Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie van de forumsters is..

+35
Caroow
mzcharlotte
Bazinga
June
Caro
Blair
Marin
SoGood
Rush
Cimic
SuperGrover
Mermaid
Elliot
Reva
Jeanette
Bubbelicious
Alex
Sea of Trees
Susan
Sugarfall
Parel
Bliss
Charles
Exogenesis
Luce
Parisienne
_Lacey_
Toet
Sterre
Blond
Happinaz
Poubelle
Lady4
Fortissimo
Punk'd
39 plaatsers

Pagina 6 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 6 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Punk'd wo 15 mei 2013 - 21:39

Wie van de forumsters is.. - Pagina 6 394967

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Punk'd wo 15 mei 2013 - 21:40

hahaha dat vind ik zo'n kloot smiley. Die gun ik niemand!

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 15 mei 2013 - 21:53

Oh ik snap heus dat jij het op zich niet zo bedoelde maar ik snap ook dat mensen erover vallen en vind het raar dat dat niet gezegd mag worden omdat het net Kim betreft.

Gast
Gast

Bericht  Bubbelicious wo 15 mei 2013 - 21:54

Zus schreef:Het is ook nooit goed hier he. Loopt er een keer iemand niet in de maat dan moet ze maar snel zichzelf aan gaan passen aan de rest want het is niet lief wat ze doet. Maar is er niemand hier die uit de maat loopt dan is het zo rustig en saai... Kim wil je zo snel mogelijk zwanger worden, gaan haken, taarten bakken en iedereen lieverd noemen? Dan pas je er ook tussen zonder dat iemand last van je heeft. En dan maar hopen dat we nog lang en gelukkig kunnen forummen zonder dat er tere zieltjes gekwetst worden.
lol!lol!lol!
Dit vind ik dan wel weer humor
Bubbelicious
Bubbelicious
Prater
Prater

Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 15 mei 2013 - 22:01

Zus schreef:Het is ook nooit goed hier he. Loopt er een keer iemand niet in de maat dan moet ze maar snel zichzelf aan gaan passen aan de rest want het is niet lief wat ze doet. Maar is er niemand hier die uit de maat loopt dan is het zo rustig en saai... Kim wil je zo snel mogelijk zwanger worden, gaan haken, taarten bakken en iedereen lieverd noemen? Dan pas je er ook tussen zonder dat iemand last van je heeft. En dan maar hopen dat we nog lang en gelukkig kunnen forummen zonder dat er tere zieltjes gekwetst worden.

Hier wil ik wel ff op reageren, want de behoeftes van de gemiddelde forummer zoals je hierboven schetst, passen denk ik ook velen niet tussen. Wat mij opvalt is dat Kim ergens voor lijkt te staan en dat heel stellig wil overbrengen, totdat ze doorheeft dat haar manier van verwoorden niet lekker valt en dan krabbelt ze terug of is het opeens niet zo zwart-wit bedoeld. Vervolgens komt er binnen no time een nieuw uitgangspunt zonder enige nuance en begint het riedeltje weer van voren af aan. Ik vind het zelf alleen maar leuk als iemand echt ergens voor staat, maar dat zie ik bij Kim juist niet terug, doordat ze standaard haar uitspraken terugneemt of het over een andere boeg gooit als blijkt dat mensen haar mening niet delen.

Los van de alinea hierboven, doet Kim me vooral denken aan een oude forummer met een nieuwe naam die aanvankelijk ook zo'n manier had van posten; grote bek, klein hartje en pas na een tijd veel milder werd en eigenlijk veel leuker/liever was dan ze zich in topics presenteerde. Ik kan er naast zitten, maar toen mocht ik haar erg graag (na een tijdje dus) en als mijn vermoeden dus klopt, vind ik het jammer dat Kim zichzelf nu op dezelfde manier profileert als ze destijds deed de eerste paar maanden. Wat mij betreft heeft ze dat niet nodig en valt ze nu vooral op door haar veroordelende manier van posten. Nou, dat dus.smile

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 mei 2013 - 22:03

Dus Kim mag wel tere zieltjes kwetsen maar andersom mag daar niks van gezegd worden?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 mei 2013 - 22:16

Harrison schreef:Dus Kim mag wel tere zieltjes kwetsen maar andersom mag daar niks van gezegd worden?

Ik kom ook ff niet tot een andere conclusie, geloof ik... Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 mei 2013 - 22:16

Harrison schreef:Dus Kim mag wel tere zieltjes kwetsen maar andersom mag daar niks van gezegd worden?

Zeggen mag altijd maar ik begrijp niet dat iedereen over haar valt maar het dan vervolgens terug doen en dan mag zij daar niets van zeggen. Dat is wat ik krom vind.

Gast
Gast

Bericht  Fortissimo wo 15 mei 2013 - 22:18

Een lijstje invullen lijkt me wel wat anders dan de dingen die Kim allemaal verkondigt op het forum over andere mensen... En daarbij; Als Kim echt zo'n goednadenkend mensch is als dat zij zelf doet voorkomen, had zij ook allang ingezien dat dit lijstje met een knipoog was.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  Punk'd wo 15 mei 2013 - 22:19

Maar ze mag er toch gewoon van zeggen? Tenmiste ik zie dat ze dat wel doet in dit topic. Ik zeg er alleen weer wat terug op. Wat ik volgens mij ook gewoon mag doen.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 15 mei 2013 - 22:32

Ik lees reacties als dat ze ook gewoon weg kan gaan en ze er zelf om vraagt. Dat vind ik nogal sneu en redelijk basisschoolniveau. Ik laat het hierbij, mijn standpunt veranderd toch niet.

Gast
Gast

Bericht  Fortissimo wo 15 mei 2013 - 22:33

Zus schreef:Ik lees reacties als dat ze ook gewoon weg kan gaan en ze er zelf om vraagt. Dat vind ik nogal sneu en redelijk basisschoolniveau. Ik laat het hierbij, mijn standpunt veranderd toch niet.

Ja, misschien kan je ook eens in een context gaan lezen? Deze mevrouw Kim voelt zich verheven boven het klootjesvolk hier. En ja, dan kan ze gewoon beter weg gaan toch? Niks basisschool aan hoor.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  Marin wo 15 mei 2013 - 22:38

Dat verhevene van Kim vind ik ook niks, maar ik begin t ook wel flauw te vinden dat iedereen direct zo over haar valt bij werkelijk elke reactie. Ik heb ook al meerdere normale gesprekken met haar gehad zonder rare reacties van haar, en dat vond ik heel leuk, want ik herken veel in haar en ze heeft af en toe interessante standpunten. Volgens mij is het ook beetje actie-reactie hoor. Ja dat soort 'grow UP' reacties vind ik zelf juist beetje kinderachtig maar als je daardoor heen prikt is t volgens mij prima meid hoor.

Afijn punkd ik vind je lijstje juist wel heel leuk maar kan m niet goed invullen op m'n telefoon. Misschien later nog.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Toet wo 15 mei 2013 - 22:43

Lekker boeiend, wat een doelloze discussie is dit zeg, het is toch overduidelijk dat we er niet uit gaan komen? En zeggen dat iemand 'dan maar lekker weg moet gaan' is sowieso gewoon slap. Lekker makkelijk om overal weg te gaan waar je even iets niet leuk vindt.

Ik vind het een leuk lijstje! Alleen ik ben zo slecht in keuzes maken.. Nouja, komtie:

Een engel Wie van de forumsters is.. - Pagina 6 2474380249: Sjaantje! Sjaan is lief!

Een nerdje Wie van de forumsters is.. - Pagina 6 827601: SuperGrover, Marin en Zero.

Een mooierd queen: Punk'd, Harri, Feline, Guus, Carrie, PC, Poubelle, Mees, Charles.

Een levensgenieter Wie van de forumsters is.. - Pagina 6 1347041234 : Guus! Carrie, Harri, Marin.

Een feestbeest drunken: Poubelle. Ja en ikzelf.

Een flirt Wie van de forumsters is.. - Pagina 6 985951499: Poubelle

Een lolbroek lol!: Punk'd, Charles, Carrie, Rood.

Niet te vertrouwen Suspect : Geen idee.

Een tuttebol Wie van de forumsters is.. - Pagina 6 281626781: Blond Very Happy

Een wannabe tuttebol Wie van de forumsters is.. - Pagina 6 1270000679: Artemis Laughing

Een boekenwurm study : SG.

Een schatje I love you : June, Charles & de babies. En Happinaz lijkt mij ook en schatje!

Een evil bitch Twisted Evil : ?

Het zorgzame typje Wie van de forumsters is.. - Pagina 6 699888: Pippa, Susan

Op zoek naar haar prins king: Bliss, Caro.

Niet jou type Wie van de forumsters is.. - Pagina 6 2441965372: Er zijn heel veel forummers niet mijn type, dat is ook niet zo raar met zoveel vrouwen. Ik ga ze niet allemaal opnoemen.

Blij met haar leven Very Happy: Ikzelf! En ik hoop eigenlijk gewoon iedereen hier op het forum, woeeee liefde.

cheers

Laatst aangepast door Toet op wo 15 mei 2013 - 22:46; in totaal 3 keer bewerkt
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Parel wo 15 mei 2013 - 22:43

Ik vind dat Kim ook best interessante standpunten heeft, maar een cursusje communiceren kan ze best gebruiken.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Marin wo 15 mei 2013 - 22:46

Overigens vind ik t geweldig dat sommigen mij (en anderen) als nerdje of boekenwurm beschouwen en dan er bij zeggen 'maar positief hoor'.
Ja duh, dat is als échte nerd een groot compliment Laughing
Ik zou niet anders willen! nerd
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 15 mei 2013 - 22:51

Wauw, is deze discussie nu nog steeds bezig? Wat een ophef laughcry

Gast
Gast

Bericht  Charles wo 15 mei 2013 - 22:52

lol!

Kim, je bent pas iemand als mensen over je vallen.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Bericht  Blair wo 15 mei 2013 - 22:53

Marin schreef:Dat verhevene van Kim vind ik ook niks, maar ik begin t ook wel flauw te vinden dat iedereen direct zo over haar valt bij werkelijk elke reactie. Ik heb ook al meerdere normale gesprekken met haar gehad zonder rare reacties van haar, en dat vond ik heel leuk, want ik herken veel in haar en ze heeft af en toe interessante standpunten. Volgens mij is het ook beetje actie-reactie hoor. Ja dat soort 'grow UP' reacties vind ik zelf juist beetje kinderachtig maar als je daardoor heen prikt is t volgens mij prima meid hoor.

Afijn punkd ik vind je lijstje juist wel heel leuk maar kan m niet goed invullen op m'n telefoon. Misschien later nog.

Eens met Marin. En haar 'Grow UP' reactie is ook wel ergens een beetje logisch, als ze bijna in alle lijstjes als evil wordt bestempeld. Toen ik in 2006 voor het eerst op Yes kwam werd ik ook zo ontvangen, dat was destijds geloof ik door Discordia (die ik nu heel lief vindt), ook omdat ik op een andere manier communiceerde. Het is best moeilijk om als nieuwkomer hier binnen te komen hoor, ook al zeggen jullie van niet, als er iemand bij zit die anders reageert dan is ze vaak meteen het middelpunt en word er op iedere post gelet op wat/hoe ze dingen zegt.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Charles wo 15 mei 2013 - 22:54

Babydoll, kan ook komen doordat je zo mooi bent. Sommige vrouwen kunnen dat niet goed verdragen en demoniseren zo iemand dan Yes .
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Bericht  Marin wo 15 mei 2013 - 22:57

Bij Babydoll denk ik aan het ontzettend lieve cadeau pakketje wat ik van haar heb gehad inclusief tekening van haar lekkere ventje.
Ja en ik weet dat dit geen 'waar denk je aan bij..' Topic is maar bij deze nomineer ik Babydoll dus als mijn angel
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Happinaz wo 15 mei 2013 - 22:58

Charles schreef:Babydoll, kan ook komen doordat je zo mooi bent. Sommige vrouwen kunnen dat niet goed verdragen en demoniseren zo iemand dan Wie van de forumsters is.. - Pagina 6 3079029344 .

Demoniseren ook echt Very Happy
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 15 mei 2013 - 23:02

Happinaz schreef:
Charles schreef:Babydoll, kan ook komen doordat je zo mooi bent. Sommige vrouwen kunnen dat niet goed verdragen en demoniseren zo iemand dan Wie van de forumsters is.. - Pagina 6 3079029344 .

Net als Pim Fortuin. Jeweettog!

Gast
Gast

Bericht  Charles wo 15 mei 2013 - 23:05

Minneke schreef:
Happinaz schreef:

Net als Pim Fortuin. Jeweettog!

Ja...ik ken ze hoor...de trutten....ze zijn overal en loeren op je met je mooie snoetje! Twisted Evil
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 15 mei 2013 - 23:05

Snuitje.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: