Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zo geschrokken!

+3
ekjir@M
Ugly Betty
Julia
7 plaatsers

Ga naar beneden

Zo geschrokken! Empty Zo geschrokken!

Bericht  Julia wo 14 maa 2012 - 0:35

Normaliter doe ik altijd het traphekje boven dicht, maar omdat ik haar naar bed bracht, had ik het deze keer niet gedaan. Alleen wou ze niet slapen en toen heb ik haar even neergezet en wou ik haar speen pakken en dus helemaal vergeten dat het hekje open stond.. Toen ik me omdraaide hing ze al met 1 been te zwaaien boven het trapgat, ik ben zo ontzettend geschrokken! Ik voel me echt even een slechte moeder nu, ik moet er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren:cry:

Maken jullie wel eens dit soort dingen mee?
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo geschrokken! Empty Re: Zo geschrokken!

Bericht  Ugly Betty wo 14 maa 2012 - 0:44

Wat zul je geschrokken zijn, gelukkig is er niks gebeurd! Dit kan iedereen overkomen en maakt je zeker niet meteen een slechte moeder.
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo geschrokken! Empty Re: Zo geschrokken!

Bericht  ekjir@M wo 14 maa 2012 - 1:12

Ja hoor, J. klimt nu steeds op de bank en je kan hem er 100x afhalen maar als je even niet oplet laat hij zich vallen van de bank... Gelukkig stond de tafel ver van de bank af maar hij had wel een bloedneus.

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo geschrokken! Empty Re: Zo geschrokken!

Bericht  Gast wo 14 maa 2012 - 2:17

Hier valt F. wel eens van de bank. Dan zit je er nog zo met je neus bovenop. Een moment afgeleid worden en het is al gebeurd. Het kan de beste mama overkomen hoor! Niet druk om maken!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zo geschrokken! Empty Re: Zo geschrokken!

Bericht  Teddyaapje wo 14 maa 2012 - 2:28

Gelukkig was je nog optijd!



* Hier waren we een tijd terug ook t traphekje vergeten...T. zat al achterste voren op de knieen en probeerde omlaag te gaan. Gelukkig dat hij het zo probeerde en niet lopend ging!

* Mijn vriend was de vaatwasser aant inruimen toen hij bedacht naar de wc te moeten. Ik was in de kamer en toen mijn vriend terug was kwam hij bij me op de bank zitten. T. was in de keuken en toen we hem riepen kwam hij aangelopen...in zn linkerhand zijn eigen plastic vork, in de andere een broodmes! Had mn vriend de vaatwasser open laten staan en ik wist dat niet!
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo geschrokken! Empty Re: Zo geschrokken!

Bericht  shadow wo 14 maa 2012 - 2:33

Hier laatst ook gebeurt. Savonds als wij naar bed gaan doen we het bed open (is er een met deurtjes) en haar deur open zetten zodat n naar ons toe kan komen. Maar ik was iets beneden vergeten en heb het hekje open gedaan....

Gelukkig moest ik y snachts eten geven en ging ik nog even naar de wc en toen zag ik het. Had toch wel even het balen van mezelf

shadow
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 244
Punten : 268
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo geschrokken! Empty Re: Zo geschrokken!

Bericht  Darius wo 14 maa 2012 - 3:18

Wij hebben geen traphekje om twee redenen:
1. Het is een crime om hier eentje te monteren bovenaan de trap
2. Ik laat het waarschijnlijk toch open staan, dus dan krijg je dit soort akkefietjes. Als ik boven aan het werk moest, dan ging ik in de slaapkamer of badkamer aan het werk en deed ik de deur gewoon dicht. L.aurens speelde dan gewoon opdezelfde kamer als waar ik was.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo geschrokken! Empty Re: Zo geschrokken!

Bericht  Dolphinne wo 14 maa 2012 - 9:09

Ik had vanmiddag een flink schrik momentje. Mijn zoontje klom op een verhoging buiten (soorthalve piramide) om er daarna af te kunnen rennen. Maar hij stond boven heel erg op het randje en viel bijna. Hij hield nog net zijn evenwicht. Anders was hij een meter naar beneden gevallen op de stenen.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo geschrokken! Empty Re: Zo geschrokken!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum