Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kamperen in Frankrijk

2 plaatsers

Ga naar beneden

Kamperen in Frankrijk Empty Kamperen in Frankrijk

Bericht  Purk za 29 jan 2011 - 0:12

Ik wil dit jaar in september gaan kamperen in Frankrijk, het liefst in zo'n tent die er dan al staat.
Wat vinden jullie de leuke streek om heen te gaan?
Hebben jullie nog goede organisaties/tips voor goede maar goedkope campings?
Purk
Purk
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 7
Punten : 18
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kamperen in Frankrijk Empty Re: Kamperen in Frankrijk

Bericht  _*Blondgirl*_ za 29 jan 2011 - 1:13

Mijn vriend en ik zijn zomer 2009 naar Frankrijk geweest! In totaal 2,5 week waarvan 1 week een rondreis met 3 hotels en 1,5 week camping. Wij hebben niet gekampeerd, maar in een stacaravan. De camping lag tegen een heuvel aan, met aan de voet een wijngaard waar je met de stacaravan op uitkeek. Wij zaten vrij hoog, keken over die wijngaard heen zo op de baai van Saint Tropez Cool Zaten ook op korte afstand van Cannes en andere bezienswaardigheden die met auto of trein te doen waren. Beviel prima! De Cote d'Azur is een hele mooie omgeving in Zuid-Frankrijk, zou er zo weer heengaan smile

Weet je al ongeveer welke richting je op wil?
_*Blondgirl*_
_*Blondgirl*_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 116
Punten : 152
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Purk za 29 jan 2011 - 1:16

_*Blondgirl*_ schreef:Mijn vriend en ik zijn zomer 2009 naar Frankrijk geweest! In totaal 2,5 week waarvan 1 week een rondreis met 3 hotels en 1,5 week camping. Wij hebben niet gekampeerd, maar in een stacaravan. De camping lag tegen een heuvel aan, met aan de voet een wijngaard waar je met de stacaravan op uitkeek. Wij zaten vrij hoog, keken over die wijngaard heen zo op de baai van Saint Tropez Cool Zaten ook op korte afstand van Cannes en andere bezienswaardigheden die met auto of trein te doen waren. Beviel prima! De Cote d'Azur is een hele mooie omgeving in Zuid-Frankrijk, zou er zo weer heengaan smile

Weet je al ongeveer welke richting je op wil?

Dat klinkt goed allemaal!
Ik heb nog niet echt een idee welke kant ik op wil gaan. Het is ook wel een beetje afhankelijk van het weer in september. Ik geloof dat je dan beter zuidelijk kan zitten.

Weet je toevallig nog hoe die camping heette?
Purk
Purk
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 7
Punten : 18
Registratiedatum : 28-12-10

Bericht  _*Blondgirl*_ za 29 jan 2011 - 1:20

Wij gingen toen ook vrij laat...geloof half september heen en 1e week oktober weer terug. En hadden super mooi en warm weer, dus het kan echt wel als je zo zuidelijk zit!

Wij zaten op de camping Les Tournels, via de organisatie YellohVillage.

http://www.yellohvillage.nl/camping/les_tournels

Onderaan de camping zat een Spar voor de boodschappen...kon je lopend heen door een wijnveld Very Happy

_*Blondgirl*_
_*Blondgirl*_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 116
Punten : 152
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 11:29

Vorig jaar te kamperen geweest in Frankrijk. Wij zaten in de Ardéche. Zeer mooie omgeving en mooi weer, wij waren daar vorig jaar juni/juli.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: