Biechttopic
+140
Viva
JustMeDaan
Tania
Engelse Drop
LDJ
Maple
Starla
L!ND@
Mermaid
Fjell
Char1
Willem
luisa
Urban Naked
Lejow
Darius
Paper Crown
luenca
Victoria-
Phileine
Pineco
Sadie_
Marsy28
Yvke
Charles
nijntje4
Sterre
Razz
Lady4
SDL
Shy
Biechtje
Jeanette
Coco
CCC
M@niek
Ilovethe90s
Lonely Goatherd
Arwyn
Plien84
Fayebella
Droopy28
MADDIE
Winegum
xxjojootjexx
Tabbert
slaatje
Filoria
rapa nui
Lynn_
Zonnetje
Auxo
Oasis
Mees
Vixen
Bacio
Nana
Zora
Takkie
Burn
Feline
Minx
Parisienne
Aimee
Atelier Madame
Pompoen
Caro
Roza
Bay
Aagje!
Evalynn
Surya
Sea of Trees
Stuiterbal
Gympie
Bazinga
Toet
Carra
Reva
Bolleke
Fortissimo
Aziraphale
Reeza
Benthe
Siem
Kannibaal
Chocoholic
Teddyaapje
Suus
Caresses
eigenwijs
ProudMom
Parel
Taeda
Zonneschijn
Blair
Pitufo
liesje
girli
Steep
Ella
Elliot
Mamsie
Exogenesis
Punk'd
RiLiJu
Printje
Sanne
Manderijn
Burgemeester Irene
Rush
Siamsa
Niene
TukTuk
SarahKey
mzcharlotte
nina
Bliss
Supertalentje
Dora
Luce
mauwmauw
Aletta
Pien
Stranger
VeryCherry
Artemis
snowflakes
SoGood
Susan
Derpy
Fred
Funk
Alex
Nyx
Marin
Cimic
Sure
Snoopy
SuperGrover
144 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Biechttopic
Gefeliciteerd beide biechtjes!! Ik ben echt totaal niet nieuwsgierig...
En n.a.v. van een topic omtrent 'onnodige' biechten: ik vind dat zwangere biechtjes zeker nog mogen biechten. Het is een fijne uitlaatklep
En n.a.v. van een topic omtrent 'onnodige' biechten: ik vind dat zwangere biechtjes zeker nog mogen biechten. Het is een fijne uitlaatklep
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
En ik ben het ook niet althans niet dat ik weet..
Ik ben nu ook rete nieuwsgierig!
Ik ben nu ook rete nieuwsgierig!
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Vanaf hoe lang voor je NOD kun je een zwangerschapstest doen? Ik heb vorig weekend wat symptomen gehad die kunnen wijzen op een zwangerschap. Dit was een aantal dagen voor mijn ovulatie. Ik ga er niet vanuit dat ik zwanger ben, want dit is pas ronde één, maar stiekem hoop ik het zo en ben ik zo nieuwsgierig.
Ik las op internet dat de zeer gevoelige testen, zoals bijvoorbeeld Kruidvat
2 voor 5 euro, al vroeg positief kunnen testen maar dat dit bij te vroeg testen ook vals positief kan zijn omdat veel zwangerschappen voor de menstruatie ongemerkt worden afgebroken of omdat je sowieso al iets HcG in je bloed hebt waarop de test dan positief reageert.
Ik zit dus in ronde 1 en heb nog geen idee hoe mijn cyclus gaat verlopen en wanneer ik eventueel precies ovuleer en voor het eerst weer ga menstrueren. Zou een test nu veel te vroeg zijn?
Ik las op internet dat de zeer gevoelige testen, zoals bijvoorbeeld Kruidvat
2 voor 5 euro, al vroeg positief kunnen testen maar dat dit bij te vroeg testen ook vals positief kan zijn omdat veel zwangerschappen voor de menstruatie ongemerkt worden afgebroken of omdat je sowieso al iets HcG in je bloed hebt waarop de test dan positief reageert.
Ik zit dus in ronde 1 en heb nog geen idee hoe mijn cyclus gaat verlopen en wanneer ik eventueel precies ovuleer en voor het eerst weer ga menstrueren. Zou een test nu veel te vroeg zijn?
Biechtje- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12
"Ik heb vorig weekend wat symptomen gehad die kunnen wijzen op een zwangerschap. Dit was een aantal dagen voor mijn ovulatie"
Dat lijkt mij niet te kunnen. Als je nog geen eisprong hebt gehad kun je ook niet zwanger zijn van die ronde.
Dat lijkt mij niet te kunnen. Als je nog geen eisprong hebt gehad kun je ook niet zwanger zijn van die ronde.
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Je kunt vroege testen kopen bij sensitest, daarmee kun je vier dagen voor je NOD testen, maar let wel, in die vier dagen kan het gewoon mis gaan en kun je gewoon ongesteld worden. Ik zou het gewoon afwachten en als je over tijd bent pas testen, je maakt jezelf alleen maar gek (althans dat deed het op den duur wel bij mij). Die symptonen kunnen ook komen doordat je er zo mee bezig bent.
Laatst aangepast door Blair op za 15 jun 2013 - 3:40; in totaal 1 keer bewerkt
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10
Punk'd, ik begrijp wat je bedoelt. Ik heb het er zo neergezet maar feitelijk weet ik nog niet precies wanneer mijn ovulatie plaatsvindt, omdat ik voor het eerst weer een natuurlijk cyclus in ben gegaan.
Blair, het is (denk ik) nog lang geen vier dagen voor mijn NOD. Jullie antwoorden geven me wel even de objectiviteit die ik nodig had. Ik ben niet verschrikkelijk teleurgesteld wanneer ik gewoon ongesteld word, hoe groot is nou eenmaal de kans dat je in de eerste ronde al zwanger raakt, wanneer je nog niet eens een natuurlijk menstruatie hebt gehad. Maar ik was wel verschrikkelijk blij geweest.
Ik wacht gewoon af hoe mijn cyclus verder gaat lopen en wanneer ik wel of niet ongesteld ga worden.
Blair, het is (denk ik) nog lang geen vier dagen voor mijn NOD. Jullie antwoorden geven me wel even de objectiviteit die ik nodig had. Ik ben niet verschrikkelijk teleurgesteld wanneer ik gewoon ongesteld word, hoe groot is nou eenmaal de kans dat je in de eerste ronde al zwanger raakt, wanneer je nog niet eens een natuurlijk menstruatie hebt gehad. Maar ik was wel verschrikkelijk blij geweest.
Ik wacht gewoon af hoe mijn cyclus verder gaat lopen en wanneer ik wel of niet ongesteld ga worden.
Biechtje- Prater
Gefeliciteerd beide biechtjes!
Zonneschijn- Prater
- Aantal berichten : 830
Punten : 800
Registratiedatum : 29-03-13
Gefeliciteerd zwangere biechtjes! Ik ben ook heel benieuwd wie jullie zijn!
Laatste biechtje, helaas zit er niks anders op dan wachten...
Laatste biechtje, helaas zit er niks anders op dan wachten...
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Taeda, ik had echt gedacht dat jij ook een van de zwangere biechtjes was.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Nee, helaas. Gelukkig zijn er twee andere forummeiden heel blij met de zwangerschap, dat vind ik ook heel fijn!
Taeda- Prater
Ik heb vandaag onveilige seks gehad met mijn vriend, voor het eerst sinds onze relatie van zes jaar. We dachten eigenlijk nog niet toe te zijn aan een kind en doen het de laatste tijd met condoom (zonder pil, of iets anders), maar we hebben het er wel steeds vaker over en het zou nu al welkom zijn. Nu voelde het vandaag ineens tijdens het vrijen zo bijzonder en vertrouwd en goed. Het was een heel bijzonder moment, want we hebben niet gesproken, elkaar alleen maar aangekeken. Toen hebben we dus seks gehad, op een totaal andere manier dan normaal, het was zo mooi. De kans is klein dat ik nu direct zwanger ben, maar alleen al het idee dat we nu seks hebben gehad zonder iets en dat het een mogelijkheid is, maakt me vrolijk! Het lijkt wel alsof ik weer opnieuw verliefd ben geworden op mijn vriend.
Biechtje- Prater
Ik had dat ook hoor. Er is nu een kans dat je zwanger kan worden en dat er een kindje komt van jullie samen. En een kindje is toch een grote stap! Ook een hele mooie stap dus het is helemaal niet raar dat je je zo voelt
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Taeda schreef:Nee, helaas. Gelukkig zijn er twee andere forummeiden heel blij met de zwangerschap, dat vind ik ook heel fijn!
Wat ben je toch een ongelooflijke lieverd!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Hier één van de zwangere biechtjes die alweer een tijdje terug positief getest hebben! (Ik was degene die nog maar een aantal maanden een relatie had.)
Inmiddels ben ik 14 weken zwanger, hebben we een paar weken terug een prachtige echo gehad, en mogen we morgen bij de vk weer naar het hartje luisteren.
Tussen ons gaat het ontzettend goed, en na de eerste (grote) schrik, zijn we nu heel erg blij!
Het gaat zo goed tussen ons, het voelt heel fijn, echt heel goed. Mijn zoontje is ook heel erg gek op m'n vriend, en andersom ook. Zo fijn! En nu dan ook nog eens zijn grote wens uitkomt (een broertje/zusje).. Is hij helemaal door het dolle heen.
We hebben natuurlijk heel veel gepraat, alles op een rijtje gezet, hoe we dit gaan doen, en we gaan ervoor! Ons kindje is heel erg welkom, het was natuurlijk eerst wel even schrikken, maar nu zijn we er zó blij mee!
Wilde het toch even delen!
Inmiddels ben ik 14 weken zwanger, hebben we een paar weken terug een prachtige echo gehad, en mogen we morgen bij de vk weer naar het hartje luisteren.
Tussen ons gaat het ontzettend goed, en na de eerste (grote) schrik, zijn we nu heel erg blij!
Het gaat zo goed tussen ons, het voelt heel fijn, echt heel goed. Mijn zoontje is ook heel erg gek op m'n vriend, en andersom ook. Zo fijn! En nu dan ook nog eens zijn grote wens uitkomt (een broertje/zusje).. Is hij helemaal door het dolle heen.
We hebben natuurlijk heel veel gepraat, alles op een rijtje gezet, hoe we dit gaan doen, en we gaan ervoor! Ons kindje is heel erg welkom, het was natuurlijk eerst wel even schrikken, maar nu zijn we er zó blij mee!
ProudMom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11
ProudMom schreef:Hier één van de zwangere biechtjes die alweer een tijdje terug positief getest hebben! (Ik was degene die nog maar een aantal maanden een relatie had.)
wat fijn voor je gefeliciteerd!fijn dat je weer gelukkig bent ook meid!
Het is je echt gegund!!heel veel liefde&geluk!!!!!
eigenwijs- Fluisteraar
- Aantal berichten : 405
Punten : 420
Registratiedatum : 20-05-11
Gefeliciteerd Proudmom! Logisch dat het even schrikken is, maar gelukkig hebben jullie er over kunnen praten en staan jullie er allebei volledig achter.
Taeda- Prater
Parel schreef:Taeda schreef:Nee, helaas. Gelukkig zijn er twee andere forummeiden heel blij met de zwangerschap, dat vind ik ook heel fijn!
Wat ben je toch een ongelooflijke lieverd!
Dank je :)Natuurlijk vind ik het jammer dat ik het niet ben, maar als het kindje gewenst is, ben ik blij voor een ander. Ik vind zo'n abortusbiechtje nu wel lastiger, dat voelt 'scheef'.
Taeda- Prater
Proudmom, hoe tof!
Ik snap het schrikken wel, maar het is je zó gegund! En je krijgt bloedmooie kinderen, dus het is sowieso een aanwinst voor de wereld haha
Taeda, dat snap ik ook hoor! Hoop iig dat jij heel snel een biechtje bent!
Ik snap het schrikken wel, maar het is je zó gegund! En je krijgt bloedmooie kinderen, dus het is sowieso een aanwinst voor de wereld haha
Taeda, dat snap ik ook hoor! Hoop iig dat jij heel snel een biechtje bent!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Wat ontzettend leuk! Gefeliciteerd!
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Proudmom, wat super zeg, gefeliciteerd! Ik ben echt heel blij voor je, dat je na alle ellende, weer in een fijner vaarwater zit
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Wat leuk PM, gefeliciteerd!
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Wat leuk, Proudmom, gefeliciteerd!!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Gefeliciteerd Proudmom!! Wat fijn voor jullie!
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Gefeliciteerd PM!
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Ik vind het vreselijk op mijn werk en heb het echt niet naar mijn zin. Iedere dag ga ik met grote tegenzin naar mijn werk en tel ik de minuten tot ik weer naar huis kan. Het liefste zou ik vandaag nog ontslag nemen, en zelfs dan zie ik op tegen de 3 maanden opzegtermijn die ik nog heb. Maar ja, ik kan natuurlijk niet zomaar stoppen, want dan heb ik geen inkomen meer. Ik solliciteer wel op andere banen, maar ik weet niet hoe moeilijk het is om iets nieuws te vinden. En achter de kassa zitten wil ik ook niet, nu heb ik tenminste iets wat aansluit op mijn opleiding.
Ik weet niet zo goed wat ik met deze post wil, ik moet het gewoon even kwijt denk ik.
Ik weet niet zo goed wat ik met deze post wil, ik moet het gewoon even kwijt denk ik.
Biechtje- Prater
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: