Kamperen in Nederland
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Kamperen in Nederland
Ik wil deze zomer graag een weekje kamperen in Nederland met mijn moeder en broertje.
Maar aangezien wij geen eigen tent hebben die groot genoeg is ben ik op zoek naar een ingerichte bungalowtent. Het 'probleem' is dat ik niet zo'n groot budget heb en maximaal 300 euro kwijt wil zijn. Voor dit bedrag kan ik niets vinden. Aangezien ik weet dat hier goede speurneuzen zitten voor goedkope vakanties wou ik vragen of jullie de ultieme tip hebben voor ons?
Maar aangezien wij geen eigen tent hebben die groot genoeg is ben ik op zoek naar een ingerichte bungalowtent. Het 'probleem' is dat ik niet zo'n groot budget heb en maximaal 300 euro kwijt wil zijn. Voor dit bedrag kan ik niets vinden. Aangezien ik weet dat hier goede speurneuzen zitten voor goedkope vakanties wou ik vragen of jullie de ultieme tip hebben voor ons?
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Re: Kamperen in Nederland
Waarom koop je niet gewoon een tent dan? Desnoods 2 aparte tentjes? denk dat je dan goedkoper it bent!
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Daar had ik ook al aan gedacht. Maar mijn moeder moppert dan weer dat wij zoveel spullen niet mee kunnen nemen in onze kleine auto. Bij een ingerichte tent heb je bijna alle benodigdheden daar al.
Laquisia- Prater
waar ergens in nederland?
InweCulnamo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 234
Punten : 315
Registratiedatum : 17-11-10
Dat maakt in principe niet zo heel veel uit. Het liefste niet in Limburg of Zeeland.
Laquisia- Prater
Welke datum willen jullie gaan..dat vergemakkelijkt het meezoeken !
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
Rond 6 augustus.
Laquisia- Prater
denk niet dat je daar iets voor gaat vinden. zeker niet in het hoogseizoen.
kan je niet van iemand een tent lenen? Denk dat je dan vele male goedkoper uit bent
kan je niet van iemand een tent lenen? Denk dat je dan vele male goedkoper uit bent
InweCulnamo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 234
Punten : 315
Registratiedatum : 17-11-10
Hmmm 6 augustus wordt wel moeilijk voor die prijs idd. Zat bij vacansoleil te kijken maar daar moet je het dan van een aanbieding hebben en die staan er voor dan nog niet op. Anders zit je rond de 400 euro voor een week bij vacansoleil.
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
http://www.eurosporvac.nl/ kan je altijd leuke goedkope tenten huren! Wij zijn paar keer bij hun op Texel (De Krim) geweest en dat was echt super!
Kexter- Fluisteraar
- Aantal berichten : 122
Punten : 155
Zie nu dat die week wel erg duur is, wij hebben een x met zijn 6en voor 120 euro gezeten 1 weekend in juni, maar in augustus is het stukke duurder.. weet niet of het dan gaat lukken in die week.
Kexter- Fluisteraar
- Aantal berichten : 122
Punten : 155
Dat lijkt mij ook leuk, voor volgend jaar! Maar mijn vriend vindt dat ie dan net zo goed gewoon thuis kan zitten Stom!
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Kamperen in Frankrijk
» Kamperen, wie ook?
» Kamperen... maar dan in een stacaravan....
» Alleen kamperen?
» Kamperen met baby
» Kamperen, wie ook?
» Kamperen... maar dan in een stacaravan....
» Alleen kamperen?
» Kamperen met baby
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: