Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie van de forumsters is..

+35
Caroow
mzcharlotte
Bazinga
June
Caro
Blair
Marin
SoGood
Rush
Cimic
SuperGrover
Mermaid
Elliot
Reva
Jeanette
Bubbelicious
Alex
Sea of Trees
Susan
Sugarfall
Parel
Bliss
Charles
Exogenesis
Luce
Parisienne
_Lacey_
Toet
Sterre
Blond
Happinaz
Poubelle
Lady4
Fortissimo
Punk'd
39 plaatsers

Pagina 3 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 3 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Happinaz wo 15 mei 2013 - 6:58

KimRosenberg85 schreef:@Poubelle: Ik vind het wel apart om de verontwaardigde reacties te lezen in een topic over pesten en hoe vreselijk iedereen dat vindt, maar dan wel steeds dit soort lijstjes tegen te komen waarin velen mij aanwijzen als evil bitch.

Ja, dat vind ik 'apart' en zeker ook kinderachtig, ik kom dit soort gedrag in ieder geval niet meer tegen in de kringen waarin ik mij als 28-jarige begeef. Gelukkig ben ik geen 12 meer en kan ik mezelf heel goed redden, maar kinderachtig vind ik het zeker, en vooral ook onaardig. Begrijp dat nooit zo goed.

Misschien ben je nog te jong?
Ik, als dertiger, kom dit wel tegen in mijn kringen......

Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 3 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Toet wo 15 mei 2013 - 7:00

Artemis schreef:
Toet schreef:
KimRosenberg85 schreef:@Punk'd: Daar stip je iets heel wezenlijks aan: Het is inderdaad een constatering. De mannen hadden écht zulke enorme buiken en de vrouwen écht zulke grote boezems. Ik overdrijf het niet. Het is nu eenmaal wat het is. Ik kan er echt niet minder van maken.

Ja, en ik ben écht een feestbeest en Poubelle is écht een flirt en Punk'd en Harri zijn echt mooierds. Doei Kim
Flirt, ok... Maar dan ben ik ook écht een tuttebol... laughcry

Ja, leek me dat ik dat niet weer hoef te benoemen, alle bewijs staat in je eigen topic Laughing
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 3 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Charles wo 15 mei 2013 - 7:01

Punk'd schreef:Een engel Wie van de forumsters is.. - Pagina 3 2474380249: Lejow (ja die kan ook heel lief zijn), Pippa (die is meer dan alleen maar lief trouwens), Happinaz, Stof is ook erg lief. Stof als je je afvraagt waarom: altijd als ik je bijna 'vergeten' ben en het niet goed met me gaat is daar opeens een lief appje van jou.

Een nerdje Wie van de forumsters is.. - Pagina 3 827601: Marin natuurlijk.

Een mooierd queen: Urban Naked, Rood, PC, Feline, Harri, Punk´d.

Een levensgenieter Wie van de forumsters is.. - Pagina 3 1347041234 : Weet ik eigenlijk niet. Ik heb geloof ik dé bourgondier hier nog niet gespot.

Een feestbeest drunken: Toet, Poubelle.

Een flirt Wie van de forumsters is.. - Pagina 3 985951499: PC wel, op een subtiele manier denk ik.

Een lolbroek lol!: Ik moet vaak lachen om Punk´d. Niet omdat ze grappig probeert te zijn, maar ik weet niet...iets in haar manier van reageren. En rood vind ik hilarisch.

Niet te vertrouwen Suspect : Ik vrees het van een paar mensen, maar zeker weten doe ik het niet.

Een tuttebol Wie van de forumsters is.. - Pagina 3 281626781: Rush, haaktuttie Yes Very Happy I love you .

Een wannabe tuttebol Wie van de forumsters is.. - Pagina 3 1270000679: Artemis, ik zeg alleen...Libelle zomerweek lol! . Maar dat lukt je toch niet hoor...een tuttebol te zijn.

Een boekenwurm study : SuperGrover.

Een schatje I love you : Siamsa, Marin, Lejow, Harri, Pippa, de haakdame waarvan ik twee mutsjes gekocht heb, Lady4. Lady4 heeft een ´snuitje´. Hoe ga ik dit uitleggen. Sommige mensen hebben wat ik noem een snuitje en die zijn gewoon schattig. Lady heeft het, Pippa ook, Rush heeft trouwens ook een snuitje en Parel ook. Wie weet wat ik bedoel? Embarassed

Een evil bitch Twisted Evil : Geen idee. Hopelijk niemand.

Het zorgzame typje Wie van de forumsters is.. - Pagina 3 699888: Pippa, Caroow, d'n Ibbel, Ilovethe90s.

Op zoek naar haar prins king: Bliss, Nyx

Niet jouw type Wie van de forumsters is.. - Pagina 3 2441965372: Laat ik deze vandaag gewoon eens overslaan. Omdat het kan.

Blij met haar leven Very Happy: Harri, PC.



cheers
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 3 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Gast wo 15 mei 2013 - 7:19

Punk'd schreef:
KimRosenberg85 schreef:@Poubelle: Ik vind het wel apart om de verontwaardigde reacties te lezen in een topic over pesten en hoe vreselijk iedereen dat vindt, maar dan wel steeds dit soort lijstjes tegen te komen waarin velen mij aanwijzen als evil bitch.

Ja, dat vind ik 'apart' en zeker ook kinderachtig, ik kom dit soort gedrag in ieder geval niet meer tegen in de kringen waarin ik mij als 28-jarige begeef. Gelukkig ben ik geen 12 meer en kan ik mezelf heel goed redden, maar kinderachtig vind ik het zeker, en vooral ook onaardig. Begrijp dat nooit zo goed.

Kom op hee, laat mij niet lachen.

Hier een Quote van jezelf:"Vrouwen met boezems die stukken groter waren dan hun eigen hoofd, mannen met een buik waar wel 5 baby's in zouden passen. De kwabben, rollen, striemen en putten waren niet te overzien."

Ondanks dat dit misschien een constatering is, is het het in mijn ogen niet aardig om dit uit te spreken. Maar misschien hebben wij een andere definitie van het woord 'onaardig'.

Maar daar werd ze toch ook om uitgekotst? Waarom mag het dan nu wel worden teruggedaan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 3 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Punk'd wo 15 mei 2013 - 7:23

Omdat sommige mensen het pas dan leren. Dat zie je ook wel eens in de zwangerschaps en mamma pijler. Als de juf niet ingrijpt, sla dan maar een keertje terug Wink.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 3 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Gast wo 15 mei 2013 - 7:28

Het is niet zo mijn stijl, om mensen terug te pakken enzo. Dát vind ik nou energie verspilling. Ik wens jullie allemaal een fijne avond toe. Ik ga hem besteden met een groep mensen die geen lijstjes nodig heeft om te weten dat iedereen in de groep de ander aardig en leuk vindt. Geen spelletjes, geen gedoe.

Heerlijk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 3 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Bliss wo 15 mei 2013 - 7:30

Whahaha ik ben geloof ik op zoek naar een prins Laughing

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 3 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Gast wo 15 mei 2013 - 7:30

En dankje Zus, dat je het voor me opneemt. Ik heb al vaker gemerkt dat je dat deed en ik kan het zeer waarderen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 3 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Gast wo 15 mei 2013 - 7:31

KimRosenberg85 schreef:En dankje Zus, dat je het voor me opneemt. Ik heb al vaker gemerkt dat je dat deed en ik kan het zeer waarderen smile

Ik neem het niet perse voor je op. Misschien weet ik wat meer tussen de regels te lezen ofzo laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 3 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Bliss wo 15 mei 2013 - 7:31

KimRosenberg85 schreef:Het is niet zo mijn stijl, om mensen terug te pakken enzo. Dát vind ik nou energie verspilling. Ik wens jullie allemaal een fijne avond toe. Ik ga hem besteden met een groep mensen die geen lijstjes nodig heeft om te weten dat iedereen in de groep de ander aardig en leuk vindt. Geen spelletjes, geen gedoe.

Heerlijk!

Joehoeee, veel plezier in jouw hoger ontwikkelde en volwassen kringen!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 3 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Charles wo 15 mei 2013 - 7:32

Ik moest heel erg lachen om de post van Kim. Neem dat toch niet zo serieus. Ik voelde me aangesproken, voelde me een moment inderdaad kinderachtig en dat is precies wat Kim wilde bereiken...beetje provoceren. Mag best toch? Kim, 't is je bij mij iig gelukt haha. lol!
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 3 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Happinaz wo 15 mei 2013 - 7:33

KimRosenberg85 schreef:Het is niet zo mijn stijl, om mensen terug te pakken enzo. Dát vind ik nou energie verspilling. Ik wens jullie allemaal een fijne avond toe. Ik ga hem besteden met een groep mensen die geen lijstjes nodig heeft om te weten dat iedereen in de groep de ander aardig en leuk vindt. Geen spelletjes, geen gedoe.

Heerlijk!

Nou! Geniet ervan! Dag!
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 3 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Parel wo 15 mei 2013 - 7:34

Ach gossie, Charles, vind je mij een snuitje hebben? Had ik niet verwacht! Erg lief! Zal eens kijken waar ik jou onder ga schalen zo Razz

En Kim, waarom moet elk topic (zelfs als het zo nutteloos is als dit) door jou verknalt worden met eindeloos gezeur, je lijkt serieus wel een bizarre drang naar aandacht te hebben. Laat het gewoon los eens een keer, in plaats van anderen kleineren om je beter te voelen. Niet alles behoeft uitleg waarom.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 3 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Sterre wo 15 mei 2013 - 7:43

Kim, ik waardeer je vaak afwijkende mening meestal wel omdat dat verfrissend is maar waarom zo denigrerend naar de rest van de forummers? Als je zo neerkijkt op 'ons' en vindt dat je je tijd beter kunt besteden in je eigen kringen in plaats van tussen dit gepeupel, wat haal je er dan uit om hier te zijn? Oprechte vraag, zoals ik al zei waardeer ik je namelijk ook wel ergens.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 3 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Sugarfall wo 15 mei 2013 - 7:43

Een engel : ?

Een nerdje : Marin, Supergrover

Een mooierd : Antibes, Harrison, Urban Naked, Carrie, Poubelle, PC, nog wel meer!

Een levensgenieter : PC, Marin, Toet, hier ook nog wel meerdere, maar ik kan er op het moment van zo'n lijstje invullen nooit opkomen :nopompom:

Een feestbeest : Toet, Poubelle

Een flirt : Poubelle

Een lolbroek : Bazinga, Capt'n Zero, laatste tijd moet ik ook vaak om de opmerkingen van Artemis lachen.

Niet te vertrouwen : ?

Een tuttebol : Punk'd, Harrison, Blond, Carrie, PC, Minneke

Een wannabe tuttebol : ?

Een boekenwurm : Marin, Guattari, Antibes, Rood

Een schatje : Lady4, Harrison, Kowalski

Een evil bitch : ?

Het zorgzame typje : Susan, Pippa, Coco, Exogenesis

Op zoek naar haar prins : Bliss, Poubelle, (ikzelf laughcry )

Niet jou type : ?

Blij met haar leven : Toet, Harrison, PC, Lady4, ook weer zo een waar ik er vast een paar vergeet!
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 3 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Parel wo 15 mei 2013 - 7:44

Punk'd schreef:Een engel Wie van de forumsters is.. - Pagina 3 2474380249: zeker te weten strawberry en Pippa, al kan Elliot er ook wat van!

Een nerdje Wie van de forumsters is.. - Pagina 3 827601: i mean it in a good way, maar antibes, marin, guattari en ook wel rejoy.

Een mooierd queen: harri (no offence, maar die tietuh!), Jeanette en marsy vind ik echt beeldschoon.

Een levensgenieter Wie van de forumsters is.. - Pagina 3 1347041234 : pc!

Een feestbeest drunken: Bliss, toet, carrie, poubelle

Een flirt Wie van de forumsters is.. - Pagina 3 985951499: poubelle, al verdenk ik pc en toet er ook van!

Een lolbroek lol!: ik vind pc met tijd en wijlen echt hilarisch!

Niet te vertrouwen Suspect : geen idee eigenlijk

Een tuttebol Wie van de forumsters is.. - Pagina 3 281626781: lejow en Ccc met de taarten, Liadan en fiwen met de naaimachine en harri, carrie, punkd en pc kledingwise

Een wannabe tuttebol Wie van de forumsters is.. - Pagina 3 1270000679: ik, moet er alleen even inkomen weer (en een lijf wat weer overal in past Laughing)

Een boekenwurm study : luce, marin

Een schatje I love you : lady4, pippa, elliot, lana, strawberry, harri

Een evil bitch Twisted Evil : Kim komt het dichtste in de buurt, maar ik denk eerder dat het gespeeld is dan dat het haar ware aard is

Het zorgzame typje Wie van de forumsters is.. - Pagina 3 699888: Charles! (DAAR BEN JE!)

Op zoek naar haar prins king: poubelle

Niet jouw type Wie van de forumsters is.. - Pagina 3 2441965372: ..

Blij met haar leven Very Happy: feline, iig met haar liefdesleven (en groot gelijk)



cheers
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 3 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Susan wo 15 mei 2013 - 7:47

Ik moet zeggen dat ik het wel een beetje met KimRosenberg eens ben. De meeste vragen zijn best leuk en het is dan ook niet erg om je naam daarin terug te lezen, maar ik vind het wel raar om in te vullen wie je een evil bitch vindt, wie je een saai leven vindt hebben, met wie je absoluut geen vriendin zou kunnen zijn (die vragen staan hier niet allemaal maar komen wel vaak voor). Mensen vragen er niet om om zo'n label opgeplakt te krijgen en het is ook niet echt leuk om te lezen, ik neem aan dat je in het echt ook niet ongevraagd zoiets tegen iemand zegt, dus waarom hier dan wel? Ik vul daarom ook meestal niet die lijstjes in.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 3 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Charles wo 15 mei 2013 - 7:50

Hahahahaha Parel...ik was al benieuwd hoe je het op zou lossen hahaha...aangezien 'bemoeial' of 'opvoedgoeroe' niet in het rijtje stond. lol!
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 3 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Parel wo 15 mei 2013 - 7:56

Charles schreef:Hahahahaha Parel...ik was al benieuwd hoe je het op zou lossen hahaha...aangezien 'bemoeial' of 'opvoedgoeroe' niet in het rijtje stond. lol!

Verlosser stond er ook niet tussen!

We hebben trouwens even een family check gedaan, en iedereen heeft hetzelfde als haar aan mijn vriend's kant. Dus dat is ook weer opgelost. Nu houden we erover op hoor, helemaal niks an!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 3 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Punk'd wo 15 mei 2013 - 7:57

Nu moet ik wel zeggen dat ik het meer aan de hand van smiley's heb bedacht uit verveling haha. Dus Evil Bitch meer op de manier van een vrouw die niet op haar mondje gevallen is en bij wijze van over lijken gaat.

Maar ik begrijp waar je naar toe wilt. Ik had het beter kunnen formuleren of er een aantal smiley's uit kunnen laten.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 3 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Gast wo 15 mei 2013 - 8:05

Susan schreef:Ik moet zeggen dat ik het wel een beetje met KimRosenberg eens ben. De meeste vragen zijn best leuk en het is dan ook niet erg om je naam daarin terug te lezen, maar ik vind het wel raar om in te vullen wie je een evil bitch vindt, wie je een saai leven vindt hebben, met wie je absoluut geen vriendin zou kunnen zijn (die vragen staan hier niet allemaal maar komen wel vaak voor). Mensen vragen er niet om om zo'n label opgeplakt te krijgen en het is ook niet echt leuk om te lezen, ik neem aan dat je in het echt ook niet ongevraagd zoiets tegen iemand zegt, dus waarom hier dan wel? Ik vul daarom ook meestal niet die lijstjes in.

Je kunt de vragen over wie een evil bitch is toch ook als zijnde een vraag met een knipoog opvatten en als dusdanig beantwoorden? Evenals de vraag wie er niet te vertrouwen is. Nu gaan de meesten wel serieus op die vragen in, maar ik vatte die vragen op alsof je ze twee kennen op kunt laten gaan. Het hoeft helemaal niet haatdragend te zijn, je kunt bij zo'n vraag ook juist een komische anekdote tevoorschijn halen.
En in een vraag met wie je nooit vriendinnen zou kunnen zijn zie ik geen kwaad. Niet iedereen kan vriendinnen met de hele wereld zijn, en dat realiseert iedereen zich wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 3 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Sea of Trees wo 15 mei 2013 - 8:05

Een engel : Bliss met haar blonde haren, Ibbeltje

Een nerdje : Marin, Antibes

Een mooierd : Er zijn ZO veel mooie vrouwen op dit forum....SoGood, Sugarfall, Carrie, Lacey, Minneke, Feline, Poubelle, Toet en Harrison zijn daar een paar van

Een levensgenieter : PaperCrown, Carrie, Rood, Toet

Een feestbeest : Toet

Een flirt : Artemis

Een lolbroek : Bazinga, Susan kan erg droog uit de hoek komen

Niet te vertrouwen : Zazou denk ik ( sorry) en Reva

Een tuttebol : Paper Crown

Een wannabe tuttebol : ?

Een boekenwurm : Ehh geen idee

Een schatje : De Eindhoven meiden, Kowalski, Punk'd

Een evil bitch : Geen idee

Het zorgzame typje : Snoes, Ibbeltje, Pippa, Elliott

Op zoek naar haar prins : Bliss, Poubelle, Carra, Supergrover, Burn

Niet jouw type : Lejow, Ilovethe90s, SarahKey

Blij met haar leven : Artemis, KimRosenberg, Poubelle
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 3 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Susan wo 15 mei 2013 - 8:09

Lennox schreef:

Je kunt de vragen over wie een evil bitch is toch ook als zijnde een vraag met een knipoog opvatten en als dusdanig beantwoorden? Evenals de vraag wie er niet te vertrouwen is. Nu gaan de meesten wel serieus op die vragen in, maar ik vatte die vragen op alsof je ze twee kennen op kunt laten gaan. Het hoeft helemaal niet haatdragend te zijn, je kunt bij zo'n vraag ook juist een komische anekdote tevoorschijn halen.
En in een vraag met wie je nooit vriendinnen zou kunnen zijn zie ik geen kwaad. Niet iedereen kan vriendinnen met de hele wereld zijn, en dat realiseert iedereen zich wel.

Dat eerste: in principe eens, de vraag hoeft niet vervelend te zijn, maar in het geval van KimRosenberg vind ik het wel vrij begrijpelijk dat ze er niet sportief en aardig op reageert.

Over die vraag met wie je nooit vriendinnen kan worden: nee, niet iedereen kan vriendinnen worden met iedereen, maar ga jij dat normaal gesproken tegen iemand uitspreken dan? Ik niet, en ik hoef het hier ook niet te horen van iemand.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 3 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Gast wo 15 mei 2013 - 8:10

Zazou en Reva niet te vertrouwen? Oeps, dan heb ik vast een probleem....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 3 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Alex wo 15 mei 2013 - 8:13

Door sorry erbij te zetten verzacht je het feit dat je Zazou (en Reva) niet betrouwbaar vindt? Zeg dan niks.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 3 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum