eens willen zien :-)
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kamperen, wie ook? Empty Re: Kamperen, wie ook?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 8 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum