Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Make-up, VOOR en NA foto's van de forumsters!

+22
KOL
Jeanette
Jerry
Caroow
Gigi_
Rush
Marin
Sugarfall
Bazinga
Tamago
Bliss
Leine
Mermaid
Fearie
JD
Inge
Mees
May
Blond
Toet
Poubelle
Pandora
26 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Make-up, VOOR en NA foto's van de forumsters! Empty Make-up, VOOR en NA foto's van de forumsters!

Bericht  Gast za 12 mei 2012 - 4:26

Ik zal beginnen!

Zo stap ik uit bed
Make-up, VOOR en NA foto's van de forumsters! Foto-T4LPIBLB

En hier heb ik geprobeerd er nog wat van te maken! Dit is mijn dagelijkse make-up.
Make-up, VOOR en NA foto's van de forumsters! Foto-3ER88QKJ

Wie durft?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Make-up, VOOR en NA foto's van de forumsters! Empty Re: Make-up, VOOR en NA foto's van de forumsters!

Bericht  Pandora za 12 mei 2012 - 4:35

Leuk topic, en jij bent ook leuk!

"Helaas" ben ik al opgemaakt, misschien morgen.....maar ik hou niet zo van mezelf
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Make-up, VOOR en NA foto's van de forumsters! Empty Re: Make-up, VOOR en NA foto's van de forumsters!

Bericht  Gast za 12 mei 2012 - 4:40

Haha, en ik wel denk je? Make-up, VOOR en NA foto's van de forumsters! 1578173417
Doe maar gewoon morgenochtend!
Mijn hoofd is overigens het enige waarmee ik nog wel overweg kan, de rest van mijn lijf is niet om mee te showen Make-up, VOOR en NA foto's van de forumsters! 1270000679

Gast
Gast

Bericht  Poubelle za 12 mei 2012 - 4:41

Ik vind jou ook leuk, Parel!
Dat zal bij mij ook morgen worden, heb nu ook al een opgemaakt hoofd.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Gast za 12 mei 2012 - 4:46

Dan verwacht ik morgen toch een partij foto's!

Gast
Gast

Bericht  Toet za 12 mei 2012 - 4:51

Ik ga straks na het douchen foto´s maken, dan nog even kijken of ik ze durf te plaatsen.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast za 12 mei 2012 - 4:54

Leuk idee! Als ik er aan denk zal ik ook een foto maken smile. Leuk om jouw foto sowieso te zien Parel, mooie dagelijkse make up al is het volgens mij niet veel maar dat vind ik er juist mooi aan Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 12 mei 2012 - 5:04

Ik heb Parel gezien zonder make up, in het echie, en ze is gewoon heel mooi. Naturel beauty!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 12 mei 2012 - 5:14

Zusje schreef:Leuk idee! Als ik er aan denk zal ik ook een foto maken Make-up, VOOR en NA foto's van de forumsters! 561177. Leuk om jouw foto sowieso te zien Parel, mooie dagelijkse make up al is het volgens mij niet veel maar dat vind ik er juist mooi aan Very Happy.

Dank u dank u!
Valt tegen hoor, ik smeer een laag BB cream (FANTASTISCH!), rouge, lipgloss, eyeshadow base, oogschaduw, oogpotlood en mascara .. dus het is een flinke klus, maar ik ben niet zo secuur haha

En stof, lief van je! Natureller dan toen kan idd niet, mijn haren waren zelfs nog nat van het douchen, heb me rapido aangekleed haha

Gast
Gast

Bericht  Gast za 12 mei 2012 - 5:22

Nou dan vind ik dat je het heel mooi hebt gedaan juist. Ik bedoel, dat is toch de bedoeling ook van make up Very Happy. Zeker dagelijkse vind ik dan Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Blond za 12 mei 2012 - 5:47

Jij bent een natural beauty Parel! Ik plaats geen foto's en ik wil mezelf al helemaal als koos make-up loos op de foto zetten, dus ik pas Wink
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 12 mei 2012 - 5:51

Ik draag nooit make-up, dus ik zal een gewone foto plaatsen, en 1 toen een vriendin mij graag wilde opmaken voor we weggingen, dus dan heb ik er toch een met make-up Very Happy

MET
Make-up, VOOR en NA foto's van de forumsters! 427531_10150587844408806_512273805_9014982_1710794227_n

ZONDER
Make-up, VOOR en NA foto's van de forumsters! 249308_10150197143713806_512273805_6982273_1182975_n

Gast
Gast

Bericht  Gast za 12 mei 2012 - 6:03

Ik heb het toen volgens mij ook op fb al gezegd, maar ik vind je zowel met als zonder mooi!
Met net even iets moderner, zonder ben je wat gewoner. Maar mooi evengoed!

Gast
Gast

Bericht  May za 12 mei 2012 - 6:04

Zonder:
Make-up, VOOR en NA foto's van de forumsters! Vakantienovember2010036-1

Met:
Make-up, VOOR en NA foto's van de forumsters! Fototrouwdagik

Ga nog even kijken of ik een betere heb van met make-up. Maar heb bijna nooit make-up op. Dit was met mijn broers trouwdag.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast za 12 mei 2012 - 6:06

Parel schreef:Ik heb het toen volgens mij ook op fb al gezegd, maar ik vind je zowel met als zonder mooi!
Met net even iets moderner, zonder ben je wat gewoner. Maar mooi evengoed!

Ah thanks. Ik vind het mezelf ook wel mooi staan, maar ik heb nooit de zin/behoefte om het te doen eigenlijk, dus het is wel fijn om te horen dat ik er zonder ook gewoon uit zie en mezelf wel kan vertonen :cheering: Ik vind jou sowieso, maar je straalt meer mét make up.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 12 mei 2012 - 6:36

Dank je, ik voel me ook mooier met make-up, het geeft me zelfvertrouwen, en vanzelfsprekend straal ik daardoor ook meer!

Gast
Gast

Bericht  Mees za 12 mei 2012 - 6:52

Wauw Parel, ik vind jou een hele mooie vrouw!
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Bericht  Inge za 12 mei 2012 - 6:52

Parel wat ben jij een mooie meid!

Als ik er aan denk zal ik een voor en na foto maken morgen
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 12 mei 2012 - 7:05

I love you Dank jullie wel!

Kom maar op met die extra foto's!

May, sorry net helemaal vergeten te reageren! Ik vind je eigenlijk met en zonder make-up een beetje hetzelfde, al is de make-up foto van veraf, dus ik zie het niet goed! Vind je opgedirkt heel chic, maar zonder heel lief!

Gast
Gast

Bericht  JD za 12 mei 2012 - 11:17

Wow Parel, jij durft! :shock: Make-up loos op de foto.... maar ja, jij kunt het dan ook mak-kelijk hebben! Very Happy
Leuke topic, maarre...ik waag me er niet aan, sorry Razz
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gast za 12 mei 2012 - 11:42

Ik zal morgen een foto maken! Leuk topic Very Happy. Jullie Zijn allemaal zonder make up net zo mooi.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 12 mei 2012 - 22:03

Jaaaa leuk! Kom maar op met die foto's!

Gast
Gast

Bericht  Poubelle zo 13 mei 2012 - 0:18

Nou, hier komt ie dan.
Ik vind het een verschrikkelijke foto, ik behoor tot het soort mensen wat make-up nodig heeft!

En weg.

Laatst aangepast door Pixie op zo 13 mei 2012 - 3:09; in totaal 1 keer bewerkt
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Fearie zo 13 mei 2012 - 0:33

Pixie, wat stoer haar!!

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Mermaid zo 13 mei 2012 - 0:57

Pixie, ik vind je zonder make up ook mooi. maar idd wel een sprekender gezicht met make up.

Ik kan even geen foto's vinden en geen zin om ze te maken.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: