Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie van de forumsters is..

+35
Caroow
mzcharlotte
Bazinga
June
Caro
Blair
Marin
SoGood
Rush
Cimic
SuperGrover
Mermaid
Elliot
Reva
Jeanette
Bubbelicious
Alex
Sea of Trees
Susan
Sugarfall
Parel
Bliss
Charles
Exogenesis
Luce
Parisienne
_Lacey_
Toet
Sterre
Blond
Happinaz
Poubelle
Lady4
Fortissimo
Punk'd
39 plaatsers

Pagina 4 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 4 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Lady4 wo 15 mei 2013 - 8:13

Charles, een snuitje? Bedoel je mijn skikin? laughcry

Evil bitch hoeft helemaal geen negatieve lading te hebben. Ik noemde Kim en Artemis, maar zoals ik al zei puur vanuit de gedachte dat zij een pittige discussie niet uit de weg gaan. Als je je zo aangesproken voelt, moet je misschien je eigen posts dan eens te rade gaan.



Laatst aangepast door Lady4 op wo 15 mei 2013 - 8:18; in totaal 2 keer bewerkt
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 4 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Sea of Trees wo 15 mei 2013 - 8:14

Dit is gewoon mijn gevoel erbij, ik zeg toch niet dat het ook zo is.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 4 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Gast wo 15 mei 2013 - 8:15

Lady4 schreef:Charles, een snuitje? Bedoel je mijn skikin? laughcry

Evil bitch hoeft helemaal geen negatieve lading te hebben. Ik noemde Kim en Artemis, maar zoals ik al zei puur vanuit de gedachte dat zij een pittige discussie niet uit de weg gaan. Dat je je zo aangesproken voelt, moet je misschien je eigen posts eens te rade gaan.


Dat ook, inderdaad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 4 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Gast wo 15 mei 2013 - 8:15

Kim reageert bijna nergens sportief op. No offence maar ze heeft daar toch zelf voor gezorgd? Als iemand artemis een evil bitch noemt (ik heb dat over beiden niet gezegd overigens, moge dat duidelijk zijn), dan reageert zij toch ook gewoon met met een knipoog. Ik denk inderdaad dat het wat te serieus genomen wordt. Maar ik begrijp ook wel dat het niet leuk is om te lezen dat je een bitch bent of iemands type niet. Maar de mensen die elkaar niet liggen weten dat heus wel van elkaar, net zo goed als dat de mensen die dingen wat minder genuanceerd kunnen verwoorden dat wel weten van zichzelf.

Ik heb geen problemen met Kim maar ik snap wel dat mensen een wenkbrauw optrekken bij sommige reacties smile.


Laatst aangepast door Harrison op wo 15 mei 2013 - 8:21; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 4 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Bubbelicious wo 15 mei 2013 - 8:15

Susan schreef:
Lennox schreef:

Je kunt de vragen over wie een evil bitch is toch ook als zijnde een vraag met een knipoog opvatten en als dusdanig beantwoorden? Evenals de vraag wie er niet te vertrouwen is. Nu gaan de meesten wel serieus op die vragen in, maar ik vatte die vragen op alsof je ze twee kennen op kunt laten gaan. Het hoeft helemaal niet haatdragend te zijn, je kunt bij zo'n vraag ook juist een komische anekdote tevoorschijn halen.
En in een vraag met wie je nooit vriendinnen zou kunnen zijn zie ik geen kwaad. Niet iedereen kan vriendinnen met de hele wereld zijn, en dat realiseert iedereen zich wel.

Dat eerste: in principe eens, de vraag hoeft niet vervelend te zijn, maar in het geval van KimRosenberg vind ik het wel vrij begrijpelijk dat ze er niet sportief en aardig op reageert.

Over die vraag met wie je nooit vriendinnen kan worden: nee, niet iedereen kan vriendinnen worden met iedereen, maar ga jij dat normaal gesproken tegen iemand uitspreken dan? Ik niet, en ik hoef het hier ook niet te horen van iemand.

Precies wat ik ook dacht. Plus dat ook elke keer dezelfde namen voorbij komen. Maar waarschijnlijk is dat wel leuk als je elkaar kent. Ik vind het niet echt kinderachtig maar snap wat Kim bedoeld maar Susan legt legt het beter uit
Bubbelicious
Bubbelicious
Prater
Prater

Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Den Haag

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 4 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Jeanette wo 15 mei 2013 - 8:20

Een engel Wie van de forumsters is.. - Pagina 4 2474380249: Parel

Een nerdje Wie van de forumsters is.. - Pagina 4 827601: Antibes

Een mooierd queen: Sugarfall, Carrie, Harrison, Punk'd

Een levensgenieter Wie van de forumsters is.. - Pagina 4 1347041234 : Toet

Een feestbeest drunken: Toet

Een flirt Wie van de forumsters is.. - Pagina 4 985951499: Poubelle

Een lolbroek lol!: Toet

Niet te vertrouwen Suspect : Geen idee..

Een tuttebol Wie van de forumsters is.. - Pagina 4 281626781: Denk dat er veel van tutten houden

Een wannabe tuttebol Wie van de forumsters is.. - Pagina 4 1270000679: Geen

Een boekenwurm study : Marin

Een schatje I love you : Kowalski

Een evil bitch Twisted Evil : Kim

Het zorgzame typje Wie van de forumsters is.. - Pagina 4 699888: Marin

Op zoek naar haar prins king: Poubelle

Niet jou type Wie van de forumsters is.. - Pagina 4 2441965372: Geen

Blij met haar leven Very Happy: Harrison
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 4 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Gast wo 15 mei 2013 - 8:20

Ik wordt toch ook evil bitch genoemd? Er zijn zat mensen die mij vreselijk vinden hoor, zo be it. Ik neem dit niet zo serieus, het zegt niets over mij als mens, het zegt iets over mij op internet.

Daarbij, ik en ook niet zo'n fan van dit soort lijstjes, maar kwaadaardig is het toch ook niet?
Laten we er vooral geen rel van maken, anders heeft Kimmie het alwéér voor elkaar, zoals ze elk topic waar ze in post laat ontsporen


Laatst aangepast door Artemis op wo 15 mei 2013 - 8:23; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 4 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Susan wo 15 mei 2013 - 8:22

Daar ben ik het niet mee eens, dat Kim nooit sportief reageert. Ik ben het ermee eens dat ze flink kan uitdelen, maar over het algemeen kan ze ook wel incasseren. Maar dan wel in de discussies waarin ze er zelf voor kiest om deel te nemen en wel inhoudelijke reacties. Ik snap best dat ze veel losmaakt bij mensen en dat haar manier van discussiëren niet altijd als prettig wordt gezien, maar dit snap ik echt wel van haar.

Oh, en Artemis, jij bent wel redelijk populair hier volgens mij. Ik zie ook niet echt in dat dit een rel wordt, maar je mag toch wel een kritische opmerking plaatsen (en antwoord geven als een ander daarop ingaat)?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 4 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Gast wo 15 mei 2013 - 8:25

Ik ga geen discussie voeren over Kim, sorry.

En ik heb geen idee, ik krijg meestal leuke reacties hier, maar ik weet dat er achter de schermen behoorlijk negatief over me gepraat wordt, die mensen durven dat alleen niet rechtstreeks te zeggen. Geeft ook niet, het maakt allemaal niet zoveel uit.
Het is ook geen wedstrijdje toch?
Dit soort lijstjes is wel een beetje middelbare school, maar ja, dat is het hele forum, beetje ons kent ons.
Met mate is dat helemaal niet erg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 4 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Susan wo 15 mei 2013 - 8:27

Niemand vraagt je ook om een discussie over Kim te voeren of om ĂĽberhaupt op mijn opmerking in te gaan, ik ben trouwens zelf ook niet van plan om een discussie over wie dan ook te voeren, maar ik neem het wel gewoon voor haar op als ik iets onterecht vind.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 4 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Gast wo 15 mei 2013 - 8:29

Nouja ik ken meer reacties waarbij ze niet sportief reageert door neer te kijken op alles dat afwijkt van wat zij als positief ervaart en dat op een vervelende manier te uiten. Ik waardeer de discussies vaak wel maar niet de manier waarop. Er is gewoon geen ruimte voor andere meningen en de manier waarop ze dat (meestal) uit vind ik niet Sportief.

Al herinner ik me ook reacties die dat wel waren hoor. Maar de negatieve hebben wel de overhand geloof ik, bij het gros van de forumstera hoer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 4 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Gast wo 15 mei 2013 - 8:30

Bij meerdere benamingen stel ik me niet de gezelligste, leukste figuren voor en bij evil bitch denk ik eerder aan een zakelijk persoon qua communicatie dan aan een kreng/kenau. Ik zie het trouwens ook niet zozeer als incasseren wat Kim kan/doet, maar meer op goed onderbouwde reacties van andere forummers geen weerwoord meer hebben en het dan opeens weer over een geheel andere boeg gooien, zodat ze toch door kan gaan met provoceren. Dat vind ik persoonlijk iets heel anders dan het vermogen hebben te incasseren. Pas als het Kim zelf raakt -vaak in haar nabije omgeving- wordt ze m.i. wat milder in haar oordeel of laat ze een menselijker kant zien, maar dan zie je ook pas dat er gevoel bij komt kijken. Verder vind ik haar bot, rechtlijnig en vooral heel ongenuanceerd en generaliserend. Dat heb ik ook al in een ander topic laten weten en sta ik nog steeds achter.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 4 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Reva wo 15 mei 2013 - 8:30

Harrison schreef:Nouja ik ken meer reacties waarbij ze niet sportief reageert door neer te kijken op alles dat afwijkt van wat zij als positief ervaart en dat op een vervelende manier te uiten. Ik waardeer de discussies vaak wel maar niet de manier waarop. Er is gewoon geen ruimte voor andere meningen en de manier waarop ze dat (meestal) uit vind ik niet Sportief.

Al herinner ik me ook reacties die dat wel waren hoor. Maar de negatieve hebben wel de overhand geloof ik, bij het gros van de forumstera hoer.

Kan het ff minder?

Reva
Prater
Prater

Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 4 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Gast wo 15 mei 2013 - 8:34

Haha autocorrect, super sorry.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 4 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Poubelle wo 15 mei 2013 - 8:35

Wordt dit nu echt een discussie over hoe Kim reageert?
Stom.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 4 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Bliss wo 15 mei 2013 - 8:36

Reva schreef:
Harrison schreef:Nouja ik ken meer reacties waarbij ze niet sportief reageert door neer te kijken op alles dat afwijkt van wat zij als positief ervaart en dat op een vervelende manier te uiten. Ik waardeer de discussies vaak wel maar niet de manier waarop. Er is gewoon geen ruimte voor andere meningen en de manier waarop ze dat (meestal) uit vind ik niet Sportief.

Al herinner ik me ook reacties die dat wel waren hoor. Maar de negatieve hebben wel de overhand geloof ik, bij het gros van de forumstera hoer.

Kan het ff minder?

Nou, ik wilde net zeggen, 'evil bitch' is tot daar aan toe, maar om nou met 'hoer' te gaan schelden?! :O

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 4 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Charles wo 15 mei 2013 - 8:52

Poubelle schreef:Wordt dit nu echt een discussie over hoe Kim reageert?
Stom.

Je bent zelf stom, stommert.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 4 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Parel wo 15 mei 2013 - 8:56

Bliss schreef:
Reva schreef:
Harrison schreef:Nouja ik ken meer reacties waarbij ze niet sportief reageert door neer te kijken op alles dat afwijkt van wat zij als positief ervaart en dat op een vervelende manier te uiten. Ik waardeer de discussies vaak wel maar niet de manier waarop. Er is gewoon geen ruimte voor andere meningen en de manier waarop ze dat (meestal) uit vind ik niet Sportief.

Al herinner ik me ook reacties die dat wel waren hoor. Maar de negatieve hebben wel de overhand geloof ik, bij het gros van de forumstera hoer.

Kan het ff minder?

Nou, ik wilde net zeggen, 'evil bitch' is tot daar aan toe, maar om nou met 'hoer' te gaan schelden?! :O

Jullie begrijpen toch hoop ik wel dat dit een gevalletje autocorrect is?
Ik kan me niet voorstellen dat Harrison dit zou zeggen, maar misschien ben ik heel goedgelovig.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 4 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Poubelle wo 15 mei 2013 - 8:57

Charles schreef:
Poubelle schreef:Wordt dit nu echt een discussie over hoe Kim reageert?
Stom.

Je bent zelf stom, stommert.

Booohh :nopompom:
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 4 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Gast wo 15 mei 2013 - 8:57

Parel, wat ben je toch schattig Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 4 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Gast wo 15 mei 2013 - 9:00

Parel schreef:
Bliss schreef:
Reva schreef:
Harrison schreef:Nouja ik ken meer reacties waarbij ze niet sportief reageert door neer te kijken op alles dat afwijkt van wat zij als positief ervaart en dat op een vervelende manier te uiten. Ik waardeer de discussies vaak wel maar niet de manier waarop. Er is gewoon geen ruimte voor andere meningen en de manier waarop ze dat (meestal) uit vind ik niet Sportief.

Al herinner ik me ook reacties die dat wel waren hoor. Maar de negatieve hebben wel de overhand geloof ik, bij het gros van de forumstera hoer.

Kan het ff minder?

Nou, ik wilde net zeggen, 'evil bitch' is tot daar aan toe, maar om nou met 'hoer' te gaan schelden?! :O

Jullie begrijpen toch hoop ik wel dat dit een gevalletje autocorrect is?
Ik kan me niet voorstellen dat Harrison dit zou zeggen, maar misschien ben ik heel goedgelovig.
haha! Wat lief! Het was autocorrect ja. Er moest forumsters hier staan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 4 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Bliss wo 15 mei 2013 - 9:03

HAHA Parel! Je begrijpt toch wel dat mijn reactie niet serieus bedoeld was? Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 4 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Elliot wo 15 mei 2013 - 9:09

Ahh Parel jij bent lief!

Ik zit op m'n telefoon dus kan het minste even niet invullen en ik heb eigenlijk ook niets zinnigs aan de Kim-discussie toe te voegen dus ik plaats een zinloze reactie, maar bovenstaande wilde ik toch even gemeld hebben.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 4 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Parel wo 15 mei 2013 - 9:14

Haha ja ik zag het later ook :nopompom:
Gelukkig maar!

I love you
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 4 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Reva wo 15 mei 2013 - 9:15

Bwhaha Laughing

Reva
Prater
Prater

Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 4 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum