Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De perfecte relatie

+56
June
Printje
Caro
Reva
Surya
Lejow
ekjir@M
VeryCherry
Middleme
Sure
Zora
Puggle
Artemis
Alex
Niene
Ilovethe90s
Bazinga
Slakje
Tania
Liz
Marin
Susan
Charles
Sorella
Exogenesis
SarahKey
Parel
Rush
Bliss
minoessepoes
Fortissimo
Ibbeltje
Cimic
xxlisaxx
Lady4
Feline
Arwyn
Katrien
Davinia
Toet
SoGood
Marsy28
Sea of Trees
Lot
xxjojootjexx
Aziraphale
Merel
Stranger
Punk'd
Caroow
Luce
Sanne
Mermaid
Razz
Sayuri
Paper Crown
60 plaatsers

Pagina 1 van 15 1, 2, 3 ... 8 ... 15  Volgende

Ga naar beneden

De perfecte relatie Empty De perfecte relatie

Bericht  Gast za 1 jun 2013 - 8:52

Even gekopieerd wat ik net in een ander topic schreef. Dat was offtopic in de mama pijler, vandaar dat ik een nieuw topic open:

Carrie schreef:
Totaal offtopic, sorry alvast. Maar dat heb ik wel eens met meiden die hier over hun relaties praten. Gaan ze dansen in de regen, fietst hij 10km om chocola voor haar te halen, hebben elke dag seks, en brengt ze naakt een serenade begeleid op de gitaar. (Bij wijze van) dan voel ik me wel eens jaloers, of onzeker.

Nou goed, bovenstaande dus. Wij/hij doet dat niet. En toch wil ik niemand anders dan hij en houd ik ontzettend veel van hem. Maar wij hebben niet elke dag seks, soms niet eens elke week. Wij dansen niet in de regen, hij zingt niet voor me op zijn gitaar. Als ik iets wil zoals chocola gaat hij na drammen wel eens wat voor me halen op de fiets. We tongzoenen meestal alleen tijdens het vrijen.

Wel is hij een goede man voor me. Ik vertrouw hem, en had nooit gedacht een man ooit nog te kunnen vertrouwen. Hij doet net zoveel in het huishouden als ik, is bijna nooit chagrijnig, kookt bijna elke dag voor ons, is zoooo schattig met onze katjes, vindt mij de aller mooiste op een feestje en zegt dat dan ook tegen me.

Maar dat romantische, mij op een voetstuk plaatsen, nouja dat wat ik eerder al beschreef hebben we niet.

Ben ik de enige of valt dat wel mee?


Laatst aangepast door Carrie op za 1 jun 2013 - 9:24; in totaal 3 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Paper Crown za 1 jun 2013 - 9:01

Wil je in de regen dansen dan? De laatste keer dat wij gesekst hebben is met moederdag en net komt man binnen met een zak vol dingen van de Mc Donalds voor zichzelf maar mijn milkshake issie vergeten??? Ik had hem 10 min daarvoor gesproken. Terug ging ie niet want: "de rij was echt lang"

Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Sayuri za 1 jun 2013 - 9:04

Nee hoor, je bent niet de enige. Mijn relatie is verre van perfect, als de dingen die jij aanhaalt aanwijzingen zijn voor een "perfecte relatie". Maar voor mij zijn de 2 belangrijkste vragen die je moet beantwoorden: houden jullie van elkaar en zijn jullie gelukkig met elkaar?
Bij mij (ons) is dat twee keer een ja (sinds kort eigenlijk, de tweede "ja" dan), dus daarom vergelijk ik onze relatie verder niet met andere relaties.

Edit: ik zou inderdaad wel eens willen dansen in de regen met hem. Maar hij houdt niet van dansen en houdt niet van regen.
Sayuri
Sayuri
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 336
Punten : 347
Registratiedatum : 18-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Razz za 1 jun 2013 - 9:06

Nee hoor je bent niet de enige smile

Mijn man is totaal niet romantisch, onze karakters botsen soms, van knuffelen houdt hij niet en we liggen en nooit lepeltje lepeltje maar hij is wel ontzettend lief voor me, hij begrijpt me, we hebben het fijn samen, we kunnen niet zonder elkaar en we houden van elkaar. En seks hebben we ook heus niet iedere dag en soms ook een hele week niet.

Wel belt hij iedere dag mij een keer op. In die 5 jaar dat we bij elkaar zijn heeft hij nog nooit een dag overgeslagen I love you

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Gast za 1 jun 2013 - 9:07

Paper Crown schreef:Wil je in de regen dansen dan? De laatste keer dat wij gesekst hebben is met moederdag en net komt man binnen met een zak vol dingen van de Mc Donalds voor zichzelf maar mijn milkshake issie vergeten??? Ik had hem 10 min daarvoor gesproken. Terug ging ie niet want: "de rij was echt lang"

Ojaa dat lijkt me wel wat, dansen in de regen. Of wandelen in de net gevallen sneeuw in de nacht. Vroeg een keer of ie mee ging op een zaterdagnacht toen het sneeuwde maar hij wilde niet mee. Maar hij beloofde wel een volgende keer mee te gaan, dus heb dat nog tegoed Very Happy

Maar oh wat suf he dat hij dan jouw milkshake niet mee nam! Ook wel iets voor F maar ik zou hem dwingen door de telefoon haha


Laatst aangepast door Carrie op za 1 jun 2013 - 9:14; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Gast za 1 jun 2013 - 9:08

Sayuri schreef:Nee hoor, je bent niet de enige. Mijn relatie is verre van perfect, als de dingen die jij aanhaalt aanwijzingen zijn voor een "perfecte relatie". Maar voor mij zijn de 2 belangrijkste vragen die je moet beantwoorden: houden jullie van elkaar en zijn jullie gelukkig met elkaar?
Bij mij (ons) is dat twee keer een ja (sinds kort eigenlijk, de tweede "ja" dan), dus daarom vergelijk ik onze relatie verder niet met andere relaties.

Edit: ik zou inderdaad wel eens willen dansen in de regen met hem. Maar hij houdt niet van dansen en houdt niet van regen.
Ja we houden van elkaar en zijn gelukkig. Ik wil nooit meer een ander dan hij, en zie mezelf met hem oud worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Gast za 1 jun 2013 - 9:09

Razz_ schreef:Nee hoor je bent niet de enige smile

Mijn man is totaal niet romantisch, onze karakters botsen soms, van knuffelen houdt hij niet en we liggen en nooit lepeltje lepeltje maar hij is wel ontzettend lief voor me, hij begrijpt me, we hebben het fijn samen, we kunnen niet zonder elkaar en we houden van elkaar. En seks hebben we ook heus niet iedere dag en soms ook een hele week niet.

Wel belt hij iedere dag mij een keer op. In die 5 jaar dat we bij elkaar zijn heeft hij nog nooit een dag overgeslagen I love you
Ah dat is lief van dat bellen! Hij stuurt me 5 jaar lang elke dag een e-mailtje op het werk I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Mermaid za 1 jun 2013 - 9:14

haha als dat de eisen zijn voor een perfecte relatie dan hebben wij die niet.

Elke dag seks komt er echt niet van, ook als we wel dagelijks bij elkaar zijn. soms komt het er gewoon niet van omdat we het veel te gezellig hebben. Klinkt onlogisch, maar dan hebben we gewoon leuke gesprekken en is het ineens al heel laat. Als we gaan slapen liggen we meestal met onze rug naar elkaar toe...

We hebben beide een hekel aan dansen en regen.. dus nee dansen in de regen wordt m niet. Hij gaat ook niet speciaal door de regen fietsen om wat voor me op te halen. wel komt hij me soms op de fiets ophalen als ik heb gewerkt.

Muzikaal is mijn vriend niet, zingen samen doen we wel. Maar daar worden alleen wij 2 vrolijk van.

maar hij maakt me wel heel gelukkig.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Sanne za 1 jun 2013 - 9:15

Mijn vriend is echt totaal niet romantisch. Ontbijt op bed nog nooit gehad in de afgelopen 7 jaar. Dansen in de regen doen we niet, in de sneeuw ook niet. We zouden best wat vaker mogen seksen, maar dat komt er vaak niet van. Een cadeautje voor m'n verjaardag zit er ook niet in, een cadeautje tussendoor ook niet.

En toch, wat hou ik ontzettend veel van hem. Dat bovenstaande interesseert met amper. Vanochtend liepen we met onze dochter over de markt. Hij had haar op de arm en zij at een plakje kaas dat ze van de kaasboer had gekregen. En dan zitten ze samen te geinen, zij probeert hem dat plakje kaas te geven (wat hij dan uiteindelijk maar opeet, want ze wilde het toch steeds aan hem geven) en dan lopen ze gierend van plezier naar de auto. En dan, als we dan met z'n drieën gek lopen te doen, dan ben ik gewoon hartstikke gelukkig.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Luce za 1 jun 2013 - 9:21

Haha! Zo herkenbaar!
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Gast za 1 jun 2013 - 9:23

Oh dat klinkt ook heel mooi en lief Sanne. Dat heb ik met hem en onze katten. Niet zoals jij, maar dat ik vind dat hij zo leuk met ze om gaat en zo lief is. Laat staan als we kinderen hebben, dan zal ik me vast net zo voelen als jij smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Caroow za 1 jun 2013 - 9:23

Mijn vriend wil het liefst dat ik zelf mijn cadeautjes koop. Hij weet nooit wat hij moet halen en stelt het altijd uit tot het laatste moment. Uiteindelijk koopt hij wel wat leuks, maar echt altijd de dag voor mijn verjaardag/sinterklaas/kerst/moederdag..

Dansen in de regen hebben we volgens mij nooit gedaan. Gitaar spelen doet hij ook niet, ook niet naakt. Hij zingt wel voor me, zijn eigen variant op dit nummer:

Dus of ik daar blij mee moet zijn Rolling Eyes
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Luce za 1 jun 2013 - 9:25

Mijn man kan zo verliefd naar de kinderen kijken. Dat vind ik altijd zo mooi.

Wat ik wel schattig vind, is dat hij als hij met de kinderen de honden uit gaat laten, hij samen met de oudste een bosje bloemen voor me gaat plukken. Het ziet er dan niet uit, maar lief is het wel smile

Elke dag sex, man ik heb er helemaal geen tijd en energie voor.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Gast za 1 jun 2013 - 9:27

Haha Caroow! Dat is wel een leuk liedje. Mijn vriend gaat een keer per jaar een weekendje naar Amsterdam en shoppen. Dan neemt hij altijd parfum voor me mee. Dit jaar had hij geen tijd om een cadeautje te kopen. Toen had hij geld naar me over gemaakt met daarbij de tekst "kijk maar ff wat je doet". Wat een lomperd hè.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Caroow za 1 jun 2013 - 9:28

Carrie schreef:Haha Caroow! Dat is wel een leuk liedje. Mijn vriend gaat een keer per jaar een weekendje naar Amsterdam en shoppen. Dan neemt hij altijd parfum voor me mee. Dit jaar had hij geen tijd om een cadeautje te kopen. Toen had hij geld naar me over gemaakt met daarbij de tekst "kijk maar ff wat je doet". Wat een lomperd hè.

HAHAHA ik had het gewoon teruggestort denk ik
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Luce za 1 jun 2013 - 9:29

Hahaha lekker lomp Laughing
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Gast za 1 jun 2013 - 9:29

Caroow schreef:
Carrie schreef:Haha Caroow! Dat is wel een leuk liedje. Mijn vriend gaat een keer per jaar een weekendje naar Amsterdam en shoppen. Dan neemt hij altijd parfum voor me mee. Dit jaar had hij geen tijd om een cadeautje te kopen. Toen had hij geld naar me over gemaakt met daarbij de tekst "kijk maar ff wat je doet". Wat een lomperd hè.

HAHAHA ik had het gewoon teruggestort denk ik
Haha ja heb ik ook! Ik zei dat hij of zelf iets voor me kon kopen of niks.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Sanne za 1 jun 2013 - 9:29

Haha, Carrie, die laatste is wel lomp inderdaad!

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Gast za 1 jun 2013 - 9:29

Luce schreef:Mijn man kan zo verliefd naar de kinderen kijken. Dat vind ik altijd zo mooi.

Wat ik wel schattig vind, is dat hij als hij met de kinderen de honden uit gaat laten, hij samen met de oudste een bosje bloemen voor me gaat plukken. Het ziet er dan niet uit, maar lief is het wel smile

Elke dag sex, man ik heb er helemaal geen tijd en energie voor.
Ah lief joh van die bloemen I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Punk'd za 1 jun 2013 - 9:30

Ik voel mezelf nooit jaloers naar iemand anders zijn/haar relatie en mijn vent doet al die bovenstaande dingen niet. (de Albert Heijn ligt om de hoek Wink hahaha grapje). Ik ben meestal de leipe en neem het voortouw als het gaat om ergens te staan dansen. Dan kijkt hij eerst om zich heen of niemand hem ziet De perfecte relatie 253468018 en dan pas doet hij 20% met mij mee omdat ik dat leuk vind. Ik heb schijt aan mensen die mij raar zien doen De perfecte relatie 394967


Laatst aangepast door Punk'd op za 1 jun 2013 - 9:47; in totaal 1 keer bewerkt

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Gast za 1 jun 2013 - 9:35

Sanne schreef:Haha, Carrie, die laatste is wel lomp inderdaad!
Dat is ie ook soms hoor. Dan noem ik hem boer Harmsen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Caroow za 1 jun 2013 - 9:36

Mijn vriend is trouwens wel overwegend leuk hoor smile Hij appte net;

Hoi ik mis Tjoekie en jou ook hoor Henk nou tot vanavond he groetjes doei.

Dat is echt onze humor Cool
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Gast za 1 jun 2013 - 9:37

Ik zal je niet quoten Punk'd smile. Ja leuk lekker gek doen. Lachen is zo belangrijk vind ik!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Gast za 1 jun 2013 - 9:38

Caroow schreef:Mijn vriend is trouwens wel overwegend leuk hoor smile Hij appte net;

Hoi ik mis Tjoekie en jou ook hoor Henk nou tot vanavond he groetjes doei.

Dat is echt onze humor Cool
Oh heerlijk! Mijn vriend is ook leuk hoor smile Soms dansen we gek in de huiskamer en moeten we heel hard lachen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Caroow za 1 jun 2013 - 9:40

Carrie schreef:
Caroow schreef:Mijn vriend is trouwens wel overwegend leuk hoor smile Hij appte net;

Hoi ik mis Tjoekie en jou ook hoor Henk nou tot vanavond he groetjes doei.

Dat is echt onze humor Cool
Oh heerlijk! Mijn vriend is ook leuk hoor smile Soms dansen we gek in de huiskamer en moeten we heel hard lachen.

Jaa heel herkenbaar. Wij staan altijd voor de spiegel achter elkaar en dan dansen we zo achter elkaar. Hij naar links, ik naar rechts. Stelletje idioten. Arme zoon.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 15 1, 2, 3 ... 8 ... 15  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum