De perfecte man
+9
Sugarfall
Ibbeltje
Lady4
RYW
Rush
Tinus
Lady Starstruck
Kaboutertje
Stuiterbal
13 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Re: De perfecte man
Volgens mij heb ik je van de week toevallig een foto laten zien .
Oeh, hij is lang, normaal postuur, heeft of millimeterkapsel of een lekkere bos haar, kuiltjes in zijn wangen, wat hoekige kaken, bruine pretogen en hij kijkt naar me met een blik die me alles zegt.
Natuurlijk gaat het ook om innerlijk maar zoals ik je vraag lees denk ik dat je alleen uiterlijk bedoelt .
Oeh, hij is lang, normaal postuur, heeft of millimeterkapsel of een lekkere bos haar, kuiltjes in zijn wangen, wat hoekige kaken, bruine pretogen en hij kijkt naar me met een blik die me alles zegt.
Natuurlijk gaat het ook om innerlijk maar zoals ik je vraag lees denk ik dat je alleen uiterlijk bedoelt .
Gast- Gast
Kwa uiterlijk vind ik deze mannen erg mooi.
Ik heb iets met donkerharige mannen, mooie ogen het liefs blauw en eigenlijk vind ik een 3 dagen baartje er een wild koppie erg aantrekkelijk. Maar dat hebben ze mannen dan weer niet. Gespierd een beetje, hou niet van brede bodybulders types.
Christian Bale, de linker man is eigenlijk nog aantrekkelijker met een baartje een een gemilimeterd koppie. Mochten ze ooit (dream on Cimic) voorbij lopen dan ga ik zeker mijn nek verdraaien.
Gast- Gast
Blond blauwe ogen, netjes gekleed. (in pak is om op te eten) Lief, sociaal, respect voor zijn vrouwtje, en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Ik zwijmel over mijn eigen locer die in mijn ogen de perfecte man voor me is !
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
De perfecte man is voor mij...
Groter dan ik ben, donker haar, breed (niet te!) lief, sociaal, tikkeltje dominant, neemt graag het initiatief, kan goed koken, verzorgt zichzelf goed, is positief en maakt wat van het leven, is begripvol, is trots op mij als zijn vriendin, is open-minded (dus niet racistisch ofzo) en zo kan ik nog wel even doorgaan...
Groter dan ik ben, donker haar, breed (niet te!) lief, sociaal, tikkeltje dominant, neemt graag het initiatief, kan goed koken, verzorgt zichzelf goed, is positief en maakt wat van het leven, is begripvol, is trots op mij als zijn vriendin, is open-minded (dus niet racistisch ofzo) en zo kan ik nog wel even doorgaan...
Gast- Gast
Zelda schreef:De perfecte man is voor mij...
Hier kan ik me wel in vinden
met als aanvulling : houdt van dieren
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Ohja ook belangrijkKaboutertje schreef:Zelda schreef:De perfecte man is voor mij...
Hier kan ik me wel in vinden
met als aanvulling : houdt van dieren
Maar hij hoeft nou ook weer niet z'n huis vol met dieren te hebben
Gast- Gast
Lang haar, gemiddeld breed (niet te iel maar ook niet TE breed), blond, donker of rood, grijs haarkleur maakt mij niet uit, type muzikant, of gitaar spelend, drummer of een zanger (op de 1 of andere manier val ik altijd op muzikanten haha). Het haar moet wel echt lang zijn of half lang ik val eigenlijk bijzonder weinig op kortharige mannen.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Donker haar, blauwe ogen, stoppelbaardje van een dag of 2, zo'n 1.80 lang en niet te iel maar ook weer niet breed, hij moet 'iets' hebben zoals een twinkeling in zijn ogen of een mooie lach waar ik telkens weer voor val, en iets ouder dan mij zijn. Qua innerlijk moet hij lief zijn, maar niet te, hij moet op eigen benen staan, initiatief kunnen nemen en dat ook doen. Samen moeten we maatjes zijn, elkaar aanvullen en niet invullen...Zoiets denk ik? (dream on
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Hoe die eruit ziet? Zoals m`n vriend haha, en nee daar laat ik geen foto van zien.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
FlauwRush schreef:Hoe die eruit ziet? Zoals m`n vriend haha, en nee daar laat ik geen foto van zien.
Gast- Gast
Tinus schreef:Donker haar, blauwe ogen, stoppelbaardje van een dag of 2, zo'n 1.80 lang en niet te iel maar ook weer niet breed, hij moet 'iets' hebben zoals een twinkeling in zijn ogen of een mooie lach waar ik telkens weer voor val, en iets ouder dan mij zijn. Qua innerlijk moet hij lief zijn, maar niet te, hij moet op eigen benen staan, initiatief kunnen nemen en dat ook doen. Samen moeten we maatjes zijn, elkaar aanvullen en niet invullen...Zoiets denk ik? (dream on
Als je die 1.80 verandert in 1.90 en dan wel wat breder/sterker, dan heb je mijn vriend goed omschreven en voor mij behoorlijk perfect
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Stella_ schreef:Blond blauwe ogen, netjes gekleed. (in pak is om op te eten) Lief, sociaal, respect voor zijn vrouwtje, en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Hee, das de mijne!
Mijn vriend heeft trouwens zulke ontzettend mooie blauwe ogen. Echt felblauw, vooral in de zon. Ik hoop dat mijn kinderen dat van hem gaan krijgen!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Lady Starstruck schreef:Lang haar, gemiddeld breed (niet te iel maar ook niet TE breed), blond, donker of rood, grijs haarkleur maakt mij niet uit, type muzikant, of gitaar spelend, drummer of een zanger (op de 1 of andere manier val ik altijd op muzikanten haha). Het haar moet wel echt lang zijn of half lang ik val eigenlijk bijzonder weinig op kortharige mannen.
Kortom jij hebt hem al gevonden
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
RYW schreef:Tinus schreef:Donker haar, blauwe ogen, stoppelbaardje van een dag of 2, zo'n 1.80 lang en niet te iel maar ook weer niet breed, hij moet 'iets' hebben zoals een twinkeling in zijn ogen of een mooie lach waar ik telkens weer voor val, en iets ouder dan mij zijn. Qua innerlijk moet hij lief zijn, maar niet te, hij moet op eigen benen staan, initiatief kunnen nemen en dat ook doen. Samen moeten we maatjes zijn, elkaar aanvullen en niet invullen...Zoiets denk ik? (dream on
Als je die 1.80 verandert in 1.90 en dan wel wat breder/sterker, dan heb je mijn vriend goed omschreven en voor mij behoorlijk perfect
Hmmm..ze bestaan dus wel?
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Ibbeltje schreef:Lady Starstruck schreef:Lang haar, gemiddeld breed (niet te iel maar ook niet TE breed), blond, donker of rood, grijs haarkleur maakt mij niet uit, type muzikant, of gitaar spelend, drummer of een zanger (op de 1 of andere manier val ik altijd op muzikanten haha). Het haar moet wel echt lang zijn of half lang ik val eigenlijk bijzonder weinig op kortharige mannen.
Hahaha dat klopt Ibbel
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Lady Starstruck schreef:Ibbeltje schreef:Lady Starstruck schreef:Lang haar, gemiddeld breed (niet te iel maar ook niet TE breed), blond, donker of rood, grijs haarkleur maakt mij niet uit, type muzikant, of gitaar spelend, drummer of een zanger (op de 1 of andere manier val ik altijd op muzikanten haha). Het haar moet wel echt lang zijn of half lang ik val eigenlijk bijzonder weinig op kortharige mannen.
Hahaha dat klopt Ibbel
Fijn
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Donker haar, lichte ogen, gemiddelde lengte. Creatief, open minden en spontaan. En natuurlijk een beetje gestoord. Qua kleding hou ik van een tikje alternatief - niet te veel, hij moet ook leuk in pak kunnen maar net als ik een paar accentjes vind ik prima. Half geschoren baardje is ook sexy, out of bed look ook helemaal goed.
Gast- Gast
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Tinus schreef:RYW schreef:Tinus schreef:Donker haar, blauwe ogen, stoppelbaardje van een dag of 2, zo'n 1.80 lang en niet te iel maar ook weer niet breed, hij moet 'iets' hebben zoals een twinkeling in zijn ogen of een mooie lach waar ik telkens weer voor val, en iets ouder dan mij zijn. Qua innerlijk moet hij lief zijn, maar niet te, hij moet op eigen benen staan, initiatief kunnen nemen en dat ook doen. Samen moeten we maatjes zijn, elkaar aanvullen en niet invullen...Zoiets denk ik? (dream on
Hmmm..ze bestaan dus wel?
Haha jawel! Alleen is dit specifieke exemplaar bezet maar er zijn er vast meer vrijgezelle varianten van, deze ben ik ook gewoon zomaar in het wild tegengekomen
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Zero schreef:
Donker haar, lichte ogen, gemiddelde lengte. Creatief, open minden en spontaan. En natuurlijk een beetje gestoord. Qua kleding hou ik van een tikje alternatief - niet te veel, hij moet ook leuk in pak kunnen maar net als ik een paar accentjes vind ik prima. Half geschoren baardje is ook sexy, out of bed look ook helemaal goed.
Die wil ik ook.
Gast- Gast
Ik weet niet hoe ik plaatjes moet plakken, maar wel filmpjes dus dan maar even zo:P :
Sanne_86- Fluisteraar
- Aantal berichten : 171
Punten : 208
Mijn perfecte man is lief, zorgzaam, grappig, puur, staat voor zijn mening, durft zijn gevoelens te laten zien en bespreken, weet wat hij wil in het leven en gaat daarvoor. Qua uiterlijk zo'n 1.85, donkere krullen, lichte ogen, 3 dagen baardje, gespierd maar niet te, heerlijke armen waarin ik de hele wereld kan vergeten. En hij komt morgen weer thuis na een tour
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Zelda schreef:De perfecte man is voor mij...
+ grappig
+ netjes
+ gevoelig
+ geïnteresseerd
+ muzikaal
+ meertalig aangelegd
+ intelligent
+ goed in bed
+ niet roker/drugs
Rapunzel- Prater
- Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10
June schreef:Zero schreef:
Die wil ik ook.
Edit: kom naar mijn werk, hij is er drie dagen geleden komen werken
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» De perfecte relatie
» Help mij aan de perfecte bikini!
» De perfecte sport bh!
» En dan ontmoet je de perfecte man...
» De perfecte jeans
» Help mij aan de perfecte bikini!
» De perfecte sport bh!