Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie van de forumsters is..

+35
Caroow
mzcharlotte
Bazinga
June
Caro
Blair
Marin
SoGood
Rush
Cimic
SuperGrover
Mermaid
Elliot
Reva
Jeanette
Bubbelicious
Alex
Sea of Trees
Susan
Sugarfall
Parel
Bliss
Charles
Exogenesis
Luce
Parisienne
_Lacey_
Toet
Sterre
Blond
Happinaz
Poubelle
Lady4
Fortissimo
Punk'd
39 plaatsers

Pagina 8 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 8 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Bazinga wo 15 mei 2013 - 23:59

Dude, ja, koningennach shizzle zat ik te knutselen, maar da's omdat een vriend de dag daarop jarig was en ik moest nog eem fotoalbum afmaken om die op tijd te kunnen geven!

Dat maakt mij geen nerd maar een schattige engel, thank you very much.

En wat betreft die kansloze discussie met Kim: ik heb er een blauw hoedje van gekregen, zo ver sta ik er boven, nog even en de lucht kijkt naar mij op. Yes
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 8 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Exogenesis do 16 mei 2013 - 0:09

Kim, ik vind je een prima forumster. Ja, je komt erg standvastig over. Ja, soms ook generaliserend. En ja, je ondertoon is uitlokkend. Maar ik persoonlijk vind het zeker niet vervelend dat je op het forum bent. Je ziet direct al dat er weer meer leven in de brouwerij komt.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 8 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Gast do 16 mei 2013 - 0:17

Bazinga schreef:Dude, ja, koningennach shizzle zat ik te knutselen, maar da's omdat een vriend de dag daarop jarig was en ik moest nog eem fotoalbum afmaken om die op tijd te kunnen geven!

Dat maakt mij geen nerd maar een schattige engel, thank you very much.

En wat betreft die kansloze discussie met Kim: ik heb er een blauw hoedje van gekregen, zo ver sta ik er boven, nog even en de lucht kijkt naar mij op. Yes

angel Zo beter? Wel lief van je dat je dit hebt gemaakt, dat dan weer wel!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 8 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Gast do 16 mei 2013 - 0:19

Exogenesis schreef:Kim, ik vind je een prima forumster. Ja, je komt erg standvastig over. Ja, soms ook generaliserend. En ja, je ondertoon is uitlokkend. Maar ik persoonlijk vind het zeker niet vervelend dat je op het forum bent. Je ziet direct al dat er weer meer leven in de brouwerij komt.

Thnx! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 8 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  mzcharlotte do 16 mei 2013 - 0:43

KimRosenberg85 schreef:Ik zie niet in waarom ik mijn manier van schrijven zou moeten aanpassen? Ik heb echt geen zin om bij iedere regel na te denken of ik misschien iemand kwets, terwijl ik gewoon schrijf vanuit mijn belevingswereld. Bijvoorbeeld dat topic met die sauna, dat was puur mijn beleving, mag dit dan niet gedeeld worden? En waarom mag deze zienswijze niét worden gedeeld en een ander standpunt wél? Ik begrijp dat gewoon niet goed. Het lijkt wel alsof alleen moeders die over hun kind praten hier worden geaccepteerd, of anders vrouwen die willen afvallen. Ik ben geen van beiden, moet ik me daar dan voor verontschuldigen? Of mezelf anders voor gaan doen dan hoe ik ben? Ik heb daar gewoon echt geen zin in.
Zo zwart-wit is het nu ook weer niet. Je hoeft je echt niet te verontschuldigen voor je denkwijze of je standpunt niet meer te delen, dat vraagt ook niemand van je. Maar je verwoordt je soms op het kwetsende af en dat wordt gewoon niet als prettig ervaren. Zo vreemd is dat nu ook weer niet. Je hebt die harde statements niet nodig om je punt te maken. Zoals Marin al aangeeft kun jij ook best op een directe en standvastige manier je mening verkondigen, zonder dat dit zo'n enorme aanstoot geeft.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 8 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Caroow do 16 mei 2013 - 0:49

Een engel Wie van de forumsters is.. - Pagina 8 2474380249: Parel

Een nerdje Wie van de forumsters is.. - Pagina 8 827601: Marin

Een mooierd queen: Carrie

Een levensgenieter Wie van de forumsters is.. - Pagina 8 1347041234 : PC

Een feestbeest drunken: Toet

Een flirt Wie van de forumsters is.. - Pagina 8 985951499:

Een lolbroek lol!: Charles

Niet te vertrouwen Suspect :

Een tuttebol Wie van de forumsters is.. - Pagina 8 281626781: Artemis

Een wannabe tuttebol Wie van de forumsters is.. - Pagina 8 1270000679:

Een boekenwurm study : Antibes

Een schatje I love you : Dat is duidelijk, dat ben ik zelf.

Een evil bitch Twisted Evil :

Het zorgzame typje Wie van de forumsters is.. - Pagina 8 699888:

Op zoek naar haar prins king:

Niet jou type Wie van de forumsters is.. - Pagina 8 2441965372: Printje. Ik haat het dat ze overal maar zegt dat fv en abc poeder het beste is Razz

Blij met haar leven Very Happy: Dat ben ik ook!



cheers
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 8 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Gast do 16 mei 2013 - 2:41

Punk'd schreef:Een engel Wie van de forumsters is.. - Pagina 8 2474380249: Harrison, die altijd lieve en bemoedigende woorden posts in diverse topics

Een nerdje Wie van de forumsters is.. - Pagina 8 827601: Marin natuurlijk! En Angelnyn.

Een mooierd queen: Dat zijn er veeeel:Punk'd, Harrie, Sterre en Shisha bijvoorbeeld.

Een levensgenieter Wie van de forumsters is.. - Pagina 8 1347041234 : Poubelle, Toet, Sterre.

Een feestbeest drunken: Toetje!

Een flirt Wie van de forumsters is.. - Pagina 8 985951499: Artemis en ik natuurlijk!

Een lolbroek lol!: Punk'd: ik krijg vaak een glimlach op mijn gezicht van jouw posts. Pompoen is grappig!

Niet te vertrouwen Suspect :

Een tuttebol Wie van de forumsters is.. - Pagina 8 281626781: PC en Carrie. Met resultaat want ze zijn echt wel lekker!

Een wannabe tuttebol Wie van de forumsters is.. - Pagina 8 1270000679: Ik

Een boekenwurm study : Supergrover en Marin. Guattari ook denk ik.

Een schatje I love you : Parel

Een evil bitch Twisted Evil :

Het zorgzame typje Wie van de forumsters is.. - Pagina 8 699888: Susan, Pippa, Exogenesis.

Op zoek naar haar prins king: Poubelle, Carra en Bliss. O en Caro!

Niet jou type Wie van de forumsters is.. - Pagina 8 2441965372:

Blij met haar leven Very Happy: Harrie, Carrie, Marin



cheers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 8 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Printje do 16 mei 2013 - 4:41

Caroow schreef:Een engel Wie van de forumsters is.. - Pagina 8 2474380249: Parel

Een nerdje Wie van de forumsters is.. - Pagina 8 827601: Marin

Een mooierd queen: Carrie

Een levensgenieter Wie van de forumsters is.. - Pagina 8 1347041234 : PC

Een feestbeest drunken: Toet

Een flirt Wie van de forumsters is.. - Pagina 8 985951499:

Een lolbroek lol!: Charles

Niet te vertrouwen Suspect :

Een tuttebol Wie van de forumsters is.. - Pagina 8 281626781: Artemis

Een wannabe tuttebol Wie van de forumsters is.. - Pagina 8 1270000679:

Een boekenwurm study : Antibes

Een schatje I love you : Dat is duidelijk, dat ben ik zelf.

Een evil bitch Twisted Evil :

Het zorgzame typje Wie van de forumsters is.. - Pagina 8 699888:

Op zoek naar haar prins king:

Niet jou type Wie van de forumsters is.. - Pagina 8 2441965372: Printje. Ik haat het dat ze overal maar zegt dat fv en abc poeder het beste is Razz

Blij met haar leven Very Happy: Dat ben ik ook!



cheers

hahaha tssss schandaal
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 8 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Parel do 16 mei 2013 - 6:06

Eerlijk waar, wat lief dat jullie me zo hoog schalen op engelgehalte!
Ik zou dat in mijn omgeving eens moeten laten zien eigenlijk Laughing geen hond die jullie gelooft! Niettemin vind ik het heel fijn I love you
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 8 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Gast do 16 mei 2013 - 6:24

Zus schreef:Oh dus ik kan een lijstje maken met vragen als 'wie is hier te dik, te mager, te saai, te lelijk, te naïef, te verbitterd etc en dat moet dan ook kunnen omdat je alleen wordt geraakt als er een kern van waarheid inzit? Ik vind het allemaal maar sneu. Niemand vraagt toch om een dergelijk commentaar?

Toen jij dit forum beheerde hoorden we je ook nooit over dergelijke lijstjes, beter nog, je deed er zelf ook aan mee. Tot zover mijn bijdrage, ik zal zo eens even gaan zitten voor het lijstje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 8 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Blair do 16 mei 2013 - 6:47

Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik die vragen lijstjes de laatste tijd uitlokkerig vind. Ik zie steeds meer "welke forumster" lijstjes en dan staan er leuke vragen en ook twee of drie rotte vragen waaruit weer een rel kan ontstaan omdat iemand er in benoemd wordt die het niet leuk vind. Zo van 'even kijken of we hier nog wat sensatie mee kunnen bereiken, met die rotte vragen'.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 8 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Exogenesis do 16 mei 2013 - 7:05

Volgens mij is dat niet Punk'd haar intentie. Voor zover ik haar kan beoordelen.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 8 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Pommes do 16 mei 2013 - 7:10

Ik snap het nut alleen niet echt meer van de lijstjes, er worden toch steeds dezelfde namen genoemd. Maar als jullie het leuk vinden, gewoon blijven doen.
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 8 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Blair do 16 mei 2013 - 7:11

Exogenesis schreef:Volgens mij is dat niet Punk'd haar intentie. Voor zover ik haar kan beoordelen.

Nee, dat is ook zeker niet persoonlijk naar Punk'd bedoeld, ze is een hartstikke lieve meid, maar ik merk het wel aan lijstjes (volgens mij zijn er meerdere mensen die lijstjestopics beginnen).
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 8 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Exogenesis do 16 mei 2013 - 7:15

Daar zou wat in kunnen zitten ja. Er zijn altijd rotte appeltjes.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 8 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Mermaid do 16 mei 2013 - 7:17

Pommes schreef:Ik snap het nut alleen niet echt meer van de lijstjes, er worden toch steeds dezelfde namen genoemd. Maar als jullie het leuk vinden, gewoon blijven doen.

Wie van de forumsters is.. - Pagina 8 3079029344 valt mij ook op ja.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 8 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Gast do 16 mei 2013 - 7:18

Babydoll schreef:Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik die vragen lijstjes de laatste tijd uitlokkerig vind. Ik zie steeds meer "welke forumster" lijstjes en dan staan er leuke vragen en ook twee of drie rotte vragen waaruit weer een rel kan ontstaan omdat iemand er in benoemd wordt die het niet leuk vind. Zo van 'even kijken of we hier nog wat sensatie mee kunnen bereiken, met die rotte vragen'.

Maar ik heb ook vaak genoeg gezien dat forummers zich gepasseerd(?) voelen, omdat ze niet worden genoemd en daar over struikelen. In dat opzicht veroorzaken dergelijke vragenlijstjes bijna altijd onrust.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 8 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Blair do 16 mei 2013 - 7:22

Guattari schreef:
Babydoll schreef:Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik die vragen lijstjes de laatste tijd uitlokkerig vind. Ik zie steeds meer "welke forumster" lijstjes en dan staan er leuke vragen en ook twee of drie rotte vragen waaruit weer een rel kan ontstaan omdat iemand er in benoemd wordt die het niet leuk vind. Zo van 'even kijken of we hier nog wat sensatie mee kunnen bereiken, met die rotte vragen'.

Maar ik heb ook vaak genoeg gezien dat forummers zich gepasseerd(?) voelen, omdat ze niet worden genoemd en daar over struikelen. In dat opzicht veroorzaken dergelijke vragenlijstjes bijna altijd onrust.

Ja, eigenlijk is het nooit goed. En zoals iemand al eerder zei, er worden ook altijd dezelfde namen ingevuld, dus veel zin heeft het niet meer.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 8 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Gast do 16 mei 2013 - 7:26

Forummers die in de weken voorafgaand aan zulke lijstjes actief hebben gepost, worden veelal genoemd is mijn gedachte. Maar misschien zie ik dat wel verkeerd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 8 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Kowalski do 16 mei 2013 - 7:28

Ah joh, het is toch lekker tijdverdrijf? Zoals zoveel topics op dit forum (zoals het hele forum eigenlijk). Voor mij althans, maar misschien deelt niemand die mening Wie van de forumsters is.. - Pagina 8 561177
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 8 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Bliss do 16 mei 2013 - 7:30

Guattari schreef:Forummers die in de weken voorafgaand aan zulke lijstjes actief hebben gepost, worden veelal genoemd is mijn gedachte. Maar misschien zie ik dat wel verkeerd.

Ja, dat is ook zo.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 8 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Gast do 16 mei 2013 - 7:53

Kowalski schreef:Ah joh, het is toch lekker tijdverdrijf? Zoals zoveel topics op dit forum (zoals het hele forum eigenlijk). Voor mij althans, maar misschien deelt niemand die mening Wie van de forumsters is.. - Pagina 8 561177

Voor mij is het forum ook puur leuk tijdverdrijf, laagdrempelig om ff je verhaal te doen en fijn om advies te vragen en te geven, maar ik denk dat het voor sommige forummers wel wat meer is dan wat het bijvoorbeeld voor jou en mij betekent. Ik lees hier ook wel topics waar mensen zich eenzaam voelen en veel steun halen uit reacties van forummers hier en/of hier actief op zoek zijn naar nieuwe mensen leren kennen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 8 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Kowalski do 16 mei 2013 - 7:57

Guattari schreef:
Kowalski schreef:Ah joh, het is toch lekker tijdverdrijf? Zoals zoveel topics op dit forum (zoals het hele forum eigenlijk). Voor mij althans, maar misschien deelt niemand die mening Wie van de forumsters is.. - Pagina 8 561177

Voor mij is het forum ook puur leuk tijdverdrijf, laagdrempelig om ff je verhaal te doen en fijn om advies te vragen en te geven, maar ik denk dat het voor sommige forummers wel wat meer is dan wat het bijvoorbeeld voor jou en mij betekent. Ik lees hier ook wel topics waar mensen zich eenzaam voelen en veel steun halen uit reacties van forummers hier en/of hier actief op zoek zijn naar nieuwe mensen leren kennen.

Dat is waar. En daarom zou ik me om een topic als deze ook niet druk kunnen maken, maar een ander ziet dat blijkbaar anders en dat mag natuurlijk.
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 8 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  luisa do 16 mei 2013 - 8:18

Elliot schreef:Zus, ik vind dat jij sinds je terugkomt een beetje verbitterd overkomt. Jammer.

Ik vind zus alleen maar leuker. Recht voor haar raap en gewoon eigen mening. Verder heb ik niks aan dit topic toe te voegen.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 8 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Gast do 16 mei 2013 - 8:19

Ben het met je eens, Kowalski.smile Vandaar dat ik ook aangaf dat in mijn beleving met name de actieve forummers worden benoemd in zulke lijstjes. Over een maand zal hetzelfde lijstje er hoogstwaarschijnlijk deels anders uitzien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van de forumsters is.. - Pagina 8 Empty Re: Wie van de forumsters is..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 8 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum