Nav Hekel: Heb jij ook forumsters op een 'voetstuk' staan?
+8
Bazinga
Twellie
Marin
Teddyaapje
Poubelle
Gympie
Rush
Roza
12 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Nav Hekel: Heb jij ook forumsters op een 'voetstuk' staan?
Daar ben ik wel benieuwd naar.
Ik heb namelijk echt een aantal mensen waar ik tegenop kijk en meer waarde hecht aan hun reacties en mening als die van anderen.
Ik heb namelijk echt een aantal mensen waar ik tegenop kijk en meer waarde hecht aan hun reacties en mening als die van anderen.
Gast- Gast
Re: Nav Hekel: Heb jij ook forumsters op een 'voetstuk' staan?
Nee, die heb ik niet..
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Nee, maar ik merk bij sommige mensen dat ze dat wel hebben (ik doel nu overigens niet op jou) en daar kan ik me dan wel weer aan ergeren . Bij sommige mensen heb ik het gevoel dat ze zelfs poep zouden eten en er van zouden genieten als hun 'voorbeeld' dat ook zou doen.
Gast- Gast
Ja zeker wel. Ga geen namen noemen maar het zijn wel meiden waar ik veel van kan leren qua kijken/denken in algemene aspecten. Maar ook meiden die veel meeemaakt hebben en sterker zijn geworden daar heb ik veel respect voor.
Laatst aangepast door Cimic op ma 30 apr 2012 - 23:03; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Nee. Er zijn wel forumsters waarvan ik de reacties altijd lees, gewoonweg omdat ik hun reacties de moeite waard vind om te lezen. Maar op een voetstuk zetten, nee.
Gast- Gast
Ik vind 'op een voetstuk' een beetje overdreven, maar ik hecht meer waarde aan de uitspraken van bepaalde forummers ten opzichte van anderen. Omdat ik die forummers respecteer wegens bepaalde dingen bijvoorbeeld. Maar er zijn hier geen mensen waar ik echt tegen op kijk of 'fan' van ben..
Gast- Gast
Daarom staat het ook tussen aanhalingstekens, omdat ik niet wist hoe ik het anders duidelijk en in 1 zin moest formuleren. Dus je moet het woord niet te letterlijk nemen.Zoey schreef:Ik vind 'op een voetstuk' een beetje overdreven, maar ik hecht meer waarde aan de uitspraken van bepaalde forummers ten opzichte van anderen. Omdat ik die forummers respecteer wegens bepaalde dingen bijvoorbeeld. Maar er zijn hier geen mensen waar ik echt tegen op kijk of 'fan' van ben..
Gast- Gast
Ik merk wel dat ik de reacties van bepaalde forummers met belangstelling lees, bijv. omdat ze prettig kunnen schrijven of goed hun mening kunnen verwoorden.
Gast- Gast
Dat snap ik Stof, soms is het heel lastig om iets te verwoorden op een forum.
Gast- Gast
Ja, en ik ben al niet zo goed in mezelf uitdrukkenZoey schreef:Dat snap ik Stof, soms is het heel lastig om iets te verwoorden op een forum.
Gast- Gast
Er zijn wel forummers waarvan ik de posts/reacties met meer dan gemiddelde belangstelling lees. Dat is dan per onderwerp weer een andere forummer. Zo lees ik graag reacties van Nour en Antibes als het gaat om maatschappelijke dingen (of het nu gaat om emancipatie, politiek, studie of carriere), de uitgesproken mening van Euc (die me regelmatig aan het denken zet, al ben ik het lang niet altijd met haar eens. Op het gebied van opvoeding lees ik graag posts van Susan en Liadan, en op het gebied van uiterlijk/stijl die van Punk'd.
Dit zijn zomaar wat voorbeelden hoor, er zijn nog heel wat meer forummers die ik op een bepaalde wijze interessant vind. Op een voetstuk plaatsen zou ik niet willen zeggen, maar ik denk dat dit is wat je bedoelt, Stofzuiger?
Dit zijn zomaar wat voorbeelden hoor, er zijn nog heel wat meer forummers die ik op een bepaalde wijze interessant vind. Op een voetstuk plaatsen zou ik niet willen zeggen, maar ik denk dat dit is wat je bedoelt, Stofzuiger?
Gast- Gast
Ja, dat bedoel ik, dank je voor de ondertitelingMinneke schreef:Er zijn wel forummers waarvan ik de posts/reacties met meer dan gemiddelde belangstelling lees. Dat is dan per onderwerp weer een andere forummer. Zo lees ik graag reacties van Nour en Antibes als het gaat om maatschappelijke dingen (of het nu gaat om emancipatie, politiek, studie of carriere), de uitgesproken mening van Euc (die me regelmatig aan het denken zet, al ben ik het lang niet altijd met haar eens. Op het gebied van opvoeding lees ik graag posts van Susan en Liadan, en op het gebied van uiterlijk/stijl die van Punk'd.
Gast- Gast
Zoey schreef:Ik vind 'op een voetstuk' een beetje overdreven, maar ik hecht meer waarde aan de uitspraken van bepaalde forummers ten opzichte van anderen. Omdat ik die forummers respecteer wegens bepaalde dingen bijvoorbeeld. Maar er zijn hier geen mensen waar ik echt tegen op kijk of 'fan' van ben..
Precies dit.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Dat niet, maar het is wel zo, dat als ik weet dat ieamand bijv. een bepaalde studie heeft gedaan, en het onderwerp heeft daar iets mee te maken, dat ik hun reactie iets serieuzer neem dan die van iemand anders.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Een voetstuk is een groot woord. Ik voel me soms heel dom als ik bepaalde reacties lees, soms durf ik dan ook gewoon niet meer te posten omdat ik toch wel weet dat ik me zo niet zou kunnen verwoorden. Ik plaats hun niet op een voetstuk maar zet mezelf wel ver onder een aantal forumsters. Dus je zou kunnen zeggen dat ik naar een aantal wel op kijk.
Gast- Gast
Ik had dit vroeger meer dan tegenwoordig.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Nee, eigenlijk niet. Ik heb zeker wel respect voor bepaalde personen omdat je weet wat ze bijv. meegemaakt hebben of hoe ze bepaalde dingen aanpakken, maar het is niet zo dat ik dan tegen ze opkijk of dat ik reacties van die personen meer 'waardeer' dan anderen.
Gast- Gast
Geen mensen waar ik tegenop kijk, wel mensen wiens posts ik vaak sowieso leuk vindt.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Niet echt, maar van de meiden die ik beter ken of misschien zelfs wel als vriendinnen beschouw, vind ik de posts natuurlijk sneller leuk, dan van de irritante forummers of de forummers die ik gewoon totaal a-cool vind.
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Ik heb wel een periode gehad dat ik weinig durfde te zeggen, maar nu heb ik dat niet meer. Bijna iedereen heeft interessante kanten en elke forumster is uniek. De één spat er wat meer uit dan de ander, maar voor mij is iedereen even waardevol.
Klinkt zoetsappig, maar dat kan me niks schelen.
Klinkt zoetsappig, maar dat kan me niks schelen.
Gast- Gast
Nee niet op een voetstuk. Wel zijn er forummers waarvan ik de reactie altijd lees, en bij andere doorscrol.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe benoem jij de mede forumsters bij buitenstaanders?
» Wie van de forumsters is..
» Je mag 10 forumsters meenemen... wie neem je mee?
» Vragenuurtje aan andere forumsters!
» nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel
» Wie van de forumsters is..
» Je mag 10 forumsters meenemen... wie neem je mee?
» Vragenuurtje aan andere forumsters!
» nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: