Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De perfecte relatie

+56
June
Printje
Caro
Reva
Surya
Lejow
ekjir@M
VeryCherry
Middleme
Sure
Zora
Puggle
Artemis
Alex
Niene
Ilovethe90s
Bazinga
Slakje
Tania
Liz
Marin
Susan
Charles
Sorella
Exogenesis
SarahKey
Parel
Rush
Bliss
minoessepoes
Fortissimo
Ibbeltje
Cimic
xxlisaxx
Lady4
Feline
Arwyn
Katrien
Davinia
Toet
SoGood
Marsy28
Sea of Trees
Lot
xxjojootjexx
Aziraphale
Merel
Stranger
Punk'd
Caroow
Luce
Sanne
Mermaid
Razz
Sayuri
Paper Crown
60 plaatsers

Pagina 6 van 15 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 15  Volgende

Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 6 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  SoGood zo 2 jun 2013 - 22:43

Nou, ik en mijn vriend zijn bijna 12 jaar samen en in die 12 jaar hebben we echt wel wat ellende meegemaakt. Toevallig hadden we het er gisteren nog over. We zijn eigenlijk beiden (vooral ik, mijn vriend is ouder) te jong in een serieze relatie gestapt. Nu hebben we daar gelukkig van geleerd en is het helemaal goed gekomen maar dat heeft echt wel flink zeer gedaan dus over perfecte relaties gesproken... Ik heb in die periode weleens tagiatelle met saus naar zijn hoofd gesmeten en toen hij daar zo boos over werd en begon te schreeuwen deed ik het nog een keer. (Voelt heerlijk! Tip voor als je het zelf op moet ruimen: Gooi met rijst of pannenkoeken)

Nu moet je niet vergeten dat mensen hier/op verjaardagen/facebook/etc. natuurlijk veel liever de postitieve dingen benadrukken en naar buiten willen brengen dan dat ze de vuile was buiten hangen. Ik las pas een artikel dat het menselijk is om jezelf leuker te willen verkopen dan dat je bent.

Dus hoe harder ik sommigen hoor schreeuwen hoe fan-tas-tisch hun relatie wel niet is, juist van die mensen vermoed ik vaak dat het dan juist wel helemaal niet zo fantastisch is. Ook hier op het forum krab ik weleens achter mijn oren. Dat heb ik ook vaak genoeg gezien van mensen in mijn omgeving. Leuk dat hij haar de wereld liet zien, luxe cadeaus voor haar kocht en lieve kaartjes naar haar stuurde maar toen ze ze geopereerd moest worden en toen haar paard ingeslapen moest worden kon hij er helaas ivm werk niet bij zijn. Helaas was 'werk' een ander. Wel 4 anderen om precies te zijn.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 6 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Marin zo 2 jun 2013 - 22:44

Fortissimo schreef:Haha Marin, ik was al bang dat ik heel raar zou zijn. Wat jij doet, doen wij ook regelmatig.. Laughing Wij doen ook tikkertje in het huis, want wij kunnen een achtje lopen in huis. De perfecte relatie - Pagina 6 394967

Hahaha dat kan ook in ons huis, maar meestal is het dan dat m'n vriend ineens achter een deur staat en me laat schrikken en ik keihard gil.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 6 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Fortissimo zo 2 jun 2013 - 22:46

Marin schreef:
Fortissimo schreef:Haha Marin, ik was al bang dat ik heel raar zou zijn. Wat jij doet, doen wij ook regelmatig.. Laughing Wij doen ook tikkertje in het huis, want wij kunnen een achtje lopen in huis. De perfecte relatie - Pagina 6 394967

Hahaha dat kan ook in ons huis, maar meestal is het dan dat m'n vriend ineens achter een deur staat en me laat schrikken en ik keihard gil.

Hahaha hier ook! Of verstoppertje spelen. De perfecte relatie - Pagina 6 394967

Ja, ik heb een leuke relatie! De perfecte relatie - Pagina 6 3079029344
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 6 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  SoGood zo 2 jun 2013 - 22:46

http://www.marketingfacts.nl/berichten/waarom-iedereen-op-facebook-een-leuker-leven-heeft-dan-jij
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 6 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Rush zo 2 jun 2013 - 22:47

Marin schreef:
Fortissimo schreef:Haha Marin, ik was al bang dat ik heel raar zou zijn. Wat jij doet, doen wij ook regelmatig.. Laughing Wij doen ook tikkertje in het huis, want wij kunnen een achtje lopen in huis. De perfecte relatie - Pagina 6 394967

Hahaha dat kan ook in ons huis, maar meestal is het dan dat m'n vriend ineens achter een deur staat en me laat schrikken en ik keihard gil.

Dat doet mijn vriend ook. Of hij gaat achter het gordijn staan in de hal en dan kom ik van de WC en spring hij achter het gordijn vandaan. De perfecte relatie - Pagina 6 394967
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 6 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Marin zo 2 jun 2013 - 22:47

Lady4 schreef:Wij hebben ook nog nooit een echte ruzie gehad. Daar zijn we ook allebei de types niet echt voor, dat zie ik dan ook niet zo snel gebeuren.

Nee ik ben ook niet zo'n boos type. Gisteren was m'n vriend super geirriteerd door iets wat met koken mis ging, maar ik blijf dan gewoon rustig en probeer met rustige stem met oplossing te komen. Af en toe reageer ik ook wel kribbig hoor, maar tot ruzie leidt het gewoon nooit. Bovendien ga ik heel snel huilen.. Vind m'n vriend echt heel irritant, want zo heb ik altijd het voordeel dat ie niet boos op me kan worden, want dan vindt ie me zielig haha. Ik ben gewoon een pushover laughcry
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 6 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Marin zo 2 jun 2013 - 22:49

Rush schreef:
Marin schreef:
Fortissimo schreef:Haha Marin, ik was al bang dat ik heel raar zou zijn. Wat jij doet, doen wij ook regelmatig.. Laughing Wij doen ook tikkertje in het huis, want wij kunnen een achtje lopen in huis. De perfecte relatie - Pagina 6 394967

Hahaha dat kan ook in ons huis, maar meestal is het dan dat m'n vriend ineens achter een deur staat en me laat schrikken en ik keihard gil.

Dat doet mijn vriend ook. Of hij gaat achter het gordijn staan in de hal en dan kom ik van de WC en spring hij achter het gordijn vandaan. De perfecte relatie - Pagina 6 394967


Hahaha ja zoooooo irritant. Dan sta ik te douchen met m'n ogen dicht haar uitspoelen en dan doe ik m'n ogen weer open en staat ie ineens met z'n gezicht tegen de douche ruit aan. Gillen dat ik dan doe. Ik durf nooit naar de VVE vergadering omdat ik zo bang ben dat de onderbuurman denkt dat ik elke dag verkracht word. laughcry
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 6 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Gast zo 2 jun 2013 - 23:00

Fortissimo schreef:Maar als je al een aantal jaren bij elkaar bent, dan moet zoiets toch gewoon kunnen? Als je pas een relatie hebt, begrijp ik het. Een mens laat 15-30 winden per dag! Nou, als je elke keer moet weglopen, blijf je bezig.
jij vindt dat het moet kunnen, wij kiezen ervoor dat niet te doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 6 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Fortissimo zo 2 jun 2013 - 23:01

Carrie schreef:
Fortissimo schreef:Maar als je al een aantal jaren bij elkaar bent, dan moet zoiets toch gewoon kunnen? Als je pas een relatie hebt, begrijp ik het. Een mens laat 15-30 winden per dag! Nou, als je elke keer moet weglopen, blijf je bezig.
jij vindt dat het moet kunnen, wij kiezen ervoor dat niet te doen.

Lijkt me heel lastig! De perfecte relatie - Pagina 6 394967 Ik ben blij dat wij er voor gekozen hebben om het lekker wel te doen. Lucht zo lekker op! Laughing
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 6 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Marin zo 2 jun 2013 - 23:02

Ik zie het gewoon niet echt als een keuze eigenlijk, om wel of niet scheten te laten. Om weg te lopen, ja dat is wel een keuze.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 6 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Gast zo 2 jun 2013 - 23:02

Ik vind het een beetje vreemd, alsof er altijd iets mis moét zijn? Natuurlijk hebben wij ook wel eens zo onze irritaties, zo gingen wij dit weekend logeren bij zijn vader en stiefmoeder en dan kan ik me storen aan dat hij gerust tot 12 uur uitslaapt, terwijl ik om 8 uur alweer klaarwakker ben en (voor mijn gevoel) alweer 4 uur lang verplicht gezellig aan het doen ben beneden... Toen was ik wat kortaf tegen hem, (wat eigenlijk ook onterecht was trouwens,) maar dat is dan na een half uurtje (en nadat hij me een cappuccino met zelf-opgeklopte melk kwam brengen) ook alweer opgetrokken die bui. Ik vind zoiets heel normaal, zie dat niet als ruzie, of als: er is iets mis met mijn relatie, ofzo...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 6 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Gast zo 2 jun 2013 - 23:06

SoGood schreef:

Dus hoe harder ik sommigen hoor schreeuwen hoe fan-tas-tisch hun relatie wel niet is, juist van die mensen vermoed ik vaak dat het dan juist wel helemaal niet zo fantastisch is.
Wat een gekke gedachte, alsof je altijd wantrouwig moet zijn wanneer iemand positief gestemd is. Een relatie kan toch ook gewoon goed zitten, waarom moét er altijd iets mis zijn? Dat begrijp ik echt niet...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 6 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Merel zo 2 jun 2013 - 23:06

SoGood schreef:Nou, ik en mijn vriend zijn bijna 12 jaar samen en in die 12 jaar hebben we echt wel wat ellende meegemaakt. Toevallig hadden we het er gisteren nog over. We zijn eigenlijk beiden (vooral ik, mijn vriend is ouder) te jong in een serieze relatie gestapt. Nu hebben we daar gelukkig van geleerd en is het helemaal goed gekomen maar dat heeft echt wel flink zeer gedaan dus over perfecte relaties gesproken... Ik heb in die periode weleens tagiatelle met saus naar zijn hoofd gesmeten en toen hij daar zo boos over werd en begon te schreeuwen deed ik het nog een keer. (Voelt heerlijk! Tip voor als je het zelf op moet ruimen: Gooi met rijst of pannenkoeken)

Nu moet je niet vergeten dat mensen hier/op verjaardagen/facebook/etc. natuurlijk veel liever de postitieve dingen benadrukken en naar buiten willen brengen dan dat ze de vuile was buiten hangen. Ik las pas een artikel dat het menselijk is om jezelf leuker te willen verkopen dan dat je bent.

Dus hoe harder ik sommigen hoor schreeuwen hoe fan-tas-tisch hun relatie wel niet is, juist van die mensen vermoed ik vaak dat het dan juist wel helemaal niet zo fantastisch is. Ook hier op het forum krab ik weleens achter mijn oren. Dat heb ik ook vaak genoeg gezien van mensen in mijn omgeving. Leuk dat hij haar de wereld liet zien, luxe cadeaus voor haar kocht en lieve kaartjes naar haar stuurde maar toen ze ze geopereerd moest worden en toen haar paard ingeslapen moest worden kon hij er helaas ivm werk niet bij zijn. Helaas was 'werk' een ander. Wel 4 anderen om precies te zijn.

Enorm herkenbaar (bij ons was het een plens water in zijn gezicht Laughing ) en enorm mee eens.
Merel
Merel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 27
Punten : 31
Registratiedatum : 16-04-13

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 6 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Fortissimo zo 2 jun 2013 - 23:06

Denk ook dat het per relatie verschilt of je vind dat er iets mis is of niet. De irritaties die mijn vriend en ik soms hebben naar elkaar, kunnen voor iemand anders een minpunt zijn, terwijl ik vind dat het er bij hoort. En soms is het ook gewoon goed om ergens over te discussiëren.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 6 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Marin zo 2 jun 2013 - 23:08

KimRosenberg85 schreef: Ik vind zoiets heel normaal, zie dat niet als ruzie, of als: er is iets mis met mijn relatie, ofzo...

Ach ja, zo zou ik het ook niet zien hoor Kim.
Ik heb soms juist het gevoel dat er iets mis is, omdat je zogenaamd wel ruzie zou 'moeten' maken, dat het anders niet goed is. Nou irritaties zijn er echt wel, maar ruzie dus gewoon niet.

Eigenlijk is het ook stom: Iedereen gaat dan anecdotes vertellen in zo'n topic, dan wel of je vriend toch wel écht heel lief is dan wel soms gewoon even niet en dat je écht wel ruzie maakt, en ik vind dat super leuk om van iedereen te lezen, maar elkaar overtuigen van je liefde is toch eigenlijk heel stom?! Hij is het gewoon voor mij, punt!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 6 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Liz zo 2 jun 2013 - 23:13

KimRosenberg85 schreef:
SoGood schreef:

Dus hoe harder ik sommigen hoor schreeuwen hoe fan-tas-tisch hun relatie wel niet is, juist van die mensen vermoed ik vaak dat het dan juist wel helemaal niet zo fantastisch is.
Wat een gekke gedachte, alsof je altijd wantrouwig moet zijn wanneer iemand positief gestemd is. Een relatie kan toch ook gewoon goed zitten, waarom moét er altijd iets mis zijn? Dat begrijp ik echt niet...

Ik ben het hier mee eens. Wij zijn 3 jaar bij elkaar en ik ben echt onwijs gelukkig in mijn relatie. Mijn vriend maakt mij zo ontzettend gelukkig door wie hij is en door wie hij mij laat zijn. Natuurlijk hebben we wel eens kleine irritaties maar als ik het over mijn relatie heb vertel ik inderdaad dat deze fantastisch is. (Scheten laten doe ik ook écht niet in zijn bijzijn, hij ook niet. En naar de wc met de deur open al helemaal niet, ik vind dat echt a sexy)
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 6 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Rush zo 2 jun 2013 - 23:15

Marin schreef:
KimRosenberg85 schreef: Ik vind zoiets heel normaal, zie dat niet als ruzie, of als: er is iets mis met mijn relatie, ofzo...

Ach ja, zo zou ik het ook niet zien hoor Kim.
Ik heb soms juist het gevoel dat er iets mis is, omdat je zogenaamd wel ruzie zou 'moeten' maken, dat het anders niet goed is. Nou irritaties zijn er echt wel, maar ruzie dus gewoon niet.
Maar goed, wat is dan ruzie? Wink
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 6 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Marin zo 2 jun 2013 - 23:16

Liz schreef:(Scheten laten doe ik ook écht niet in zijn bijzijn, hij ook niet. En naar de wc met de deur open al helemaal niet, ik vind dat echt a sexy)

Moet je altijd sexy zijn dan?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 6 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Marin zo 2 jun 2013 - 23:17

Rush schreef:
Marin schreef:
KimRosenberg85 schreef: Ik vind zoiets heel normaal, zie dat niet als ruzie, of als: er is iets mis met mijn relatie, ofzo...

Ach ja, zo zou ik het ook niet zien hoor Kim.
Ik heb soms juist het gevoel dat er iets mis is, omdat je zogenaamd wel ruzie zou 'moeten' maken, dat het anders niet goed is. Nou irritaties zijn er echt wel, maar ruzie dus gewoon niet.
Maar goed, wat is dan ruzie? Wink

Haha ja goede vraag. Ik denk wanneer je echt je stem verheft en meerdere insults heen en weer gaan?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 6 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Liz zo 2 jun 2013 - 23:18

Marin schreef:
Liz schreef:(Scheten laten doe ik ook écht niet in zijn bijzijn, hij ook niet. En naar de wc met de deur open al helemaal niet, ik vind dat echt a sexy)

Moet je altijd sexy zijn dan?

Nee hoor, ik loop ook regelmatig met m'n luie kleren rond maar ik weet niet. Het idee dat mijn vriend mij ziet poepen en plassen vind ik gewoon echt niks. Ik kan het waarschijnlijk niet eens als hij mee kijkt Wink
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 6 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  SoGood zo 2 jun 2013 - 23:21

Liz schreef:
KimRosenberg85 schreef:
SoGood schreef:

Dus hoe harder ik sommigen hoor schreeuwen hoe fan-tas-tisch hun relatie wel niet is, juist van die mensen vermoed ik vaak dat het dan juist wel helemaal niet zo fantastisch is.
Wat een gekke gedachte, alsof je altijd wantrouwig moet zijn wanneer iemand positief gestemd is. Een relatie kan toch ook gewoon goed zitten, waarom moét er altijd iets mis zijn? Dat begrijp ik echt niet...

Ik ben het hier mee eens. Wij zijn 3 jaar bij elkaar en ik ben echt onwijs gelukkig in mijn relatie. Mijn vriend maakt mij zo ontzettend gelukkig door wie hij is en door wie hij mij laat zijn. Natuurlijk hebben we wel eens kleine irritaties maar als ik het over mijn relatie heb vertel ik inderdaad dat deze fantastisch is. (Scheten laten doe ik ook écht niet in zijn bijzijn, hij ook niet. En naar de wc met de deur open al helemaal niet, ik vind dat echt a sexy)

Ik voel dat soort dingen echt wel feiloos aan. Ik zit er maar zelden naast eigenlijk. Je ziet echt wel verschil tussen mensen die inderdaad een fijne relatie hebben en mensen die het juist alleen maar krampachtig blijven benadrukken om anderen, maar zichzelf te laten geloven dat het echt wel fantastisch is allemaal. Als je relatie daadwerkelijk fijn is, dan hoef je dat toch niet continue te vertellen? Dat doe ik ook niet hoor. Ik klaag ook weleens over mijn vent. Dat moeten jullie zelf ook wel herkennen, toch?
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 6 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Marin zo 2 jun 2013 - 23:24

Liz schreef:
Marin schreef:
Liz schreef:(Scheten laten doe ik ook écht niet in zijn bijzijn, hij ook niet. En naar de wc met de deur open al helemaal niet, ik vind dat echt a sexy)

Moet je altijd sexy zijn dan?

Nee hoor, ik loop ook regelmatig met m'n luie kleren rond maar ik weet niet. Het idee dat mijn vriend mij ziet poepen en plassen vind ik gewoon echt niks. Ik kan het waarschijnlijk niet eens als hij mee kijkt Wink

Oh ja, dat kan ik me dan wel weer voorstellen hoor, dat je dat idee niks vindt. Het interesseert mij gewoon niet, misschien omdat ik dat van huis uit ook heb meegekregen (ook altijd met de deur open plassen). Het is ook niet dat ik de deur altijd bewust open zet, maar het maakt me gewoon weinig uit.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 6 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Gast zo 2 jun 2013 - 23:26

Ik vind het belangrijk dat je naar elkaar blijft luisteren, dat je elkaar blijft zien, dat je niet dingen gaat invullen voor elkaar, maar je blijft verrassen over de ander. Natuurlijk is het heel lief als je man iedere week met een bos bloemen thuiskomt op vrijdag, maar voor mij zijn dat niet de dingen waar het fundamenteel om draait in een relatie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 6 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Liz zo 2 jun 2013 - 23:29

SoGood schreef:
Ik voel dat soort dingen echt wel feiloos aan. Ik zit er maar zelden naast eigenlijk. Je ziet echt wel verschil tussen mensen die inderdaad een fijne relatie hebben en mensen die het juist alleen maar krampachtig blijven benadrukken om anderen, maar zichzelf te laten geloven dat het echt wel fantastisch is allemaal. Als je relatie daadwerkelijk fijn is, dan hoef je dat toch niet continue te vertellen? Dat doe ik ook niet hoor. Ik klaag ook weleens over mijn vent. Dat moeten jullie zelf ook wel herkennen, toch?

Als je het zo benoemt begrijp ik inderdaad wat je bedoelt. Dat is ook herkenbaar in mijn omgeving.

Marin thuis deden wij ook alles met de deur open maar dat heb ik niet meegenomen naar mijn relatie geloof ik.
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 6 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Marin zo 2 jun 2013 - 23:30

Ja dat hoeft ook helemaal niet inderdaad Liz.

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 6 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 15 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 15  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum