Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je mag 10 forumsters meenemen... wie neem je mee?

+9
Lavendel
Bazinga
Kowalski
Marin
Paper Crown
Lejow
SoGood
RYW
Twellie
13 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Je mag 10 forumsters meenemen... wie neem je mee? Empty Je mag 10 forumsters meenemen... wie neem je mee?

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 10:27

Om te shoppen?

Om te sporten?

Naar een museum?

Een weekend weg?

Naar een stiltecentrum?


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je mag 10 forumsters meenemen... wie neem je mee? Empty Re: Je mag 10 forumsters meenemen... wie neem je mee?

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 10:30

Ik wil mee naar het stiltecentrum!!! Je mag 10 forumsters meenemen... wie neem je mee? 281626781 Je mag 10 forumsters meenemen... wie neem je mee? 281626781 Je mag 10 forumsters meenemen... wie neem je mee? 281626781

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je mag 10 forumsters meenemen... wie neem je mee? Empty Re: Je mag 10 forumsters meenemen... wie neem je mee?

Bericht  Twellie do 25 okt 2012 - 10:46

Om te shoppen? Punk'd en Pixie

Om te sporten? Ik ga echt niet sporten

Naar een museum? Marin

Een weekend weg? Admin houdt volgens mij ook van reizen

Naar een stiltecentrum? Geen forummers, maar dan neem ik mijn dochter mee. Haar record 'niet aan het woord zijn' staat nu op anderhalve seconde, dus dat lijkt me wel een verademing.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Je mag 10 forumsters meenemen... wie neem je mee? Empty Re: Je mag 10 forumsters meenemen... wie neem je mee?

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 10:46

Rood schreef:Ik wil mee naar het stiltecentrum!!! Je mag 10 forumsters meenemen... wie neem je mee? 281626781 Je mag 10 forumsters meenemen... wie neem je mee? 281626781 Je mag 10 forumsters meenemen... wie neem je mee? 281626781
al die uitroeptekens doen mij vermoeden dat het een fantastisch idee is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je mag 10 forumsters meenemen... wie neem je mee? Empty Re: Je mag 10 forumsters meenemen... wie neem je mee?

Bericht  RYW do 25 okt 2012 - 11:24

Powerbabe schreef:
Rood schreef:Ik wil mee naar het stiltecentrum!!! Je mag 10 forumsters meenemen... wie neem je mee? 281626781 Je mag 10 forumsters meenemen... wie neem je mee? 281626781 Je mag 10 forumsters meenemen... wie neem je mee? 281626781
al die uitroeptekens doen mij vermoeden dat het een fantastisch idee is.

lol! Lekker droge uitspraak Wink

RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je mag 10 forumsters meenemen... wie neem je mee? Empty Re: Je mag 10 forumsters meenemen... wie neem je mee?

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 19:26

Ik houd me aanbevolen om te sporten! thumbup

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je mag 10 forumsters meenemen... wie neem je mee? Empty Re: Je mag 10 forumsters meenemen... wie neem je mee?

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 20:02

Om te shoppen? Paper Crown! Ik zou in mijn eentje nooit een Chanel winkel in durven lopen omdat ik er gewoon het geld niet voor heb. Als ik nou met PC mee ga dan kan ik gewoon lekker kijken en neuzen zonder me ongemakkelijk te voelen want dan koopt zij wel wat voor zichzelf haha Laughing

Om te sporten? Ik zou met Powerbabe willen bootcampen en hardlopen :cheering:

Naar een museum? Ik ben niet zo van de musea (Laat de afstudeervoorzitter het niet horen, die irriteert zich al mateloos aan het feit dat we niet eens een museumjaarkaart hebben :shock: )

Een weekend weg? Powerbabe en Goochem want die ken ik het beste en dan weet ik zeker dat het weekendje geslaagd zal zijn Yes

Naar een stiltecentrum? - No comment - Neutral

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je mag 10 forumsters meenemen... wie neem je mee? Empty Re: Je mag 10 forumsters meenemen... wie neem je mee?

Bericht  SoGood do 25 okt 2012 - 20:04

Punk'd schreef:

Naar een museum? Ik ben niet zo van de musea (Laat de afstudeervoorzitter het niet horen, die irriteert zich al mateloos aan het feit dat we niet eens een museumjaarkaart hebben :shock: )

Wil je met mij mee op museum-tour in NYC dan? Je mag 10 forumsters meenemen... wie neem je mee? 281626781Daar heb je wel interessante musea! Gebouwen/lokatie/mensen alleen al.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je mag 10 forumsters meenemen... wie neem je mee? Empty Re: Je mag 10 forumsters meenemen... wie neem je mee?

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 20:07

Sogood schreef:
Punk'd schreef:

Naar een museum? Ik ben niet zo van de musea (Laat de afstudeervoorzitter het niet horen, die irriteert zich al mateloos aan het feit dat we niet eens een museumjaarkaart hebben :shock: )

Wil je met mij mee op museum-tour in NYC dan? Je mag 10 forumsters meenemen... wie neem je mee? 281626781Daar heb je wel interessante musea! Gebouwen/lokatie/mensen alleen al.

Jaa daar zou ik dan wel weer naar toe willen! Ik zou super graag een echt schilderij van Jackson Pollock willen zien. Dus naar het MoMa zou ik zeker weten gaan Very Happy .. Eigenlijk ben ik alleen van de moderne/abstracte kunst en daarvan bekende schilders.. Die hangen in Nederland volgens mij echt maar op vrij weinig plaatsen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je mag 10 forumsters meenemen... wie neem je mee? Empty Re: Je mag 10 forumsters meenemen... wie neem je mee?

Bericht  Lejow do 25 okt 2012 - 20:16

Om te shoppen? Chococupcake, Roodkapje, Alex, Sparklingeyes

Om te sporten? Chococupcake, Alex

Naar een museum? Ehm, diegene zal mij mee moeten nemen, ik hou niet zo van musea... (als in 87384 schilderijtjes aan de muur en maar piegen. Ben meer van de doe musea!

Een weekend weg? Chococupcake, Alex, Stofzuiger, Roodkapje, Sparklingeyes, Charlie, Caroow, Pippa, Printje, Ekiaam, wordt vol in het huisje Very Happy

Naar een stiltecentrum? again, iemand die mij mee zal moeten nemen. Ik lul 5 uur in een kwartier...

Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Je mag 10 forumsters meenemen... wie neem je mee? Empty Re: Je mag 10 forumsters meenemen... wie neem je mee?

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 20:22

Om te shoppen? Punk'd natuurlijk! En Pixie. En Powerbabe.

Om te sporten? Hmm, misschien dat Jip me zou kunnen motiveren....

Naar een museum? Marin en ik denk dat Rood ook wel van musea houdt...

Een weekend weg? Bliss, YouandI, Marin, Caresses, zijn allemaal meiden met wie ik wel zou klikken denk ik.

Naar een stiltecentrum? CBL Twisted Evil

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je mag 10 forumsters meenemen... wie neem je mee? Empty Re: Je mag 10 forumsters meenemen... wie neem je mee?

Bericht  Paper Crown do 25 okt 2012 - 20:24

Punk'd schreef:Om te shoppen? Paper Crown! Ik zou in mijn eentje nooit een Chanel winkel in durven lopen omdat ik er gewoon het geld niet voor heb. Als ik nou met PC mee ga dan kan ik gewoon lekker kijken en neuzen zonder me ongemakkelijk te voelen want dan koopt zij wel wat voor zichzelf haha Laughing

Doe niet zo gek! De meeste van hun bezoekers zijn kijkers. Is ook niets mis mee, ik bounch ook zomaar even binnen. (Maar soms spreken ze me bij naam aan: 'Dag mevrouw W*****' Je mag 10 forumsters meenemen... wie neem je mee? 394967) het zijn gewoon mensen die er werken hoor! En de meeste van de dingen die ze verkopen zijn zelfs voor de medewerkers onbetaalbaar. Maar ik neem je graag mee!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Je mag 10 forumsters meenemen... wie neem je mee? Empty Re: Je mag 10 forumsters meenemen... wie neem je mee?

Bericht  Marin do 25 okt 2012 - 20:25

Ik hou wel van musea ja! Punk'd ik wil ook heel graag nog eens naar het MOMA! Pollock vind ik ook fantastisch! En het Guggenheim ben ik nog steeds niet geweest..stom..
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Je mag 10 forumsters meenemen... wie neem je mee? Empty Re: Je mag 10 forumsters meenemen... wie neem je mee?

Bericht  Lejow do 25 okt 2012 - 20:26

Marin schreef:Ik hou wel van musea ja! Punk'd ik wil ook heel graag nog eens naar het MOMA! Pollock vind ik ook fantastisch! En het Guggenheim ben ik nog steeds niet geweest..stom..

Oh jij mag ook nog mee met mijn weekendje weg Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Je mag 10 forumsters meenemen... wie neem je mee? Empty Re: Je mag 10 forumsters meenemen... wie neem je mee?

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 20:26

Paper Crown schreef:
Punk'd schreef:Om te shoppen? Paper Crown! Ik zou in mijn eentje nooit een Chanel winkel in durven lopen omdat ik er gewoon het geld niet voor heb. Als ik nou met PC mee ga dan kan ik gewoon lekker kijken en neuzen zonder me ongemakkelijk te voelen want dan koopt zij wel wat voor zichzelf haha Laughing

Doe niet zo gek! De meeste van hun bezoekers zijn kijkers. Is ook niets mis mee, ik bounch ook zomaar even binnen. (Maar soms spreken ze me bij naam aan: 'Dag mevrouw W*****' Je mag 10 forumsters meenemen... wie neem je mee? 394967) het zijn gewoon mensen die er werken hoor! En de meeste van de dingen die ze verkopen zijn zelfs voor de medewerkers onbetaalbaar. Maar ik neem je graag mee!

haha dat zou echt mijn 'dream come true' zijn.. Hoe geweldig ben jij dat ze je gewoon bij naam noemen :cheering: .. Misschien moet ik gewoon eens over mijn angst heen en een stap binnen zetten. Ik wil nog steeds mijn eerste paar salarissen bij elkaar schrappen en dan een chanel 2.55 kopen I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je mag 10 forumsters meenemen... wie neem je mee? Empty Re: Je mag 10 forumsters meenemen... wie neem je mee?

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 21:25

Stofzuiger schreef:Om te shoppen?
PC, Urban Naked, Punk'd, Powerbabe, Sugarfall.

Om te sporten?
Iedereen die hardloopt.

Naar een museum?
Rood, Urban Naked, Susan, Marin

Een weekend weg?
Rood, Urban Naked, Powerbabe, Kowalski, Sugarfall, Punk'd, PC, Chance.

Naar een stiltecentrum?
Rood


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je mag 10 forumsters meenemen... wie neem je mee? Empty Re: Je mag 10 forumsters meenemen... wie neem je mee?

Bericht  Kowalski do 25 okt 2012 - 21:31

Oee ja dat wordt een leuk weekendje weg! Je mag 10 forumsters meenemen... wie neem je mee? 281626781
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Je mag 10 forumsters meenemen... wie neem je mee? Empty Re: Je mag 10 forumsters meenemen... wie neem je mee?

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 21:54

Kowalski, wie was jij vroeger dan? Dat Carrie jou pikt, zegt wat.

Powerbabe, ik snap je opmerking niet. Cry (ik moet huilen omdat ik 'm niet snap)

Die weekend-weg-groep lijkt me gegarandeerd een succes, Carrie. En wij gaan lekker samen stil zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je mag 10 forumsters meenemen... wie neem je mee? Empty Re: Je mag 10 forumsters meenemen... wie neem je mee?

Bericht  Bazinga do 25 okt 2012 - 22:32

Stofzuiger schreef:Om te shoppen? -

Om te sporten? -

Naar een museum? Guat, Powerbabe. Oh en mss Rood.

Een weekend weg? RYW, Guat, Joan, Rush, Powerbabe, Lejow.

Naar een stiltecentrum? Alsof k daar ooit heen ga, get real...

Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Je mag 10 forumsters meenemen... wie neem je mee? Empty Re: Je mag 10 forumsters meenemen... wie neem je mee?

Bericht  RYW do 25 okt 2012 - 22:39

Misschien moet je er juist eens heen, Bazje, om je te dwingen te kop te houden Wink

Weekend weg lijkt me leuk Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je mag 10 forumsters meenemen... wie neem je mee? Empty Re: Je mag 10 forumsters meenemen... wie neem je mee?

Bericht  Bazinga do 25 okt 2012 - 22:42

RYW schreef:Misschien moet je er juist eens heen, Bazje, om je te dwingen te kop te houden Wink

Weekend weg lijkt me leuk Wink

FYI: Een knipoog maakt niet alles goed!

En eigenlijk vind ik een weekend wel lang..
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Je mag 10 forumsters meenemen... wie neem je mee? Empty Re: Je mag 10 forumsters meenemen... wie neem je mee?

Bericht  Lejow do 25 okt 2012 - 22:43

Oh ja Bazinga, jij mag ook met mij weekendje mee.
Wordt wel gezellig druk zo :P
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Je mag 10 forumsters meenemen... wie neem je mee? Empty Re: Je mag 10 forumsters meenemen... wie neem je mee?

Bericht  Paper Crown do 25 okt 2012 - 22:44

Punk'd schreef:
Paper Crown schreef:
Punk'd schreef:Om te shoppen? Paper Crown! Ik zou in mijn eentje nooit een Chanel winkel in durven lopen omdat ik er gewoon het geld niet voor heb. Als ik nou met PC mee ga dan kan ik gewoon lekker kijken en neuzen zonder me ongemakkelijk te voelen want dan koopt zij wel wat voor zichzelf haha Laughing

Doe niet zo gek! De meeste van hun bezoekers zijn kijkers. Is ook niets mis mee, ik bounch ook zomaar even binnen. (Maar soms spreken ze me bij naam aan: 'Dag mevrouw W*****' Je mag 10 forumsters meenemen... wie neem je mee? 394967) het zijn gewoon mensen die er werken hoor! En de meeste van de dingen die ze verkopen zijn zelfs voor de medewerkers onbetaalbaar. Maar ik neem je graag mee!

haha dat zou echt mijn 'dream come true' zijn.. Hoe geweldig ben jij dat ze je gewoon bij naam noemen Je mag 10 forumsters meenemen... wie neem je mee? 281626781 .. Misschien moet ik gewoon eens over mijn angst heen en een stap binnen zetten. Ik wil nog steeds mijn eerste paar salarissen bij elkaar schrappen en dan een chanel 2.55 kopen I love you

Die wil ik niet meer. Ik heb een ubergayfriend die bij Chanel werkt(e) weet eigenlijk niet of hij er nog zit maar hij zei: dat leer is zo zacht dat de kleur er in no time afslijt en vrouwen altijd met dezelfde klacht terugkomen.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Je mag 10 forumsters meenemen... wie neem je mee? Empty Re: Je mag 10 forumsters meenemen... wie neem je mee?

Bericht  Bazinga do 25 okt 2012 - 22:45

Lejow schreef:Oh ja Bazinga, jij mag ook met mij weekendje mee.
Wordt wel gezellig druk zo :P

Ik herhaal; een weekend is wel lang... Wink
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Je mag 10 forumsters meenemen... wie neem je mee? Empty Re: Je mag 10 forumsters meenemen... wie neem je mee?

Bericht  Lejow do 25 okt 2012 - 22:46

Bazinga schreef:
Lejow schreef:Oh ja Bazinga, jij mag ook met mij weekendje mee.
Wordt wel gezellig druk zo :P

Ik herhaal; een weekend is wel lang... Wink

Dude.. wij zijn cool!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Je mag 10 forumsters meenemen... wie neem je mee? Empty Re: Je mag 10 forumsters meenemen... wie neem je mee?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum