Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De perfecte relatie

+56
June
Printje
Caro
Reva
Surya
Lejow
ekjir@M
VeryCherry
Middleme
Sure
Zora
Puggle
Artemis
Alex
Niene
Ilovethe90s
Bazinga
Slakje
Tania
Liz
Marin
Susan
Charles
Sorella
Exogenesis
SarahKey
Parel
Rush
Bliss
minoessepoes
Fortissimo
Ibbeltje
Cimic
xxlisaxx
Lady4
Feline
Arwyn
Katrien
Davinia
Toet
SoGood
Marsy28
Sea of Trees
Lot
xxjojootjexx
Aziraphale
Merel
Stranger
Punk'd
Caroow
Luce
Sanne
Mermaid
Razz
Sayuri
Paper Crown
60 plaatsers

Pagina 3 van 15 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 15  Volgende

Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 3 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Marsy28 zo 2 jun 2013 - 0:11

Hahaha lady 4... En dit was nog geeneens gemeen richting Kim bedoeld, maar onder het mom van 'ik ga nu mezelf en mijn relatie even ophemelen", vond ik het wel een grappige verwijzing. Enne, als ik over bepaalde topics heen moet lezen en niet moet zeuren, dan lees jij hier maar even overheen hoor. Het is ook niet zo dat ik in élk topic dit aanhaal, dus niet zo overdreven alsjeblieft.

Lisa: wij zijn 3 jaar bij elkaar. In denk eerlijk gezegd niet dat er veel gaat veranderen, het zit in de aard van het beestje. Misschien ooit als er kinderen komen...
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 3 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  xxlisaxx zo 2 jun 2013 - 0:18

Mijn vriend en ik hebben ook gewoon onze fases. Soms zijn we net klef en bef en soms is het meer ieder ons eigen leven. Af en toe bloeit die verliefdheid weer helemaal op en hebben we meerdere keren per dag seks, zijn we steeds klef, sturen elkaar ik mis je berichtjes, lopen we steeds hand en hand en zijn we net verliefde pubers. De andere keer liggen we ieder op ons eigen helft te slapen en mag hij mij 's ochtends niet zoenen omdat ie uit zn mond 'stinkt'. Wij zijn ook drie jaar bij elkaar.

xxlisaxx
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 68
Punten : 70
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 3 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Lady4 zo 2 jun 2013 - 0:40

Het gaat me er niet om dat je dan maar ergens over heen moeten lezen, het gaat me erom dat je bewust een medeforummer te kakken zet. Dat stoort me.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 3 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Cimic zo 2 jun 2013 - 2:13

Mijn vriend is ook niet romantisch, brengt geen bloemen mee of brengt ontbijt op bed. Sterker nog hij maakt nooit mijn ontbijt. Ik maak elke ochtend/avond zijn boterhammen klaar. Hij is soms te nuchter en lekker lomp en wordt af en toe knettergek van mij. Maar.... een verrassingsfeest organiseren voor mijn 30ste verjaardag en mij een geweldige avond laten bezorgen met familie en vrienden maakt mijn vriend wel het allerliefste vriendje van heel de wereld! I love you
Cimic
Cimic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 282
Registratiedatum : 08-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 3 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Ibbeltje zo 2 jun 2013 - 2:15

Cimic schreef:Mijn vriend is ook niet romantisch, brengt geen bloemen mee of brengt ontbijt op bed. Sterker nog hij maakt nooit mijn ontbijt. Ik maak elke ochtend/avond zijn boterhammen klaar. Hij is soms te nuchter en lekker lomp en wordt af en toe knettergek van mij. Maar.... een verrassingsfeest organiseren voor mijn 30ste verjaardag en mij een geweldige avond laten bezorgen met familie en vrienden maakt mijn vriend wel het allerliefste vriendje van heel de wereld! I love you


De liefde tussen jullie spatte er ook echt wel af smile Zo leuk!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 3 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Gast zo 2 jun 2013 - 2:29

Oh Feline je hoeft zeker geen spijt te hebben ofzo, kom nou smile Is toch hartstikke leuk voor je dat je na al die tijd zo'n leuk en lief vriendje hebt. Dat gun ik je gewoon hoor!

Maar dit topic was wel goed Very Happy want door de dingen die jullie noemen denk ik 'oja dat doet hij ook, en dat ook!' smile

Ik werd er soms gewoon een beetje onzeker van en ging dat projecteren op onze relatie. Moet ik ook helemaal niet doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 3 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Fortissimo zo 2 jun 2013 - 2:34

Haha Carrie, was elke relatie maar zo perfect Wink Wij kunnen behoorlijk klef zijn, na 4 jaar nog steeds maar soms kunnen we elkaar ook wel wat aan doen :P Zo gaat dat!
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 3 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Gast zo 2 jun 2013 - 2:37

Cool topic, Carrie.

Ik herken een klein beetje, maar dan op andere gebieden. Met geld, sociale contacten en plannen. Dat doen we allemaal niet heel strak, geregeld en risicoloos. Soms vind ik het lastig dat ik/wij niet voldoen aan die eis.

Maar al snel denk ik: jammer dan, ik hou van m en het erom dat wíj het leuk hebben samen. Ik hoef me naar niemand anders te verantwoorden, dat heb ik wel gemerkt toen ik single was: ik ben niemands prioriteit. En dus maakt het ook alleen voor mij/ons nu iets uit wat ik doe.

Beetje onduidelijk geschreven, surry.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 3 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  minoessepoes zo 2 jun 2013 - 3:04

Vorige week was ik jarig en toen zijn baas vroeg of mijn man mij een ontbijtje op bed had gebracht was zijn antwoord dat ik daar geen spullen voor in huis had gehaald! Volgens zijn baas is hij een boerenpummel.

Ook komt hij regelmatig met een big smile thuis met een bos bloemen, die hij op zijn werk gekregen heeft, dan laat hij expres het kaartje eraan zitten en zegt dan dat hij bloemen voor me heeft gehaald.

Soms vind ik het echt vervelend als hij de hele avond achter zijn computer zit en hij afwezig en stil is tijdens het eten en dat ik dan van zijn collega's hoor dat hij daar de hele dag hylarisch grappig is.

Maar ik vind het heel schattig dat hij continue nieuwe namen voor me verzint (Annekitje, toen ik de deuren aan het kitten was, pitamientje vitamientje als ik aan het koken ben en ga zo maar door. Gister waren we samen een avondje uit, eten en een film en dan smelt ik als hij naar me knipoogt en mijn hand pakt in de bioscoop.
doir. Ik gen
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 3 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Gast zo 2 jun 2013 - 4:24

Ahh carrie dat is toch zonde! Van wat ik lees zijn jullie hartstikke gelukkig samen, lekker belangrijk dat ie geen gitaar speelt in z'n nakie :p.

Mijn vriendje is heel lief en romantisch maar hij kan ook echt een botte boer zijn. Vandaag werd hij nog boos op mij omdat ik hem niet verstond en dan fietst ie boos voor me uit haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 3 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Gast zo 2 jun 2013 - 4:38

Harrison schreef:Ahh carrie dat is toch zonde! Van wat ik lees zijn jullie hartstikke gelukkig samen, lekker belangrijk dat ie geen gitaar speelt in z'n nakie :p.

Mijn vriendje is heel lief en romantisch maar hij kan ook echt een botte boer zijn. Vandaag werd hij nog boos op mij omdat ik hem niet verstond en dan fietst ie boos voor me uit haha.
HAHAHAHA serieus? Oh ik moet hardop lachen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 3 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Bliss zo 2 jun 2013 - 4:43

Haha Harrison Laughing

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 3 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Punk'd zo 2 jun 2013 - 5:00

Ik kom net thuis en de fris gewassen was hangt op de waslijn (terwijl ik zei dat ik het zou doen, omdat hij hard moet leren voor tentamens). Dat is pas romantiek Very Happy

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 3 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Gast zo 2 jun 2013 - 6:20

Merel schreef:Oh, ik geloof echt niet dat het er in die relaties echt altijd zo aan toe gaat. Ik denk dat de romantische momenten enorm worden aangedikt en er wordt natuurlijk niks gezegd over de momenten in het dagelijks leven waarbij de meneer in kwestie bijvoorbeeld al winden latend naar het voetbal zit te kijken of na een avond in de kroeg retevervelend thuis komt.

Ik heb zitten twijfelen of ik zou reageren in het topic dat je noemt want ik vind mijn man echt hartstikke leuk en we hebben een goede, stabiele relatie, maar toen ik de reacties van anderen las heb ik het maar laten zitten. Mijn man zegt namelijk nooit dat hij me de mooiste vindt. Hij knijpt me wel in mijn vetrollen en noemt me "Me Julie". Hij brengt me in het weekend echt wel eens een kopje thee op bed maar heel vaak gaat hij voor zichzelf koffie halen en neemt hij niks voor mij mee. Hij zing me wel eens toe, maar dat is dan meestal een zelfgemaakt liedje over hoe chagrijnig zijn vrouw is vandaag. Tongzoenen vindt hij trouwens maar niks. "Die tijd hebben we gehad." roept hij dan gekscherend. (Ik vind er zelf eigenlijk ook niks aan laughcry ) Maar hij is mijn thuis, ik voel me veilig bij hem en we zijn na 10 jaar volledig op elkaar ingespeeld en dat vind ik veel belangrijker dan een serenade in adamskostuum.
Wauw, dus je trekt gewoon de positieve verhalen in twijfel, omdat jouw eigen vriend toevallig niet zo romantisch is? Dat jouw vriend bepaalde dingen niét doet, betekent natuurlijk niet dat een ander dit daarom ook niet kan doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 3 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Mermaid zo 2 jun 2013 - 6:22

Volgens mij bedoeld ze dat je hier waarschijnlijk sneller geneigd bent alleen over de goede kanten te vertellen en de mindere kanten buiten beeld te laten.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 3 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Gast zo 2 jun 2013 - 6:24

Zelf heb ik dat ideaalbeeld nooit gehad. Dansen in de regen? Eh, nee! Ik heb duidelijk héél andere verwachtingen van een relatie en die worden gelukkig ruimschoots waargemaakt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 3 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Gast zo 2 jun 2013 - 6:25

KimRosenberg85 schreef:
Merel schreef:Oh, ik geloof echt niet dat het er in die relaties echt altijd zo aan toe gaat. Ik denk dat de romantische momenten enorm worden aangedikt en er wordt natuurlijk niks gezegd over de momenten in het dagelijks leven waarbij de meneer in kwestie bijvoorbeeld al winden latend naar het voetbal zit te kijken of na een avond in de kroeg retevervelend thuis komt.

Ik heb zitten twijfelen of ik zou reageren in het topic dat je noemt want ik vind mijn man echt hartstikke leuk en we hebben een goede, stabiele relatie, maar toen ik de reacties van anderen las heb ik het maar laten zitten. Mijn man zegt namelijk nooit dat hij me de mooiste vindt. Hij knijpt me wel in mijn vetrollen en noemt me "Me Julie". Hij brengt me in het weekend echt wel eens een kopje thee op bed maar heel vaak gaat hij voor zichzelf koffie halen en neemt hij niks voor mij mee. Hij zing me wel eens toe, maar dat is dan meestal een zelfgemaakt liedje over hoe chagrijnig zijn vrouw is vandaag. Tongzoenen vindt hij trouwens maar niks. "Die tijd hebben we gehad." roept hij dan gekscherend. (Ik vind er zelf eigenlijk ook niks aan laughcry ) Maar hij is mijn thuis, ik voel me veilig bij hem en we zijn na 10 jaar volledig op elkaar ingespeeld en dat vind ik veel belangrijker dan een serenade in adamskostuum.
Wauw, dus je trekt gewoon de positieve verhalen in twijfel, omdat jouw eigen vriend toevallig niet zo romantisch is? Dat jouw vriend bepaalde dingen niét doet, betekent natuurlijk niet dat een ander dit daarom ook niet kan doen.
Haha, ik moet hier wel om lachen. Mijn vriend is een grote lieve schat, maar winden latend voetbal kijken kan hij ook. Ik heb hier nog niet gereageerd en ik zou ook niks aandikken, maar wat Merel bedoelt is denk ik dat het allemaal zo ontzettend lief en romantisch klinkt terwijl we nu alléén maar de positieve en lieve kanten te zien krijgen en iedere man ook wel z'n negatieve trekken heeft, die hier natuurlijk niet genoemd gaan worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 3 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Rush zo 2 jun 2013 - 6:27

Mermaid schreef:Volgens mij bedoeld ze dat je hier waarschijnlijk sneller geneigd bent alleen over de goede kanten te vertellen en de mindere kanten buiten beeld te laten.
Inderdaad. Negatieve dingen over partners worden ook vaak breed uitgemeten en komen later als oude koe nog regelmatig uit de sloot.. Positieve dingen benoemen is een stuk leuker Wink.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 3 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Sea of Trees zo 2 jun 2013 - 7:40

Rush schreef:
Mermaid schreef:Volgens mij bedoeld ze dat je hier waarschijnlijk sneller geneigd bent alleen over de goede kanten te vertellen en de mindere kanten buiten beeld te laten.
Inderdaad. Negatieve dingen over partners worden ook vaak breed uitgemeten en komen later als oude koe nog regelmatig uit de sloot.. Positieve dingen benoemen is een stuk leuker Wink.
Juist!!
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 3 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Parel zo 2 jun 2013 - 7:42

Voor onszelf hebben wij de ideale relatie.
We kunnen niet zonder, en vaak ook niet met elkaar.

Eigenlijk zijn we precies elkaars tegenpolen ; hij is heel lief (té), tegen mij en tegen iedereen (ook al mag hij ze niet zo graag), hij is heel laks, verre van impulsief, en heeft een gigantisch relativeringsvermogen. Ik ben in alles het tegenovergestelde. Mensen die ons 'kennen', vragen zich ook vast vaak zat af wat wij met elkaar doen.

We hebben zeker niet elke dag sex, maar als we sex hebben vliegen de vonken nog wel met regelmaat door de kamer.

Het allerbelangrijkste vind ik dat we er altijd voor elkaar zijn, elkaar helemaal vertrouwen en we alles van elkaar weten. We kunnen beiden 100% onszelf zijn. En we zijn natuurlijk fantastische ouders, zo samen!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 3 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Merel zo 2 jun 2013 - 7:45

Lennox schreef:
KimRosenberg85 schreef:
Merel schreef:Oh, ik geloof echt niet dat het er in die relaties echt altijd zo aan toe gaat. Ik denk dat de romantische momenten enorm worden aangedikt en er wordt natuurlijk niks gezegd over de momenten in het dagelijks leven waarbij de meneer in kwestie bijvoorbeeld al winden latend naar het voetbal zit te kijken of na een avond in de kroeg retevervelend thuis komt.

Ik heb zitten twijfelen of ik zou reageren in het topic dat je noemt want ik vind mijn man echt hartstikke leuk en we hebben een goede, stabiele relatie, maar toen ik de reacties van anderen las heb ik het maar laten zitten. Mijn man zegt namelijk nooit dat hij me de mooiste vindt. Hij knijpt me wel in mijn vetrollen en noemt me "Me Julie". Hij brengt me in het weekend echt wel eens een kopje thee op bed maar heel vaak gaat hij voor zichzelf koffie halen en neemt hij niks voor mij mee. Hij zing me wel eens toe, maar dat is dan meestal een zelfgemaakt liedje over hoe chagrijnig zijn vrouw is vandaag. Tongzoenen vindt hij trouwens maar niks. "Die tijd hebben we gehad." roept hij dan gekscherend. (Ik vind er zelf eigenlijk ook niks aan laughcry ) Maar hij is mijn thuis, ik voel me veilig bij hem en we zijn na 10 jaar volledig op elkaar ingespeeld en dat vind ik veel belangrijker dan een serenade in adamskostuum.
Wauw, dus je trekt gewoon de positieve verhalen in twijfel, omdat jouw eigen vriend toevallig niet zo romantisch is? Dat jouw vriend bepaalde dingen niét doet, betekent natuurlijk niet dat een ander dit daarom ook niet kan doen.
Haha, ik moet hier wel om lachen. Mijn vriend is een grote lieve schat, maar winden latend voetbal kijken kan hij ook. Ik heb hier nog niet gereageerd en ik zou ook niks aandikken, maar wat Merel bedoelt is denk ik dat het allemaal zo ontzettend lief en romantisch klinkt terwijl we nu alléén maar de positieve en lieve kanten te zien krijgen en iedere man ook wel z'n negatieve trekken heeft, die hier natuurlijk niet genoemd gaan worden.

Inderdaad. Dat bedoel ik. Dank je Lennox.

Kim, dat mijn man niet zo romantisch zou zijn heeft natuurlijk helemaal niks te maken met het feit dat ik denk dat sommige verhalen hier wat mooier klinken dan ze in werkelijkheid zijn. En ja, er zullen vast mannen zijn die echt wel zo zijn maar met bovenstaand verhaal probeerde ik vooral duidelijk te maken dat ik een goede relatie niet per se af vind hangen van romantische taferelen, maar meer van het besef van veiligheid, vertrouwen en er voor elkaar zijn.
Merel
Merel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 27
Punten : 31
Registratiedatum : 16-04-13

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 3 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Feline zo 2 jun 2013 - 8:11

Maar wat voor mij een perfecte relatie is, is voor een ander misschien extreem benauwend.

Ik krijg trouwens een beetje het idee dat er perse een maar aan moet zitten hier. Ja, naast dat romantische staat m'n vriend ook klaar voor me. Ik zit gedeeltelijk in een rolstoel en vond het onwijs moeilijk om hem daarmee te confronteren maar hij vindt het alleen maar leuk om keihard met me door de straten te rennen. Hij weet dat 'later' het grootste gedeelte van huishouding en eventueel met kinderen spelen op hem neerkomt. Hij weet dat er een periode komt dat ik weer in het ziekenhuis lig en alhoewel hij een hekel heeft aan ziekenhuizen gaat ie naast me zitten. Dus ja, naast romantisch is ie er gewoon voor me en ik voor hem.

Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 3 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  SarahKey zo 2 jun 2013 - 8:14

Geen een relatie is perfect, gelukkig maar want we zijn allemaal mensen.

Zelf heb ik ook geen perfecte relatie en toch houd ik van hem. En helemaal nu S er is, we hebben elkaar iets heel moois aan elkaar gegeven.
We kunnen soms heel gek doen. Laatst reden we van mijn moeder naar huis (1,5 uur rijden) en S begon na een uur een beetje te drammen. Dan zetten we de muziek harden en gaan heel gek meedoen. Normaal letten we wel op andere auto's want ergens sta je best voor schut ook al doe je het voor je kind. Maar dit keer niet.... mijn man keek in de achteruitkijkspiegel en zag twee agenten in een auto helemaal vlak liggen Embarassed Oeps... ze zullen ons vast wel snappen als ze zelf kinderen hebben. Daarna lagen wij weer helemaal in een deuk.
Of we rennen met ons 3en om de tafel heen, S vind dat prachtig en wij doen wel meeDe perfecte relatie - Pagina 3 561177

romantisch is hij niet, hij is niet sociaal, snel driftig, danst niet naakt in de regen en wil ook niet meewandelen door de verse sneeuw en zo kan ik nog wel genoeg opnoemen, maar toch is hij mijn man en mijn maatje I love you
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 3 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  SoGood zo 2 jun 2013 - 8:17

Ach, die van mij ruikt aan mijn oksels als ik denk dat ik stink, zou mijn bips afvegen als ik het niet zelf zou kunnen, heeft weleens mijn kots opgeruimd en mijn haren uit mijn gezicht gehouden toen ik teveel had gedronken en haalde net voor mijn opa en hem een softijsje omdat hij in het ziekenhuis ligt.

Dat ie nu weer de hele tijd zit te zappen en dat hij straks zingend op zijn toetsenbord gaat rammen met zijn mond half open omdat hij Fifa speelt dan nemen we dan maar even voor lief denk ik. Zo gaat dat in een relatie. Very Happy
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 3 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Feline zo 2 jun 2013 - 8:18

Even een misverstandje recht zetten.. We hadden kleren aan tijdens het dansen smile
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 3 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 15 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 15  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum