Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vragenuurtje aan andere forumsters!

+23
Suus
Rush
Pompoen
Sweety
Burn
Inge
Qiara
Alex
Ibbeltje
Kabouter
Esperanza
girli
Monte
mzcharlotte
Marin
Lady4
Raindrop
Antibes
Zininzon
Queen
RYW
Zora
Roza
27 plaatsers

Pagina 1 van 8 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Vragenuurtje aan andere forumsters! Empty Vragenuurtje aan andere forumsters!

Bericht  Roza vr 23 dec 2011 - 8:28

Heb je nog vragen aan forumsters? Stel ze hier!

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenuurtje aan andere forumsters! Empty Re: Vragenuurtje aan andere forumsters!

Bericht  Roza vr 23 dec 2011 - 8:29

- Ik wil graag van RYW weten hoe de ontmoeting met haar stiefzoontje was.
- Van Joy wil ik graag weten hoe het met werk gaat. Heeft je al werk wat je leuk vind? Of wat doe je nu?

Verder moet ik nog even nadenken Very Happy

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenuurtje aan andere forumsters! Empty Re: Vragenuurtje aan andere forumsters!

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 8:30

Wie was jij voorheen? laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenuurtje aan andere forumsters! Empty Re: Vragenuurtje aan andere forumsters!

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 8:32

Zelda schreef:Wie was jij voorheen? laughcry

Die weet ik dan wel weer, maar wie Oreo is, is mij een raadsel! Mijn vraag dus meteen, al zal ik er wel niet achter komen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenuurtje aan andere forumsters! Empty Re: Vragenuurtje aan andere forumsters!

Bericht  Zora vr 23 dec 2011 - 8:33

Als we dan toch iedereen ontmaskeren de laatste dagen :p Wie is Prosecco dan toch!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenuurtje aan andere forumsters! Empty Re: Vragenuurtje aan andere forumsters!

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 8:34

Pfff haha, ik zou best gewoon elke week een update in mijn mail willen krijgen met wie wie is. Dus wie biedt zich aan om dat bij de houden Wink?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenuurtje aan andere forumsters! Empty Re: Vragenuurtje aan andere forumsters!

Bericht  Roza vr 23 dec 2011 - 8:35

PM me maar.. Het is geen staatsgeheim Wink (Hoeft de vraag die ik was ook gelijk niet meer gesteld te worden hier! Hahaha)

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenuurtje aan andere forumsters! Empty Re: Vragenuurtje aan andere forumsters!

Bericht  RYW vr 23 dec 2011 - 8:35

Roza schreef:- Ik wil graag van RYW weten hoe de ontmoeting met haar stiefzoontje was.
- Van Joy wil ik graag weten hoe het met werk gaat. Heeft je al werk wat je leuk vind? Of wat doe je nu?

Verder moet ik nog even nadenken Very Happy

Lief dat je 't vraagt! Het ging erg goed, het is een nogal eenkennig mannetje, maar hij kletste tegen me aan, en ik moest meedoen een racebaan bouwen, en toen ik wegging kreeg ik zelfs een kusje op mijn mond, en dat doet hij bij bijna niemand (alleen bij zijn moeder, mijn vriend en bij zijn opa en oma) dus het was echt top!

Ik ben erg benieuwd of het Biechtje van een tijdje terug die een foto van haar buik postte, ook inderdaad zwanger is of niet! Maar aangezien het Biechtaccount alleen in dat topic gebruikt mag worden moet dat biechtje maar even daar komen updaten smile

Ook ben ik wel benieuwd hoe het met Zelda is smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenuurtje aan andere forumsters! Empty Re: Vragenuurtje aan andere forumsters!

Bericht  Roza vr 23 dec 2011 - 8:36

Powerbabe schreef:Pfff haha, ik zou best gewoon elke week een update in mijn mail willen krijgen met wie wie is. Dus wie biedt zich aan om dat bij de houden Wink?

Ik heb mijn naam toch bijna al een jaar Wink Dus naamsverandering.. Valt wel mee :P

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenuurtje aan andere forumsters! Empty Re: Vragenuurtje aan andere forumsters!

Bericht  Roza vr 23 dec 2011 - 8:37

RYW schreef:
Roza schreef:- Ik wil graag van RYW weten hoe de ontmoeting met haar stiefzoontje was.
- Van Joy wil ik graag weten hoe het met werk gaat. Heeft je al werk wat je leuk vind? Of wat doe je nu?

Verder moet ik nog even nadenken Very Happy

Lief dat je 't vraagt! Het ging erg goed, het is een nogal eenkennig mannetje, maar hij kletste tegen me aan, en ik moest meedoen een racebaan bouwen, en toen ik wegging kreeg ik zelfs een kusje op mijn mond, en dat doet hij bij bijna niemand (alleen bij zijn moeder, mijn vriend en bij zijn opa en oma) dus het was echt top!

Ik ben erg benieuwd of het Biechtje van een tijdje terug die een foto van haar buik postte, ook inderdaad zwanger is of niet! Maar aangezien het Biechtaccount alleen in dat topic gebruikt mag worden moet dat biechtje maar even daar komen updaten smile


Wat leuk om te horen! Dan heb je blijkbaar een hele goede indruk op hem gemaakt!! Dus die heb je alvast in the pocket. Ga je hem nu vaker zien? En je vriend, gaat die zijn zoontje nu ook vaker zien? Ik hoop het wel voor jullie! En ook voor het mannetje, hij verdient het om zijn papa en mama beide regelmatig te zien en niet alleen maar mama.

En over het zwangere biechtje, daar ben ik ook érg benieuwd naar. Maar ik vrees dat we daar nooit achter komen..

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenuurtje aan andere forumsters! Empty Re: Vragenuurtje aan andere forumsters!

Bericht  RYW vr 23 dec 2011 - 8:43

Roza schreef:
Wat leuk om te horen! Dan heb je blijkbaar een hele goede indruk op hem gemaakt!! Dus die heb je alvast in the pocket. Ga je hem nu vaker zien? En je vriend, gaat die zijn zoontje nu ook vaker zien? Ik hoop het wel voor jullie! En ook voor het mannetje, hij verdient het om zijn papa en mama beide regelmatig te zien en niet alleen maar mama.

En over het zwangere biechtje, daar ben ik ook érg benieuwd naar. Maar ik vrees dat we daar nooit achter komen..

Ja dat hoop ik wel! Zijn moeder weet niet dat ik hem gezien heb (hij kan zelf niet zo goed praten, hij heeft een soort neurologische 'stoornis', een soort van dyslexie maar dan op het gebied van praten) maar ze heeft wel tegen mijn vriend gezegd dat ze het zo fijn vindt dat het zo goed gaat, en mijn vriend heeft ook gezegd dat hij wel graag zou willen dat ik en mijn zoons daar ook bij betrokken waren, en daar was ze redelijk ok mee, gelukkig smile maar goed, dat kan morgen ook weer anders zijn. In het nieuwe jaar komt er weer een ontmoeting smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenuurtje aan andere forumsters! Empty Re: Vragenuurtje aan andere forumsters!

Bericht  Roza vr 23 dec 2011 - 8:45

RYW schreef:
Roza schreef:
Wat leuk om te horen! Dan heb je blijkbaar een hele goede indruk op hem gemaakt!! Dus die heb je alvast in the pocket. Ga je hem nu vaker zien? En je vriend, gaat die zijn zoontje nu ook vaker zien? Ik hoop het wel voor jullie! En ook voor het mannetje, hij verdient het om zijn papa en mama beide regelmatig te zien en niet alleen maar mama.

En over het zwangere biechtje, daar ben ik ook érg benieuwd naar. Maar ik vrees dat we daar nooit achter komen..

Ja dat hoop ik wel! Zijn moeder weet niet dat ik hem gezien heb (hij kan zelf niet zo goed praten, hij heeft een soort neurologische 'stoornis', een soort van dyslexie maar dan op het gebied van praten) maar ze heeft wel tegen mijn vriend gezegd dat ze het zo fijn vindt dat het zo goed gaat, en mijn vriend heeft ook gezegd dat hij wel graag zou willen dat ik en mijn zoons daar ook bij betrokken waren, en daar was ze redelijk ok mee, gelukkig smile maar goed, dat kan morgen ook weer anders zijn. In het nieuwe jaar komt er weer een ontmoeting smile

Ik hoop echt dat ze zo positief blijft en dat ze oprecht inziet, dat jij deel uit maakt van het leven van haar ex. En daar hoort dus ook bij dat jij én jouw kinderen, het kleine manneke zien.. Daar kan ze eigenlijk gewoon niet onderuit. Ik hoop echt heel hard voor je dat alles goed blijft gaan!

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenuurtje aan andere forumsters! Empty Re: Vragenuurtje aan andere forumsters!

Bericht  RYW vr 23 dec 2011 - 8:46

Roza schreef:
RYW schreef:
Roza schreef:
Wat leuk om te horen! Dan heb je blijkbaar een hele goede indruk op hem gemaakt!! Dus die heb je alvast in the pocket. Ga je hem nu vaker zien? En je vriend, gaat die zijn zoontje nu ook vaker zien? Ik hoop het wel voor jullie! En ook voor het mannetje, hij verdient het om zijn papa en mama beide regelmatig te zien en niet alleen maar mama.

En over het zwangere biechtje, daar ben ik ook érg benieuwd naar. Maar ik vrees dat we daar nooit achter komen..

Ja dat hoop ik wel! Zijn moeder weet niet dat ik hem gezien heb (hij kan zelf niet zo goed praten, hij heeft een soort neurologische 'stoornis', een soort van dyslexie maar dan op het gebied van praten) maar ze heeft wel tegen mijn vriend gezegd dat ze het zo fijn vindt dat het zo goed gaat, en mijn vriend heeft ook gezegd dat hij wel graag zou willen dat ik en mijn zoons daar ook bij betrokken waren, en daar was ze redelijk ok mee, gelukkig smile maar goed, dat kan morgen ook weer anders zijn. In het nieuwe jaar komt er weer een ontmoeting smile

Ik hoop echt dat ze zo positief blijft en dat ze oprecht inziet, dat jij deel uit maakt van het leven van haar ex. En daar hoort dus ook bij dat jij én jouw kinderen, het kleine manneke zien.. Daar kan ze eigenlijk gewoon niet onderuit. Ik hoop echt heel hard voor je dat alles goed blijft gaan!

Thanks smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenuurtje aan andere forumsters! Empty Re: Vragenuurtje aan andere forumsters!

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 9:15

Roza schreef:- Ik wil graag van RYW weten hoe de ontmoeting met haar stiefzoontje was.
- Van Joy wil ik graag weten hoe het met werk gaat. Heeft je al werk wat je leuk vind? Of wat doe je nu?

Verder moet ik nog even nadenken Very Happy
Ow, kleine donder dat je bent. Dit kan toch niet.

Ik wil graag weten wat jij nu doet! Doe je iets met je opleiding? Ben je verder gaan studeren? Ben je nog steeds van plan een tijdje naar het buitenland te gaan? Heb je een vriendje? Ben je inmiddels al uit huis?

Vind het leuk dat je er weer bent cheers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenuurtje aan andere forumsters! Empty Re: Vragenuurtje aan andere forumsters!

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 9:17

Zora schreef:Als we dan toch iedereen ontmaskeren de laatste dagen :p Wie is Prosecco dan toch!
Ik vind dat zij wel heel lang anoniem onbekend is gebleven voor de meesten.. angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenuurtje aan andere forumsters! Empty Re: Vragenuurtje aan andere forumsters!

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 9:18

Ik zit me nu continu af te vragen wie Roza is. Het maakt wel nieuwsgierig, dit. angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenuurtje aan andere forumsters! Empty Re: Vragenuurtje aan andere forumsters!

Bericht  Queen vr 23 dec 2011 - 9:22

Als iedereen nou nu vanavond even zegt wie je voorheen was, dat zou een hoop nadenken schelen nerd
Queen
Queen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 245
Punten : 354
Registratiedatum : 10-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenuurtje aan andere forumsters! Empty Re: Vragenuurtje aan andere forumsters!

Bericht  Roza vr 23 dec 2011 - 9:22

Smikkell schreef:
Roza schreef:- Ik wil graag van RYW weten hoe de ontmoeting met haar stiefzoontje was.
- Van Joy wil ik graag weten hoe het met werk gaat. Heeft je al werk wat je leuk vind? Of wat doe je nu?

Verder moet ik nog even nadenken Very Happy
Ow, kleine donder dat je bent. Dit kan toch niet.

Ik wil graag weten wat jij nu doet! Doe je iets met je opleiding? Ben je verder gaan studeren? Ben je nog steeds van plan een tijdje naar het buitenland te gaan? Heb je een vriendje? Ben je inmiddels al uit huis?

Vind het leuk dat je er weer bent cheers


Wow damn, wat een onwijs grote spelfouten.. Dát ben ik niet van mezelf gewend. Ohhh ik weet al hoe het komt, ik heb de zin 33 keer overnieuw getypt omdat ik het steeds anders formuleerde. En uiteindelijk kwam er dus iets te staan want totaal geen ABN is nerd Oftewel, nadenken kan ik nog altijd niet.

Uh ja wat doe ik. Momenteel niets Very Happy Zit al 3,5 week thuis vanwege een operatie aan mijn hand. Dat verklaart ook direct de reden dat ik weer wat vaker hier ben. Verder werk ik, zodra het weer mag, in het tuincentrum waar ik al lang werk. Ik ben wel op zoek naar ander werk, maar er is helaas niet veel. Ik heb 9 maanden in de kinderopvang gewerkt, maar dat vond ik saai (sorry voor de mensen die werken in de kinderopvang). Een opleiding doe ik niet, puur om de reden dat ik daar even totaal geen zin meer in heb. Wel ben ik bereid om cursussen/korte opleidingen te volgen als ik ergens werk heb. Je kennis uitbreiden is immers nooit verkeerd. Ik woon ook nog altijd thuis, maar ben hard aan het sparen en sta overal ingeschreven. Dus zodra ik een baan heb en het kan betalen én er komt iets leuks op mijn pad ben ik wel weg. Maar het heeft geen haast meer, ik heb me neergelegd bij de situatie en het doet me ook steeds minder gelukkig.

Zoals je ziet ben ik ook het vele kletsen absoluut niet verleerd Wink

Hoe gaat het met jou? Ik las wat mindere berichten geloof ik, maar vond het eigenlijk niet gepast om dat hier op het forum te plaatsen.. Maar ik doe het nu toch!

En nu bedenk ik me tot mijn grote schaamte ook, dat ik je nog gegevens van mij zou sturen w.b.t. de kralen enzo.. Sorry sorry sorry sorry! Ik ga het morgen doen. Beloofd!

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenuurtje aan andere forumsters! Empty Re: Vragenuurtje aan andere forumsters!

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 9:23

Net zoals toen dit forum net bestond even een wie is wie lijst :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenuurtje aan andere forumsters! Empty Re: Vragenuurtje aan andere forumsters!

Bericht  Roza vr 23 dec 2011 - 9:23

Maura schreef:Ik zit me nu continu af te vragen wie Roza is. Het maakt wel nieuwsgierig, dit. angel
Daar heb ik je al eerder antwoord op gegeven. Met de mededeling erbij dat je er vast niet heel blij mee zou zijn.. Gaat er een lampje branden?

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenuurtje aan andere forumsters! Empty Re: Vragenuurtje aan andere forumsters!

Bericht  Roza vr 23 dec 2011 - 9:24

Zoals al een aantal keren gezegd, als je dan zo graag wilt weten wie ik ben.. PM effe Wink Scheelt idd een hoop vragen hier!

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenuurtje aan andere forumsters! Empty Re: Vragenuurtje aan andere forumsters!

Bericht  Zininzon vr 23 dec 2011 - 9:24

Princess schreef:Net zoals toen dit forum net bestond even een wie is wie lijst :P

Ik begin er niet meer aan :P
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenuurtje aan andere forumsters! Empty Re: Vragenuurtje aan andere forumsters!

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 9:28

Roza schreef:
Maura schreef:Ik zit me nu continu af te vragen wie Roza is. Het maakt wel nieuwsgierig, dit. angel
Daar heb ik je al eerder antwoord op gegeven. Met de mededeling erbij dat je er vast niet heel blij mee zou zijn.. Gaat er een lampje branden?

Ja, maar dat zegt iedereen. :P Maar de enige van wie me die zin is bijgebleven is van Joan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenuurtje aan andere forumsters! Empty Re: Vragenuurtje aan andere forumsters!

Bericht  Antibes vr 23 dec 2011 - 9:29

Opnieuw Roza, opnieuw..
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenuurtje aan andere forumsters! Empty Re: Vragenuurtje aan andere forumsters!

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 9:29

Tegen betaling wil ik jullie wel wat info verstrekken hoor angel

Roza, leuk om te lezen wat je nu allemaal doet en goed dat je de situatie blijkbaar meer kan laten.
Over mij heeft er genoeg op het forum gestaan, al heb ik de info van de laatste maanden wel achter gehouden. Vandaag (en gister) is alles een jaar geleden en het afgelopen jaar was zwaar en kut. Een rare dag dus met dubbele gevoelens. Ik hoop op een beter jaar, maar besef dat ik daar ook zelf aandeel in heb.

Ja, je gegevens lijken me handig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenuurtje aan andere forumsters! Empty Re: Vragenuurtje aan andere forumsters!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 8 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum