Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie van de forumsters is..

+35
Caroow
mzcharlotte
Bazinga
June
Caro
Blair
Marin
SoGood
Rush
Cimic
SuperGrover
Mermaid
Elliot
Reva
Jeanette
Bubbelicious
Alex
Sea of Trees
Susan
Sugarfall
Parel
Bliss
Charles
Exogenesis
Luce
Parisienne
_Lacey_
Toet
Sterre
Blond
Happinaz
Poubelle
Lady4
Fortissimo
Punk'd
39 plaatsers

Pagina 7 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 7 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Gast wo 15 mei 2013 - 23:06

Zus schreef:Ik lees reacties als dat ze ook gewoon weg kan gaan en ze er zelf om vraagt. Dat vind ik nogal sneu en redelijk basisschoolniveau. Ik laat het hierbij, mijn standpunt veranderd toch niet.

Mwah, volgens mij heb ik wel wat meer onderbouwing gegeven.Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 7 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Blair wo 15 mei 2013 - 23:06

Ik ben niet mooi jokkebrok, maar je had me hier wel even aan het glimlachen :cheering:
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 7 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Caro wo 15 mei 2013 - 23:07

Ik vind mezelf een engel! En grappig. Dus bij deze nomineer ik mezelf. Zo. BAM! En schan-da-lig dat niemand mij hier noemt. :shock:
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 7 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Charles wo 15 mei 2013 - 23:07

Rood schreef:Snuitje.

Een snuitje is niet per definitie mooi, Rood. Maar dank voor het meedenken en je toevoeging.

Later dit jaar komt er een Charles- woordenboek uit. Met daarin verklaringen voor woorden zoals batsen, snuitjes en omveld. Zal ik alvast een gesigneerd exemplaar voor je apart houden?
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 7 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Gast wo 15 mei 2013 - 23:07

Gelukkig ben ik hier niet om vrienden met iedereen te worden. Ik heb vrienden genoeg en heb zelfs moeite om iedereen genoeg aandacht te geven. Ik hou ervan te discussiëren over onderwerpen die mij bezighouden en ik vind de reacties op dit forum interessant, omdat ze mij een geheel nieuwe kijk op de werkelijkheid geven. In mijn persoonlijke leven ga ik om met mensen die over de meeste onderwerpen zo ongeveer dezelfde ideeën hebben, maar hier op het forum lijkt wel een heel ander slag mensen te zitten. Ik vind het boeiend om daar meer over te leren. Vandaar dus, dit forum.

En nee, al willen sommigen mij hier weg hebben, ik ben niet van plan om te gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 7 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Happinaz wo 15 mei 2013 - 23:08

Minneke schreef:
Happinaz schreef:
Charles schreef:Babydoll, kan ook komen doordat je zo mooi bent. Sommige vrouwen kunnen dat niet goed verdragen en demoniseren zo iemand dan Wie van de forumsters is.. - Pagina 7 3079029344 .


Demoniseren ook echt Very Happy

Net als Pim Fortuin. Jeweettog!

Haha. Oja. Ikweettog.
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 7 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Gast wo 15 mei 2013 - 23:10

Kim, klopt het dat je voorheen een andere forumnaam had? In mijn beleving zie ik namelijk veel overeenkomsten met een forummer van een tijd terug.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 7 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Gast wo 15 mei 2013 - 23:11

Charles schreef:Een snuitje is niet per definitie mooi, Rood. Maar dank voor het meedenken en je toevoeging.
O nee, dat is waar, maar ik ging dan ook volledig woordassocierendimpulsief te werk op mijn toetsenbord.

Charles schreef:Later dit jaar komt er een Charles- woordenboek uit. Met daarin verklaringen voor woorden zoals batsen, snuitjes en omveld. Zal ik alvast een gesigneerd exemplaar voor je apart houden?
Fideel van je, tnx.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 7 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Charles wo 15 mei 2013 - 23:13

Ik houd van je erudiete fluxdebouche I love you .
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 7 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Blair wo 15 mei 2013 - 23:13

KimRosenberg85 schreef:Gelukkig ben ik hier niet om vrienden met iedereen te worden. Ik heb vrienden genoeg en heb zelfs moeite om iedereen genoeg aandacht te geven. Ik hou ervan te discussiëren over onderwerpen die mij bezighouden en ik vind de reacties op dit forum interessant, omdat ze mij een geheel nieuwe kijk op de werkelijkheid geven. In mijn persoonlijke leven ga ik om met mensen die over de meeste onderwerpen zo ongeveer dezelfde ideeën hebben, maar hier op het forum lijkt wel een heel ander slag mensen te zitten. Ik vind het boeiend om daar meer over te leren. Vandaar dus, dit forum.

En nee, al willen sommigen mij hier weg hebben, ik ben niet van plan om te gaan.

Misschien is het wel verstandig om je manier van schrijven IETS aan te passen, zoals ik al zei hadden mensen in het begin ook moeite met mij, en ik heb gewoon geleerd dingen anders te formuleren, anders is het forummen straks niet meer leuk voor jou en voor je medeforumsters. Je laatste zin had bijv niet gehoeven, laat je niet zo kennen. Je manier van schrijven in je topic over kaarten leggen is bijv heel anders dan hoe fel en bot je soms kan reageren in andere topics, hoe je in dat kaarten topic schrijft, is het juist heel fijn om je dingen te lezen.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 7 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Blair wo 15 mei 2013 - 23:15

Charles schreef:Ik houd van je erudiete fluxdebouche I love you .

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar heb je laatste woord gewoon gegoogled, kon niet geloven dat het echt bestond laughcry
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 7 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Poubelle wo 15 mei 2013 - 23:20

Caro schreef:Ik vind mezelf een engel! En grappig. Dus bij deze nomineer ik mezelf. Zo. BAM! En schan-da-lig dat niemand mij hier noemt. :shock:

Als ik thuis ben pas ik m'n lijstje aan, ok?
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 7 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  June wo 15 mei 2013 - 23:21

Caro schreef:Ik vind mezelf een engel! En grappig. Dus bij deze nomineer ik mezelf. Zo. BAM! En schan-da-lig dat niemand mij hier noemt. :shock:

Er is geen oma-emoticon. Sorry!
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 7 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Caro wo 15 mei 2013 - 23:21

Poubelle schreef:
Caro schreef:Ik vind mezelf een engel! En grappig. Dus bij deze nomineer ik mezelf. Zo. BAM! En schan-da-lig dat niemand mij hier noemt. :shock:

Als ik thuis ben pas ik m'n lijstje aan, ok?

Hahah graag!

En June...kijk.. hier kunnen we wat mee.. ik ben de Oma van het forum! Joehoe!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 7 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Gast wo 15 mei 2013 - 23:28

Babydoll schreef:
Charles schreef:Ik houd van je erudiete fluxdebouche I love you .

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar heb je laatste woord gewoon gegoogled, kon niet geloven dat het echt bestond laughcry

Dat heb ik net ook gedaan...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 7 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Charles wo 15 mei 2013 - 23:29

Pritt schreef:
Babydoll schreef:
Charles schreef:Ik houd van je erudiete fluxdebouche I love you .

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar heb je laatste woord gewoon gegoogled, kon niet geloven dat het echt bestond laughcry

Dat heb ik net ook gedaan...

Dat is verstandig van jullie, meisjes. Uit mijn forumverleden is namelijk gebleken dat niet alle woorden die ik gebruik ook daadwerkelijk in deze taal bestaan. lol!
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 7 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Gast wo 15 mei 2013 - 23:31

Charles schreef:Ik houd van je erudiete fluxdebouche I love you .
Die genegenheid is volstrekt mutueel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 7 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Gast wo 15 mei 2013 - 23:35

Babydoll schreef:
KimRosenberg85 schreef:Gelukkig ben ik hier niet om vrienden met iedereen te worden. Ik heb vrienden genoeg en heb zelfs moeite om iedereen genoeg aandacht te geven. Ik hou ervan te discussiëren over onderwerpen die mij bezighouden en ik vind de reacties op dit forum interessant, omdat ze mij een geheel nieuwe kijk op de werkelijkheid geven. In mijn persoonlijke leven ga ik om met mensen die over de meeste onderwerpen zo ongeveer dezelfde ideeën hebben, maar hier op het forum lijkt wel een heel ander slag mensen te zitten. Ik vind het boeiend om daar meer over te leren. Vandaar dus, dit forum.

En nee, al willen sommigen mij hier weg hebben, ik ben niet van plan om te gaan.

Misschien is het wel verstandig om je manier van schrijven IETS aan te passen, zoals ik al zei hadden mensen in het begin ook moeite met mij, en ik heb gewoon geleerd dingen anders te formuleren, anders is het forummen straks niet meer leuk voor jou en voor je medeforumsters. Je laatste zin had bijv niet gehoeven, laat je niet zo kennen. Je manier van schrijven in je topic over kaarten leggen is bijv heel anders dan hoe fel en bot je soms kan reageren in andere topics, hoe je in dat kaarten topic schrijft, is het juist heel fijn om je dingen te lezen.

Ik zie niet in waarom ik mijn manier van schrijven zou moeten aanpassen? Ik heb echt geen zin om bij iedere regel na te denken of ik misschien iemand kwets, terwijl ik gewoon schrijf vanuit mijn belevingswereld. Bijvoorbeeld dat topic met die sauna, dat was puur mijn beleving, mag dit dan niet gedeeld worden? En waarom mag deze zienswijze niét worden gedeeld en een ander standpunt wél? Ik begrijp dat gewoon niet goed. Het lijkt wel alsof alleen moeders die over hun kind praten hier worden geaccepteerd, of anders vrouwen die willen afvallen. Ik ben geen van beiden, moet ik me daar dan voor verontschuldigen? Of mezelf anders voor gaan doen dan hoe ik ben? Ik heb daar gewoon echt geen zin in.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 7 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Susan wo 15 mei 2013 - 23:36

KimRosenberg85 schreef:Gelukkig ben ik hier niet om vrienden met iedereen te worden. Ik heb vrienden genoeg en heb zelfs moeite om iedereen genoeg aandacht te geven. Ik hou ervan te discussiëren over onderwerpen die mij bezighouden en ik vind de reacties op dit forum interessant, omdat ze mij een geheel nieuwe kijk op de werkelijkheid geven. In mijn persoonlijke leven ga ik om met mensen die over de meeste onderwerpen zo ongeveer dezelfde ideeën hebben, maar hier op het forum lijkt wel een heel ander slag mensen te zitten. Ik vind het boeiend om daar meer over te leren. Vandaar dus, dit forum.

En nee, al willen sommigen mij hier weg hebben, ik ben niet van plan om te gaan.

'Een heel ander slag mensen' vind ik wel weer raar overkomen. Er zitten ongetwijfeld mensen met een andere levensstijl en andere levensinstelling, maar voor zover jij jezelf hier laat zien ben je gewoon samenwonend, hoogopgeleid, met een redelijk goede baan, veel vrienden en je houdt van reizen. Daar zitten er echt wel meer van hier.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 7 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Gast wo 15 mei 2013 - 23:36

Guattari schreef:Kim, klopt het dat je voorheen een andere forumnaam had? In mijn beleving zie ik namelijk veel overeenkomsten met een forummer van een tijd terug.
Nee, ik heb dit forum ontdekt op de dag dat ik me aanmeldde. Ik kwam wat oude bladen tegen bij mijn verhuizing, waaronder een Yes, daardoor bedacht ik me dat ik járen geleden wel eens op het Yes forum kwam, maar echt in 2002 ofzo. Ik was benieuwd of ik nog berichten terug kon vinden en zo kwam ik op dit forum terecht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 7 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Gast wo 15 mei 2013 - 23:38

Charles schreef:
Pritt schreef:
Babydoll schreef:
Charles schreef:Ik houd van je erudiete fluxdebouche I love you .

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar heb je laatste woord gewoon gegoogled, kon niet geloven dat het echt bestond laughcry

Dat heb ik net ook gedaan...

Dat is verstandig van jullie, meisjes. Uit mijn forumverleden is namelijk gebleken dat niet alle woorden die ik gebruik ook daadwerkelijk in deze taal bestaan. lol!

Ik zag tijdens het googelen alleen wel dat het 3 losse woorden zijn, dus je moet je taalvaardigheid een klein beetje actualiseren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 7 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Elliot wo 15 mei 2013 - 23:38

Kim, natuurlijk mag je jouw standpunten gewoon delen, maar, om het sauna topic er maar weer eens bij te halen, je standpunt is ook duidelijk als je zegt: 'Het verbaast mij dat er zoveel dikke mensen in de sauna zitten' in plaats van 'de putten, kwabben en rollen vlogen me om de oren'.

Snap je echt niet dat die tweede manier van formuleren kwetsend kan zijn? In de eerste variant is het punt dat je maakt hetzelfde, namelijk dat er dikke mensen in de sauna zitten, maar het komt een stuk minder onvriendelijk over.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 7 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Gast wo 15 mei 2013 - 23:46

Ah ok, jammer... Dan had ik leuk contact via PM met iemand die qua levensgebeurtenissen identiek is aan jou. Wink Je hoeft van mij trouwens ook echt niet iedere regel die je hier typt af te wegen, maar of je iemand kwetst lijkt mij persoonlijk geen kwestie van heel erg hoeven nadenken, maar meer een kwestie van normen en waarden die je hebt (voor jezelf). Als ik hier stel dat een groot deel van de forummers zich opstelt als afhankelijke kippetjes op financieel gebied -dit vind ik overigens niet, hoor- weet ik meteen dat een substantieel deel van de forummers zich aangesproken voelt en dat ik dus forummers zal kwetsen met zo'n uitlating. Bepaalde uitspraken weet je van tevoren van dat ze stof doen opwaaien en dit alleen maar wordt versterkt als het heel zwart-wit wordt gepresenteerd. Maar goed, dat is mijn visie en misschien zie jij dat geheel anders of boeit het je helemaal niet. Het lijkt mij voor mezelf alleen prettiger als ik van de 10 topics waarin ik zou reageren niet in minimaal 8 daarvan een word-war krijg met anderen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 7 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Susan wo 15 mei 2013 - 23:48

Als jij die andere forumster niet bent dan ben je wel je soulmate misgelopen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 7 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Gast wo 15 mei 2013 - 23:52

Susan schreef:Als jij die andere forumster niet bent dan ben je wel je soulmate misgelopen.

Match made in heaven.Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 7 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 7 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum