Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De perfecte man

+9
Sugarfall
Ibbeltje
Lady4
RYW
Rush
Tinus
Lady Starstruck
Kaboutertje
Stuiterbal
13 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

De perfecte man Empty De perfecte man

Bericht  Gast za 31 maa 2012 - 19:27

Hoe ziet jouw perfecte man er uit?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte man Empty Re: De perfecte man

Bericht  Gast za 31 maa 2012 - 19:56

Volgens mij heb ik je van de week toevallig een foto laten zien laughcry.

Oeh, hij is lang, normaal postuur, heeft of millimeterkapsel of een lekkere bos haar, kuiltjes in zijn wangen, wat hoekige kaken, bruine pretogen en hij kijkt naar me met een blik die me alles zegt.

Natuurlijk gaat het ook om innerlijk maar zoals ik je vraag lees denk ik dat je alleen uiterlijk bedoelt smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte man Empty Re: De perfecte man

Bericht  Gast za 31 maa 2012 - 20:27

De perfecte man Thumbnail.aspx?q=4645364125401414&id=f6dd4d2091fa7c3ed501f4a89164c2bd&url=http%3a%2f%2fi2.listal.com%2fimage%2f62290%2f936full-christian-baleDe perfecte man VDS2_011Ian_Somerhalder_Damon





Kwa uiterlijk vind ik deze mannen erg mooi. De perfecte man 561177

Ik heb iets met donkerharige mannen, mooie ogen het liefs blauw en eigenlijk vind ik een 3 dagen baartje er een wild koppie erg aantrekkelijk. Maar dat hebben ze mannen dan weer niet. Gespierd een beetje, hou niet van brede bodybulders types.

Christian Bale, de linker man is eigenlijk nog aantrekkelijker met een baartje een een gemilimeterd koppie. De perfecte man 561177 Mochten ze ooit (dream on Cimic) voorbij lopen dan ga ik zeker mijn nek verdraaien. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte man Empty Re: De perfecte man

Bericht  Stuiterbal za 31 maa 2012 - 22:37

Blond blauwe ogen, netjes gekleed. (in pak is om op te eten) Lief, sociaal, respect voor zijn vrouwtje, en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Ik zwijmel over mijn eigen locer die in mijn ogen de perfecte man voor me is !
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte man Empty Re: De perfecte man

Bericht  Gast za 31 maa 2012 - 22:48

De perfecte man is voor mij...

Groter dan ik ben, donker haar, breed (niet te!) lief, sociaal, tikkeltje dominant, neemt graag het initiatief, kan goed koken, verzorgt zichzelf goed, is positief en maakt wat van het leven, is begripvol, is trots op mij als zijn vriendin, is open-minded (dus niet racistisch ofzo) en zo kan ik nog wel even doorgaan...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte man Empty Re: De perfecte man

Bericht  Kaboutertje za 31 maa 2012 - 22:55

Zelda schreef:De perfecte man is voor mij...

Groter dan ik ben, donker haar, breed (niet te!) lief, sociaal, tikkeltje dominant, neemt graag het initiatief, kan goed koken, verzorgt zichzelf goed, is positief en maakt wat van het leven, is begripvol, is trots op mij als zijn vriendin, is open-minded (dus niet racistisch ofzo) en zo kan ik nog wel even doorgaan...

Hier kan ik me wel in vinden Wink
met als aanvulling : houdt van dieren I love you
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte man Empty Re: De perfecte man

Bericht  Gast za 31 maa 2012 - 23:01

Kaboutertje schreef:
Zelda schreef:De perfecte man is voor mij...

Groter dan ik ben, donker haar, breed (niet te!) lief, sociaal, tikkeltje dominant, neemt graag het initiatief, kan goed koken, verzorgt zichzelf goed, is positief en maakt wat van het leven, is begripvol, is trots op mij als zijn vriendin, is open-minded (dus niet racistisch ofzo) en zo kan ik nog wel even doorgaan...

Hier kan ik me wel in vinden Wink
met als aanvulling : houdt van dieren I love you
Ohja ook belangrijk smile
Maar hij hoeft nou ook weer niet z'n huis vol met dieren te hebben :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte man Empty Re: De perfecte man

Bericht  Lady Starstruck za 31 maa 2012 - 23:50

Lang haar, gemiddeld breed (niet te iel maar ook niet TE breed), blond, donker of rood, grijs haarkleur maakt mij niet uit, type muzikant, of gitaar spelend, drummer of een zanger (op de 1 of andere manier val ik altijd op muzikanten haha). Het haar moet wel echt lang zijn of half lang ik val eigenlijk bijzonder weinig op kortharige mannen.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte man Empty Re: De perfecte man

Bericht  Tinus zo 1 apr 2012 - 1:47

Donker haar, blauwe ogen, stoppelbaardje van een dag of 2, zo'n 1.80 lang en niet te iel maar ook weer niet breed, hij moet 'iets' hebben zoals een twinkeling in zijn ogen of een mooie lach waar ik telkens weer voor val, en iets ouder dan mij zijn. Qua innerlijk moet hij lief zijn, maar niet te, hij moet op eigen benen staan, initiatief kunnen nemen en dat ook doen. Samen moeten we maatjes zijn, elkaar aanvullen en niet invullen...Zoiets denk ik? (dream on De perfecte man 561177
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte man Empty Re: De perfecte man

Bericht  Rush zo 1 apr 2012 - 1:51

Hoe die eruit ziet? Zoals m`n vriend haha, en nee daar laat ik geen foto van zien. angel
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte man Empty Re: De perfecte man

Bericht  Gast zo 1 apr 2012 - 1:59

Rush schreef:Hoe die eruit ziet? Zoals m`n vriend haha, en nee daar laat ik geen foto van zien. angel
Flauw :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte man Empty Re: De perfecte man

Bericht  RYW zo 1 apr 2012 - 2:01

Tinus schreef:Donker haar, blauwe ogen, stoppelbaardje van een dag of 2, zo'n 1.80 lang en niet te iel maar ook weer niet breed, hij moet 'iets' hebben zoals een twinkeling in zijn ogen of een mooie lach waar ik telkens weer voor val, en iets ouder dan mij zijn. Qua innerlijk moet hij lief zijn, maar niet te, hij moet op eigen benen staan, initiatief kunnen nemen en dat ook doen. Samen moeten we maatjes zijn, elkaar aanvullen en niet invullen...Zoiets denk ik? (dream on De perfecte man 561177

Als je die 1.80 verandert in 1.90 en dan wel wat breder/sterker, dan heb je mijn vriend goed omschreven Wink en voor mij behoorlijk perfect Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte man Empty Re: De perfecte man

Bericht  Lady4 zo 1 apr 2012 - 3:55

Stella_ schreef:Blond blauwe ogen, netjes gekleed. (in pak is om op te eten) Lief, sociaal, respect voor zijn vrouwtje, en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Ik zwijmel over mijn eigen locer die in mijn ogen de perfecte man voor me is !

Hee, das de mijne! smile

Mijn vriend heeft trouwens zulke ontzettend mooie blauwe ogen. Echt felblauw, vooral in de zon. Ik hoop dat mijn kinderen dat van hem gaan krijgen!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte man Empty Re: De perfecte man

Bericht  Ibbeltje zo 1 apr 2012 - 5:48

Lady Starstruck schreef:Lang haar, gemiddeld breed (niet te iel maar ook niet TE breed), blond, donker of rood, grijs haarkleur maakt mij niet uit, type muzikant, of gitaar spelend, drummer of een zanger (op de 1 of andere manier val ik altijd op muzikanten haha). Het haar moet wel echt lang zijn of half lang ik val eigenlijk bijzonder weinig op kortharige mannen.

Kortom jij hebt hem al gevonden :P
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte man Empty Re: De perfecte man

Bericht  Tinus zo 1 apr 2012 - 6:32

RYW schreef:
Tinus schreef:Donker haar, blauwe ogen, stoppelbaardje van een dag of 2, zo'n 1.80 lang en niet te iel maar ook weer niet breed, hij moet 'iets' hebben zoals een twinkeling in zijn ogen of een mooie lach waar ik telkens weer voor val, en iets ouder dan mij zijn. Qua innerlijk moet hij lief zijn, maar niet te, hij moet op eigen benen staan, initiatief kunnen nemen en dat ook doen. Samen moeten we maatjes zijn, elkaar aanvullen en niet invullen...Zoiets denk ik? (dream on De perfecte man 561177

Als je die 1.80 verandert in 1.90 en dan wel wat breder/sterker, dan heb je mijn vriend goed omschreven Wink en voor mij behoorlijk perfect Wink

Hmmm..ze bestaan dus wel? Laughing
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte man Empty Re: De perfecte man

Bericht  Lady Starstruck zo 1 apr 2012 - 7:10

Ibbeltje schreef:
Lady Starstruck schreef:Lang haar, gemiddeld breed (niet te iel maar ook niet TE breed), blond, donker of rood, grijs haarkleur maakt mij niet uit, type muzikant, of gitaar spelend, drummer of een zanger (op de 1 of andere manier val ik altijd op muzikanten haha). Het haar moet wel echt lang zijn of half lang ik val eigenlijk bijzonder weinig op kortharige mannen.

Kortom jij hebt hem al gevonden :P

Hahaha dat klopt Ibbel Laughing
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte man Empty Re: De perfecte man

Bericht  Ibbeltje zo 1 apr 2012 - 7:11

Lady Starstruck schreef:
Ibbeltje schreef:
Lady Starstruck schreef:Lang haar, gemiddeld breed (niet te iel maar ook niet TE breed), blond, donker of rood, grijs haarkleur maakt mij niet uit, type muzikant, of gitaar spelend, drummer of een zanger (op de 1 of andere manier val ik altijd op muzikanten haha). Het haar moet wel echt lang zijn of half lang ik val eigenlijk bijzonder weinig op kortharige mannen.

Kortom jij hebt hem al gevonden :P

Hahaha dat klopt Ibbel Laughing

Very Happy Fijn Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte man Empty Re: De perfecte man

Bericht  Gast zo 1 apr 2012 - 7:22


Donker haar, lichte ogen, gemiddelde lengte. Creatief, open minden en spontaan. En natuurlijk een beetje gestoord. Qua kleding hou ik van een tikje alternatief - niet te veel, hij moet ook leuk in pak kunnen maar net als ik een paar accentjes vind ik prima. Half geschoren baardje is ook sexy, out of bed look ook helemaal goed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte man Empty Re: De perfecte man

Bericht  Sugarfall zo 1 apr 2012 - 7:52

De perfecte man Burak-Ozcivit-18

De perfecte man Extra_foto_burak_ozcivit__

Very Happy

Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte man Empty Re: De perfecte man

Bericht  RYW zo 1 apr 2012 - 11:10

Tinus schreef:
RYW schreef:
Tinus schreef:Donker haar, blauwe ogen, stoppelbaardje van een dag of 2, zo'n 1.80 lang en niet te iel maar ook weer niet breed, hij moet 'iets' hebben zoals een twinkeling in zijn ogen of een mooie lach waar ik telkens weer voor val, en iets ouder dan mij zijn. Qua innerlijk moet hij lief zijn, maar niet te, hij moet op eigen benen staan, initiatief kunnen nemen en dat ook doen. Samen moeten we maatjes zijn, elkaar aanvullen en niet invullen...Zoiets denk ik? (dream on De perfecte man 561177

Als je die 1.80 verandert in 1.90 en dan wel wat breder/sterker, dan heb je mijn vriend goed omschreven Wink en voor mij behoorlijk perfect Wink

Hmmm..ze bestaan dus wel? Laughing

Haha jawel! Alleen is dit specifieke exemplaar bezet Wink maar er zijn er vast meer vrijgezelle varianten van, deze ben ik ook gewoon zomaar in het wild tegengekomen Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte man Empty Re: De perfecte man

Bericht  Gast zo 1 apr 2012 - 11:27

Zero schreef:
Donker haar, lichte ogen, gemiddelde lengte. Creatief, open minden en spontaan. En natuurlijk een beetje gestoord. Qua kleding hou ik van een tikje alternatief - niet te veel, hij moet ook leuk in pak kunnen maar net als ik een paar accentjes vind ik prima. Half geschoren baardje is ook sexy, out of bed look ook helemaal goed.

I love you Die wil ik ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte man Empty Re: De perfecte man

Bericht  Sanne_86 zo 1 apr 2012 - 11:49

Ik weet niet hoe ik plaatjes moet plakken, maar wel filmpjes dus dan maar even zo:P :

Sanne_86
Sanne_86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 171
Punten : 208
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte man Empty Re: De perfecte man

Bericht  Merai zo 1 apr 2012 - 19:57

Mijn perfecte man is lief, zorgzaam, grappig, puur, staat voor zijn mening, durft zijn gevoelens te laten zien en bespreken, weet wat hij wil in het leven en gaat daarvoor. Qua uiterlijk zo'n 1.85, donkere krullen, lichte ogen, 3 dagen baardje, gespierd maar niet te, heerlijke armen waarin ik de hele wereld kan vergeten. En hij komt morgen weer thuis na een tour I love you
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte man Empty Re: De perfecte man

Bericht  Rapunzel di 3 apr 2012 - 5:51

Zelda schreef:De perfecte man is voor mij...

Groter dan ik ben, donker haar, breed (niet te!) lief, sociaal, tikkeltje dominant, neemt graag het initiatief, kan goed koken, verzorgt zichzelf goed, is positief en maakt wat van het leven, is begripvol, is trots op mij als zijn vriendin, is open-minded (dus niet racistisch ofzo) en zo kan ik nog wel even doorgaan...

+ grappig
+ netjes
+ gevoelig
+ geïnteresseerd
+ muzikaal
+ meertalig aangelegd
+ intelligent
+ goed in bed
+ niet roker/drugs
Rapunzel
Rapunzel
Prater
Prater

Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte man Empty Re: De perfecte man

Bericht  Gast wo 4 apr 2012 - 10:35

June schreef:
Zero schreef:
Donker haar, lichte ogen, gemiddelde lengte. Creatief, open minden en spontaan. En natuurlijk een beetje gestoord. Qua kleding hou ik van een tikje alternatief - niet te veel, hij moet ook leuk in pak kunnen maar net als ik een paar accentjes vind ik prima. Half geschoren baardje is ook sexy, out of bed look ook helemaal goed.

I love you Die wil ik ook.

Edit: kom naar mijn werk, hij is er drie dagen geleden komen werken :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte man Empty Re: De perfecte man

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum