Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De perfecte relatie

+56
June
Printje
Caro
Reva
Surya
Lejow
ekjir@M
VeryCherry
Middleme
Sure
Zora
Puggle
Artemis
Alex
Niene
Ilovethe90s
Bazinga
Slakje
Tania
Liz
Marin
Susan
Charles
Sorella
Exogenesis
SarahKey
Parel
Rush
Bliss
minoessepoes
Fortissimo
Ibbeltje
Cimic
xxlisaxx
Lady4
Feline
Arwyn
Katrien
Davinia
Toet
SoGood
Marsy28
Sea of Trees
Lot
xxjojootjexx
Aziraphale
Merel
Stranger
Punk'd
Caroow
Luce
Sanne
Mermaid
Razz
Sayuri
Paper Crown
60 plaatsers

Pagina 5 van 15 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 15  Volgende

Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 5 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  minoessepoes zo 2 jun 2013 - 21:08

Fortissimo schreef:Maar hoe doe je dat dan als je samenwoont. Laat je dan serieus geen scheten waar hij bij is?

Nee dat doe ik serieus niet en dat deden we bij mijn ouders thuis ook niet bij elkaar in de buurt. Ik vind het vies en alles behalve netjes, ik loop dan liever even weg of naar de toilet bijvoorbeeld.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 5 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Gast zo 2 jun 2013 - 21:24

Soms ontglipt me wel iets maar ik laat niet bewust scheten waar iemand bij is, bij niemand niet. Ik heb mijn vriend ook nog maar 1x een scheet horen laten in 3 jaar tijd. Maar dat mag ik hier niet zeggen :P.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 5 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Gast zo 2 jun 2013 - 21:33

Fortissimo schreef:Maar hoe doe je dat dan als je samenwoont. Laat je dan serieus geen scheten waar hij bij is?
Nee. Is helemaal niet moeilijk hoor, om dat niet te doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 5 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Sea of Trees zo 2 jun 2013 - 21:34

Carrie schreef:
Fortissimo schreef:Maar hoe doe je dat dan als je samenwoont. Laat je dan serieus geen scheten waar hij bij is?
Nee. Is helemaal niet moeilijk hoor, om dat niet te doen.
Het is niet gezond en ik krijg enorme buikpijn als ik mijn scheten in loop te houden.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 5 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Luce zo 2 jun 2013 - 21:43

Carrie schreef:
Fortissimo schreef:Maar hoe doe je dat dan als je samenwoont. Laat je dan serieus geen scheten waar hij bij is?
Nee. Is helemaal niet moeilijk hoor, om dat niet te doen.

Eens. Ik doe het ook niet. Je kunt je toch ook inhouden bij een ander dan je partner?
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 5 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Sea of Trees zo 2 jun 2013 - 21:45

Luce schreef:
Carrie schreef:
Fortissimo schreef:Maar hoe doe je dat dan als je samenwoont. Laat je dan serieus geen scheten waar hij bij is?
Nee. Is helemaal niet moeilijk hoor, om dat niet te doen.

Eens. Ik doe het ook niet. Je kunt je toch ook inhouden bij een ander dan je partner?
Ik kan dat dus echt niet, en ik vind het niet vreselijk raar om scheten te laten bij je partner, vooral niet als je buikpijn krijgt als je het in loopt te houden. Maar goed, dit wordt weer een discussie waar geen einde aan komt, dit is al vaker geweest op het forum Wink
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 5 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Susan zo 2 jun 2013 - 21:49

Ik denk dat het ook weinig uitmaakt voor hoe leuk je relatie is, mensen die het wel doen voelen zich daar prettiger bij en mensen die het niet doen ook.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 5 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Sea of Trees zo 2 jun 2013 - 21:50

Susan schreef:Ik denk dat het ook weinig uitmaakt voor hoe leuk je relatie is, mensen die het wel doen voelen zich daar prettiger bij en mensen die het niet doen ook.
Dat klopt ook hoor, maar ik reageerde op Carrie die zei dat het niet moeilijk was om je scheten in te houden. Voor sommige mensen is dat wel zo, dus ik ben het daar niet mee eens. Maar iedereen moet natuurlijk doen waar ie zich prettig bij voelt. Scheet of geen scheet.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 5 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Fortissimo zo 2 jun 2013 - 21:51

Sea of Trees schreef:
Luce schreef:
Carrie schreef:
Fortissimo schreef:Maar hoe doe je dat dan als je samenwoont. Laat je dan serieus geen scheten waar hij bij is?
Nee. Is helemaal niet moeilijk hoor, om dat niet te doen.

Eens. Ik doe het ook niet. Je kunt je toch ook inhouden bij een ander dan je partner?
Ik kan dat dus echt niet, en ik vind het niet vreselijk raar om scheten te laten bij je partner, vooral niet als je buikpijn krijgt als je het in loopt te houden. Maar goed, dit wordt weer een discussie waar geen einde aan komt, dit is al vaker geweest op het forum Wink

Oh dat vind ik echt bizar. Ik ga echt niet met buikpijn lopen in mijn eigen huis omdat mijn vriend er ook is! pale Het scheelt dat hij dat hij altijd gezegd heeft dat ik het gewoon moet laten gaan, omdat je anders dubbel komt te liggen van de buikpijn.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 5 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Rush zo 2 jun 2013 - 21:53

Fortissimo schreef:
Sea of Trees schreef:
Luce schreef:
Carrie schreef:
Fortissimo schreef:Maar hoe doe je dat dan als je samenwoont. Laat je dan serieus geen scheten waar hij bij is?
Nee. Is helemaal niet moeilijk hoor, om dat niet te doen.

Eens. Ik doe het ook niet. Je kunt je toch ook inhouden bij een ander dan je partner?
Ik kan dat dus echt niet, en ik vind het niet vreselijk raar om scheten te laten bij je partner, vooral niet als je buikpijn krijgt als je het in loopt te houden. Maar goed, dit wordt weer een discussie waar geen einde aan komt, dit is al vaker geweest op het forum Wink

Oh dat vind ik echt bizar. Ik ga echt niet met buikpijn lopen in mijn eigen huis omdat mijn vriend er ook is! pale Het scheelt dat hij dat hij altijd gezegd heeft dat ik het gewoon moet laten gaan, omdat je anders dubbel komt te liggen van de buikpijn.
Inderdaad en als ik moet opstaan om naar de toilet ofzo te lopen, dan heb je kans dat het onderweg gebeurd. Nou dat klinkt helemaal te ranzig. De perfecte relatie - Pagina 5 394967
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 5 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Sea of Trees zo 2 jun 2013 - 21:57

Ik vind dat er af en toe zo krampachtig over wordt gedaan.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 5 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Gast zo 2 jun 2013 - 21:59

Sea of Trees schreef:
Carrie schreef:
Fortissimo schreef:Maar hoe doe je dat dan als je samenwoont. Laat je dan serieus geen scheten waar hij bij is?
Nee. Is helemaal niet moeilijk hoor, om dat niet te doen.
Het is niet gezond en ik krijg enorme buikpijn als ik mijn scheten in loop te houden.
Tja niet gezond. Het is voor hem en mij een kleine moeite om weg te lopen. Ik vond het gewoon seksloos en oncharmant om te doen in elkaars bijzijn. Ieder zijn ding toch?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 5 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Fortissimo zo 2 jun 2013 - 22:01

Maar als je al een aantal jaren bij elkaar bent, dan moet zoiets toch gewoon kunnen? Als je pas een relatie hebt, begrijp ik het. Een mens laat 15-30 winden per dag! Nou, als je elke keer moet weglopen, blijf je bezig.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 5 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Luce zo 2 jun 2013 - 22:17

Sea of Trees schreef:
Luce schreef:
Carrie schreef:
Fortissimo schreef:Maar hoe doe je dat dan als je samenwoont. Laat je dan serieus geen scheten waar hij bij is?
Nee. Is helemaal niet moeilijk hoor, om dat niet te doen.

Eens. Ik doe het ook niet. Je kunt je toch ook inhouden bij een ander dan je partner?
Ik kan dat dus echt niet, en ik vind het niet vreselijk raar om scheten te laten bij je partner, vooral niet als je buikpijn krijgt als je het in loopt te houden. Maar goed, dit wordt weer een discussie waar geen einde aan komt, dit is al vaker geweest op het forum Wink

Dan loop je toch even naar de wc?
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 5 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Luce zo 2 jun 2013 - 22:18

Fortissimo schreef:Maar als je al een aantal jaren bij elkaar bent, dan moet zoiets toch gewoon kunnen? Als je pas een relatie hebt, begrijp ik het. Een mens laat 15-30 winden per dag! Nou, als je elke keer moet weglopen, blijf je bezig.

Haha, ik weet niet hoe het bij jou zit maar ik hoef echt niet de hele dag door alleen maar scheten te laten hoor Laughing
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 5 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Marin zo 2 jun 2013 - 22:19

Ik ga zo het hele topic nog even doorlezen want ik las eerst alleen de eerste pagina en wilde toen direct iets tegen carrie zeggen:
Jullie hebben de bed picknick. Altijd als ik een kopje koffie voor m'n vriend naar bed breng in t weekend, denk ik aan jullie picknick en hoe romantisch ik dat vind. M'n vriend is vandaag jarig en ik had nog half bedacht dat ik vandaag ook een bedpicknick wilde doen (maar heb nu iets anders bedacht). Dus voor mij klinkt dat weer als een perfect idee en beeld. Zo zie je, je weet nooit andere kanten van relaties.

Hier is alles koek en ei, een enkele irritatie maar nog steeds nooit ruzie, maar wij dansen ook echt niet in de regen hoor. We doen dingen op onze manier. Afgelopen vrijdag had ik een bruiloft en toen vloog m'n flitser door de lucht, kapot op de grond. Ik heb van alles een reservere, camera, lenzen, maar geen flitser. Toen is m'n vriend er eentje gaan huren en m komen brengen naar Rotterdam. De held van het feest. En van mij.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 5 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Gast zo 2 jun 2013 - 22:24

Wij gedragen ons wat dat betreft zoals we ons ook gedragen t.o.v. anderen. Het is niet zo dat wij bij elkaar harde scheten zitten te laten, terwijl we dat op een verjaardag nooit zouden doen. Hoe doen jullie dat dan wanneer je op je werk bent, of met vriendinnen, laat je dan ook alles gaan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 5 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Punk'd zo 2 jun 2013 - 22:25

Ik laat ook echt geen scheten waar mijn vriend bij is en wij zijn bijna 10 jaar samen. Ik doe het wel eens in de keuken ofzo haha of als hij op de bank zit en ik aan de andere kant van de kamer. Maar echt nooit als ik naast hem zit op de bank. Ik vind het gewoon niet fris. Of ik nou naast mijn vriend zit of naast een collega (op het werk doe ik het ook niet in een kleine ruimte waar andere bij zijn).

Ik vraag me wel eens af als je dat wel doet.. Zit je dan beide met je neus dicht ofzo.. Of doe je of je neus bloed haha. Of worden er grapjes gemaakt?

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 5 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Gast zo 2 jun 2013 - 22:27

En over die negatieve dingen. Ik kan serieus niks bedenken. Een goede vriendin van me vroeg laatst heel serieus 1 op 1 aan me: hoe gaat het nou met jou en je man, jullie prille huwelijk, gaat het allemaal nog steeds goed? En toen antwoordde ik heel positief dat het super gaat, dat we totaal geen ruzie of onenigheden hebben, dat het allemaal alleen maar beter lijkt te worden tussen ons. Ze keek me toen lang aan en vroeg nogmaals: gaat het echt goed tussen jullie? Alsof ze liever wilde horen dat het niet goed ging. Maar ik kon haar in alle eerlijkheid alleen maar zeggen dat het echt goed zit.

Soms lijkt het wel alsof mensen het niet kunnen geloven wanneer je een goede relatie hebt, maar ik kan er niks anders van maken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 5 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Punk'd zo 2 jun 2013 - 22:31

Daar ben ik het wel mee eens. Of de uitspraak 'het gras is altijd groener aan de overkant'.. Nou het gras is hier anders ook behoorlijk groen De perfecte relatie - Pagina 5 253468018.

Of reacties als 'Nooit ruzie? Geen grote meningsverschillen? Nou dat hoort wel in een relatie hoor!' .. Eeuh wie heeft dat bepaald? Wij hebben echt nooit ruzie.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 5 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Rush zo 2 jun 2013 - 22:32

Punk'd schreef:
Ik vraag me wel eens af als je dat wel doet.. Zit je dan beide met je neus dicht ofzo.. Of doe je of je neus bloed haha. Of worden er grapjes gemaakt?
Laat jij zulke stink scheten dan? Wink
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 5 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Marin zo 2 jun 2013 - 22:34

Oh ik snap dus idd niet dat iemand scheten kan ophouden. Ik weet dat er meiden zijn die dat kunnen, maar ik krijg daar dus buikpjjn van en ik heb al zo'n opgeblazen buik vaak. Ik laat dus trouwens ook gewoon scheten thuis. Ik bedoel, het is ook gewoon MIJN huis! Toen we nog niet samenwoonden, ging ik wel vaak even naar de wc of keuken enzo, maar dat zou ik nu echt te veel moeite vinden. Ik ben wel blij dat we gewoon dat bij elkaar kunnen doen. Vies? Ja misschien. Maar ook gewoon menselijk dus ik vind dat niet erg hoor. We staan ook altijd met elkaar te kletsen als we naar de wc gaan, met de deur open. We zijn wat dat betreft alle schaamte voorbij. Zal echt niet iedereen willen, maar ik ben blij dat dat kan.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 5 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Marin zo 2 jun 2013 - 22:38

Voor mij is het denk ik idd niet dat het nou persé zo goed is dat ik scheten durf te laten in zijn bijzijn ofzo, het is niet dat dát de relatie perfect maakt, maar meer het feit dat we blijkbaar zo ontzettend onszelf kunnen zijn samen, of dat nou om scheten laten gaat, of om naakt een dansje doen (ja ik doe dat dus wel, maar denk maar niet dat dat sexy is, dat is gewoon heel dom en oncharmant), we samen hele domme zelfbedachte liedjes zingen en dat soort dingen. Dat vind ik belangrijk. Iemand anders vind ons vast heel raar samen. Maar met anderen er bij doen we dat ook niet. Denk dat bijna elke relatie wel zoiets heeft, op z'n eigen manier ingevuld.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 5 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Lady4 zo 2 jun 2013 - 22:38

Wij hebben ook nog nooit een echte ruzie gehad. Daar zijn we ook allebei de types niet echt voor, dat zie ik dan ook niet zo snel gebeuren.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 5 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Fortissimo zo 2 jun 2013 - 22:40

Haha Marin, ik was al bang dat ik heel raar zou zijn. Wat jij doet, doen wij ook regelmatig.. Laughing Wij doen ook tikkertje in het huis, want wij kunnen een achtje lopen in huis. De perfecte relatie - Pagina 5 394967
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 5 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 15 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 15  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum