Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

geschrokken

+15
SoGood
TNMN
Dennenappel
Toet
Zora
Phileine
Rovine
PrimaBella
Coco
Sterre
Makamba
Lady Starstruck
TGR
Beachgirl
Rapunzel
19 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

geschrokken Empty geschrokken

Bericht  Rapunzel vr 2 maa 2012 - 9:59

*


Laatst aangepast door Rapunzel op do 29 maa 2012 - 5:08; in totaal 2 keer bewerkt
Rapunzel
Rapunzel
Prater
Prater

Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

geschrokken Empty Re: geschrokken

Bericht  Beachgirl vr 2 maa 2012 - 10:04

Ik heb het jaren geleden wel eens meegemaakt met Oud&nieuw. Ging toen samen met 2 vriendinnen onze fiets pakken om naar huis te gaan en toen kwam er een man aanlopen die vroeg of wij wisten waar "het parkje" was.

Dus ik reageerde met: t parkje???

Toen trok ie zn jas open en toen bleek zn broek op zn knieen te hangen. Alleen hadden wij toen aardig wat wijntjes op dus we begonnen te gillen en te lachen. Toen liep ie snel wel.

Wel aangifte gedaan diezelfde nacht nog, en ze hebben toen ook iemand opgepakt want ze hadden meer meldingen gekregen.



Zou het zeker melden bij de politie hoor, wie weet zijn er meer mensen die t gezien hebben, en al geef je maar de kleur van de auto door en de locatie waar t gebeurde.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

geschrokken Empty Re: geschrokken

Bericht  Rapunzel vr 2 maa 2012 - 10:12

*


Laatst aangepast door Rapunzel op do 29 maa 2012 - 5:39; in totaal 1 keer bewerkt
Rapunzel
Rapunzel
Prater
Prater

Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

geschrokken Empty Re: geschrokken

Bericht  TGR vr 2 maa 2012 - 10:15

Ik heb ook eens zoiets meegemaakt. Het enige dat ik kon zeggen was "nou zeg". Pas toen ik thuis was werd ik pissig en bedacht ik allemaal gevatte dingen. Best apart en intimiderend dat mannen dat doen, vrouwen zouden zoiets volgens mij niet zo snel doen.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

geschrokken Empty Re: geschrokken

Bericht  Lady Starstruck vr 2 maa 2012 - 10:18

TGR schreef:Ik heb ook eens zoiets meegemaakt. Het enige dat ik kon zeggen was "nou zeg". Pas toen ik thuis was werd ik pissig en bedacht ik allemaal gevatte dingen. Best apart en intimiderend dat mannen dat doen, vrouwen zouden zoiets volgens mij niet zo snel doen.
Ik hoor vaak van mannen in mijn omgeving dat ze hopen een vrouw tegen te komen die zoiets doet :shock: Ik vind zoiets best shocking. Mijn zus heeft volgens mij ook weleens iets met een potloodventer meegemaakt lang geleden.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

geschrokken Empty Re: geschrokken

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 10:19

Zeker melden, het is een feit dat dit nog 'onschuldige' gedrag vaak een voorstadium is van ernstigere zedendelicten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

geschrokken Empty Re: geschrokken

Bericht  Rapunzel vr 2 maa 2012 - 10:19

*


Laatst aangepast door Rapunzel op do 29 maa 2012 - 5:39; in totaal 1 keer bewerkt
Rapunzel
Rapunzel
Prater
Prater

Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

geschrokken Empty Re: geschrokken

Bericht  Makamba vr 2 maa 2012 - 10:19

Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt gelukkig! Kan me wel goed voorstellen dat jullie op die manier reageerden. Eerste (schrik) reactie en achteraf bedenk je je altijd hoe je het anders had kunnen doen.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

geschrokken Empty Re: geschrokken

Bericht  Beachgirl vr 2 maa 2012 - 10:20

Rapunzel schreef:Dat is misschien wel een goede tip inderdaad, maar ik denk niet dat de politie er echt werk van gaat maken. Ik zal het even overwegen of ik er melding van maak.
Jullie reactie was echt net goed zeg. Het scheelt wel dat die man alleen was en jullie met een paar meiden. Ik voelde me nogal bedreigd vanavond. Door de eenzame plek waar het gebeurde, omdat ik niet wist wie er nog meer in de auto zaten en door de manier waarop de man die uitstapte naar ons keek.



Als het bij mij met een auto zou gebeuren zou ik me ook niet fijn voelen hoor! Maar daarom juist een melding maken. Voor t zelfde geld flikt ie t morgen bij een paar jonge kinderen.

"onze" potloodventer was lopend, dus toen voelde ik me niet echt bedreigd. En de wijntjes werkten ook mee haha!

Vooral als je je echt onprettig voelde zou ik het zeker melden!! Dan kan je het iig even kwijt, en of ze er verder iets mee kunnen is verder de zorg van de politie.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

geschrokken Empty Re: geschrokken

Bericht  Rapunzel vr 2 maa 2012 - 10:23

*


Laatst aangepast door Rapunzel op do 29 maa 2012 - 5:39; in totaal 1 keer bewerkt
Rapunzel
Rapunzel
Prater
Prater

Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

geschrokken Empty Re: geschrokken

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 10:31

Rapunzel schreef:Maar als ik de politie bel, wat vragen ze dan aan me? Moet ik ook mijn gegevens achter laten? En ik vind het nu een beetje te laat om te bellen, eigenlijk had ik dat eerder moeten doen want het is al rond 8 uur gebeurd en ik heb niet eens een kenteken. Zelfs over de kleur van de auto zijn we het niet eens, mijn zusje beweert dat het een rode is en ik denk een zwarte...

Gewoon morgen melden, ze zullen waarschijnlijk allerlei details van de situatie vragen en dan geef je gewoon antwoord op de dingen die je nog wel weet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

geschrokken Empty Re: geschrokken

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 10:32

Ik heb dit twee keer meegemaakt.

1. Ik was een jaar of 15 en was aan het paardrijden. Naast het zandpad stond een busje geparkeerd in een soort inhammetje langs de weg. Er stond een man naast het busje. Toen ik er langs reed, kreeg ik al een raar gevoel. Toen ik vervolgens terug ging en er weer langs kwam, stond die man opeens geheel ontkleed naast zijn busje! Vanaf de weg kon niemand dat zien. Hij had zich dus doelbewust voor mij uitgekleed. Ik heb mijn pony keihard aangespoord en ben er in volle galop van weg gespurt. Maar bah, wat geeft zo'n figuur een naar gevoel! Achteraf had ik allerlei beledigende opmerkingen bedacht, maar dat is achteraf praten. Ik heb het aan mijn ouders verteld, maar nooit bij de politie gemeld.

2. Vorig jaar regende het heel hard, toen ik tegen de avond terug liep naar huis door het park. Ik schuilde even bij een brugje onder een boom, toen ik ineens een man zag staan. Hij stond naar mij gericht en was zich aan het aftrekken. Hij liet niks zien. Ik ben heel snel doorgelopen, met volle boodschaptassen en op pumps. Dat vond ik echt eng. Het schemerde ook al. Brrr... Ook hiervan heb ik geen aangifte gedaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

geschrokken Empty Re: geschrokken

Bericht  Rapunzel vr 2 maa 2012 - 10:36

Twellie schreef:
Rapunzel schreef:Maar als ik de politie bel, wat vragen ze dan aan me? Moet ik ook mijn gegevens achter laten? En ik vind het nu een beetje te laat om te bellen, eigenlijk had ik dat eerder moeten doen want het is al rond 8 uur gebeurd en ik heb niet eens een kenteken. Zelfs over de kleur van de auto zijn we het niet eens, mijn zusje beweert dat het een rode is en ik denk een zwarte...

Gewoon morgen melden, ze zullen waarschijnlijk allerlei details van de situatie vragen en dan geef je gewoon antwoord op de dingen die je nog wel weet.

Okee, dankje voor je advies. Ik slaap er een nachtje over en dan bel ik morgen denk ik toch even.
Rapunzel
Rapunzel
Prater
Prater

Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

geschrokken Empty Re: geschrokken

Bericht  Sterre vr 2 maa 2012 - 10:37

Ik heb het ook weleens meegemaakt toen ik 16 was. Samen met twee vriendinnen ging ik na school even kletsen op een bankje bij een uitzichtpunt. Toen kwam er een man met zijn leuter uit zijn broek steeds voorbij lopen. Ik had het als eerste in de gaten en mijn eerste reactie was ook: wegwezen! Ik was ook echt geschrokken, wat bezielt zo'n kerel... Achteraf hadden we beter ander kunnen reageren ja ;-)


Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

geschrokken Empty Re: geschrokken

Bericht  Rapunzel vr 2 maa 2012 - 10:38

*


Laatst aangepast door Rapunzel op do 29 maa 2012 - 5:39; in totaal 1 keer bewerkt
Rapunzel
Rapunzel
Prater
Prater

Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

geschrokken Empty Re: geschrokken

Bericht  Coco vr 2 maa 2012 - 10:44

Ik heb het zelf niet bewust mee gemaakt. Ik zag hem alleen van achteren, met zijn lange jas, nij de buurvrouw voor het raam staan. Ik was toen ook nog maar een jaar of 6 dus had ook totaal geen vermoeden. Deze man is opgepakt toen hij voor de 8ste keer bij de buurvrouw voor het raam stond. Een paar jaar later is er ook twee keer een potloodventer bij de andere buren direct naast ons geweest. Was een andere man. Deze is niet opgepakt zover bekend is voor ons. Maar de buurvrouw is toen zo geschrokken dat ze in elkaar is gezakt. Beide mannen stonden dus met hun lala echt tegen het raam gedrukt. Ben maar wat blij dat dat niet bij ons is gebeurd destijds. Ik sliep toen al amper doordat er rond die tijd eens een wildvreemde man de achtertuin in kwam lopen terwijl ik met een vriendinnetje in de tuin aan het spelen was.



Anyway, ik zou dus wel aangifte doen of een melding maken. Ondanks dat je geen exact signalement van dader of auto weet. Als er meerdere meldingen komen, weten ze iig dat het niet een eenmalig iets is geweest en weten zij misschien wel of de auto nu rood of zwart was. Alle kleine beetje details kunnen leiden naar het opsporen van iemand. Een melding hoef je ook niet direct te maken. Dat kun je ook morgen nog doen.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

geschrokken Empty Re: geschrokken

Bericht  PrimaBella vr 2 maa 2012 - 10:45

Een paar jaar geleden heb iets soort gelijks meegemaakt.. Mijn vriendinnen wonen allemaal een dorp verderop. En tussen die dorpen ligt een bos waar je doorheen moet. Ik fietste daar vaak (alleen), naar school, maar ook voordat we gingen stappen op zaterdag. Op een avond haalde een auto mij in en stopte toen voor. Na even stil staan reed hij toch weer een stukje verder. Omdat ik al een vreemd gevoel kreeg, pakte ik automatisch mijn telefoon al in mijn hand. Toen stopte de auto haaks op de weg zodat ik er wel op de een of andere manier vlak langs moest. Toen ik dichterbij kwam maakte hij ook de deur open en sprak me. Hij wilde me mee in zijn auto nemen (gelukkig alleen verbaal!). Ik ben toen als een speer door gefietst en heb meteen mijn ouders gebeld. Omdat ik dichter bij mijn vriendin was ben ik daarnaar toe gefietst en heb ik daar meteen de politie gebeld. Man, wat was ik geschrokken! Ik wist ook niet heel erg veel details meer. Maar door mijn melding hebben ze die weg wel beter in de gaten gehouden. Later moest ik er ook nog voor naar het bureau omdat er meerdere meldingen waren geweest..
Dus gewoon wel even bellen, dan is er in ieder geval bekend wat er speelt!
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

geschrokken Empty Re: geschrokken

Bericht  Rovine vr 2 maa 2012 - 10:45

Liep met een vriendin 's avonds over straat, naar de nachtwinkel om drank te halen. Vanuit een steegje riep iemand de vraag hoe laat het was, dus wij automatisch kijken. Toen trok hij zijn broek (en string geschrokken 394967) naar beneden en begon te helikopteren. Ik moet gewoon nu nog lachen als ik eraan denk, zo belachelijk vond ik het. Vriendin vond het ietsje minder jofel en wilde ook meteen weg toen hij bier kwam kopen in de nachtwinkel. Mij deed het niet zoveel.

Toen we daarna terugliepen kwamen er een paar jochies op ons af. Vroegen hoe laat het was. Die waren een beetje verbaasd toen wij heel hard NEE riepen geloof ik. geschrokken 394967
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

geschrokken Empty Re: geschrokken

Bericht  Phileine vr 2 maa 2012 - 10:45

Wat heftig, je schrikt op zo'n moment natuurlijk enorm. Zeker aangifte doen is mijn advies. In de plaats waar ik vroeger woonde, was ook een potloodventer actief. Alleen hij stond regelmatig in zijn nakie voor zijn raam te 'trekken'. Langs zijn huis ging veel doorgaand verkeer. Als kind moest ik er enorm om lachen, maar het is toch best bizar.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

geschrokken Empty Re: geschrokken

Bericht  Zora vr 2 maa 2012 - 11:22

Pff, ik snap dat echt niet hoor!!

Toen ik 15 was, ook eens zoiets meegemaakt. Ik fietste over een wat afgelegen fietspad, en haalde een jongeman in die echt superlangzaam fietste. Paar minuten later haalde hij mij weer in, met zijn enorm slappe piemel uit zijn broek. Ik zie het nog voor me hoe dat ding heen en weer hobbelde van het fietsen Evil or Very Mad Ik heb na even verbouwereerd te zijn stomverbaasd heel hard geroepen JEZUS CHRISTUS GATVERDAMME, en toen was 'ie alweer voorbij.

Wat daar nou lekker aan is...
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

geschrokken Empty Re: geschrokken

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 12:10

Twellie schreef:Zeker melden, het is een feit dat dit nog 'onschuldige' gedrag vaak een voorstadium is van ernstigere zedendelicten.

Oh? Suspect Waar haal je dat vandaan joh?

Maar inderdaad, wel aangifte doen. Wellicht doen ze er met jouw zaak alleen niks mee, maar als er meer meldingen komen zullen ze het wel oppakken.
Kan me voorstellen dat dit behoorlijk aankomt.. Hoop dat je er ondanks toch goed om slaapt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

geschrokken Empty Re: geschrokken

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 12:58

Yoyo schreef:
Twellie schreef:Zeker melden, het is een feit dat dit nog 'onschuldige' gedrag vaak een voorstadium is van ernstigere zedendelicten.

Oh? Suspect Waar haal je dat vandaan joh?

Maar inderdaad, wel aangifte doen. Wellicht doen ze er met jouw zaak alleen niks mee, maar als er meer meldingen komen zullen ze het wel oppakken.
Kan me voorstellen dat dit behoorlijk aankomt.. Hoop dat je er ondanks toch goed om slaapt!

Uit het wetenschappelijk onderzoek dat ik daarover gelezen heb.


Laatst aangepast door Twellie op vr 2 maa 2012 - 13:01; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

geschrokken Empty Re: geschrokken

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 13:01

Twellie schreef:
Yoyo schreef:
Twellie schreef:Zeker melden, het is een feit dat dit nog 'onschuldige' gedrag vaak een voorstadium is van ernstigere zedendelicten.

Oh? Suspect Waar haal je dat vandaan joh?

Maar inderdaad, wel aangifte doen. Wellicht doen ze er met jouw zaak alleen niks mee, maar als er meer meldingen komen zullen ze het wel oppakken.
Kan me voorstellen dat dit behoorlijk aankomt.. Hoop dat je er ondanks toch goed om slaapt!

Uit het wetenschappelijk onderzoek dat ik daarover gelezen heb voor mijn vakgebied.

Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

geschrokken Empty Re: geschrokken

Bericht  Toet vr 2 maa 2012 - 13:15

Hè bah wat een smeerlap, ik snap dat jullie geschrokken zijn!

Ik heb ook wel een zoiets meegemaakt. Ik zat 's nachts in mijn auto op een grote parkeerplaats, zie ik ineens een piemel in de buitenspiegel laughcry Staat er gewoon een kerel naast mijn auto zichzelf af te trekken! Ik ben toen snel weggereden, aangifte of een melding is nooit in me opgekomen maar lijkt me voor jullie wel een goed idee!
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

geschrokken Empty Re: geschrokken

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 18:54

Ja, ik heb ook eens zoiets gehad. Ik liep over een heel lang spoor (Rijswijk) en parallel aan dat spoor liep iemand met me mee en hij deed iets en keek steeds naar mij, zag niet precies wat. Dus ik zo eens goed kijken en denken 'wat doet die vent nou?'. Staat hij zich af te trekken, gadverdamme! Dus ik snel naar de kant van het spoor waar ik moest wezen en waar mensen stonden maar toen de trein er eenmaal was en ik ging zitten zat die vent mij nog steeds te volgen, aan te kijken en zo half verstopt achter een pilaar zich af te trekken... Dus ik zei het tegen een medepassagier die tegenover me zat maar die jongen reageerde niet echt. Toen ging de trein rijden en ik ff naar de wc en daarna ben ik maar ergens anders gaan zitten. Voelde me echt alsof ik de rare was hoe die jongen reageerde haha. Maar hij kwam naar me toe en zei dat hij de conducteur had gewaarschuwd en die de spoorwegenpolitie had ingeschakeld. Ik hoop dat ze hem gepakt hebben. Viespeuk. Het is ontzettend intimiderend.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

geschrokken Empty Re: geschrokken

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum