Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Geschrokken: sauna

+59
Mermaid
Kowalski
xxjojootjexx
strawberry
Kiekeboe
JustMeDaan
Middleme
Elliot
Burgemeester Irene
Fortissimo
_Lana_
loura
Bliss
Sayuri
Steep
Luce
Cimic
Marin
Ragazza
Slakje
VeryCherry
Puggle
Rush
Paper Crown
girli
Pitufo
Chocolate Cookie
Pommes
Blond
Sugarfall
Jeanette
marjoleinnn
Charles
Rovine
Aagje!
Lonely Goatherd
PapillonRose
silly-one
Monte
Saga
Zininzon
SDL
Sanne
Antibes
Printje
Tania
mzcharlotte
Toet
Ibbeltje
Taeda
Ilovethe90s
Minx
ijsjemeisje
Sam
Arwyn
M@niek
Balloon
CCC
Lejow
63 plaatsers

Pagina 13 van 16 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16  Volgende

Ga naar beneden

Geschrokken: sauna - Pagina 13 Empty Re: Geschrokken: sauna

Bericht  VeryCherry vr 3 mei 2013 - 1:50

Ik heb liever een orgasme van seks dan van lekker eten... Lekker eten vind ik sowieso al een idiote term. Iedereen houdt toch van lekker eten, maar de een vind iets heerlijk, terwijl een ander het smerig vind.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  xxjojootjexx vr 3 mei 2013 - 1:58

strawberry schreef:
Dan moet dat eten van jou wel heel erg lekker zijn als dat voelt als een orgasme?!

Of nog nooit een echt goed orgasme gehad Razz

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Antibes vr 3 mei 2013 - 1:59

KimRosenberg85 schreef:Ik geloof best dat het dieper kan zitten, maar dan nog: hoe gaan we het oplossen? Als de helft van Nederland verslaafd zou zijn aan cocaine, dan hoop ik toch ook dat er actie ondernomen wordt. Nu het suiker betreft (en weet ik het wat voor troep nog allemaal meer) en de voedingsindustrie miljarden euro's aan ons verdiend, vind ik de actie lauw. Als ik in de supermarkt loop, dan is zeker 75% van het voedsel daar ongezond. Denk aan de rijen waar alleen frisdranken staan, de snoepafdeling die zich met reclame acties uitspreidt door de hele winkel. de tientallen soorten yoghurtdrankjes, de voorverpakte maaltijden, de chocolade-lokkertjes die strategisch worden neergezet bij de kassa etc. etc.

Ik vind het echt heel zielig hoe er wordt ingespeeld op de zwakke discipline van een groep mensen die tóch al verslaafd is... Logisch dat ze geen weerstand kunnen bieden.

Jouw mening is gewoon zó compleet ongeloofwaardig doordat je enerzijds steeds beweert het over de extremen te hebben:
- "Ik heb het niet over de maat 40/42, dat is gewoone en gangbare maat"
- "Ieder weldenkend mens weet wanneer hij/zij gezond is. Dat hoeft natuurlijk geen maatje 36 te zijn. Vaak weet iemand het zelf wel en anders is het uit te rekenen door een combinatie van vetpercentage/buikomtrek te meten."
- "De mensen waarover ik spreek hadden zichtbaar veel moeite met de zwaarte van hun lichaam. Lopen ging moeizaam, laat staan dat ze enkele meters zouden kunnen rennen. Dát vind ik een teken van ongezondheid"

Ovre die punten is iedereen het met je eens. De bullshit ligt hem erin dat jij vervolgens verder praat alsof DAT over >40% van de bevolking gaat, dat is gewoon niet zo. Dat is zo'n 5-10% van de bevolking en het is dus ook complete onzin dat jij daarmee overspoeld wordt op straat of in de sauna.

Laatst aangepast door Antibes op vr 3 mei 2013 - 2:06; in totaal 1 keer bewerkt
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  strawberry vr 3 mei 2013 - 2:04

xxjojootjexx schreef:
strawberry schreef:
Dan moet dat eten van jou wel heel erg lekker zijn als dat voelt als een orgasme?!

Of nog nooit een echt goed orgasme gehad Geschrokken: sauna - Pagina 13 1578173417
Inderdaad ik denk het laatste.. Ik snap in ieder geval niet dat een hap van lekker eten voelt als een orgasme, dat voelt voor mij in ieder geval totaal anders!
strawberry
strawberry
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12

Bericht  Gast vr 3 mei 2013 - 2:06

Haha, voor mij kan mijn lievelingseten echt zo aanvoelen, maar ik ben dan ook een foodie, die sowieso gek ik op culinaire hoogstandjes :cheering:

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 mei 2013 - 2:08

Grappig trouwens: ik heb net tussen mijn vorige post en die daarvoor, 30 minuten gesport, zo snel kan dat dus gaan. Gewoon even lekker de hort op, de zon in, door het park heen waar het vol zit met mensen, langs terrasjes: zo heerlijk (en makkelijk) kan sporten zijn! :cheering:

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 mei 2013 - 2:11

En oja: hier in de supermarkt wordt inderdaad het assortiment wel wat uitgebreid, wat betreft biologisch voedsel. Maar aan de andere kant staan pontificaal de acties in de winkel, van die grote billboards met acties van M&M's/Snickers/Marsen/IJsjes of weet ik het en dan bijvoorbeeld 3 halen 2 betalen. Dan denk ik 3 (!) halen, twee betalen? Hoezo? En dan heb ik het dus echt van die megapakken Marjes! Als ik daar 3 pakken van in huis zou halen, ja dan groei ik ook binnen de kortst mogelijke tijd uit mijn voegen :shock:

Gast
Gast

Bericht  Elliot vr 3 mei 2013 - 2:11

KimRosenberg85 schreef:Grappig trouwens: ik heb net tussen mijn vorige post en die daarvoor, 30 minuten gesport, zo snel kan dat dus gaan. Gewoon even lekker de hort op, de zon in, door het park heen waar het vol zit met mensen, langs terrasjes: zo heerlijk (en makkelijk) kan sporten zijn! Geschrokken: sauna - Pagina 13 281626781

Wat wil je hiermee zeggen? Dat weet iedereen toch?
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Kowalski vr 3 mei 2013 - 2:14

KimRosenberg85 schreef:En oja: hier in de supermarkt wordt inderdaad het assortiment wel wat uitgebreid, wat betreft biologisch voedsel. Maar aan de andere kant staan pontificaal de acties in de winkel, van die grote billboards met acties van M&M's/Snickers/Marsen/IJsjes of weet ik het en dan bijvoorbeeld 3 halen 2 betalen. Dan denk ik 3 (!) halen, twee betalen? Hoezo? En dan heb ik het dus echt van die megapakken Marjes! Als ik daar 3 pakken van in huis zou halen, ja dan groei ik ook binnen de kortst mogelijke tijd uit mijn voegen :shock:

Je kunt ze toch ook gewoon in de kast leggen en beetje bij beetje opeten?
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Gast vr 3 mei 2013 - 2:14

Ik heb niet alles gelezen, maar ik heb eigenlijk wel respect voor mensen die te zwaar zijn en zich toch open en bloot durven te laten zien.

Gast
Gast

Bericht  Rush vr 3 mei 2013 - 2:16

Marin schreef:
Rush schreef:
Marin schreef:
KimRosenberg85 schreef:de snoepafdeling die zich met reclame acties uitspreidt door de hele winkel.

Wat bedoel je hier mee? Ik zie nu een hele speurtocht voor me die leidt naar al het lekkers. Maar ik heb echt géén idee waar je het over hebt met reclame acties van de snoepafdeling door de hele supermarkt. Echt werkelijk waar nog nooit gezien.
Nou hier staan anders met regelmaat van die kartonnen displays die M&M's promoten of ander snoep.

Hmm dat heb ik dan nog nooit gezien in de supermarkten waar ik kom. Wel eens van die bakken waarin restsnoepgoed wordt verkocht, maar dat gebeurt ook met shampoo enzo.
Dat heb ik dan weer nooit gezien. Maar misschien komt het ook omdat ik wel 'gevoelig' ben voor dat soort dingen, dat het me altijd opvalt. Bij binnenkomst loop je tegen de oranje donuts aan, vervolgens kom je langs de aanbiedingen waar vaak snoepgoed tussen zit (3 zakken bounty/mars/twix voor de prijs van 2) en als je dan ook nog 1 of 2x een display met een snoepgoed 'knaller' tegenkomt, kan ik me voorstellen dat je op een gegeven moment genoeg getriggert bent en iets mee neemt.

Ik sla expres de rij met snoepgoed over, aan de andere kant staat drank en dat drink ik ook niet, dus makkelijk overslaan is dat. Maar als je dan daarnaast nog 3/4x iets lekkers (in de aanbieding) tegenkomt dan is dat soms best moeilijk.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Blond vr 3 mei 2013 - 2:17

KimRosenberg85 schreef:En oja: hier in de supermarkt wordt inderdaad het assortiment wel wat uitgebreid, wat betreft biologisch voedsel. Maar aan de andere kant staan pontificaal de acties in de winkel, van die grote billboards met acties van M&M's/Snickers/Marsen/IJsjes of weet ik het en dan bijvoorbeeld 3 halen 2 betalen. Dan denk ik 3 (!) halen, twee betalen? Hoezo? En dan heb ik het dus echt van die megapakken Marjes! Als ik daar 3 pakken van in huis zou halen, ja dan groei ik ook binnen de kortst mogelijke tijd uit mijn voegen :shock:

Maar anderzijds is er ook genoeg gezond eten in de aanbieding. 2 kroppen sla voor 99 cent, 2 komkommers voor 69 cent, 1 kilo Jonagold appels voor 1 euro. Supermarkten zullen niet ineens stoppen met het aanbieden van M&M's omdat 5 tot 10% van Nederland een BMI van 30+ heeft. Daarnaast heb je altijd nog je gezonde verstand om het niet te kopen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Gast vr 3 mei 2013 - 2:18

Kowalski schreef:

Nee, dat kan ik dus niet. En door die zelfkennis koop ik eigenlijk nauwelijks geen snoep meer, want als ik het in de kast heb liggen, dan gaat het ook op.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 mei 2013 - 2:19

Blond schreef:

Maar anderzijds is er ook genoeg gezond eten in de aanbieding. 2 kroppen sla voor 99 cent, 2 komkommers voor 69 cent, 1 kilo Jonagold appels voor 1 euro. Supermarkten zullen niet ineens stoppen met het aanbieden van M&M's omdat 5 tot 10% van Nederland een BMI van 30+ heeft. Daarnaast heb je altijd nog je gezonde verstand om het niet te kopen.
Klopt, ik heb dat gezonde verstand wel, maar kennelijk heeft niet iedereen dat! Als je al verslaafd bent aan suiker, dan is het natuurlijk hartstikke moeilijk als het overal te verkrijgen is, en het zelfs als je wacht bij de kassa nog onder je neus wordt gewreven!

Gast
Gast

Bericht  Mermaid vr 3 mei 2013 - 2:19

KimRosenberg85 schreef:Grappig trouwens: ik heb net tussen mijn vorige post en die daarvoor, 30 minuten gesport, zo snel kan dat dus gaan. Gewoon even lekker de hort op, de zon in, door het park heen waar het vol zit met mensen, langs terrasjes: zo heerlijk (en makkelijk) kan sporten zijn! Geschrokken: sauna - Pagina 13 281626781

Ook niet iedereen is lichamelijk gezond genoeg om maar veel te sporten/bewegen.

En ik snap niet wat je je druk maakt om je ziektekosten als je zelf gewoon gezond bent. Krijg maar eens een ziekte waar je niks aan kan doen en kijk dan nog eens naar je rekeningen.. Probeer dan nog maar eens geld over te houden voor gezonde maaltijden als je al een laag inkomen hebt Wink
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Marin vr 3 mei 2013 - 2:23

KimRosenberg85 schreef:
Nee, dat kan ik dus niet. En door die zelfkennis koop ik eigenlijk nauwelijks geen snoep meer, want als ik het in de kast heb liggen, dan gaat het ook op.

Dat heb ik ook, daarom koop ik dat ook niet. Of heel zelden. (Nou ja, chocola sowieso niet want dat interesseert me minder dan chips).

Van die restbakken met snoep en koek bij de kassa zie je wel veel inderdaad. Dat kan wel tricky zijn, dat is natuurlijk gewoon pure marketing. De hele supermarkt is één marketingbom, de hele opzet er van. Daar weet ik verder niet zoveel vanaf, maar daar zijn ongetwijfeld hele wetenschappelijke studies over. Dat werkt ook gewoon, de mens is daar gevoelig voor, of je nou dik of dun bent.
Alleen zo'n groot kartonnen display ofzo heb ik dan bijv weer nooit gezien zoals Rush zei, of wat Kim zei, van die reclames die je vanaf het begin al naar de snoepgoedrij leiden.

Laatst aangepast door Marin op vr 3 mei 2013 - 2:23; in totaal 1 keer bewerkt
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Kowalski vr 3 mei 2013 - 2:23

KimRosenberg85 schreef:
Kowalski schreef:

Dan koop je het niet. Maar er zijn ook mensen die dat wel kunnen, of mensen die een feestje geven, dan is er toch niks mis met zo'n aanbieding?
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Bericht  Antibes vr 3 mei 2013 - 2:23

KimRosenberg85 schreef:Grappig trouwens: ik heb net tussen mijn vorige post en die daarvoor, 30 minuten gesport, zo snel kan dat dus gaan. Gewoon even lekker de hort op, de zon in, door het park heen waar het vol zit met mensen, langs terrasjes: zo heerlijk (en makkelijk) kan sporten zijn! :cheering:

Zo makkelijk kan sporten zijn voor mensen die al sportief zijn. Vergeet niet dat voor mensen die niet sportief zijn dit niet zo makkelijk is (hoewel je wel makkelijk een half uurtje een wandeling kunt maken natuurlijk, dat ben ik met je eens, alleen zet dat dan weer niet heel erg zoden aan de dijk voor afvallen).
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Marin vr 3 mei 2013 - 2:24

Kowalski schreef:
Dan koop je het niet. Maar er zijn ook mensen die dat wel kunnen, of mensen die een feestje geven, dan is er toch niks mis met zo'n aanbieding?

Ja ideaal voor kinderpartijtjes. Hoewel ik zelf het dan leuk zou vinden om iets te bakken, maar er zijn genoeg mensen die dan een schaal met marsjes op tafel zetten, kregen we vroeger ook echt wel hoor. Van 1 keer wordt je daar ook echt niet direct moddervet van.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Kowalski vr 3 mei 2013 - 2:24

Antibes schreef:

Zo makkelijk kan sporten zijn voor mensen die al sportief zijn. Vergeet niet dat voor mensen die niet sportief zijn dit niet zo makkelijk is (hoewel je wel makkelijk een half uurtje een wandeling kunt maken natuurlijk, dat ben ik met je eens, alleen zet dat dan weer niet heel erg zoden aan de dijk voor afvallen).

Zelfs dat is niet voor iedereen zo gemakkelijk Geschrokken: sauna - Pagina 13 561177
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Bericht  Bliss vr 3 mei 2013 - 2:24

Kiekeboe schreef:Wat een topic haha! Geniet lekker van je orgasmes maar val mij er niet mee lastig.

Geschrokken: sauna - Pagina 13 281626781

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  Kowalski vr 3 mei 2013 - 2:25

Marin schreef:
Kowalski schreef:

Ja ideaal voor kinderpartijtjes. Hoewel ik zelf het dan leuk zou vinden om iets te bakken, maar er zijn genoeg mensen die dan een schaal met marsjes op tafel zetten, kregen we vroeger ook echt wel hoor. Van 1 keer wordt je daar ook echt niet direct moddervet van.

Klopt. Ik bedoelde ook meer dat zo'n aanbieding niet meteen afgekeurd hoeft te worden. Of wel, maar dan zou je in principe alles af kunnen keuren Wink
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 3 mei 2013 - 2:26

Mermaid schreef:

Ook niet iedereen is lichamelijk gezond genoeg om maar veel te sporten/bewegen.

En ik snap niet wat je je druk maakt om je ziektekosten als je zelf gewoon gezond bent. Krijg maar eens een ziekte waar je niks aan kan doen en kijk dan nog eens naar je rekeningen.. Probeer dan nog maar eens geld over te houden voor gezonde maaltijden als je al een laag inkomen hebt Wink
Wie zegt dat ik kerngezond ben? Ik heb ook te maken met gezondheidsissues, maar daar kan ik zelf niks aan doen (speelt al vanaf mijn geboorte). Nu het eigen risico steeds meer omhoog gaat heb ik dus ook te maken met hoge ziektekosten. Helaas kan ik niks doen aan deze afwijking en ben ik genoodzaakt de rest van mijn leven deze kosten op te hoesten.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 mei 2013 - 2:27

Ik ben het zeker niet met alle posts van Kim eens, maar het valt mij wel op dat het straatbeeld er tegenwoordig dikker uit ziet. Ook kinderen. En ook bij slanke mensen valt het me zelfs op. Ik was op Bloemendaal en 9 op de 10 mensen met maat 34/36 hadden een buikje! (inc mijzelf en mijn vriendin) en lovehandels (die heb ik zelf dan weer niet) alsof we 'allemaal' stelsmatig te vet of verkeerd eten. Toen is bij mijzelf de knop ook weer omgegaan. Niet door te kijken naar die andere mensen, maar naar mezelf en mijn vriendin die dag.

Gast
Gast

Bericht  Rush vr 3 mei 2013 - 2:27

Kowalski schreef:
KimRosenberg85 schreef:
Kowalski schreef:

Er is ook niks mis met de aanbieding. Aanbiedingen heb je voor bijna ieder product, dat hoort er gewoon bij. Maar ik heb de komkommers nog nooit op een display gezien, pontificaal in de winkel. Maar producten zoals M&M's, Milka en drank zoals Heineken (met goodies bij een kratje) wel regelmatig.

Als het gewoon als aanbieding in de schappen ligt is het heel anders dan wanneer je er direct me geconfronteerd wordt door een groot display.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud