Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

En dan ontmoet je de perfecte man...

+3
Blond
Tabbert
Marin
7 plaatsers

Ga naar beneden

En dan ontmoet je de perfecte man...  Empty En dan ontmoet je de perfecte man...

Bericht  Gast zo 29 jan 2012 - 5:35

Gisteravond zat ik samen met een vriend in de kroeg, toen ik werd aangesproken door een goed geklede man met een heel mooi uiterlijk. We raakten in gesprek en naast zijn mooie uiterlijk en goede kledingkeuze, bleek hij gewoon echt heel erg vriendelijk/aardig/lief te zijn. We wisselden nummers uit en namen afscheid van elkaar onder het mom van, we spreken elkaar en we gaan binnenkort samen een dag shoppen.

De perfecte eerste ontmoeting en een man helemaal naar mijn smaak.

Hij is een/de vriend van de baas van mijn broertje. Wat inhoudt dat we nog één ding gemeen hebben; We vallen beiden op mannen. Wink angel

Cliche wordt op mijn leeftijd wel heel erg bevestigd. Alle leuke mannen zijn of getrouwd of homo.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En dan ontmoet je de perfecte man...  Empty Re: En dan ontmoet je de perfecte man...

Bericht  Marin zo 29 jan 2012 - 5:37

Ach, gay best friend heb je toch ook nodig Very Happy
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

En dan ontmoet je de perfecte man...  Empty Re: En dan ontmoet je de perfecte man...

Bericht  Gast zo 29 jan 2012 - 5:47

Dan issie dus toch niet perfect voor jou.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En dan ontmoet je de perfecte man...  Empty Re: En dan ontmoet je de perfecte man...

Bericht  Gast zo 29 jan 2012 - 5:50

Haha, Charlie. Hij is inderdaad niet perfect voor mij. Maar het is wel een perfecte man. Very Happy

En gelukkig wist ik vanaf minuut 2 dat hij ook op mannen valt, anders zou het een zielige bedoeling zijn geweest. nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En dan ontmoet je de perfecte man...  Empty Re: En dan ontmoet je de perfecte man...

Bericht  Gast zo 29 jan 2012 - 5:56

Wat maakt het uit als alle mannen bezet of homo zijn, je hebt toch een vriend?

Misschien vond hij je kledingsmaak om te huilen en wil hij iets goeds voor de maatschappij doen nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En dan ontmoet je de perfecte man...  Empty Re: En dan ontmoet je de perfecte man...

Bericht  Gast zo 29 jan 2012 - 5:58

Nou Reva, mijn kledingsmaak vind ik ook om te huilen. Vandaar dat shoppen. Duh. nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En dan ontmoet je de perfecte man...  Empty Re: En dan ontmoet je de perfecte man...

Bericht  Gast zo 29 jan 2012 - 5:59

Niemand is perfect en je titel is nogal melodramatisch laughcry .

Heb je een vriend? Dat heb ik even gemist!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En dan ontmoet je de perfecte man...  Empty Re: En dan ontmoet je de perfecte man...

Bericht  Tabbert zo 29 jan 2012 - 6:05

Ik word ook vaak bevestigd in dat feit: leuke mannen zijn of bezet of homo..
En met een homo kom je niet ver en van bezette mannen moet je af blijven. En wat hou ik over; stomme, dronken en lelijke gozers Rolling Eyes
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

En dan ontmoet je de perfecte man...  Empty Re: En dan ontmoet je de perfecte man...

Bericht  Gast zo 29 jan 2012 - 7:18

Alle leuke mannen zijn homo of bezet? Hmmmmm dus het overig aantal mannen is lelijk en hebben stinkvoeten. En dan ontmoet je de perfecte man...  394967 Rare vergelijking hoor! Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En dan ontmoet je de perfecte man...  Empty Re: En dan ontmoet je de perfecte man...

Bericht  Blond zo 29 jan 2012 - 7:19

Ik heb ook een goede vriend die homo is. Als hij op vrouwen zou vallen zou hij ook mijn perfecte man zijn Very Happy
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En dan ontmoet je de perfecte man...  Empty Re: En dan ontmoet je de perfecte man...

Bericht  Gast zo 29 jan 2012 - 7:35

Of je ontmoet er een die wel interessant is, maar iedereen zegt dat hij homo is dus never mind. Tot dat je erachter komt dat hij je al een tijdje leuk vindt. En dan ontmoet je de perfecte man...  394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En dan ontmoet je de perfecte man...  Empty Re: En dan ontmoet je de perfecte man...

Bericht  Stuiterbal zo 29 jan 2012 - 7:35

Hahahaha maar sommige homo's zijn ook echt een perfecte man zo ken ik er ook 1 Very Happy
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

En dan ontmoet je de perfecte man...  Empty Re: En dan ontmoet je de perfecte man...

Bericht  Aziraphale zo 29 jan 2012 - 8:39

It's meeting the man of your dreams, and meeting his beautiful... husband Wink
Dat zingt Alanis Morissette vaak in haar live-versie van Ironic I love you
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En dan ontmoet je de perfecte man...  Empty Re: En dan ontmoet je de perfecte man...

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 5:34

Charlie, het was niet als melodramatisch bedoeld. Meer als grapje. Je hoort weleens van meiden dat ze de perfecte jongen hebben ontmoet, helemaal hoteldebotel zijn en dan blijkt de beste man meer met jou gemeen te hebben, dan je had durven vermoeden. Namelijk dat hij ook op mannen valt. Maar hij kwam niet over. Dat gebeurd me wel vaker. laughcry

En ik heb inderdaad een vriend. We doen het heel erg rustig aan. En vanaf hier gezien, denk ik niet dat wij ooit in een stroomversnelling terecht komen. Ik merk steeds meer hoe verschillend we zijn en hoe verschillend we over het leven denken. Met lief en leuk alleen bouw je geen toekomst. Denk ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En dan ontmoet je de perfecte man...  Empty Re: En dan ontmoet je de perfecte man...

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 5:40

Mijn beste vriend is homo, het was echt de perfecte man voor mij geweest, maarja helaas :P Heeft wel nadelen trouwens bij het zoeken naar een man, kijk als ik met hem in de kroeg sta, en een jongen die ziet mij en ziet me opzich wel zitten zou gelijk denken: ze is bezet. Maar in dezelfde situatie, een homo is er ook ziet gelijk: die jongen is homo.
Voordelen heeft het ook wel hoor, we doen wel eens alsof we een stelletje zijn als er een creep achter me aanzit en mijn poging om hem af te wimpelen al zijn mislukt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En dan ontmoet je de perfecte man...  Empty Re: En dan ontmoet je de perfecte man...

Bericht  FireButterfly ma 30 jan 2012 - 5:54

In mijn leven zijn twee perfecte mannen: een is homo en de andere is een hele goede vriend van mij, die niks voor mij voelt terwijl ik een zwak voor hem heb. Ik kan er zeker mee leven omdat ik niet weet of mijn gevoelens wel genoeg zijn om een relatie te beginnen.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

En dan ontmoet je de perfecte man...  Empty Re: En dan ontmoet je de perfecte man...

Bericht  Rapunzel di 31 jan 2012 - 7:05

aaah, je verhaal begon zo goed!!
Rapunzel
Rapunzel
Prater
Prater

Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En dan ontmoet je de perfecte man...  Empty Re: En dan ontmoet je de perfecte man...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum