Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kamperen, wie ook?

+23
Wennebellah
loura
Japje
Lavendel
Ella
Arwyn
Schaapke
Snoes
Cherique
Laquisia
love
Pomodori
Kqip
dyingbride
VeryCherry
Flippin' Bitch
Zora
Susan
Petteflet
SparklingEyes
Flinder
Jeanette
Effie_O
27 plaatsers

Pagina 7 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Kamperen, wie ook? - Pagina 7 Empty Re: Kamperen, wie ook?

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 9:22

Daar heb je wel een heel goed punt, thanx! Ik ga ze dan hier kopen bij Bever denk ik. Dan kunnen we voor mijn reis ook nog fijn wandelen hier in ZH smile. En ach, luxe hoef ik niet op vakantie. Avonturen en veel lol is voor mij voldoende smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kamperen, wie ook? - Pagina 7 Empty Re: Kamperen, wie ook?

Bericht  Zora vr 25 feb 2011 - 9:49

Zeg, ZvB, wil jij eens wat meer vertellen over Zuid-Zweden? smile Heb je ook wel eens gekampeerd? Waarom per se ZUid-Zweden? Ben je dan in de buurt van Ystad geweest bijvoorbeeld? Mijn schoonouders zijn ook altijd helemaal lyrisch over Zuid, maar ik neig toch meer naar de binnenlanden nu...
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kamperen, wie ook? - Pagina 7 Empty Re: Kamperen, wie ook?

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 10:52

Zora schreef:Zeg, ZvB, wil jij eens wat meer vertellen over Zuid-Zweden? smile Heb je ook wel eens gekampeerd? Waarom per se ZUid-Zweden? Ben je dan in de buurt van Ystad geweest bijvoorbeeld? Mijn schoonouders zijn ook altijd helemaal lyrisch over Zuid, maar ik neig toch meer naar de binnenlanden nu...

Nee, ik heb ooit een Zweed als vriendje gehad en toen hij terugging, ging het uit tussen ons maar heb ik hem een lang weekend opgezocht. Ik heb dus echt genoten van het Zweedse plattenland. We hebben zijn ouders opgezocht, die hebben een boerderij in ** (heel klein plaatsje) en vandaar uit hebben we gewandeld, gepicknickt en ook nog naar StensHuvd geweest (als ik het goed schrijf, geen zin om het op te zoeken sorry), aan de kust. Ik vond het er zo ontzettend mooi! We zijn van Malmö naar zijn ouders gereden, dat is zeg maar van links naar rechts in Zuid Zweden. Mijn hart lag al in dat land toen ik er nog niet geweest was trouwens hoor dus mijn liefde is niet echt op iets 'tastbaars' gebasseerd. Ik vind het gewoon een heerlijk land. Volgens mij zijn de temperaturen in het zuiden gewoon wat beter maar het zal omhoog ook ontzettend mooi zijn. Niet gekampeerd dus maar zoals zijn ouders een guesthouse hadden, zullen meer boeren dat hebben. Mss kun je daar iets over vinden. Tis er echt heerlijk smile. Maar als je meer naar de binnelanden neigt, van Zweden neem ik even aan, dan maakt dat toch niet uit. Mss rij je al vanuit NL, dan kun je het beiden aandoen Wink.

-knip

Ik was er in 2007 (Zuid Zweden dan), de foto's die ik nog terug kon vinden van een beetje omgeving sta ik meestal op haha. Maar dan heb je een beeld van waar ik verliefd op ben I love you.


Laatst aangepast door Zusje van Bert op ma 25 apr 2011 - 10:32; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kamperen, wie ook? - Pagina 7 Empty Re: Kamperen, wie ook?

Bericht  Zora vr 25 feb 2011 - 21:31

Wauw dat ziet er goed uit inderdaad! Thanks! Stenhuvud wil ik ook graag heen, dus denk dat we maar een groot rondje moeten rijden Very Happy ik denk dat we tijd genoeg hebben. Hopen ongeveer 3 weken te kunnen gaan, en dan wel eerst nog een paar dagen naar Kopenhagen. Het liefst zou ik ook nog een stukje Noorwegen doen, maar dat wordt wat teveel van het goede denk ik smile
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kamperen, wie ook? - Pagina 7 Empty Re: Kamperen, wie ook?

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 21:41

Zora schreef:Wauw dat ziet er goed uit inderdaad! Thanks! Stenhuvud wil ik ook graag heen, dus denk dat we maar een groot rondje moeten rijden Very Happy ik denk dat we tijd genoeg hebben. Hopen ongeveer 3 weken te kunnen gaan, en dan wel eerst nog een paar dagen naar Kopenhagen. Het liefst zou ik ook nog een stukje Noorwegen doen, maar dat wordt wat teveel van het goede denk ik smile

Dan zit je zo in Zweden natuurlijk als je naar Kopenhagen gaat. Ik ben daar de brug over gegaan naar Malmö en vanuit daar kregen we een lift naar K.ivik. In mijn herinnering was het zo'n 1,5 uur rijden maar ik weet dat niet zeker meer. Leuk zeg, drie weken! Ik ben jaloers smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kamperen, wie ook? - Pagina 7 Empty Re: Kamperen, wie ook?

Bericht  Zora vr 25 feb 2011 - 22:32

Zusje van Bert schreef:
Zora schreef:Wauw dat ziet er goed uit inderdaad! Thanks! Stenhuvud wil ik ook graag heen, dus denk dat we maar een groot rondje moeten rijden Very Happy ik denk dat we tijd genoeg hebben. Hopen ongeveer 3 weken te kunnen gaan, en dan wel eerst nog een paar dagen naar Kopenhagen. Het liefst zou ik ook nog een stukje Noorwegen doen, maar dat wordt wat teveel van het goede denk ik smile

Dan zit je zo in Zweden natuurlijk als je naar Kopenhagen gaat. Ik ben daar de brug over gegaan naar Malmö en vanuit daar kregen we een lift naar K.ivik. In mijn herinnering was het zo'n 1,5 uur rijden maar ik weet dat niet zeker meer. Leuk zeg, drie weken! Ik ben jaloers smile.

Klopt, het is echt een flutafstandje Very Happy Ik zag het gisteren en we waren helemaal in awe. We zijn gewend lange ritten te maken, dus dit is ook wel eens leuk :p Ben zo benieuwd hoe het in de zomer daar is! En overdag :p de keren dat we naar Noorwegen en Zweden gingen reden we steeds én 's nachts, én was het winter. Die boot is dan ook maar saai Very Happy
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kamperen, wie ook? - Pagina 7 Empty Re: Kamperen, wie ook?

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 2:14

Welke boot en wat is 'in awe'? Very Happy Echt super als je daar heen gaat! Ik hoor altijd dat de Zweedse zomers mooi zijn maar natuurljik valt daar net zo goed pech mee te hebben. Ik was er toen in april en hier in NL was het het warmste weekend van het jaar geloof ik. Iedereen lachtte me uit dat ik naar Zweden ging 'want daar is het koud'. Echt, ik weet niet hoe sommige mensen op dit soort ideeen komen maar het was daar nog heter dan hier. Ik kwam zwaar verbrand terug haha smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kamperen, wie ook? - Pagina 7 Empty Re: Kamperen, wie ook?

Bericht  Zora za 26 feb 2011 - 11:45

Hahahah Very Happy We namen vaak de boot vanaf Puttgarden (Duitsland) naar Rodbyhavn (Denemarken), dan Denemarken door (=fluteindje :p) en dan met de boot van Helsingor naar Helsingborg (Zweden).


in awe (of somebody/something):
admiring someone or something very much


Hoop op in ieder geval een aantal mooie dagen, maar hou gewoon maar rekening met het ergste :p
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kamperen, wie ook? - Pagina 7 Empty Re: Kamperen, wie ook?

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 11:47

Haha thanx voor je uitleg & ik voel me weer een stukje moderner nu ik weet wat awe is Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kamperen, wie ook? - Pagina 7 Empty Re: Kamperen, wie ook?

Bericht  Zora za 26 feb 2011 - 11:48

Zusje van Bert schreef:Haha thanx voor je uitleg & ik voel me weer een stukje moderner nu ik weet wat awe is Very Happy.

Nooit te oud om te leren :p
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kamperen, wie ook? - Pagina 7 Empty Re: Kamperen, wie ook?

Bericht  Effie_O ma 25 apr 2011 - 5:06

En, wie heeft al gekampeerd met dit lekkere weer? smile
Ik helaas nog niet, maar de vakantie komt al hard dichterbij!

Ik las iets op een ander forum en vroeg me af wat jullie allemaal vanuit huis naar de camping meeslepen aan voedsel. Neem je allerlei spullen mee, of koop je alles op/bij de camping?

Zelf neem ik een maaltijd mee voor de eerste avond, eventueel de tweede avond als we op een zaterdag aankomen. Heb vaak geen idee wat er in de buurt te vinden is aan supermarkten, wat er open is (en vorig jaar bijvoorbeeld bleken alle restaurants in het nabijgelegen dorp dicht buiten het hoogseizoen).
Verder neem ik iets van thee, koffie, brood mee voor de volgende ochtend. En nog wat te drinken/snacken tijdens de eerste avond (wijn, chips, dat soort dingen).
Binnenkort ga ik een weekend kamperen, een stedentrip vanaf een camping, dan neem ik wel meer mee denk ik. Ben er al zo kort en moet ook nog een stad ontdekken, heb weinig zin dan ook nog een supermarkt te zoeken Wink
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kamperen, wie ook? - Pagina 7 Empty Re: Kamperen, wie ook?

Bericht  Zora ma 25 apr 2011 - 5:11

Nope, ook nog niet gekampeerd, maar er staat ergens eind mei al wel een weekendje in de planning.

Wat betreft eten: wij nemen altijd wel wat mee, eigenlijk voor noodgevallen. Afgelopen jaren veelvuldig gebruik van gemaakt, als we te laat waren om nog wat te halen, als alles dicht was vanwege een een of andere onzinnige feestdag, of als het zulk slecht weer is dat je de tent niet uit wil Very Happy Wij hebben vaak crackertjes bij ons, een paar cup a soupjes, en vaak iets van instant pasta of noodles. Voor onderweg hebben we sowieso altijd genoeg drinken en eten (en snoepjes etc) bij ons dat we daar ook wel vaak nog een tijd mee doorkunnen.

Edit: ik vind trouwens supermarkten in het buitenland echt geweldig! Hemel op aarde Very Happy afgelopen jaren hebben we heel vaak met slecht weer een paar uur rondgestruind in van die gigantische supermarkten. Yum!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kamperen, wie ook? - Pagina 7 Empty Re: Kamperen, wie ook?

Bericht  Mida4you ma 25 apr 2011 - 6:42

Wij gaan 2t/m 6 juni kamperen in Zeeland ( Brouwershaven )! Heb dr zo zin in. Het is ook wel spannend deze keer want ons dochtertje van bijna 9 maanden ( dan 10 ) gaat ook mee. Eens kijken hoe dat allemaal verloopt!
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Kamperen, wie ook? - Pagina 7 Empty Re: Kamperen, wie ook?

Bericht  Schaapke di 26 apr 2011 - 3:44

Wij vertrekken zaterdag voor een week Denekamp (Twente), op een boerencamping met mijn ouders (caravan) en zusjes met aanhang (dus in totaal drie tenten). We hebben er echt zin in, alleen hopen dat het weer ons een beetje gunstig gezind is.

Wat betreft het eten: wij nemen altijd blikjes mee, een paar maar hoor, maar dan hebben we in elk geval iets voor nood. Verder heb ik altijd koffie, thee, cup a soup, crackertjes en lekkers voor onderweg bij me.

Wij hebben inmiddels wel een streek uitgezocht waar we naar toe gaan op vakantie: Zuid- oost Frankrijk, aan de Italiaans, Zwitserse kust. Mensen bekend daar? We horen nog graag tips en trics over dit gebied!

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kamperen, wie ook? - Pagina 7 Empty Re: Kamperen, wie ook?

Bericht  Kqip di 26 apr 2011 - 4:13

Wij gaan van 6 tm 11 juni kamperen in Kluisbergen! Nemen altijd wel wat dingen mee van eten, maar dat zijn meer basis dingen. Wij koken als we kamperen op een brander (1 pit) dus dan wil je wel wat bij je hebben. Maar denk dat ze in Belgie wel genoeg eten hebben wat ook bruikbaar is!
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kamperen, wie ook? - Pagina 7 Empty Re: Kamperen, wie ook?

Bericht  Schaapke zo 22 mei 2011 - 2:01

Inmiddels zijn we dus met de hele familie op kampeervakantie geweest! Hier het resultaat:
Kamperen, wie ook? - Pagina 7 1303890166_5_dieh

We hebben heel veel wind gehad (niet echt handig als je een tent op moet zetten en af moet breken) en het was heeeel erg koud ('s nachts -5), maar dat mocht de pret niet drukken.
Ik kon nu mooi nog even kijken wat we nog missen, voor als we over twee maanden op vakantie gaan naar Frankrijk. Zo moeten we toch nog een extra kastje hebben voor kleding enzo, uit die koffer leven is niet zo handig. En nog wat praktische dingen: toch maar een extra paar borden en glazen erbij, bijvoorbeeld.

Inmiddels meer mensen wezen kamperen?

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kamperen, wie ook? - Pagina 7 Empty Re: Kamperen, wie ook?

Bericht  Effie_O zo 5 jun 2011 - 6:45

Dat ziet er leuk uit, Schaapke!

Ik ben inmiddels ook weer terug van de kampeervakantie, twee weken in Zuid-Duitsland. Erg mooie camping, heel netjes, maar we waren de enigen die twee weken lang op dezelfde plek bleven (lekkende benzinetank zorgde ervoor dat reizen erg lastig werd). Veel mensen bleven alleen om te overnachten, anderen bleven een paar dagen. Miste daardoor wel wat sfeer.

Onze nieuwe tent beviel super goed! Had alleen de fietspomp meegenomen ipv een pomp voor luchtbedden Wink Dat werd blazen! En de ondergrond was keihard, onze haringen sloegen we meteen krom. Met dank aan een buurman konden we met een grote stalen pin eerst een gat 'voorslaan', waar we dan de haringen weer in konden stoppen. Note to self: koop ook zo'n ding.

Vervolgens bleek een van onze stoelen bijna kapot te zijn, hadden we niet door voor vertrek. Scheelde heel weinig tot dat ding volledig ingezakt was! Nieuwe gehaald, maar dan een ander soort. Zonder verstelbare rugleuning, meer een soort vissersstoel. Dat ding bleek funest voor mijn rug. Nog een reden waarom reizen lastig werd, kon niet lopen, zitten, staan, liggen, echt vreselijk. Note to self: koop een andere stoel.

Uiteindelijk bleek ook de omgeving niet bepaald interessant, weinig leuke plaatsen, weinig mooie wandelroutes (eerst een heel stuk langs de snelweg). Prachtig om te fietsen, dan had je sneller het snelweg deel gehad, maar laten wij daar nou net niet van houden. Note to self: kijk de volgende keer wat verder dan alleen de mooie plaatjes van de camping.

Nu klinkt het als een aardige 'pech' vakantie, maar we hebben het verder wel enorm naar ons zin gehad! Ontzettend lekker weer gehad, eerste week minimaal 25 graden, tweede week minimaal 22. Een dag regen, een middagje regen en een avondje regen op 15 dagen smile We hebben nu heerlijk veel kunnen lezen (mijn allergrootste hobby, dus absoluut geen straf) en veel spelletjes gedaan en genoten van elkaar, de tent, het uitzicht en alle vogels en eenden om ons heen. Oh en van de lekkere biertjes Wink

Paar leermomentjes, maar wel erg fijne weken gehad. Nu op zoek naar een leuke camping ergens in Drenthe/Overijssel voor een weekendje binnenkort. We hebben dus nog wel steeds de smaak te pakken!
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kamperen, wie ook? - Pagina 7 Empty Re: Kamperen, wie ook?

Bericht  Arwyn zo 5 jun 2011 - 7:10

Effie: Hebben jullie geen rotsharingen? Die dingen zijn echt een uitkomst bij dat soort ondergronden!
Wij hebben een paar maanden geleden een nieuwe tent gekocht, zal nog eens even kijken of daar haringen bijzitten (vast niet, haha), want die moeten we dan sowieso nog even halen! Rots en gewone en dan een moker erbij voor de rotsharingen, werkt perfect!
Voor een camping in Drenthe: ik heb gehoord dat Witterzomer een mooie camping moet zijn. Vlakbij Assen (als je fietsen meeneemt is het een kwartiertje ongeveer) en je zou bijvoorbeeld ook een dagje naar Groningen kunnen vanaf daar.

Schaapke: Wij leven wel altijd gewoon uit onze tas, haha. Sowieso hebben we in de auto ook helemaal geen ruimte voor een kastje, haha.

Oh, ik heb zo'n zin in de vakantie! Nog maar 1,5 maand ongeveer smile
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kamperen, wie ook? - Pagina 7 Empty Re: Kamperen, wie ook?

Bericht  Zora zo 5 jun 2011 - 7:25

Schaapke: is dat jullie tent op de achtergrond? Mooi iig!

Effie: jammer dat jullie niet verder konden reizen. Kan me voorstellen dat je dan idd wel wat sfeer mist als het echt zo'n trekkerscamping is. Haha het klinkt inderdaad wel wat als een pechvakantie.

Wij hebben ook van die grote houten haringen, maar die krijg je er ook lang niet altijd in. En als je er wel in krijgt, is het soms nog wel eens lastig die krengen eruit te krijgen. Misschien inderdaad maar eens rotsharingen halen!

Aanstaand weekend gaan we voor het eerst dit seizoen kamperen: in Sellingen, camping de Papaver. Komen we vaker in de zomer voor een weekendje. Is echt een prachtige camping! Ligt vlakbij Duitsland, in Groningen, vlakbij Drenthe. Aanrader Effie!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kamperen, wie ook? - Pagina 7 Empty Re: Kamperen, wie ook?

Bericht  Effie_O zo 5 jun 2011 - 8:48

Ik had er nooit aan gedacht dat ik andere haringen nodig zou kunnen hebben Wink

Ik ken de campings die jullie noemen, ben opgegroeid in een plaatsje tussen die 2 in. Beide mooie campings, maar ga wel verder kijken naar iets wat ik nog niet ken en wat iets minder dichtbij de omgeving ligt waar ik ben opgegroeid. Maar wel bedankt voor de tips!
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kamperen, wie ook? - Pagina 7 Empty Re: Kamperen, wie ook?

Bericht  Zora zo 5 jun 2011 - 8:49

Nou, dan kom je uit een heel mooie omgeving smile
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kamperen, wie ook? - Pagina 7 Empty Re: Kamperen, wie ook?

Bericht  Verona zo 5 jun 2011 - 23:11

Ik hou echt van kamperen! Mijn vriend echter niet...niet dat hij het ooit gedaan heeft haha. Maarrrr waarschijnlijk komt het er dit jaar toch van dat we samen gaan kamperen. We hebben wel de mazzel dat mijn ouders altijd gaan kamperen en ik dus alles van hen kan lenen. Scheelt weer kopen. Hoop dat ik met deze vakantie mijn vriend kan overhalen dat het wel echt leuk is!
Verona
Verona
Prater
Prater

Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

Kamperen, wie ook? - Pagina 7 Empty Re: Kamperen, wie ook?

Bericht  Mida4you za 11 jun 2011 - 4:27

Wij zijn gisteren terug gekomen van een kort weekje kamperen in Zeeland samen met onze kleine meid. Mijn ouders zijn met Hemelvaart naar Zeeland geweest en hebben die week erna de tent laten staan. Die week moeten ze zelf altijd weer aan het werk en gaan dan met Pinksteren weer heen. Dit houdt dus in dat hun tent bijna 1 week leeg staat en in die week gaan wij meestal heen. Lekker makkelijk Wink Het was een geslaagde week alleen het weer had wel iets beter gekund. Foto's komen nog (A)
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Kamperen, wie ook? - Pagina 7 Empty Re: Kamperen, wie ook?

Bericht  Zora zo 12 jun 2011 - 9:53

Ook wij net terug van een weekend kamperen. MEN, wat heb ik heb koud gehad zeg! Brrrrrr!! Vandaag gelukkig wel heerlijk weer, lekker marshmellows geroosterd Very Happy
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kamperen, wie ook? - Pagina 7 Empty Re: Kamperen, wie ook?

Bericht  Schaapke zo 12 jun 2011 - 9:56

Ah! Weer reacties in dit topic, leuk!

@ Effie: oeh! Rotsharingen: staat genoteerd, die neem ik er ook een paar mee, je weet maar nooit!
Nog voor een leuke camping: wij hebben begin mei op een boerderijcamping gestaan in Denekamp. Het Brook heette het volgens mij: superrr! Echt een aanrader!

@ Zora: nee, dat is niet onze tent, dat is die van mijn zusje. Dit is onze tent:
Kamperen, wie ook? - Pagina 7 1061286669_5_fmEC
Kan me trouwens voorstellen dat het van de week koud geweest is...zo in je tentje...

@ Arwyn: wij hebben eigenlijk ook niet meer plek in de auto, maar het is zo handig Embarassed !

@ Mirjam: hoe ging het met de kleine? Kamperen?

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kamperen, wie ook? - Pagina 7 Empty Re: Kamperen, wie ook?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 7 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum