Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De perfecte relatie

+56
June
Printje
Caro
Reva
Surya
Lejow
ekjir@M
VeryCherry
Middleme
Sure
Zora
Puggle
Artemis
Alex
Niene
Ilovethe90s
Bazinga
Slakje
Tania
Liz
Marin
Susan
Charles
Sorella
Exogenesis
SarahKey
Parel
Rush
Bliss
minoessepoes
Fortissimo
Ibbeltje
Cimic
xxlisaxx
Lady4
Feline
Arwyn
Katrien
Davinia
Toet
SoGood
Marsy28
Sea of Trees
Lot
xxjojootjexx
Aziraphale
Merel
Stranger
Punk'd
Caroow
Luce
Sanne
Mermaid
Razz
Sayuri
Paper Crown
60 plaatsers

Pagina 2 van 15 Vorige  1, 2, 3 ... 8 ... 15  Volgende

Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 2 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Gast za 1 jun 2013 - 9:44

Caroow schreef:
Carrie schreef:
Caroow schreef:Mijn vriend is trouwens wel overwegend leuk hoor smile Hij appte net;

Hoi ik mis Tjoekie en jou ook hoor Henk nou tot vanavond he groetjes doei.

Dat is echt onze humor Cool
Oh heerlijk! Mijn vriend is ook leuk hoor smile Soms dansen we gek in de huiskamer en moeten we heel hard lachen.

Jaa heel herkenbaar. Wij staan altijd voor de spiegel achter elkaar en dan dansen we zo achter elkaar. Hij naar links, ik naar rechts. Stelletje idioten. Arme zoon.
Nee is toch juist leuk! Dat je als kind ziet dat je ouders lol met elkaar kunnen hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 2 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Caroow za 1 jun 2013 - 9:45

Als mijn moeder stond te dansen schaamde ik me altijd dood. Nog steeds trouwens. Maarr ik ben natuurlijk veel hippper dus dan kan dat Very Happy
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 2 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Stranger za 1 jun 2013 - 9:46

Mijn vriend is ook helemaal niet romantisch, maar ik ook niet echt. Hij hoeft voor mij echt niet naakt gitaar te gaan spelen hoor, ik denk dat ik alleen maar heel hard zou moeten lachen. Wij hebben onze eigen (veel minder romantische) dingen, waar ik veel blijer van word dan naakt gitaar spelen.
Stranger
Stranger
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 294
Punten : 296
Registratiedatum : 13-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 2 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Punk'd za 1 jun 2013 - 9:48

haha jaa dansen in huis! Heerlijk! Gisteren heb ik hem van de bank getrokken toen er een leuk spaans liedje op was en dan roept hij altijd 'Ik kan niet dansen!!' en dan zeg ik altijd.. Gewoon bewegen haha.. En dan gaan we samen dansen.

Ik ben laatst gefilmd door hem toen ik stond te dansen op 'boom boom boom' van de Vengaboys De perfecte relatie - Pagina 2 281626781

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 2 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Merel za 1 jun 2013 - 9:51

Oh, ik geloof echt niet dat het er in die relaties echt altijd zo aan toe gaat. Ik denk dat de romantische momenten enorm worden aangedikt en er wordt natuurlijk niks gezegd over de momenten in het dagelijks leven waarbij de meneer in kwestie bijvoorbeeld al winden latend naar het voetbal zit te kijken of na een avond in de kroeg retevervelend thuis komt.

Ik heb zitten twijfelen of ik zou reageren in het topic dat je noemt want ik vind mijn man echt hartstikke leuk en we hebben een goede, stabiele relatie, maar toen ik de reacties van anderen las heb ik het maar laten zitten. Mijn man zegt namelijk nooit dat hij me de mooiste vindt. Hij knijpt me wel in mijn vetrollen en noemt me "Me Julie". Hij brengt me in het weekend echt wel eens een kopje thee op bed maar heel vaak gaat hij voor zichzelf koffie halen en neemt hij niks voor mij mee. Hij zing me wel eens toe, maar dat is dan meestal een zelfgemaakt liedje over hoe chagrijnig zijn vrouw is vandaag. Tongzoenen vindt hij trouwens maar niks. "Die tijd hebben we gehad." roept hij dan gekscherend. (Ik vind er zelf eigenlijk ook niks aan laughcry ) Maar hij is mijn thuis, ik voel me veilig bij hem en we zijn na 10 jaar volledig op elkaar ingespeeld en dat vind ik veel belangrijker dan een serenade in adamskostuum.
Merel
Merel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 27
Punten : 31
Registratiedatum : 16-04-13

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 2 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Gast za 1 jun 2013 - 9:58

Caroow schreef:Als mijn moeder stond te dansen schaamde ik me altijd dood. Nog steeds trouwens. Maarr ik ben natuurlijk veel hippper dus dan kan dat Very Happy
Oh ja ik schaamde me ook altijd dood als mijn moeder ging dansen en werd dan ook altijd heel erg boos.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 2 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Gast za 1 jun 2013 - 10:00

Haha Stranger je vriends liedje doet me denken aan mijn vriend. Een van de 2 katten is echt een zeikerd en miaauwt heel veel. Toen hij weer eens miaauwde zei mijn vriend "jahaaa Carrie"

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 2 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Aziraphale za 1 jun 2013 - 10:05

Mijn man is echt heel zorgzaam, brengt me eindeloos kopjes thee, bedenkt hele gave en vaak zelfgemaakte, persoonlijke cadeautjes (soms ook zomaar), heeft dezelfde droge humor als ik, etc. Ik voel me soms lullig omdat ik een stuk minder zorgzaam ben en helemaal geen leuke cadeaus voor hem kan bedenken. Maar hij is ook regelmatig chagrijnig, moe, nukkig en heeft weinig zin om leuke dingen te ondernemen. Ohja, hij laat ook veel scheten!
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 2 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  xxjojootjexx za 1 jun 2013 - 10:57

Mijn man is ook zo, maar gisteren erg verrassend! Hij had stiekem oppas geregeld voor de kids en naar een restaurant gezocht met een link naar Parijs. Daar zijn we uit eten gegaan. Echt te lief. Dit mag hij vaker doen

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 2 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Lot za 1 jun 2013 - 11:16

Verschrikkelijk! Nu heb ik nog best een heel romantische vriend, maar zelfs dan maken mensen mij aan het twijfelen over mijn relatie. Ik word daar echt moe van, en kan me ook irriteren aan mensen die alleen maar droomverhalen vertellen, oh we hebben zóóó met elkaar lachen, ik ben nog zóóó verliefd. Dan denk ik echt dat er iets mis is met mij, maar ik uit gewoon niet alles wat er hier thuis gebeurd. Als wij een keertje ergens lol om hebben dan moet dat maar toevallig ter sprake komen bij vriendinnen wil ik het zeggen.

Waar ik ook wel eens over twijfel is dat wij niet zo lichamelijk zijn naar elkaar toe als wij 'uit' zijn. Dan denk ik ook wel eens dat dat ook niet goed is. Sommige zijn daar weer zo overdreven in, heel de tijd kussen, vasthouden etc. Dan denk ik echt dat ik hem misschien niet leuk genoeg vind omdat ik dat niet doe?

Irritatiepunt dus.
Lot
Lot
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 2 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Sea of Trees za 1 jun 2013 - 11:52

Carrie schreef:Haha Stranger je vriends liedje doet me denken aan mijn vriend. Een van de 2 katten is echt een zeikerd en miaauwt heel veel. Toen hij weer eens miaauwde zei mijn vriend "jahaaa Carrie"
Ik moest hier echt keihard om lachen laughcry
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 2 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Marsy28 za 1 jun 2013 - 20:42

Ik ga ff a la Kim doen :P

Maar Merel, die aangedikte romantische verhalen zoals jij het noemt, daar ben ik 1 van. En daar is niks aangedikt, zo is hij nou eenmaal en daar kan ik mee in mijn handen knijpen, dat besef ik me hartstikke goed en ik heb ook de andere kant gekend.

Maar dat wil niet zeggen dat ik met mijn ex, die echt in vergelijking een (geweldige Carrie uitspraak haha) boer Harmsen was, niet gelukkig was. Hartstikke zelfs en daar mocht ik zelfs op mijn verjaardag niet echt wat verwachten (ik negeer hierbij dat het dus is uitgegaan door stelselmatig liegen). Sterker nog: als mijn ex zich zo zou gedragen als mijn vriend nu, dan had ik dat waarschijnlijk niet eens zo gewaardeerd, het paste namelijk absoluut niet bij het type jongen. En áls ik dan wat kreeg, was ik als een prinsesje natuurlijk.

Ik voel me nu gewoon elke dag een prinsesje. En merk dat ik hard mijn best doe net zo lief en leuk voor hem te zijn als hij voor mij. Het is gewoon zó verschillend. Als mijn vriend en ik allebei fulltime zouden werken zouden wij waarschijnlijk ook te moe zijn voor (bijna) elke dag sex. Het zijn omstandigheden ook.

En ik lees hartstikke lieve acties van jullie vriendjes hoor! Koesteren wat je hebt!
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 2 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  SoGood za 1 jun 2013 - 20:56

Mijn vriend is soms echt een ontzettend lompe hork. Als ik bijvoorbeeld uren voor de spiegel heb gestaan zegtie dat ik 'er wel leuk uitzie'. En als ik in mijn nieuwe kanten lingeriesetje zogenaamd sexy voorbij kom lopen vraagt hij gerust of ik even opzij wil gaan want er is voetbal op tv. Maar als ik dan eens met ongewassen haar in een joggingbroek zit met mijn bril op en een verwassen shirtje dan ineens vindt hij me fantastisch en super sexy.

Tja, toch ga je er op een gegeven moment van houden. De perfecte relatie - Pagina 2 394967

Het is misschien cliche (ik haaat dat woord) maar het zijn echt de kleine dingen die het doen, juist die dingetjes maken mij gelukkig. Nu zal ik het echt niet vervelend vinden als hij straks thuis komt met een leuk leren jasje maar ik weet pas echt dat hij van me houdt als ik het koud heb en hij me in bed legt en onderdekt met pas gewassen goed die nog heet is van de droger.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 2 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Toet za 1 jun 2013 - 21:04

Carrie schreef:Haha Stranger je vriends liedje doet me denken aan mijn vriend. Een van de 2 katten is echt een zeikerd en miaauwt heel veel. Toen hij weer eens miaauwde zei mijn vriend "jahaaa Carrie"

Hahahaha!
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 2 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Davinia za 1 jun 2013 - 21:39

Mijn vriend speelt gitaar en zingt dan voor mij. En ik vraag hem dan dringend er gelijk mee te stoppen, want het lijkt wel kattengejank, haha.

Verder is hij niet zo romantisch aan gelegd. Neemt wel regelmatig een bosje bloemen voor me mee, maar dan heeft hij het zelf van iemand gekregen op zijn werk of sport ofzo Laughing Wel maakt hij regelmatig een lekker ontbijtje voor me klaar of komt ontbijt op bed brengen, maar dat is dan ook wel in de periode dat ik zo ziek ben dat ik niet voor mezelf kan zorgen. Toevallig is hij nu ontbijt aan het maken met een vers gekookt eitje (hij weet na 6 jaar nog steeds niet dat ik niet van eieren hou), thee en is de tuinset buiten klaar aan het zetten zodat we buiten kunnen gaan eten (ik ga m'n jas maar vast halen).

Wel zegt hij regelmatig, dagelijks zelfs, dat hij van me houdt en dat ik zo mooi ben, maar dat is eigenlijk wel het enige.
Hij kan dus wel ontzettend lief doen en romantisch, maar dat is echt niet dagelijks of wekelijks.
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 2 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Katrien za 1 jun 2013 - 21:46

Mijn man is totaal niet romantisch maar ik ook helemaal niet. Ik zou zenuwachtig worden van dat zogenaamd perfecte gedoe. Hij is wel heel zorgzaam en lief voor me. Laatst kwam hij thuis met een zak snoephartjes, hij wou bloemen meenemen maar hier had hij zelf ook nog wat aan zei hij. Hij is wel gek op knuffelen, daar word ik altijd wel heel blij van.
Katrien
Katrien
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 542
Registratiedatum : 14-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 2 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Mermaid za 1 jun 2013 - 21:49

Ik dartel trouwens ook nooit vrolijk rond in een blouse of trui van mijn vriend. Ook zoiets wat je op tv zo vaak ziet. Volgens mij doet mijn vriend me wat als ik dat zou doen.

Marsy vind het bij jou heel bijzonder dat je zo gelukkig bent in je relatie. Ik zou dat niet kunnen denk ik als hij me een paar maanden heeft laten zitten omdat hij t even niet meer weet. Kan best zijn dat hij je nu als een prinsesje behandeld, mijn vertrouwen zou een behoorlijke knal hebben gehad.

Edit: Mijn vriend weet zelf ook wel dat ie een lomperd is; laatst begon hij ineens over een jurkje dat hij me al een tijd niet had zien dragen. Of dat dan kwam omdat hij er wat lomps over had gezegd?
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 2 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Marsy28 za 1 jun 2013 - 22:15

Mermaid, ik snap je reactie hoor en dat heeft even geduurd ook. Maar ik zie het niet als iets negatiefs. Er zijn zoveel liedjes over dat je pas weet wat je hebt als je het loslaat en dat was in zijn geval zo, hij wist eigenlijk meteen al dat dit niet was wat hij wilde (zonder mij) maar veel externe factoren zorgen ervoor dat hij een beslissing moest maken (Moslim familie en druk en het moeten verlaten van Nederland). Sommige relaties hebben even die break nodig en wij hebben die nodig gehad. Hij in eerste instantie en ik achteraf gezien. In die periode heb ik heel goed over mezelf kunnen nadenken en wat ik graag wil. En een verhuizing en 6 destructieve vriendinnen minder, ben ik nu mega gelukkig. Die beslissingen had ik niet waarschijnlijk niet gemaakt als die break er niet was geweest. Het zal ons nooit meer overkomen dat we niet communiceren waardoor er misverstanden ontstaan (hij had het uitgemaakt omdat hij me niet uit mijn veilige omgeving wilde halen omdat hij terug moest naar Australie en ik had nooit gecommuniceerd hoe graag ik eigenlijk uit Nederland wilde, best wel essentieel geweest uiteindelijk).

En ik moet zo lachen om jullie reacties. Alles waar jullie kriebels van krijgen, is bij ons het geval haha.. Ik dartel namelijk, as we speak, rond in een groot overhemd van mijn vriend en hij stuurde me net een smsje dat hij onderweg is naar de mooiste vrouw van de wereld (hij komt net uit zijn werk). Laughing Ieder zijn eigen toch?
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 2 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Sanne za 1 jun 2013 - 22:32

SoGood schreef:Mijn vriend is soms echt een ontzettend lompe hork. Als ik bijvoorbeeld uren voor de spiegel heb gestaan zegtie dat ik 'er wel leuk uitzie'. En als ik in mijn nieuwe kanten lingeriesetje zogenaamd sexy voorbij kom lopen vraagt hij gerust of ik even opzij wil gaan want er is voetbal op tv. Maar als ik dan eens met ongewassen haar in een joggingbroek zit met mijn bril op en een verwassen shirtje dan ineens vindt hij me fantastisch en super sexy.

Haha, dit is heel herkenbaar. Als ik me sta op te maken voor de spiegel vraagt hij me waarom ik die rommel nou weer gebruik. Als ik vervolgens voor hem rondspring om te laten zien hoe leuk ik er uit zie, dan mompelt hij 'ja hoor, leuk', maar volgens mij kijkt hij niet eens. En als ik terug kom van 5 kilometer hardlopen, bezweet, haar in de war en me in de douche omkleed, dan weet hij niet hoe snel hij bij me moet zijn geloof ik. En ik begrijp echt niet wat er nou zo leuk is aan dat zwetende lijf Laughing

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 2 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Arwyn za 1 jun 2013 - 23:08

De perfecte relatie bestaat niet denk ik. Lijkt me trouwens ook best saai, perfectheid..

Mijn vriend is eentje die dingen vooral doet als ik het totaal niet verwacht. Als ik bijvoorbeeld moet werken, hij niet en er staat nog een berg afwas, hoop ik dat hij die gaat doen. Geheid dat de berg er nog steeds staat als ik thuis kom. Een andere keer hadden we nog iets nodig voor in huis. Ik was werken, kom thuis en opeens is dat allemaal geregeld (terwijl hij echt een hekel heeft aan naar bv de Ikea moeten).

Voor mij zijn het de kleine dingetjes die het hem doen. Ik zit languit op de bank en altijd als hij langsloopt geeft hij even een aaitje over mijn voeten of hoofd. Ik weet gewoon zeker dat hij me lief, leuk en mooi vindt en hij laat dat ook echt wel merken. Daarentegen kunnen we beide ook belachelijk nukkig zijn. Verre van perfect, but I am happy! I love you
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 2 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Feline za 1 jun 2013 - 23:22

Ok, ik voel me overduidelijk ook aangesproken na het dansen in de regen haha..

En het spijt me als ik andere mensen daar een naar gevoel mee bezorg. Maar het is wel waar en absoluut niet aangedikt. En nu wil ik een lijst met negatieve punten opnoemen maar ik weet niet wat. Want hij kijkt geen tv, heeft nog nooit in mijn bijzijn een boer of scheet gelaten, kijkt amper op z'n iPad, speelt geen computerspelletjes.

Ik ben verre van romantisch (alhoewel hij gister ineens weer intens verliefd werd omdat hij dacht aan een moment op Schiphol. Hij was 4 dagen weg geweest en ik kwam m ophalen en had ipv naam op briefje een hartje op m'n telefoon die ik voor m'n borst hield) dit is overigens het meest romantische wat ik geloof ik ooit gedaan heb.

Oh, hij kookt vrij traag.. en ik ben ongeduldig dus daar kan ik me aan ergeren.. En hij is soms heel druk maar dat is vaak wel gezellig.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 2 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Lady4 za 1 jun 2013 - 23:46

Marsy28 schreef:Ik ga ff a la Kim doen :P
Echt opvallend en irritant hoe graag jij laten merken een hekel te hebben aan Kim. Rolling Eyes

Ontopic. Carrie, je hebt inmiddels al gelezen dat jouw relatie gelijk staat aan die van vele anderen. De perfecte relatie bestaat niet, moet je ook niet willen. Ik ben ontzettend gelukkig met mijn vriend, maar kan me af en toe ook mateloos aan hem irriteren. Of, als ik zo'n dag heb, gaan bedenken wat hij allemaal níet doet in plaats van te denken aan de dingen die hem/ons zo leuk maken. Mijn vriend is ook niet heel erg romantisch, ik heb nog nooit een ontbijt op bed van hem gekregen. Hij ook niet van mij trouwens. Af en toe krijg ik wel onverwachts een bloemetje, cadeautje of kaartje, maar echt niet zo vaak. Dat hoeft ook niet. Ik geniet gewoon enorm van wij samen, het feit dat we goed bij elkaar passen en nooit echt ruzie hebben.

Gisteravond lagen we in bed, we waren allebei wat melig. Dan ligt hij gewoon naast me, met ontbloot bovenlijf, en dan zie ik hem liggen en dan loopt mijn hart over. Gewoon omdat hij zo lekker gewoon naast me ligt. Naast mij! Dat zijn de gevoelens die het voor mij doen, niet zozeer dansen in de regen of een liedje onder mijn slaapkamerraam ofzo. (Ik zou me rotschamen. laughcry)
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 2 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Lady4 za 1 jun 2013 - 23:49

Daar moet je toch geen spijt van hebben Feline! Het is ook wel logisch dat je zulke dingen vertelt op een forum. In andere topics, zoals bijvoorbeeld het 'Wat heb je aan vandaag' plaats je ook geen foto van jezelf in pyama maar wel eentje van een leuke outfit.

Ik ben erg blij voor jou dat je zo'n leuke vriend getroffen hebt, die volgens mij echt goed bij jou past. Iedereen geniet op zijn eigen manier van zijn of haar relatie, daar hoef jij je niet voor in te houden v
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 2 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Mermaid za 1 jun 2013 - 23:54

Lady4 schreef:

Gisteravond lagen we in bed, we waren allebei wat melig. Dan ligt hij gewoon naast me, met ontbloot bovenlijf, en dan zie ik hem liggen en dan loopt mijn hart over. Gewoon omdat hij zo lekker gewoon naast me ligt. Naast mij! Dat zijn de gevoelens die het voor mij doen, niet zozeer dansen in de regen of een liedje onder mijn slaapkamerraam ofzo. (Ik zou me rotschamen. De perfecte relatie - Pagina 2 394967)

Ja dit dus. Zulke momenten met mijn vriend zijn voor mij echte smeltmomenten. Of gewoon als hij onder de douche staat en ik ernaast op de wc zit, gewoon omdat het gezellig is en hij dan lekker aan het keuvelen is over hoe zijn dag was. maar dat ik wel snel weer de badkamer uit moet als hij af gaat drogen. Juist dat zijn voor mij de belangrijke momenten. Gewoon jezelf kunnen zijn bij elkaar is voor mij zoveel belangrijker dan dat alles maar gaat zoals het 'hoort'.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 2 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  xxlisaxx zo 2 jun 2013 - 0:10

Het maakt toch ook wel een beetje uit hoelang je bij elkaar bent. Als ik naar mijn eigen relatie kijk, dan was dat in ieder geval zo. In het begin ben je gewoon ontzettend verliefd en daar horen bepaalde gedragingen bij. Naar mate je langer bij elkaar gaat het om andere dingen en wordt de relatie meer normaal. Het zou grappig zijn als over 5 jaar dit topic nog eens wordt geuppt door de mensen die op dit moment korter dan een jaar bij elkaar zijn, dan denk ik dat in 90% van de gevallen de relatie ook veel 'normaler' is.

xxlisaxx
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 68
Punten : 70
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 2 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 15 Vorige  1, 2, 3 ... 8 ... 15  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum