Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De perfecte relatie

+56
June
Printje
Caro
Reva
Surya
Lejow
ekjir@M
VeryCherry
Middleme
Sure
Zora
Puggle
Artemis
Alex
Niene
Ilovethe90s
Bazinga
Slakje
Tania
Liz
Marin
Susan
Charles
Sorella
Exogenesis
SarahKey
Parel
Rush
Bliss
minoessepoes
Fortissimo
Ibbeltje
Cimic
xxlisaxx
Lady4
Feline
Arwyn
Katrien
Davinia
Toet
SoGood
Marsy28
Sea of Trees
Lot
xxjojootjexx
Aziraphale
Merel
Stranger
Punk'd
Caroow
Luce
Sanne
Mermaid
Razz
Sayuri
Paper Crown
60 plaatsers

Pagina 10 van 15 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 15  Volgende

Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 10 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Ilovethe90s ma 3 jun 2013 - 6:40

Artemis schreef:en is daarna ook gewoon dikke vriendjes met de poort van jade in kwestie gebleven hoor.

Jij weet sommige dingen toch zo grappig te verwoorden he Laughing
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Exogenesis ma 3 jun 2013 - 6:43

Ilovethe90s schreef:
Exogenesis schreef:
Ilovethe90s schreef:
Exogenesis schreef:In een perfecte relatie krijg je trouwens wel vaak bloemen, vind ik. Die krijg ik dus niet zo vaak. Ook geen spontane cadeautjes. Terwijl ik, andersom, wel vaak iets koop, zoals een shirt of ondergoed.
Really? lol!
Vind ik toch net iets anders dan een bosje bloemen.

Nouhouuu! Neutral Hele mooie shirts koop ik altijd hoor. Van G-Star enzo. Een bos bloemen kan ik wel kopen, maar dan lijkt het meer of ik het voor mezelf koop. Ik koop ook regelmatig lekkere chocolade of koekjes voor hem.
Ik had een ander beeld bij de shirts haha. Meer in de categorie sokken en ondergoed De perfecte relatie - Pagina 10 1578173417, cadeautjes die mijn vader met vaderdag wilde omdat hij niks anders kon verzinnen. Sorry De perfecte relatie - Pagina 10 561177

Haha, dat dacht ik al De perfecte relatie - Pagina 10 1578173417 Soms zijn het ook praktische shirts, maar meestal koop ik ze echt als cadeautje.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Gast ma 3 jun 2013 - 6:45

Hij vond het ook niet raar of vies, maar sindsdien associeerde hij haar vagina met haar moederschap en het beeld van zijn kind en werd daar niet meer opgewonden van.

Gast
Gast

Bericht  Artemis ma 3 jun 2013 - 6:50

KimRosenberg85 schreef:Hij vond het ook niet raar of vies, maar sindsdien associeerde hij haar vagina met haar moederschap en het beeld van zijn kind en werd daar niet meer opgewonden van.
Dan is er iets mis met hem lijkt me, als hij zijn vrouw als geheel niet kan accepteren. Voor de overgrote meerderheid van de mensen lijkt me dat geen probleem. Zijn vast therapieën voor.
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13

Bericht  Gast ma 3 jun 2013 - 7:18

Nee hoor, komt wel vaker voor, zie bijvoorbeeld dit: http://www.geheimenvan.nl/sexueel/470.html?task=view

Volgens mij is het een aardig taboe...

Gast
Gast

Bericht  Artemis ma 3 jun 2013 - 7:25

Nou inderdaad. Er zijn vast hordes van dat soort mannen omdat er een ingezonden brief op een vage site staat.

Tja.

Het komt vast voor. Maar om daar nu vooraf rekening mee te gaan houden.
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Bericht  Puggle ma 3 jun 2013 - 7:29

KimRosenberg85 schreef:Hij vond het ook niet raar of vies, maar sindsdien associeerde hij haar vagina met haar moederschap en het beeld van zijn kind en werd daar niet meer opgewonden van.

Ik vind dit echt heel raar en niet echt gezond.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Gast ma 3 jun 2013 - 7:34

Het gaat er niet om wat jij wel en niet raar vindt, het gaat erom dat heel wat mannen hier blijkbaar last van hebben. Niet dat ik om die reden niet zou willen dat mijn man mij van onderen zou zien hoor, tijdens de bevallen. Het is wat Carrie zegt: een gevoel. Het lijkt me gewoon geen prettig idee, that's it.

Gast
Gast

Bericht  Artemis ma 3 jun 2013 - 7:39

Onderbouw 'heel wat' eens? Je hebt één voorbeeld uit je omgeving en één voorbeeld van een vage site. Je lijkt weer te stoken door expres controversiële dingen te roepen en reactie te willen uitlokken.

Dus, 'heel wat', dan wil ik graag cijfers, onderzoeken, onderbouwing.
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Bericht  Gast ma 3 jun 2013 - 7:42

KimRosenberg85 schreef:Het gaat er niet om wat jij wel en niet raar vindt, het gaat erom dat heel wat mannen hier blijkbaar last van hebben. Niet dat ik om die reden niet zou willen dat mijn man mij van onderen zou zien hoor, tijdens de bevallen. Het is wat Carrie zegt: een gevoel. Het lijkt me gewoon geen prettig idee, that's it.

En jij kent uiteraard weer massa's mannen die daar last van hebben....?

Gast
Gast

Bericht  Luce ma 3 jun 2013 - 7:51

KimRosenberg85 schreef:Het gaat er niet om wat jij wel en niet raar vindt, het gaat erom dat heel wat mannen hier blijkbaar last van hebben. Niet dat ik om die reden niet zou willen dat mijn man mij van onderen zou zien hoor, tijdens de bevallen. Het is wat Carrie zegt: een gevoel. Het lijkt me gewoon geen prettig idee, that's it.

HAHA, ja natuuurlijk. Heel wat mannen. Geloof je het zelf?
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  Luce ma 3 jun 2013 - 7:52

Puggle schreef:

Ik ook. En ik geloof er ook geen hol Wink van.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 3 jun 2013 - 7:53

Artemis schreef:Onderbouw 'heel wat' eens? Je hebt één voorbeeld uit je omgeving en één voorbeeld van een vage site. Je lijkt weer te stoken door expres controversiële dingen te roepen en reactie te willen uitlokken.

Alsjeblieft, staan geen cijfers in geloof ik, maar het is wel onderzocht.
http://www.tijdschriftvoorpsychiatrie.nl/assets/articles/articles_1150pdf.pdf

Daar staat o.a. in:
Bovendien ondergaat de man een grote psychologische verandering die ermee samenhangt dat de vrouw, met wie hij seksueel contact heeft, nu niet alleen zijn vrouw maar ook moeder is en hem kan herinneren aan zijn eigen moeder. In een poging om dát terug te veroveren wat ze denken in hun vrouw verloren te hebben, overwegen sommige mannen een buitenechtelijke relatie.

Gast
Gast

Bericht  Puggle ma 3 jun 2013 - 7:57

Luce schreef:
Puggle schreef:

Ik ook. En ik geloof er ook geen hol Wink van.

Haha. Zoiezo waar maak je je druk om. Het is je kind, dat is zo mooi het maakt je dan echt niet uit hoor als het er maar snel uit komt. Nee ik snap deze opmerkingen gewoon echt niet. En ja ik weet dat dat mijn mening is.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Luce ma 3 jun 2013 - 7:58

Daar staat inderdaad echt dat mannen niet meer met hun vrouw willen neuken omdat ze een baby door haar punani hebben zien gaan.

Kim, kom eens met iets beters dan deze onzin Wink
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Bericht  Tania ma 3 jun 2013 - 7:58

KimRosenberg85 schreef:
Artemis schreef:Onderbouw 'heel wat' eens? Je hebt één voorbeeld uit je omgeving en één voorbeeld van een vage site. Je lijkt weer te stoken door expres controversiële dingen te roepen en reactie te willen uitlokken.

Daar staat o.a. in:
Bovendien ondergaat de man een grote psychologische verandering die ermee samenhangt dat de vrouw, met wie hij seksueel contact heeft, nu niet alleen zijn vrouw maar ook moeder is en hem kan herinneren aan zijn eigen moeder. In een poging om dát terug te veroveren wat ze denken in hun vrouw verloren te hebben, overwegen sommige mannen een buitenechtelijke relatie.

Nee sorry je moet nog even verder zoeken. Dit staat onder het kopje Na de geboorte en er wordt met geen woord gerept over dat dit ook maar iets te maken heeft met het zien van de vagina tijdens de bevalling.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Zora ma 3 jun 2013 - 7:59

KimRosenberg85 schreef:

Daar staat o.a. in:

Een artikel uit 1992 Very Happy
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Sure ma 3 jun 2013 - 7:59

Ontopic, heb namelijk geen zin om me in de scheten- of wel-of-geen-punani-tijdens-de-bevallingdiscussies te mengen:

Niks geen kopjes thee, ontbijtjes of een aai over m'n bol als ik ziek ben. Mijn vriend zegt dan: "Ik hoop dat je snel weer beter bent, dan ben ik van het gezeik af!" Ik koop wel eens kleine kadootjes voor hem maar het is nog nooit bij hem opgekomen om ook wat voor mij mee te brengen. Hij is ook niet echt complimenteus dus ik hoor niet vaak dat hij van me houdt oid.

Dat blijkt wel uit heel veel andere dingen en hij is echt heel lief voor me maar dat hoort niet in dit topic De perfecte relatie - Pagina 10 253468018
Sure
Sure
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 78
Punten : 76
Registratiedatum : 14-03-13

Bericht  Exogenesis ma 3 jun 2013 - 8:00

SOWIESO!!!!

Sorry, taal ergernis.

Ik kan me wel voorstellen dat een man schrikt van een opengespleten punani en er een lichtelijk trauma aan kan overhouden.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Bericht  Luce ma 3 jun 2013 - 8:02

Nou, het spijt me zeer.. Maar ik verwacht toch wel dat een man niet zo'n mietje is dat hij daar een trauma van over houdt. Wat had hij dan gedacht, dat een baby er netjes en beschaafd uit komt rollen? Hij heeft gezorgd dat het materiaal erin komt, tja, dat moet er ook een keer weer uit? Als je dat al als traumatisch ervaart..
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Bericht  Exogenesis ma 3 jun 2013 - 8:06

Nou, ik moet nog maar kijken hoe ik er zelf van af kom. Ben als de dood voor de bevalling. Het lijkt me de hel. Dus ik begrijp wel dat veel mannen liever ook niet kijken en aan het hoofdeinde blijven staan. Ik zou hem absoluut niet dwingen te kijken, hoe mooi het ook is.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 3 jun 2013 - 8:07

Ik weet ook niet precies waarom ik me wetenschappelijk moet verantwoorden. Ik ken dit verhaal uit zeer persoonlijke bron en kan je vertellen dat de vader hier zelf ook niet gelukkig mee was. Ze zijn inmiddels uit elkaar. Toen hij dit verhaal echter aan zijn psycholoog vertelde keek ze hem niet - zoals hij verwachtte - verbaasd aan, maar vertelde ze dat ze dit vaker had meegemaakt in haar kliniek, dat het een bekende reactie is van vaders. In hoeveel procent van de gevallen het voorkomt weet ik niet, maar wel dat het bekend is binnen de psychologische wereld.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 3 jun 2013 - 8:08

Luce schreef:Nou, het spijt me zeer.. Maar ik verwacht toch wel dat een man niet zo'n mietje is dat hij daar een trauma van over houdt. Wat had hij dan gedacht, dat een baby er netjes en beschaafd uit komt rollen? Hij heeft gezorgd dat het materiaal erin komt, tja, dat moet er ook een keer weer uit? Als je dat al als traumatisch ervaart..
Mij lijkt een bevalling erg heftig, ik zou mijn man dus nooit willen dwingen om er met zijn neus bovenop te zitten.

Gast
Gast

Bericht  Luce ma 3 jun 2013 - 8:09

Je hoeft je niet wetenschappelijk te verantwoorden, je moet alleen niet gaan roepen dat het bij heel wat mensen voor komt als je dat niet eens weet. Om vervolgens met zo'n flutartikel te komen, daarop aan gesproken te worden en dan ineens te roepen ''Ik snap niet waarom ik me wetenschappelijk moet verwoorden!''. Sjongejonge, zeg dan gewoon dat je niks beters kan verzinnen dan je eigen zogenaamde ervaring met een bekende.

Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Bericht  Luce ma 3 jun 2013 - 8:10

Nee, dwingen zou ook een beetje raar zijn Wink.

Je man er van weerhouden om te zien dat je kind uit je punani komt is weer het andere uiterste lijkt me.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud