Kamperen in Frankrijk
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Kamperen in Frankrijk
Ik wil dit jaar in september gaan kamperen in Frankrijk, het liefst in zo'n tent die er dan al staat.
Wat vinden jullie de leuke streek om heen te gaan?
Hebben jullie nog goede organisaties/tips voor goede maar goedkope campings?
Wat vinden jullie de leuke streek om heen te gaan?
Hebben jullie nog goede organisaties/tips voor goede maar goedkope campings?
Purk- Zwijger
- Aantal berichten : 7
Punten : 18
Registratiedatum : 28-12-10
Re: Kamperen in Frankrijk
Mijn vriend en ik zijn zomer 2009 naar Frankrijk geweest! In totaal 2,5 week waarvan 1 week een rondreis met 3 hotels en 1,5 week camping. Wij hebben niet gekampeerd, maar in een stacaravan. De camping lag tegen een heuvel aan, met aan de voet een wijngaard waar je met de stacaravan op uitkeek. Wij zaten vrij hoog, keken over die wijngaard heen zo op de baai van Saint Tropez Zaten ook op korte afstand van Cannes en andere bezienswaardigheden die met auto of trein te doen waren. Beviel prima! De Cote d'Azur is een hele mooie omgeving in Zuid-Frankrijk, zou er zo weer heengaan
Weet je al ongeveer welke richting je op wil?
_*Blondgirl*_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 116
Punten : 152
Registratiedatum : 20-11-10
_*Blondgirl*_ schreef:Mijn vriend en ik zijn zomer 2009 naar Frankrijk geweest! In totaal 2,5 week waarvan 1 week een rondreis met 3 hotels en 1,5 week camping. Wij hebben niet gekampeerd, maar in een stacaravan. De camping lag tegen een heuvel aan, met aan de voet een wijngaard waar je met de stacaravan op uitkeek. Wij zaten vrij hoog, keken over die wijngaard heen zo op de baai van Saint Tropez Zaten ook op korte afstand van Cannes en andere bezienswaardigheden die met auto of trein te doen waren. Beviel prima! De Cote d'Azur is een hele mooie omgeving in Zuid-Frankrijk, zou er zo weer heengaan
Dat klinkt goed allemaal!
Ik heb nog niet echt een idee welke kant ik op wil gaan. Het is ook wel een beetje afhankelijk van het weer in september. Ik geloof dat je dan beter zuidelijk kan zitten.
Weet je toevallig nog hoe die camping heette?
Purk- Zwijger
- Aantal berichten : 7
Punten : 18
Registratiedatum : 28-12-10
Wij gingen toen ook vrij laat...geloof half september heen en 1e week oktober weer terug. En hadden super mooi en warm weer, dus het kan echt wel als je zo zuidelijk zit!
Wij zaten op de camping Les Tournels, via de organisatie YellohVillage.
http://www.yellohvillage.nl/camping/les_tournels
Onderaan de camping zat een Spar voor de boodschappen...kon je lopend heen door een wijnveld
Wij zaten op de camping Les Tournels, via de organisatie YellohVillage.
http://www.yellohvillage.nl/camping/les_tournels
Onderaan de camping zat een Spar voor de boodschappen...kon je lopend heen door een wijnveld
_*Blondgirl*_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 116
Punten : 152
Registratiedatum : 20-11-10
Vorig jaar te kamperen geweest in Frankrijk. Wij zaten in de Ardéche. Zeer mooie omgeving en mooi weer, wij waren daar vorig jaar juni/juli.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Leuke plaats om te kamperen in Noord(oost) Frankrijk.
» Kamperen, wie ook?
» kamperen
» Kamperen met baby
» Kamperen met een baby
» Kamperen, wie ook?
» kamperen
» Kamperen met baby
» Kamperen met een baby
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: