Geschrokken: sauna
+59
Mermaid
Kowalski
xxjojootjexx
strawberry
Kiekeboe
JustMeDaan
Middleme
Elliot
Burgemeester Irene
Fortissimo
_Lana_
loura
Bliss
Sayuri
Steep
Luce
Cimic
Marin
Ragazza
Slakje
VeryCherry
Puggle
Rush
Paper Crown
girli
Pitufo
Chocolate Cookie
Pommes
Blond
Sugarfall
Jeanette
marjoleinnn
Charles
Rovine
Aagje!
Lonely Goatherd
PapillonRose
silly-one
Monte
Saga
Zininzon
SDL
Sanne
Antibes
Printje
Tania
mzcharlotte
Toet
Ibbeltje
Taeda
Ilovethe90s
Minx
ijsjemeisje
Sam
Arwyn
M@niek
Balloon
CCC
Lejow
63 plaatsers
Pagina 15 van 16
Pagina 15 van 16 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16
Re: Geschrokken: sauna
En op alle dranken met aspartaam dan? Allemaal massaal aan de aspartaam lijkt me ook niet geweldig.Slakje schreef:Sayuri schreef:In Europa is het zeker wel zo (gemiddeld, maar je gaat altijd uit van het gemiddelde bij dat soort onderzoeken, anders is er geen beginnen aan).
Arme gezinnen eten vaak ongezonder, dwz: wel voldoende (of teveel) aan kcal, maar niet voldoende vitamines, mineralen etc. Gewoonweg omdat je nog steeds goedkoper uit bent met ongezond eten (blik bijvoorbeeld) dan gezond eten (verse groenten, wat vaker vis ipv vlees, etc).
Dat is waarom er al eens geopperd is geweest om gezond voedsel te subsidiëren en een belasting op ongezond voedsel te heffen, om deze trend om te keren.
Er was bij ons vandaag iets op het nieuws dat men een taks wilt heffen op gesuikerde dranken.
Gast- Gast
Ja, dat zou er ook bij zijn, ja.Lennox schreef:En op alle dranken met aspartaam dan? Allemaal massaal aan de aspartaam lijkt me ook niet geweldig.Slakje schreef:Sayuri schreef:In Europa is het zeker wel zo (gemiddeld, maar je gaat altijd uit van het gemiddelde bij dat soort onderzoeken, anders is er geen beginnen aan).
Arme gezinnen eten vaak ongezonder, dwz: wel voldoende (of teveel) aan kcal, maar niet voldoende vitamines, mineralen etc. Gewoonweg omdat je nog steeds goedkoper uit bent met ongezond eten (blik bijvoorbeeld) dan gezond eten (verse groenten, wat vaker vis ipv vlees, etc).
Dat is waarom er al eens geopperd is geweest om gezond voedsel te subsidiëren en een belasting op ongezond voedsel te heffen, om deze trend om te keren.
Er was bij ons vandaag iets op het nieuws dat men een taks wilt heffen op gesuikerde dranken.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Jeetje ben je een middag shoppen mis je dit
Ik blijf erbij, vanaf het begin al, dat ik echt geloof dat Kim echt niet echt is. OF je bent er idd totaal op uit om hier te lopen klooien, of je maakt alles allemaal zoveel mooier dan dat het in werkelijkheid is.
Ik val vast in de categorie domme mensen in jouw ogen. Ik ben dol op chips, snoep, friet en allerlei andere ongezonde dingen maar met mate dat maakt me misschien net wat minder dom. Maar ik haat serieus echt sporten, ik vind het vreselijk en zal me nooit gaan uitsloven in een sportschool/rennen door het park oid.
We eten meestal gezond maar je gaat echt niet dood van een keer friet oid.
Maar goed ieder zijn ding, als je je oprecht zorgen maakt het zal wel.
Ik blijf erbij, vanaf het begin al, dat ik echt geloof dat Kim echt niet echt is. OF je bent er idd totaal op uit om hier te lopen klooien, of je maakt alles allemaal zoveel mooier dan dat het in werkelijkheid is.
Ik val vast in de categorie domme mensen in jouw ogen. Ik ben dol op chips, snoep, friet en allerlei andere ongezonde dingen maar met mate dat maakt me misschien net wat minder dom. Maar ik haat serieus echt sporten, ik vind het vreselijk en zal me nooit gaan uitsloven in een sportschool/rennen door het park oid.
We eten meestal gezond maar je gaat echt niet dood van een keer friet oid.
Maar goed ieder zijn ding, als je je oprecht zorgen maakt het zal wel.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Printje schreef:
Ik denk dat ze niet echt is en hier iedereen op probeert te butsen. En het lukt haar nog ook
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Ik heb ook een hekel aan sporten, maar ik vind wandelen en fietsen heerlijk, dat doe ik dan dus wel heel veel. Daarnaast ben ik altijd wel in de weer op m'n werk. Ik ben zelf van mening dat sporten niet echt hoeft, bewegen wel. Bewegen is belangrijk, hoe meer en hoe langer per dag, hoe beter. Sporten kan ook best lekker zijn, dat geloof ik direct, maar als je dagelijks een halfuur fietst en dan ook lichamelijk vrij druk bezig bent in je werk, hoef je volgens mij niet ook nog eens drie keer in de week te sporten, als je daar niet van houdt.
Overigens vind ik zwemmen wel leuk, en veel sporten vind ik allemaal wel interessant, het lijkt me heerlijk om zonder astma-aanval te kunnen hardlopen, en voetballen lijkt me ook erg leuk, maar met bijna alle sporten is het: als ik er eenmaal aan begin dan ben ik er alweer klaar mee.
Overigens vind ik zwemmen wel leuk, en veel sporten vind ik allemaal wel interessant, het lijkt me heerlijk om zonder astma-aanval te kunnen hardlopen, en voetballen lijkt me ook erg leuk, maar met bijna alle sporten is het: als ik er eenmaal aan begin dan ben ik er alweer klaar mee.
Gast- Gast
Ik vind sporten ook verschrikkelijk. Heb verschillende sporten geprobeerd, maar ik vind het gewoon niet leuk. Ik heb een fitnessabbo en ben tot nu toe misschien 5 keer geweest over een heel jaar?! Mijn vriend is echt het tegenovergestelde, die zit bijna elke dag in de fitness en als hij daar niet zit, loopt hij buiten :'') Hij begrijpt niet dat ik sporten niet leuk vindt. En hij begrijpt het ook niet dat een mens niet zomaar plots 5 km kan lopen als hij daarvoor nooit iets van sport heeft gedaan.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Lennox schreef:Ik heb ook een hekel aan sporten, maar ik vind wandelen en fietsen heerlijk, dat doe ik dan dus wel heel veel. Daarnaast ben ik altijd wel in de weer op m'n werk. Ik ben zelf van mening dat sporten niet echt hoeft, bewegen wel. Bewegen is belangrijk, hoe meer en hoe langer per dag, hoe beter. Sporten kan ook best lekker zijn, dat geloof ik direct, maar als je dagelijks een halfuur fietst en dan ook lichamelijk vrij druk bezig bent in je werk, hoef je volgens mij niet ook nog eens drie keer in de week te sporten, als je daar niet van houdt.
ow maar dat doe ik idd ook, ik vind fietsen met de kinderen heerlijk en doe dat erg veel. Ik beweeg overdag veel, in mijn werk hetzelfde en zie het dan echt niet zitten om sávonds als de kinderen eindelijk in bed liggen ook nog eens te gaan sporten...nou nee dank u heel vriendelijk. Ook zwem ik veel met R (N vind ik nog te klein) maar dan dobber ik maar wat in dat warme peuterbadje rond.
Ik vind bewegen ook belangrijk maar haat sporten, zo is het idd beter verwoord.
Sam; ja erg he. Iedere keer denk ik laat dat mens toch gaan ze geduiveld hier de hele boel maar ik vind haar zo ontzettend dom dat ik wel moet reageren om zoveel vernederende en rare dingen die ze zegt.
Printje- Lady Post-a-lot
Ow nu vergeet ik ook onze grootste hobby nog.....geocachen dan ben je ook de hele dag aan eht lopen. Dus eigenlijk ben ik kei goed bezig
Printje- Lady Post-a-lot
Ik reageer net zo goed hoor
Maar heb er geen zin meer in, houd me dus in.
Sam- Kletskop
Printje schreef:Ow nu vergeet ik ook onze grootste hobby nog.....geocachen dan ben je ook de hele dag aan eht lopen. Dus eigenlijk ben ik kei goed bezig
Wasdat?
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Sam schreef:Ik reageer net zo goed hoor
hahaha die vaardigheid beschik ik in het gewone leven te goed maar zoals zij hier dingen omschrijft..... ik zit me dan zo op te vreten dat er mensen zijn die zo alleen maar naar een buitenkant van iemand kijken zonder te weten hoe het eventueel komt. Dat is pas een trieste ontwikkeling hier in Nederland, meteen iemand bestempelen tot ik weet niet wat.
Maarrrrrrrrr goed ik ga je goede voorbeeld volgen en ga echt proberen om het maar te laten gaan. Zij weet helaas niet beter.
Printje- Lady Post-a-lot
Manderijn schreef:Printje schreef:Ow nu vergeet ik ook onze grootste hobby nog.....geocachen dan ben je ook de hele dag aan eht lopen. Dus eigenlijk ben ik kei goed bezig
Wasdat?
Een soort schatzoeken. Je loopt eigenlijk een soort van gps route met bijv. allerlei opdrachten onderweg. Uiteindelijk kom je bij een soort '' schat'''met daarin een logboek en soms wat speelgoedjes oid voor kinderen. Er zijn ook allerlei voorwerpen zoals munten die je kunt meenemen uit zo;n 'schat' en die meot je dan weer bij een andere cache neerleggen. Zo hebben wij ooit een travelbug gevonden die al 10!! jaar onderweg was en uit Amerika kwam.
De grap is erbij dat ze serieus echt overal liggen, in iedere stad, ieder bos etc etc.
www.geocaching.com
Printje- Lady Post-a-lot
Haha wat grappig! En dat doe je dan alle dagen? Of eens per week? Ik heb echt geen idee hoe ik dat voor me moet zien.
Manderijn- Kletskop
Haha, ik vind dit zo'n grappige hobby. Nog nooit gedaan maar ik vind het zo bizar dat zoveel mensen zich hier mee bezig houden en zich aan de spelregels houden. Héérlijk!
SDL- Prater
- Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12
Manderijn schreef:Haha wat grappig! En dat doe je dan alle dagen? Of eens per week? Ik heb echt geen idee hoe ik dat voor me moet zien.
het is echt enorm leuk. Je kunt dat altijd doen want je kunt op die site die ik je gaf zien of een cache altijd toegankelijk is zeg maar.
Je hebt bijv. ook een nachtcache. Dan moet je bijv. van die reflecterende dingetjes volgen. R vindt het ook helemaal geweldig trouwens. Je print op die site een cache uit, je gaat naar het gegeven coördinaat en dan ga je vanuit daar weer verder. Echt heel veel mensen doen dat.
Wat ik ook zo grappig vind, misschien vinden jullie er geen fluit aan maar goed, hier in het parkje zit bijv een klein kinderboerderijtje. daar ergens onder een bankje zit ook een logboekje verstopt. Het is grappig dat echt overal, bijv. ook hier in de stad, echt veel caches verstopt zitten.
Printje- Lady Post-a-lot
Ik ga me er eens in verdiepen! Klinkt wel grappig. Zie je al lopen met R.. haha
Manderijn- Kletskop
Maar word je ook wel eens in de maling genomen en gaan er bijv. niet-cachers vandoor met de buit?
Laatst aangepast door SDL op vr 3 mei 2013 - 8:51; in totaal 1 keer bewerkt
SDL- Prater
Het kan gewoon hier in mijn dorp ook!! Mennnn er gaat een wereld voor me open! (en dat terwijl ik me voor genomen had niet in dit topic te reageren)
Manderijn- Kletskop
Manderijn schreef:Ik ga me er eens in verdiepen! Klinkt wel grappig. Zie je al lopen met R.. haha
hahaha daarom noemen wij het met hem ook schatzoeken. Hij leert er ook meteen door kompas lezen want onze gps heeft ook zo'n functie dat je het dus als kompas kunt gebruiken enzo.
SDL, nee dat kan bijna niet want die caches zijn eigenlijk altijd zo verstopt dat mensen die het niet doen ze ook niet vinden. En vaak staat er ook een sticker op van geocachen en de vraag om het te laten liggen.
Ik vind het ook mooi om te zien dat echt iedereen zich zo netjes aan de regeltjes houdt. Anders moet je ook niet gaan cachen denk ik.
Je mag het dus ook niet helemaal meenemen he alleen bijv iets kleins of dus zijn travelbug. Je moet in het logboekje ook aangeven wat je eruit haalt. Ook kun je dan daarna dus op die site aangeven dat je hem gevonden hebt en wat je meeneemt.
We hadden er laatst eentje.. een nepboomje moest je dus omklappen, daarin zat een lange buis in de grond met een beeldje en daaronder zat weer een soort vakje met daarin het logboekje.
Printje- Lady Post-a-lot
Manderijn schreef:Het kan gewoon hier in mijn dorp ook!! Mennnn er gaat een wereld voor me open! (en dat terwijl ik me voor genomen had niet in dit topic te reageren)
hahaha het kan serieus overal. Ik weet neit of je, als je niet ingelogd bent op die site, kunt zien hoeveel er verstopt liggen in nederland.... moet je daarna anders eens in Duitsland kijken. Daar zitten helemaal fanatieke cachers.
Printje- Lady Post-a-lot
Haha, ga je dan met schep en al op pad?
SDL- Prater
SDL schreef:Haha, ga je dan met schep en al op pad?
hahahhaa nee want begraven mag dus niet. wel in de grond stoppen en dan bijv. iets eroverheen maar echt begraven mag neit.
Er ligt bijv. ook een cache op de parkeerplaats van Burgers Zoo en IN Disneyland (terwijl dat officieel helemaal niet mag volgens man, of het moet geplaatst zijn door Disney zelf) maar het is niet de bedoeling dat je ergens voor moet betalen om een cache te kunnen loggen.
We nemen wel altijd een zaklampje, schroevendraaiertje, loepje, spiegeltje, magneetdingetje mee want dat heb je best vaak nodig.
Printje- Lady Post-a-lot
Ik blijf het leuk vinden.
SDL- Prater
Hier bijv. deze
Je moest hier allerlei opdrachten voor doen om op een locatie in het bos te komen. Staat daar midden in het bos dit ding.... en in zijn kont zat het logboekje.
En hier een van een coordinaat dat dus verstopt zat in een boom..
En een heel klein logboekje aan een magneetje aan een heel klein stukje vd boom
Je moest hier allerlei opdrachten voor doen om op een locatie in het bos te komen. Staat daar midden in het bos dit ding.... en in zijn kont zat het logboekje.
En hier een van een coordinaat dat dus verstopt zat in een boom..
En een heel klein logboekje aan een magneetje aan een heel klein stukje vd boom
Printje- Lady Post-a-lot
Ik wil ook eens geocoachen, maar snap er niks van.
Lijkt me leuk doel voor tijdens de wandeling met de hond.
Lijkt me leuk doel voor tijdens de wandeling met de hond.
Sam- Kletskop
Pagina 15 van 16 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16
Soortgelijke onderwerpen
» Alleen dagje naar de sauna/ Welke sauna?
» wat ben ik geschrokken
» Geschrokken
» geschrokken
» Zo geschrokken!
» wat ben ik geschrokken
» Geschrokken
» geschrokken
» Zo geschrokken!
Pagina 15 van 16
Permissies van dit forum: