Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De perfecte relatie

+56
June
Printje
Caro
Reva
Surya
Lejow
ekjir@M
VeryCherry
Middleme
Sure
Zora
Puggle
Artemis
Alex
Niene
Ilovethe90s
Bazinga
Slakje
Tania
Liz
Marin
Susan
Charles
Sorella
Exogenesis
SarahKey
Parel
Rush
Bliss
minoessepoes
Fortissimo
Ibbeltje
Cimic
xxlisaxx
Lady4
Feline
Arwyn
Katrien
Davinia
Toet
SoGood
Marsy28
Sea of Trees
Lot
xxjojootjexx
Aziraphale
Merel
Stranger
Punk'd
Caroow
Luce
Sanne
Mermaid
Razz
Sayuri
Paper Crown
60 plaatsers

Pagina 4 van 15 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 15  Volgende

Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 4 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Feline zo 2 jun 2013 - 8:19

Dat klinkt lief SoGood!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 4 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Gast zo 2 jun 2013 - 8:26

Mijn vriend is niet echt romantisch, hij zal geen ontbijt op bed maken, grote cadeautjes voor me kopen of een lief briefje neerleggen. Maar dat is voor mij ook niet perse de definitie van perfect. Voor mij is mijn vriend perfect omdat hij er voor me is, naar me luistert, altijd voor me klaar staat & gewoon lief is. We staan soms heel dom te dansen in de woonkamer, en kunnen echt helemaal dubbel liggen om niks. Dat vind ik gewoon leuk en maakt onze relatie, voor ons, perfect! :cheering:

En dat je bv. niet klef bent in het openbaar zegt toch helemaal niks over je relatie? Mijn zusje is enorm klef en zit continu aan haar vriend, ook als je naast ze op de bank zit & mijn zus ook, en wij knuffelen thuis een eind weg, maar ik vind dat niet nodig om dat bij anderen te doen, maar betekent niet dat ik hem niet lief vind.


Laatst aangepast door Pippa op zo 2 jun 2013 - 8:28; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 4 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  SarahKey zo 2 jun 2013 - 8:28

Feline schreef:Dat klinkt lief SoGood!

Idd. Vooral het ijsje halen voor je opa I love you Zo heeft iedereen zijn goede kanten en slechte kanten.

Ik heb mij 1 keer heel erg geschaamd bij hem en dat was vlak na de bevalling. Ik schoot beneden in de lach en ik pieste zo in mijn broek. En niet een normale plas, nee een ik-ben-net-bevallen-olifanten-plas. Nou gejankt heb ik , ik schaamde mij zo erg zo vlak voor zijn neus. Hij heeft mij eerst getroost, toen slim nagedacht (ik kon dat even niet) en zonder mopperen alles opgeruimd. En ik maar janken en hij zei alleen: schat, ik heb je zien bevallen, geloof me maar dit valt dan reuze mee.
al plaagt hij mij er soms nog wel mee Wink

Maar als ik ziek ben moet ik het zelf uitzoeken, hij is geen type die aan komt zetten met kopjes thee, beschuiten of ander eten/drinken. Boodschappen wil hij dan nog wel halen maar daar is dan ook alles mee gezegd.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 4 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Gast zo 2 jun 2013 - 8:29

SarahKey schreef:Boodschappen wil hij dan nog wel halen maar daar is dan ook alles mee gezegd.

Haha! Dat doet mijn vriend ook, als ik een lijstje maak.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 4 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  SarahKey zo 2 jun 2013 - 8:31

Pippa schreef:
SarahKey schreef:Boodschappen wil hij dan nog wel halen maar daar is dan ook alles mee gezegd.

Haha! Dat doet mijn vriend ook, als ik een lijstje maak.

Ja dat moet ik dan ook doen Laughing En erbij zetten welk merk en ongeveer de prijs, want anders pakt hij gewoon wat hij als eerste ziet. Prijsbewust is hij niet zo al word het al wel steeds beter.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 4 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Lady4 zo 2 jun 2013 - 8:32

Feline schreef:Even een misverstandje recht zetten.. We hadden kleren aan tijdens het dansen smile

:nopompom:










laughcry
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 4 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Gast zo 2 jun 2013 - 8:33

SarahKey schreef:
Pippa schreef:
SarahKey schreef:Boodschappen wil hij dan nog wel halen maar daar is dan ook alles mee gezegd.

Haha! Dat doet mijn vriend ook, als ik een lijstje maak.

Ja dat moet ik dan ook doen Laughing En erbij zetten welk merk en ongeveer de prijs, want anders pakt hij gewoon wat hij als eerste ziet. Prijsbewust is hij niet zo al word het al wel steeds beter.

O echt? Nee mijn vriend kan goed budget shoppen, maar vindt geen bal aan boodschappen doen Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 4 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Exogenesis zo 2 jun 2013 - 8:34

Een perfecte relatie? Die hebben wij niet. Niet voor de buitenwereld, maar ook niet altijd voor onszelf.

Hij houdt geen deuren voor me open, brengt me niet thee of ontbijt op bed, smeert mijn brood niet, we hebben niet dagelijks seks, liggen niet altijd tegen elkaar aan te slapen, zitten op de bank niet altijd bij elkaar, lopen niet hand in hand, zijn niet altijd lief tegen elkaar, zoenen elkaar niet altijd bij het begroeten, etc.

Maar daartegenover staan wel goede gesprekken, veel humor en slap geouwehoer, voor elkaar koken, elkaar helpen met de was en de vaat, etc.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 4 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Gast zo 2 jun 2013 - 9:34

Carrie schreef:
Harrison schreef:Ahh carrie dat is toch zonde! Van wat ik lees zijn jullie hartstikke gelukkig samen, lekker belangrijk dat ie geen gitaar speelt in z'n nakie :p.

Mijn vriendje is heel lief en romantisch maar hij kan ook echt een botte boer zijn. Vandaag werd hij nog boos op mij omdat ik hem niet verstond en dan fietst ie boos voor me uit haha.
HAHAHAHA serieus? Oh ik moet hardop lachen!
Hahaha ja echt. Op dat moment denk ik dan echt wtf vent maar na 10 seconden moet ik er alleen maar om lachen haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 4 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Sorella zo 2 jun 2013 - 9:55

Door dit topic wil ik nu ook een vriend De perfecte relatie - Pagina 4 1270000679 Wat stom is want ik wil helemaal geen relatie hahaha! Maar als ik lees hoe jullie met elkaar omgaan, zo liefdevol ook al is het soms wat minder leuk dan krijg ik toch kriebels.
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 4 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Charles zo 2 jun 2013 - 9:58

Nou doen jullie hetzelfde allemaal als waarover Carrie klaagt in de OP. Carrie, jij begon ermee! Opschepperts! Nu ben ik ontevreden want mijn man kookt nooit en doet weinig in het huishouden :nopompom: .
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 4 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Gast zo 2 jun 2013 - 10:04

Charles schreef:Nou doen jullie hetzelfde allemaal als waarover Carrie klaagt in de OP. Carrie, jij begon ermee! Opschepperts! Nu ben ik ontevreden want mijn man kookt nooit en doet weinig in het huishouden :nopompom: .
weet je wat het denk ik is; je kunt ergens ontevreden over zijn omdat jij er behoefte aan hebt, of omdat iemand anders het wel heeft. Maar als je er eigenlijk perfectly happy mee bent is er niks aan de hand toch? Mijn vriend kan voor geen meter zingen en dat maakt me niks uit maar als ik lees dat een vriendje een serenade houdt voor iemand denk ik wel goh wat leuk dat doet R. Nooit. En daarna denk ik: want dat kan ie ook helemaal niet! Haha! Jouw man doet vast weer andere hele lieve dingen want je bent toch gelukkig met hem! En hij maakt prachtige kinderen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 4 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Charles zo 2 jun 2013 - 10:07

Ik weet het wel te relativeren hoor. En hij doet genoeg dingen wel. Maar éigenlijk was dit topic volgens mij bedoelt om eens níet massaal te vertellen hoe geweldig onze mannen/vriendjes zijn omdat dat soms heel erg vervelend is nerd .
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 4 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Gast zo 2 jun 2013 - 10:16

Haha, ik vind het soms ook wel jammer als ik lees hoe lief en romantisch sommige mannen zijn, omdat het me heel leuk lijkt als mijn vriend wat spontaner met dingen zou zijn Embarassed


Laatst aangepast door Pippa op zo 2 jun 2013 - 10:26; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 4 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Charles zo 2 jun 2013 - 10:19

Pippa schreef:Haha, ik vind het soms ook wel jammer als ik lees hoe lief en romantisch sommige mannen zijn, omdat het me heel leuk lijkt als me vriend wat spontaner met dingen zou zijn Embarassed

Same here. Hij zet gerust een kop koffie voor zichzelf en smeert allemaal lekkere stokbroodjes voor hemzelf, gaat die naast me zitten opsmullen en toont het me trots nadat ik nét gezegd heb zo'n honger te hebben hoor.

Of een deur voor m'n neus dichtsmijten. Of mij met één baby op de rug laten lopen, één baby in de buggy laten duwen én met de luiertas laten slepen.

Wat hoffelijkheid houd ik best van. Maar ach. Ik ga nu dus niet z'n leuke kanten opsommen.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 4 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Gast zo 2 jun 2013 - 10:23

Pippa schreef:Haha, ik vind het soms ook wel jammer als ik lees hoe lief en romantisch sommige mannen zijn, omdat het me heel leuk lijkt als me vriend wat spontaner met dingen zou zijn Embarassed
Wat zeg je nu toch!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 4 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  SoGood zo 2 jun 2013 - 20:34

Misschien moeten we een top 5 van de meest stomme eigenschappen van onze mannen plaatsen zonder ze daarna weer op te hemelen. De perfecte relatie - Pagina 4 3079029344
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 4 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Gast zo 2 jun 2013 - 20:41

Is het niet menselijk om soms een scheet te laten? Ik weet niet wat voor ideaalbeelden jullie allemaal hebben over de liefde en relaties, maar zelf heb ik daar nooit zo in geloofd. Alle negatieve dingen die jullie noemen over jullie mannen vind ik gewoon menselijk gedrag, niet iets om te bestempelen als 'negatief'.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 4 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Fortissimo zo 2 jun 2013 - 20:42

Ik laat zelf ook boeren en scheten. Ik geloof echt niet dat niemand hier wel eens een scheet laat!
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 4 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  SoGood zo 2 jun 2013 - 20:44

Ja, maar dan is bijvoorbeeld vreemdgaan ook menselijk gedrag. Daar gaat het toch helemaal niet om maar gewoon gedrag waar je jezelf aan kan storen bij je partner. Menselijk of niet, dat doet er niet toe.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 4 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  SoGood zo 2 jun 2013 - 20:44

En scheten laten kan ik behoorlijk respectloos vinden hoor, menselijk of niet.

Als je partner een scheet op het toilet laat die je per ongeluk hoort is dat heel iets anders als je bijvoorbeeld lekker zit te eten en hij bewust een harde scheet laat.

Gadverr. :O


Laatst aangepast door SoGood op zo 2 jun 2013 - 20:45; in totaal 1 keer bewerkt
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 4 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Gast zo 2 jun 2013 - 20:45

En oja, ik heb eens een vriendje gehad die me op handen droeg en altijd ontbijtjes op bed kwam brengen, een serenade gaf onder mijn raam en me als verrassing meenam naar mijn favoriete band, maar weetje? Na een paar maanden ergerde ik me daar juist helemaal dood aan, dat zoetsappige gedoe de hele tijd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 4 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Fortissimo zo 2 jun 2013 - 20:46

Maar hoe doe je dat dan als je samenwoont. Laat je dan serieus geen scheten waar hij bij is?
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 4 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  SoGood zo 2 jun 2013 - 20:53

Op mijn werk laat ik toch ook geen scheten? Very Happy
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 4 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Gast zo 2 jun 2013 - 20:58

Wij gedragen ons wat dat betreft hetzelfde als t.o.v. andere mensen, het is niet zo dat we al ruftend hier op de bank zitten (juk), maar af en toe laat je natuurlijk wel eens een scheet, dat is niet anders. Een mens laat nu eenmaal 15-30 scheten op een dag laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 4 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 15 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 15  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum