Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Alleen kamperen?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Alleen kamperen? Empty Alleen kamperen?

Bericht  Gast do 31 mei 2012 - 1:39

Is hier iemand weleens in haar eentje gaan kamperen?

Misschien dat ik in september nog op vakantie wil. Zit te twijfelen om twee weken te gaan kamperen of toch twee weken weer naar Thailand...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen kamperen? Empty Re: Alleen kamperen?

Bericht  VeryCherry do 31 mei 2012 - 2:21

Ik zelf niet, maar ik heb een buurvrouw die elk jaar alleen gaat kamperen en het bevalt haar heel erg goed smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen kamperen? Empty Re: Alleen kamperen?

Bericht  Marin do 31 mei 2012 - 3:05

Ik zou het zelf nooit doen, alleen al om het feit dat ik in m'n eentje de tent niet opgezet krijg Wink

Maar nee, lijkt me zelf niets, zou dan liever in hostels slapen inderdaad waar je wat sneller aanspraak hebt. Maar goed, als het jou wel leuk lijkt, waarom niet... Waar zou je heen willen?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen kamperen? Empty Re: Alleen kamperen?

Bericht  Zora do 31 mei 2012 - 3:11

Zo, dat lijkt me echt helemaal niks! Very Happy Ik ben sowieso nooit alleen op vakantie geweest, maar meer omdat de omstandigheden daar niet naar waren... Ik zou toch eerder alleen naar een hotel/hostel gaan dan gaan kamperen. Op de camping in je eentje een tent opzetten lijkt me best lastig, en het lijkt me ook helemaal niet leuk om in mijn eentje in een tent te slapen!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen kamperen? Empty Re: Alleen kamperen?

Bericht  Marin do 31 mei 2012 - 3:13

Zora schreef:en het lijkt me ook helemaal niet leuk om in mijn eentje in een tent te slapen!

Ik heb op zich wel eens in m'n eentje een week in een tent geslapen toen ik kampbegeleider was en dat was wel lekker qua ruimte enzo! Maar qua gezelligheid lijkt het me niet echt leuk nee, terwijl ik toch heel wat alleen reis.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen kamperen? Empty Re: Alleen kamperen?

Bericht  Curious do 31 mei 2012 - 3:31

Mij lijkt het juist heerlijk. Die rust, ruimte, het buitenleven, wel wat aanspraak, maar niet teveel..
Maar of ik het daadwerkelijk zou doen weet ik niet. En ik zou met de caravan gaan en de hond meenemen.
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen kamperen? Empty Re: Alleen kamperen?

Bericht  Gast do 31 mei 2012 - 3:42

de tent moest ik altijd al alleen opzetten vroeger, dus dat is geen probleem. ik zou naar Frankrijk willen of zo. maar misschien is backpacken of een talenreis wel veel leuker.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen kamperen? Empty Re: Alleen kamperen?

Bericht  Zora do 31 mei 2012 - 4:09

Marin schreef:
Zora schreef:en het lijkt me ook helemaal niet leuk om in mijn eentje in een tent te slapen!

Ik heb op zich wel eens in m'n eentje een week in een tent geslapen toen ik kampbegeleider was en dat was wel lekker qua ruimte enzo! Maar qua gezelligheid lijkt het me niet echt leuk nee, terwijl ik toch heel wat alleen reis.

Ja maar dan ben je nog met mensen om je heen die je kent. Echt alleen alleen op de camping lijkt me niet leuk smile
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen kamperen? Empty Re: Alleen kamperen?

Bericht  SleepingBeauty do 31 mei 2012 - 6:14

Wij zaten begin september op een camping in frankrijk en het stroomde op de campings echt vol met oudere mensen...
Alle jonge mensen vertrokken..Dit was het tweede jaar al dat ons dat opviel.
Dit jaar gaan we de laatste 2 weken van augustus, omdat het gezelliger en levendiger is als er meer mensen op een camping zitten.

Maar als je alleen bent, zou ik toch eerder in een hotel willen denk ik..
Maar ik ben helemaal geen type om alleen op vakantie te gaan, lijkt me niks...
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen kamperen? Empty Re: Alleen kamperen?

Bericht  Gast do 31 mei 2012 - 7:18

Ik vind het niet erg alleen op vakantie te gaan.

Ik ga misschien binnenkort nog een week trainen op Lanzarote. En ik kan daarna pas echt weer in september. Eerder kan niet. Met oude mensen op een camping is ook niet echt leuk. Straks vinden ze me zielig en moet ik elke avond komen eten....ook niet erg natuurlijk ;-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen kamperen? Empty Re: Alleen kamperen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum