En dan ontmoet je de perfecte man...
+3
Blond
Tabbert
Marin
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
En dan ontmoet je de perfecte man...
Gisteravond zat ik samen met een vriend in de kroeg, toen ik werd aangesproken door een goed geklede man met een heel mooi uiterlijk. We raakten in gesprek en naast zijn mooie uiterlijk en goede kledingkeuze, bleek hij gewoon echt heel erg vriendelijk/aardig/lief te zijn. We wisselden nummers uit en namen afscheid van elkaar onder het mom van, we spreken elkaar en we gaan binnenkort samen een dag shoppen.
De perfecte eerste ontmoeting en een man helemaal naar mijn smaak.
Hij is een/de vriend van de baas van mijn broertje. Wat inhoudt dat we nog één ding gemeen hebben; We vallen beiden op mannen.
Cliche wordt op mijn leeftijd wel heel erg bevestigd. Alle leuke mannen zijn of getrouwd of homo.
De perfecte eerste ontmoeting en een man helemaal naar mijn smaak.
Hij is een/de vriend van de baas van mijn broertje. Wat inhoudt dat we nog één ding gemeen hebben; We vallen beiden op mannen.
Cliche wordt op mijn leeftijd wel heel erg bevestigd. Alle leuke mannen zijn of getrouwd of homo.
Gast- Gast
Re: En dan ontmoet je de perfecte man...
Ach, gay best friend heb je toch ook nodig
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Haha, Charlie. Hij is inderdaad niet perfect voor mij. Maar het is wel een perfecte man.
En gelukkig wist ik vanaf minuut 2 dat hij ook op mannen valt, anders zou het een zielige bedoeling zijn geweest.
En gelukkig wist ik vanaf minuut 2 dat hij ook op mannen valt, anders zou het een zielige bedoeling zijn geweest.
Gast- Gast
Wat maakt het uit als alle mannen bezet of homo zijn, je hebt toch een vriend?
Misschien vond hij je kledingsmaak om te huilen en wil hij iets goeds voor de maatschappij doen
Misschien vond hij je kledingsmaak om te huilen en wil hij iets goeds voor de maatschappij doen
Gast- Gast
Nou Reva, mijn kledingsmaak vind ik ook om te huilen. Vandaar dat shoppen. Duh.
Gast- Gast
Niemand is perfect en je titel is nogal melodramatisch .
Heb je een vriend? Dat heb ik even gemist!
Heb je een vriend? Dat heb ik even gemist!
Gast- Gast
Ik word ook vaak bevestigd in dat feit: leuke mannen zijn of bezet of homo..
En met een homo kom je niet ver en van bezette mannen moet je af blijven. En wat hou ik over; stomme, dronken en lelijke gozers
En met een homo kom je niet ver en van bezette mannen moet je af blijven. En wat hou ik over; stomme, dronken en lelijke gozers
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
Alle leuke mannen zijn homo of bezet? Hmmmmm dus het overig aantal mannen is lelijk en hebben stinkvoeten. Rare vergelijking hoor!
Gast- Gast
Ik heb ook een goede vriend die homo is. Als hij op vrouwen zou vallen zou hij ook mijn perfecte man zijn
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Of je ontmoet er een die wel interessant is, maar iedereen zegt dat hij homo is dus never mind. Tot dat je erachter komt dat hij je al een tijdje leuk vindt.
Gast- Gast
Hahahaha maar sommige homo's zijn ook echt een perfecte man zo ken ik er ook 1
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
It's meeting the man of your dreams, and meeting his beautiful... husband
Dat zingt Alanis Morissette vaak in haar live-versie van Ironic
Dat zingt Alanis Morissette vaak in haar live-versie van Ironic
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Charlie, het was niet als melodramatisch bedoeld. Meer als grapje. Je hoort weleens van meiden dat ze de perfecte jongen hebben ontmoet, helemaal hoteldebotel zijn en dan blijkt de beste man meer met jou gemeen te hebben, dan je had durven vermoeden. Namelijk dat hij ook op mannen valt. Maar hij kwam niet over. Dat gebeurd me wel vaker.
En ik heb inderdaad een vriend. We doen het heel erg rustig aan. En vanaf hier gezien, denk ik niet dat wij ooit in een stroomversnelling terecht komen. Ik merk steeds meer hoe verschillend we zijn en hoe verschillend we over het leven denken. Met lief en leuk alleen bouw je geen toekomst. Denk ik.
En ik heb inderdaad een vriend. We doen het heel erg rustig aan. En vanaf hier gezien, denk ik niet dat wij ooit in een stroomversnelling terecht komen. Ik merk steeds meer hoe verschillend we zijn en hoe verschillend we over het leven denken. Met lief en leuk alleen bouw je geen toekomst. Denk ik.
Gast- Gast
Mijn beste vriend is homo, het was echt de perfecte man voor mij geweest, maarja helaas Heeft wel nadelen trouwens bij het zoeken naar een man, kijk als ik met hem in de kroeg sta, en een jongen die ziet mij en ziet me opzich wel zitten zou gelijk denken: ze is bezet. Maar in dezelfde situatie, een homo is er ook ziet gelijk: die jongen is homo.
Voordelen heeft het ook wel hoor, we doen wel eens alsof we een stelletje zijn als er een creep achter me aanzit en mijn poging om hem af te wimpelen al zijn mislukt
Voordelen heeft het ook wel hoor, we doen wel eens alsof we een stelletje zijn als er een creep achter me aanzit en mijn poging om hem af te wimpelen al zijn mislukt
Gast- Gast
In mijn leven zijn twee perfecte mannen: een is homo en de andere is een hele goede vriend van mij, die niks voor mij voelt terwijl ik een zwak voor hem heb. Ik kan er zeker mee leven omdat ik niet weet of mijn gevoelens wel genoeg zijn om een relatie te beginnen.
FireButterfly- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
aaah, je verhaal begon zo goed!!
Rapunzel- Prater
- Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» De perfecte relatie
» Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?
» De perfecte man
» De perfecte sport bh!
» De perfecte jeans
» Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?
» De perfecte man
» De perfecte sport bh!
» De perfecte jeans
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: