Vragenuurtje aan andere forumsters!
+23
Suus
Rush
Pompoen
Sweety
Burn
Inge
Qiara
Alex
Ibbeltje
Kabouter
Esperanza
girli
Monte
mzcharlotte
Marin
Lady4
Raindrop
Antibes
Zininzon
Queen
RYW
Zora
Roza
27 plaatsers
Pagina 1 van 8
Pagina 1 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Vragenuurtje aan andere forumsters!
Heb je nog vragen aan forumsters? Stel ze hier!
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Re: Vragenuurtje aan andere forumsters!
- Ik wil graag van RYW weten hoe de ontmoeting met haar stiefzoontje was.
- Van Joy wil ik graag weten hoe het met werk gaat. Heeft je al werk wat je leuk vind? Of wat doe je nu?
Verder moet ik nog even nadenken
- Van Joy wil ik graag weten hoe het met werk gaat. Heeft je al werk wat je leuk vind? Of wat doe je nu?
Roza- Kletskop
Zelda schreef:Wie was jij voorheen?
Die weet ik dan wel weer, maar wie Oreo is, is mij een raadsel! Mijn vraag dus meteen, al zal ik er wel niet achter komen.
Gast- Gast
Als we dan toch iedereen ontmaskeren de laatste dagen :p Wie is Prosecco dan toch!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Pfff haha, ik zou best gewoon elke week een update in mijn mail willen krijgen met wie wie is. Dus wie biedt zich aan om dat bij de houden ?
Gast- Gast
PM me maar.. Het is geen staatsgeheim (Hoeft de vraag die ik was ook gelijk niet meer gesteld te worden hier! Hahaha)
Roza- Kletskop
Roza schreef:- Ik wil graag van RYW weten hoe de ontmoeting met haar stiefzoontje was.
Lief dat je 't vraagt! Het ging erg goed, het is een nogal eenkennig mannetje, maar hij kletste tegen me aan, en ik moest meedoen een racebaan bouwen, en toen ik wegging kreeg ik zelfs een kusje op mijn mond, en dat doet hij bij bijna niemand (alleen bij zijn moeder, mijn vriend en bij zijn opa en oma) dus het was echt top!
Ik ben erg benieuwd of het Biechtje van een tijdje terug die een foto van haar buik postte, ook inderdaad zwanger is of niet! Maar aangezien het Biechtaccount alleen in dat topic gebruikt mag worden moet dat biechtje maar even daar komen updaten
Ook ben ik wel benieuwd hoe het met Zelda is
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Powerbabe schreef:Pfff haha, ik zou best gewoon elke week een update in mijn mail willen krijgen met wie wie is. Dus wie biedt zich aan om dat bij de houden ?
Ik heb mijn naam toch bijna al een jaar Dus naamsverandering.. Valt wel mee
Roza- Kletskop
RYW schreef:Roza schreef:- Ik wil graag van RYW weten hoe de ontmoeting met haar stiefzoontje was.
Lief dat je 't vraagt! Het ging erg goed, het is een nogal eenkennig mannetje, maar hij kletste tegen me aan, en ik moest meedoen een racebaan bouwen, en toen ik wegging kreeg ik zelfs een kusje op mijn mond, en dat doet hij bij bijna niemand (alleen bij zijn moeder, mijn vriend en bij zijn opa en oma) dus het was echt top!
Ik ben erg benieuwd of het Biechtje van een tijdje terug die een foto van haar buik postte, ook inderdaad zwanger is of niet! Maar aangezien het Biechtaccount alleen in dat topic gebruikt mag worden moet dat biechtje maar even daar komen updaten
Wat leuk om te horen! Dan heb je blijkbaar een hele goede indruk op hem gemaakt!! Dus die heb je alvast in the pocket. Ga je hem nu vaker zien? En je vriend, gaat die zijn zoontje nu ook vaker zien? Ik hoop het wel voor jullie! En ook voor het mannetje, hij verdient het om zijn papa en mama beide regelmatig te zien en niet alleen maar mama.
En over het zwangere biechtje, daar ben ik ook érg benieuwd naar. Maar ik vrees dat we daar nooit achter komen..
Roza- Kletskop
Roza schreef:
Wat leuk om te horen! Dan heb je blijkbaar een hele goede indruk op hem gemaakt!! Dus die heb je alvast in the pocket. Ga je hem nu vaker zien? En je vriend, gaat die zijn zoontje nu ook vaker zien? Ik hoop het wel voor jullie! En ook voor het mannetje, hij verdient het om zijn papa en mama beide regelmatig te zien en niet alleen maar mama.
En over het zwangere biechtje, daar ben ik ook érg benieuwd naar. Maar ik vrees dat we daar nooit achter komen..
Ja dat hoop ik wel! Zijn moeder weet niet dat ik hem gezien heb (hij kan zelf niet zo goed praten, hij heeft een soort neurologische 'stoornis', een soort van dyslexie maar dan op het gebied van praten) maar ze heeft wel tegen mijn vriend gezegd dat ze het zo fijn vindt dat het zo goed gaat, en mijn vriend heeft ook gezegd dat hij wel graag zou willen dat ik en mijn zoons daar ook bij betrokken waren, en daar was ze redelijk ok mee, gelukkig maar goed, dat kan morgen ook weer anders zijn. In het nieuwe jaar komt er weer een ontmoeting
RYW- Ratel
RYW schreef:Roza schreef:
Ja dat hoop ik wel! Zijn moeder weet niet dat ik hem gezien heb (hij kan zelf niet zo goed praten, hij heeft een soort neurologische 'stoornis', een soort van dyslexie maar dan op het gebied van praten) maar ze heeft wel tegen mijn vriend gezegd dat ze het zo fijn vindt dat het zo goed gaat, en mijn vriend heeft ook gezegd dat hij wel graag zou willen dat ik en mijn zoons daar ook bij betrokken waren, en daar was ze redelijk ok mee, gelukkig maar goed, dat kan morgen ook weer anders zijn. In het nieuwe jaar komt er weer een ontmoeting
Ik hoop echt dat ze zo positief blijft en dat ze oprecht inziet, dat jij deel uit maakt van het leven van haar ex. En daar hoort dus ook bij dat jij én jouw kinderen, het kleine manneke zien.. Daar kan ze eigenlijk gewoon niet onderuit. Ik hoop echt heel hard voor je dat alles goed blijft gaan!
Roza- Kletskop
Roza schreef:RYW schreef:Roza schreef:
Ik hoop echt dat ze zo positief blijft en dat ze oprecht inziet, dat jij deel uit maakt van het leven van haar ex. En daar hoort dus ook bij dat jij én jouw kinderen, het kleine manneke zien.. Daar kan ze eigenlijk gewoon niet onderuit. Ik hoop echt heel hard voor je dat alles goed blijft gaan!
Thanks
RYW- Ratel
Ow, kleine donder dat je bent. Dit kan toch niet.Roza schreef:- Ik wil graag van RYW weten hoe de ontmoeting met haar stiefzoontje was.
Ik wil graag weten wat jij nu doet! Doe je iets met je opleiding? Ben je verder gaan studeren? Ben je nog steeds van plan een tijdje naar het buitenland te gaan? Heb je een vriendje? Ben je inmiddels al uit huis?
Vind het leuk dat je er weer bent
Gast- Gast
Ik vind dat zij wel heel langZora schreef:Als we dan toch iedereen ontmaskeren de laatste dagen :p Wie is Prosecco dan toch!
Gast- Gast
Ik zit me nu continu af te vragen wie Roza is. Het maakt wel nieuwsgierig, dit.
Gast- Gast
Als iedereen nou nu vanavond even zegt wie je voorheen was, dat zou een hoop nadenken schelen
Queen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 245
Punten : 354
Registratiedatum : 10-12-10
Smikkell schreef:Ow, kleine donder dat je bent. Dit kan toch niet.Roza schreef:- Ik wil graag van RYW weten hoe de ontmoeting met haar stiefzoontje was.
Ik wil graag weten wat jij nu doet! Doe je iets met je opleiding? Ben je verder gaan studeren? Ben je nog steeds van plan een tijdje naar het buitenland te gaan? Heb je een vriendje? Ben je inmiddels al uit huis?
Vind het leuk dat je er weer bent
Wow damn, wat een onwijs grote spelfouten.. Dát ben ik niet van mezelf gewend. Ohhh ik weet al hoe het komt, ik heb de zin 33 keer overnieuw getypt omdat ik het steeds anders formuleerde. En uiteindelijk kwam er dus iets te staan want totaal geen ABN is Oftewel, nadenken kan ik nog altijd niet.
Uh ja wat doe ik. Momenteel niets Zit al 3,5 week thuis vanwege een operatie aan mijn hand. Dat verklaart ook direct de reden dat ik weer wat vaker hier ben. Verder werk ik, zodra het weer mag, in het tuincentrum waar ik al lang werk. Ik ben wel op zoek naar ander werk, maar er is helaas niet veel. Ik heb 9 maanden in de kinderopvang gewerkt, maar dat vond ik saai (sorry voor de mensen die werken in de kinderopvang). Een opleiding doe ik niet, puur om de reden dat ik daar even totaal geen zin meer in heb. Wel ben ik bereid om cursussen/korte opleidingen te volgen als ik ergens werk heb. Je kennis uitbreiden is immers nooit verkeerd. Ik woon ook nog altijd thuis, maar ben hard aan het sparen en sta overal ingeschreven. Dus zodra ik een baan heb en het kan betalen én er komt iets leuks op mijn pad ben ik wel weg. Maar het heeft geen haast meer, ik heb me neergelegd bij de situatie en het doet me ook steeds minder gelukkig.
Zoals je ziet ben ik ook het vele kletsen absoluut niet verleerd
Hoe gaat het met jou? Ik las wat mindere berichten geloof ik, maar vond het eigenlijk niet gepast om dat hier op het forum te plaatsen.. Maar ik doe het nu toch!
En nu bedenk ik me tot mijn grote schaamte ook, dat ik je nog gegevens van mij zou sturen w.b.t. de kralen enzo.. Sorry sorry sorry sorry! Ik ga het morgen doen. Beloofd!
Roza- Kletskop
Net zoals toen dit forum net bestond even een wie is wie lijst
Gast- Gast
Daar heb ik je al eerder antwoord op gegeven. Met de mededeling erbij dat je er vast niet heel blij mee zou zijn.. Gaat er een lampje branden?Maura schreef:Ik zit me nu continu af te vragen wie Roza is. Het maakt wel nieuwsgierig, dit.
Roza- Kletskop
Zoals al een aantal keren gezegd, als je dan zo graag wilt weten wie ik ben.. PM effe Scheelt idd een hoop vragen hier!
Roza- Kletskop
Princess schreef:Net zoals toen dit forum net bestond even een wie is wie lijst
Ik begin er niet meer aan
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Roza schreef:Daar heb ik je al eerder antwoord op gegeven. Met de mededeling erbij dat je er vast niet heel blij mee zou zijn.. Gaat er een lampje branden?Maura schreef:Ik zit me nu continu af te vragen wie Roza is. Het maakt wel nieuwsgierig, dit.
Ja, maar dat zegt iedereen. Maar de enige van wie me die zin is bijgebleven is van Joan.
Gast- Gast
Opnieuw Roza, opnieuw..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Tegen betaling wil ik jullie wel wat info verstrekken hoor
Roza, leuk om te lezen wat je nu allemaal doet en goed dat je de situatie blijkbaar meer kan laten.
Over mij heeft er genoeg op het forum gestaan, al heb ik de info van de laatste maanden wel achter gehouden. Vandaag (en gister) is alles een jaar geleden en het afgelopen jaar was zwaar en kut. Een rare dag dus met dubbele gevoelens. Ik hoop op een beter jaar, maar besef dat ik daar ook zelf aandeel in heb.
Ja, je gegevens lijken me handig.
Roza, leuk om te lezen wat je nu allemaal doet en goed dat je de situatie blijkbaar meer kan laten.
Over mij heeft er genoeg op het forum gestaan, al heb ik de info van de laatste maanden wel achter gehouden. Vandaag (en gister) is alles een jaar geleden en het afgelopen jaar was zwaar en kut. Een rare dag dus met dubbele gevoelens. Ik hoop op een beter jaar, maar besef dat ik daar ook zelf aandeel in heb.
Ja, je gegevens lijken me handig.
Gast- Gast
Pagina 1 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Soortgelijke onderwerpen
» Wie van de forumsters is..
» Je mag 10 forumsters meenemen... wie neem je mee?
» Make-up, VOOR en NA foto's van de forumsters!
» Hoe benoem jij de mede forumsters bij buitenstaanders?
» Nav Hekel: Heb jij ook forumsters op een 'voetstuk' staan?
» Je mag 10 forumsters meenemen... wie neem je mee?
» Make-up, VOOR en NA foto's van de forumsters!
» Hoe benoem jij de mede forumsters bij buitenstaanders?
» Nav Hekel: Heb jij ook forumsters op een 'voetstuk' staan?
Pagina 1 van 8
Permissies van dit forum: