Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie van de forumsters is..

+35
Caroow
mzcharlotte
Bazinga
June
Caro
Blair
Marin
SoGood
Rush
Cimic
SuperGrover
Mermaid
Elliot
Reva
Jeanette
Bubbelicious
Alex
Sea of Trees
Susan
Sugarfall
Parel
Bliss
Charles
Exogenesis
Luce
Parisienne
_Lacey_
Toet
Sterre
Blond
Happinaz
Poubelle
Lady4
Fortissimo
Punk'd
39 plaatsers

Pagina 2 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 2 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Gast wo 15 mei 2013 - 5:44

Luce schreef:
Guattari schreef:
Punk'd schreef:Ik bedoel tuttebol op een leuke manier. Gewoon lekker bezig zijn met tutten Wie van de forumsters is.. - Pagina 2 253468018

En nerd?Wink Weet niet waarom, maar link nerd en boekenwurm aan elkaar. Geen doktersromans ofzo, maar zware literatuur tot wetenschappelijke materie lezen. Gek eigenlijk hoe je dat dan voor jezelf invult...

Dan ben ik een nerd :P

Ik lees alleen maar studieboeken en andere boeken voor mijn werk. Ik vind een boekenwurm iemand die tig 'gewone' boeken leest. Ik heb daar helemaal geen tijd voor.

Hm, dan betekent nerd in dit topic...? Wink Oioioi!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 2 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Gast wo 15 mei 2013 - 6:03

Een engel Wie van de forumsters is.. - Pagina 2 2474380249: CHARLES
Een nerdje Wie van de forumsters is.. - Pagina 2 827601: ANTIBES
Een mooierd queen: PAREL
Een levensgenieter Wie van de forumsters is.. - Pagina 2 1347041234: MAMAVAN2
Een feestbeest drunken: TOET / POUBELLE
Een flirt Wie van de forumsters is.. - Pagina 2 985951499: ARTEMIS
Een lolbroek lol!: CHARLES
Niet te vertrouwen Suspect : ?
Een tuttebol Wie van de forumsters is.. - Pagina 2 281626781: CARRIE
Een wannabe tuttebol Wie van de forumsters is.. - Pagina 2 1270000679: ?
Een boekenwurm study : MARIN
Een schatje I love you : ELODIE
Een evil bitch Twisted Evil : KIM
Het zorgzame typje Wie van de forumsters is.. - Pagina 2 699888: TAEDA
Op zoek naar haar prins king: BLISS
Niet jouw type Wie van de forumsters is.. - Pagina 2 2441965372: DE FEESTBEESTEN
Blij met haar leven Very Happy: PAPERCROWN

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 2 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Exogenesis wo 15 mei 2013 - 6:22

Een engel Wie van de forumsters is.. - Pagina 2 2474380249: Eén van de liefste, meest oprechte personen op dit forum vind ik Suus.
Een nerdje Wie van de forumsters is.. - Pagina 2 827601: Duidelijk Antibes. Ze wil overal het beste uit halen Very Happy
Een mooierd queen: Sugarfall. En een heleboel anderen.
Een levensgenieter Wie van de forumsters is.. - Pagina 2 1347041234: Aziraphale, Bliss, Carrie, PC, Toet.
Een feestbeest drunken: Toet.
Een flirt Wie van de forumsters is.. - Pagina 2 985951499: Minneke en Artemis.
Een lolbroek lol!: Lejow, Bazinga, Stof (maar die laatste niet altijd even vriendelijk).
Niet te vertrouwen Suspect : Zazou, Reva, Smikkell...
Een tuttebol Wie van de forumsters is.. - Pagina 2 281626781: Pippa, Lejow, VC, Rush, allen in de zin van: kleurrijk en creatief.
Een wannabe tuttebol Wie van de forumsters is.. - Pagina 2 1270000679: Geen idee.
Een boekenwurm study : Antibes.
Een schatje I love you : Burn, Caroow, Sorella, Suus, Lejow, VC, Rush
Een evil bitch Twisted Evil : Artemis, op een voor mij goede manier. Op een negatieve manier: zie 'niet te vertrouwen'.
Het zorgzame typje Wie van de forumsters is.. - Pagina 2 699888: Suus, Burn, Caroow, Minneke, Luce.
Op zoek naar haar prins king: Bliss.
Niet jouw type Wie van de forumsters is.. - Pagina 2 2441965372: De niet-te-vertrouwen mensen.
Blij met haar leven Very Happy: Suus, Caroow, Luce, Rush. Daar straalt het vanaf, zeg maar Wie van de forumsters is.. - Pagina 2 3920004554
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 2 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Gast wo 15 mei 2013 - 6:23

Wat kinderachtig, doet me denken aan lijstjes die ik met vriendinnetjes maakte op de basisschool. Het enige verschil is dat wij toen een jaar of tien waren.

Grow UP!! laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 2 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Gast wo 15 mei 2013 - 6:24

KimRosenberg85 schreef:Wat kinderachtig, doet me denken aan lijstjes die ik met vriendinnetjes maakte op de basisschool. Het enige verschil is dat wij toen een jaar of tien waren.

Grow UP!! laughcry

Maar je bent wel kinderachtig genoeg om dit toch even te komen melden in dit topic? Je kunt hem ook met het kruisje sluiten!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 2 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Poubelle wo 15 mei 2013 - 6:25

KimRosenberg85 schreef:Wat kinderachtig, doet me denken aan lijstjes die ik met vriendinnetjes maakte op de basisschool. Het enige verschil is dat wij toen een jaar of tien waren.

Grow UP!! laughcry

Zou je ook zo gereageerd hebben als je niet door een aantal mensen als Evil bitch of whatever bestempeld zou zijn?
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 2 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Punk'd wo 15 mei 2013 - 6:27

KimRosenberg85 schreef:Wat kinderachtig, doet me denken aan lijstjes die ik met vriendinnetjes maakte op de basisschool. Het enige verschil is dat wij toen een jaar of tien waren.

Grow UP!! Wie van de forumsters is.. - Pagina 2 394967

Ik ben oprecht blij dat ik het kind in mij naar boven kan halen. Wat zou het leven vermoeiend en serieus zijn zonder die geweldige eigenschap.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 2 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Exogenesis wo 15 mei 2013 - 6:28

Ik zie dat ik iemand ben vergeten in het lijstje te zetten Wie van de forumsters is.. - Pagina 2 394967
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 2 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Fortissimo wo 15 mei 2013 - 6:28

KimRosenberg85 schreef:Wat kinderachtig, doet me denken aan lijstjes die ik met vriendinnetjes maakte op de basisschool. Het enige verschil is dat wij toen een jaar of tien waren.

Grow UP!! Wie van de forumsters is.. - Pagina 2 394967
Ach Kimmetje, snoetje, huiliehuilie?
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 2 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Punk'd wo 15 mei 2013 - 6:29

Exogenesis schreef:Ik zie dat ik iemand ben vergeten in het lijstje te zetten Wie van de forumsters is.. - Pagina 2 394967

lol!

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 2 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Gast wo 15 mei 2013 - 6:31

@Poubelle: Ik vind het wel apart om de verontwaardigde reacties te lezen in een topic over pesten en hoe vreselijk iedereen dat vindt, maar dan wel steeds dit soort lijstjes tegen te komen waarin velen mij aanwijzen als evil bitch.

Ja, dat vind ik 'apart' en zeker ook kinderachtig, ik kom dit soort gedrag in ieder geval niet meer tegen in de kringen waarin ik mij als 28-jarige begeef. Gelukkig ben ik geen 12 meer en kan ik mezelf heel goed redden, maar kinderachtig vind ik het zeker, en vooral ook onaardig. Begrijp dat nooit zo goed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 2 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Fortissimo wo 15 mei 2013 - 6:34

Je weet dat je ook weg kunt gaan Kim? Je hoeft hier niet te zijn.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 2 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Gast wo 15 mei 2013 - 6:38

Ik heb geen enkele reden om weg te gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 2 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Punk'd wo 15 mei 2013 - 6:40

KimRosenberg85 schreef:@Poubelle: Ik vind het wel apart om de verontwaardigde reacties te lezen in een topic over pesten en hoe vreselijk iedereen dat vindt, maar dan wel steeds dit soort lijstjes tegen te komen waarin velen mij aanwijzen als evil bitch.

Ja, dat vind ik 'apart' en zeker ook kinderachtig, ik kom dit soort gedrag in ieder geval niet meer tegen in de kringen waarin ik mij als 28-jarige begeef. Gelukkig ben ik geen 12 meer en kan ik mezelf heel goed redden, maar kinderachtig vind ik het zeker, en vooral ook onaardig. Begrijp dat nooit zo goed.

Kom op hee, laat mij niet lachen.

Hier een Quote van jezelf:"Vrouwen met boezems die stukken groter waren dan hun eigen hoofd, mannen met een buik waar wel 5 baby's in zouden passen. De kwabben, rollen, striemen en putten waren niet te overzien."

Ondanks dat dit misschien een constatering is, is het het in mijn ogen niet aardig om dit uit te spreken. Maar misschien hebben wij een andere definitie van het woord 'onaardig'.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 2 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Gast wo 15 mei 2013 - 6:40

Ik had evil bitch niet lullig opgevat anders, ik heb jou daar neer gezet omdat jij als een soort (gemene) tijger reacties plaatst en vergeet dat het andere kan kwetsen en je daar niet bij stil lijkt te staan. Dat betekent toch niet dat jij helemaal verkeerd bent?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 2 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Fortissimo wo 15 mei 2013 - 6:43

KimRosenberg85 schreef:Ik heb geen enkele reden om weg te gaan.

Niet? Erger je dan niet overal aan joh. Verspilde energie. Ga lekker wat anders doen! Want je hebt zo'n interessant en boeiend leven.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 2 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Gast wo 15 mei 2013 - 6:44

@Punk'd: Daar stip je iets heel wezenlijks aan: Het is inderdaad een constatering. De mannen hadden écht zulke enorme buiken en de vrouwen écht zulke grote boezems. Ik overdrijf het niet. Het is nu eenmaal wat het is. Ik kan er echt niet minder van maken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 2 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Gast wo 15 mei 2013 - 6:45

Fortissimo schreef:
KimRosenberg85 schreef:Ik heb geen enkele reden om weg te gaan.

Niet? Erger je dan niet overal aan joh. Verspilde energie. Ga lekker wat anders doen! Want je hebt zo'n interessant en boeiend leven.
En nu ben IK degene die me overal aan ergert? Uuuuuuhm.... :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 2 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Blond wo 15 mei 2013 - 6:46

Dit soort vragenlijstjes moet je ook een beetje met een knipoog lezen. En daarnaast Kim, moet je misschien eens al je posts teruglezen. Ik vind het leuk dat er nieuwe mensen zijn met een eigen mening, maar je komt gewoon niet altijd aardig over. Hoeft ook niet als je dat wil, maar verwacht dan niet dat iedereen je als aardig beschouwt.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 2 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Punk'd wo 15 mei 2013 - 6:46

KimRosenberg85 schreef:@Punk'd: Daar stip je iets heel wezenlijks aan: Het is inderdaad een constatering. De mannen hadden écht zulke enorme buiken en de vrouwen écht zulke grote boezems. Ik overdrijf het niet. Het is nu eenmaal wat het is. Ik kan er echt niet minder van maken.

Net zoals jij het recht hebt om dat uit te spreken in een topic, wat ik onaardig vind. Heb ik het recht om jouw een Evil Bitch te noemen. Is slechts een constatering die ik mededeel.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 2 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Gast wo 15 mei 2013 - 6:48

Tja, Kim, ik geloof nog steeds niet dat je serieus bent hier, maar wat je plaatst is vaak kwetsend, generaliserend, kortzichtig en erg kort door de bocht, je scheert mensen over één kam en je gaat enkel en alleen uit van je eigen belevingswereld. Dat maakt je nou eenmaal niet populair.
Dat heeft niets te maken met het hebben van een sterke of afwijkende mening, maar alles met hoe je het brengt, harde statements die je maakt om daarna te zeggen dat je het niet zo bedoeld. Dat lijkt op stoken, want het lijkt je erom te doen te zijn zo kwetsend mogelijk over te komen. Daar ga ik in ieder geval van uit, want ik kan me geen weldenkende normale 28 jarige vrouw voorstellen die zo praat over en tegen anderen, bij alle onderwerpen die ze aansnijdt.
En wederom: dat gaat niet over je mening, de meeste mensen komen niet eens toe aan het lezen van je inhoudelijke mening omdat je ze voor die tijd al tegen je in het harnas hebt gejaagd. En dat lijk je expres te doen. Vooral omdat je daarna altijd begint te draaien dat je het zo niet bedoelde, om daarna weer een even botte, lompe opmerking te maken over iets anders, en dan begint het gezeur weer van voor af aan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 2 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Toet wo 15 mei 2013 - 6:49

KimRosenberg85 schreef:@Punk'd: Daar stip je iets heel wezenlijks aan: Het is inderdaad een constatering. De mannen hadden écht zulke enorme buiken en de vrouwen écht zulke grote boezems. Ik overdrijf het niet. Het is nu eenmaal wat het is. Ik kan er echt niet minder van maken.

Ja, en ik ben écht een feestbeest en Poubelle is écht een flirt en Punk'd en Harri zijn echt mooierds. Doei Kim
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 2 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Gast wo 15 mei 2013 - 6:50

Punk'd schreef:
KimRosenberg85 schreef:@Punk'd: Daar stip je iets heel wezenlijks aan: Het is inderdaad een constatering. De mannen hadden écht zulke enorme buiken en de vrouwen écht zulke grote boezems. Ik overdrijf het niet. Het is nu eenmaal wat het is. Ik kan er echt niet minder van maken.

Net zoals jij het recht hebt om dat uit te spreken in een topic, wat ik onaardig vind. Heb ik het recht om jouw een Evil Bitch te noemen. Is slechts een constatering die ik mededeel.
En touché....

Ik zeg niet vaak +1, maar: plus 1,

Vrijheid van meningsuiting en vrijheid om een ander te veroordelen geldt niet alleen voor jou Kim. Jij mag een ander afstotelijk vinden in de sauna, maar je loopt kans dat mensen jou minstens zo afstotelijk vinden door je manier van doen. Wie veroordeelt wordt veroordeeld lijkt me.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 2 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Gast wo 15 mei 2013 - 6:51

Toet schreef:
KimRosenberg85 schreef:@Punk'd: Daar stip je iets heel wezenlijks aan: Het is inderdaad een constatering. De mannen hadden écht zulke enorme buiken en de vrouwen écht zulke grote boezems. Ik overdrijf het niet. Het is nu eenmaal wat het is. Ik kan er echt niet minder van maken.

Ja, en ik ben écht een feestbeest en Poubelle is écht een flirt en Punk'd en Harri zijn echt mooierds. Doei Kim
Flirt, ok... Maar dan ben ik ook écht een tuttebol... laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 2 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Punk'd wo 15 mei 2013 - 6:58

Artemis schreef:
Punk'd schreef:
KimRosenberg85 schreef:@Punk'd: Daar stip je iets heel wezenlijks aan: Het is inderdaad een constatering. De mannen hadden écht zulke enorme buiken en de vrouwen écht zulke grote boezems. Ik overdrijf het niet. Het is nu eenmaal wat het is. Ik kan er echt niet minder van maken.

Net zoals jij het recht hebt om dat uit te spreken in een topic, wat ik onaardig vind. Heb ik het recht om jouw een Evil Bitch te noemen. Is slechts een constatering die ik mededeel.
En touché....

Ik zeg niet vaak +1, maar: plus 1,

Vrijheid van meningsuiting en vrijheid om een ander te veroordelen geldt niet alleen voor jou Kim. Jij mag een ander afstotelijk vinden in de sauna, maar je loopt kans dat mensen jou minstens zo afstotelijk vinden door je manier van doen. Wie veroordeelt wordt veroordeeld lijkt me.

Dank voor jouw plus 1. Dat doet een mens goed Wink

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 2 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum