Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

wat ben ik geschrokken

+9
Bruintje Beer
studiebol
nillis
CCC
Koffieleut
frolic
Darius
TGR
LMCurious
13 plaatsers

Ga naar beneden

wat ben ik geschrokken Empty wat ben ik geschrokken

Bericht  LMCurious ma 9 jan 2012 - 23:41

Joris is vanmorgen aangereden!!!! Gelukkig is alles goed met hem, maar jeetje mina wat ben ik geschrokken zeg!

De dag begon al als zo'n dag! We werden wakker omdat ze bij de buren de badkamer gingen slopen. 2 krijsende kinderen in bed. Dus ik aangekleed en gaan vragen hoe lang ze zouden gaan slopen vandaag. Alleen de ochtend. Familie woont allemaal wat verder weg. Dus ik besloot met Dave mee te gaan naar zijn kantoor, daar kunnen we Milou rustig laten slapen.
Aangekomen bij zijn bedrijf heeft Dave Milou binnen gebracht, en gaat spullen in de auto pakken. Ik loop met Joris naar binnen, en zoals altijd heeft hij even nodig om te kijken hoe wat waar. Dus hij blijft 2 meter van de deur (binnen) staan kijken.

De stagiaire is ook aanwezig en ik praat met haar en Joris. Op het moment dat ik haar een moment aankijk ziet Joris Dave buiten op de parkeerplaats aankomen lopen. De voordeur grenst meteen aan de parkeerplaats, en het is maar klein, toch krijgen bepaalde mensen het voor elkaar om er 30km p/u te rijden!!! Joris wil naar Dave lopen, en omdat Dave dus ook de auto ziet schreeuwt hij dat Joris binnen moet blijven, maar Joris gaat daarop juist rennen naar buiten. De auto remt nog hard (2,5m remsporen op de weg!!!), maar rijdt Joris toch aan. Joris op via de motorkap op de grond.

Ik had gehoord toen Dave naar Joris schreeuwde dat het niet goed was aan stem. Dus ik loop naar buiten en zie Joris staan, huilen, maar verder rustig en ziet er ok uit. Ik dacht dat ie gewoon gevallen was ofzo. Totdat ik Dave hoor vloeken en tieren naar die vent. Dat Joris op de motorkap lag etc etc. Toen drong door dat ik hem ook kwijt had kunnen zijn. Dus ik vervolgens samen met Joris in tranen van schrik. Die man zei eerst nog dat hij niet zo hard reed, maar gaf iets later wel toe dat hij te hard reed. Hij was wel echt geschrokken en ook aan het trillen. Toen ik naar binnen ging met Joris om hem goed na te kijken ging hij zijn auto parkeren en kwam ook naar binnen. En ook sorry gezegd tegen Joris enzo.

Joris had een schaafwond op zijn neus, bloed uit z'n andere neusgat, bloed in z'n mond, dikke wang/lip, bult op zn voorhoofd, knieën geschaafd, maar geen pijn zei hij zelf. Toch even de ha gebeld en we mochten meteen komen. Daar is hij helemaal nagekeken, en hij is ok. Dus vooral de schrik gelukkig. Maar wel heeeeeele erge schrik. Wat als wat als wat als.....dit had zo anders kunnen aflopen. Eenmaal terug op kantoor kwamen de buren binnengelopen, kijken hoe het met Joris was. Ze hadden alles gezien vanochtend. En waren ook geschrokken. Ze zeiden ook dat die vent vrijwel direct daarna ook weer met een harde vaart de parkeerplaats verlaten heeft. Dus hij heeft er ook echt niet van geleerd. Bah, zou wel een deuk in die auto willen trappen!!!

maar goed, mn grote stoere kerel is er nog, is hier vrolijk de stagiaire aan het helpen met balansen van de voorraad, klaagt nergens over! Wat ben ik trots op hem, maar wat was ik bang!!! En ik weet dat we beter op hadden kunnen letten, maar ook dat het eigenlijk onzin is. Het is in zo'n fractie van een seconde gebeurd. Dat zien we wel weer. Dus gelukkig is het goed afgelopen, heeft het geen zin om na te denken wat we anders hadden moeten doen. Maar ben blij het ff hier kwijt kunnen.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

wat ben ik geschrokken Empty Re: wat ben ik geschrokken

Bericht  Gast ma 9 jan 2012 - 23:43

Jeetje wat schrikken zeg ! Gelukkig is het allemaal goed afgelopen. hug voor jou en je kleine ventje !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat ben ik geschrokken Empty Re: wat ben ik geschrokken

Bericht  TGR ma 9 jan 2012 - 23:44

Jeetje, dan zakt de grond even weg onder je voeten lijkt me. Gelukkig is alles naar omstandigheden goed gegaan! Joris heeft zijn lesje ook wel geleerd hoop ik, the hard way, maar die kijkt voorlopig wel heel goed uit voor hij gaat rennen.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat ben ik geschrokken Empty Re: wat ben ik geschrokken

Bericht  Darius ma 9 jan 2012 - 23:47

Jee, wat schrikken zeg. Ik denk niet dat je jezelf iets kunt verwijten hoor. Laurens speelt ook wel gewoon op de oprit van ons huis, en jouw zoontje is ook al wat ouder.

Kinderen zijn gewoon onvoorspelbaar in het verkeer. Ook een kind van 10 jaar op de fiets kan onverwacht oversteken. Daarom moet je als automobilist ook altijd oplettend zijn en zeker niet te hard rijden. Wat een eikel dat hij vervolgens weer hard wegrijdt. Bah.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

wat ben ik geschrokken Empty Re: wat ben ik geschrokken

Bericht  frolic di 10 jan 2012 - 0:22

Oh gatverdamme zeg ! Goddank dat alles goed is !!

frolic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wat ben ik geschrokken Empty Re: wat ben ik geschrokken

Bericht  Koffieleut di 10 jan 2012 - 0:26

Logisch dat je heel erg geschrokken bent! Gelukkig is het goed afgelopen, maar wat een eikel dat hij daarna alsnog hard van de parkeerplaats afrijdt.
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wat ben ik geschrokken Empty Re: wat ben ik geschrokken

Bericht  CCC di 10 jan 2012 - 0:29

Jeetje wat een heftig verhaal zeg! Gelukkig is het allemaal goed afgelopen, maar kan me voorstellen dat je behoorlijk geschrokken bent hiervan...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat ben ik geschrokken Empty Re: wat ben ik geschrokken

Bericht  Gast di 10 jan 2012 - 0:36

Dat moet inderdaad heel erg schrikken zijn geweest voor jullie! Gelukkig is er niks aan de hand en heeft hij 'maar' een paar schrammen.
Wat wel het eerste in me op komt is dat hij later misschien nog 'last' kan krijgen van dit voorval, in de vorm van dromen oid, ook al is hij er nu volgens jou helemaal niet meer mee bezig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat ben ik geschrokken Empty Re: wat ben ik geschrokken

Bericht  nillis di 10 jan 2012 - 0:49

Jeetje wat schrikken, ik zou ook opletten of hij er later niet meer mee bezig gaat.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat ben ik geschrokken Empty Re: wat ben ik geschrokken

Bericht  studiebol di 10 jan 2012 - 1:10

Wow das wel schrikken ja! Gelukkig gaat het goed met hem!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat ben ik geschrokken Empty Re: wat ben ik geschrokken

Bericht  LMCurious di 10 jan 2012 - 1:13

We letten inderdaad wel op. En hij heeft zijn eigen lesje ook wel geleerd. Zo zei hij net toen papa aan de deur een pakketje aannam dat papa de deur dicht moest doen, want misschien kwam er een auto aan. Dus hij snapt wel waar het fout ging!

We hoefden hem ook niet te wekken vannacht, maar dat was ik ook wel van plan een keertje extra te doen, beter teveel dan te weinig hoor! En ik ben stiekem wel bang dat hij inwendig iets zou hebben opgelopen wat de ha nu nog niet kon vaststellen. Dus ga hem dadelijk nog een keer nakijken op blauwe plekken enzo.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

wat ben ik geschrokken Empty Re: wat ben ik geschrokken

Bericht  Bruintje Beer di 10 jan 2012 - 1:13

Dat is zeker schrikken. Gelukkig is het maar bij een paar schrammen gebrleven!
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat ben ik geschrokken Empty Re: wat ben ik geschrokken

Bericht  Gast di 10 jan 2012 - 1:22

Zo dat is schrikken zeg hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat ben ik geschrokken Empty Re: wat ben ik geschrokken

Bericht  Gast di 10 jan 2012 - 1:37

Oh wat schrikken zeg, dat had inderdaad heel anders af kunnen lopen. Gelukkig gaat het goed met hem. En ik zou hem inderdaad even goed in de gaten houden!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat ben ik geschrokken Empty Re: wat ben ik geschrokken

Bericht  Gast di 10 jan 2012 - 1:37

LMCurious schreef:We letten inderdaad wel op. En hij heeft zijn eigen lesje ook wel geleerd. Zo zei hij net toen papa aan de deur een pakketje aannam dat papa de deur dicht moest doen, want misschien kwam er een auto aan. Dus hij snapt wel waar het fout ging!


Aaah het heeft dus inderdaad wel echt indruk gemaakt op hem.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat ben ik geschrokken Empty Re: wat ben ik geschrokken

Bericht  PiP di 10 jan 2012 - 2:03

Ow wat schrikken zeg:(
Gelukkig heeft hij er niks ergs aan overgehouden en er ook nog iets van geleerd.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat ben ik geschrokken Empty Re: wat ben ik geschrokken

Bericht  Gast di 10 jan 2012 - 2:16

Jeetje wat schrikken zeg! Gelukkig is het goed afgelopen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat ben ik geschrokken Empty Re: wat ben ik geschrokken

Bericht  Rumble di 10 jan 2012 - 2:30

Wow, dat is schrikken! Gelukkig heeft hij er niets aan overgehouden en goed dat je hem nog wakker maakt vannacht, dat had ik ook gedaan hoor! hug
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat ben ik geschrokken Empty Re: wat ben ik geschrokken

Bericht  meisje di 10 jan 2012 - 2:37

Jeetje wat schrikken zeg.
En net wat je zegt.. het is een fractie van een seconde en ze zijn weg.

Gelukkig dat hij er zelf rustig onder is.
meisje
meisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat ben ik geschrokken Empty Re: wat ben ik geschrokken

Bericht  kwak di 10 jan 2012 - 3:08

wat schrikken zeg!!
tjee....!gelukkig heeft J. niks zeg!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wat ben ik geschrokken Empty Re: wat ben ik geschrokken

Bericht  Gast di 10 jan 2012 - 3:14

Wat schrikken. Gelukkig liep het goed af.
Ik zie aan de ticker dat het vandaag ook zijn verjaardag is??

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat ben ik geschrokken Empty Re: wat ben ik geschrokken

Bericht  LMCurious di 10 jan 2012 - 3:33

ohw nee, dat is al dik een maand geleden, nog geen nieuwe gemaakt, dat zou wat zijn gemaakt.
Hij ligt nu net een uurtje te slapen, en ga hem zo wakker maken.
En nog weer een extra knuffel geven!
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

wat ben ik geschrokken Empty Re: wat ben ik geschrokken

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum