Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

+56
Urban Naked
Snoes
M-G
Parel
luenca
Printje
Lejow
Sanne
xxjojootjexx
Taeda
Marin
Mermaid
Marsy28
Suus
loura
SDL
Shisha
Sterre
Pompoen
Jeanette
Burn
Twellie
Caroow
Kowalski
Nyx
SuperGrover
Coco
MADDIE
Luce
Pineco
luisa
Cimic
Capt'n Zero
Slakje
Sorella
Rush
Roza
Charles
Lady Starstruck
Bazinga
Sea of Trees
Paper Crown
Esperanza
mzcharlotte
Liadan
Toet
Mees
Blond
silly-one
Bliss
RioolSpook
Elliot
Sugarfall
Ibbeltje
Fortissimo
Ragazza
60 plaatsers

Pagina 4 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 4 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Jeanette wo 1 mei 2013 - 11:13

Bliss schreef:
SuperGrover schreef:Bliss: Ja, ik ben echt wel serieus voor het Utrechtse Hippiefestival!

Het enige dat ik kan vinden is het Gorcums Hippiefestival!

Daar ga ik elk jaar heen! Is erg leuk! :cheering:

Ontopic; ik voel me goed hier op het forum. Wanneer ik dat gevoel niet meer heb, zal ik hier ook niet meer komen.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 4 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Pompoen wo 1 mei 2013 - 15:02

Minneke schreef:
Ik vind dat ik prima behandeld word.

Wel merk ik dat mensen minder op mijn posts of topics reageren dan een jaar of twee jaar geleden. Best logisch ook aangezien ik hier nu minder kom. Bovendien denk ik dat ik wat serieuzer ben geworden, misschien ligt het daar ook aan.

Ja man, jouw reacties zijn als een speld in een hooiberg, ik kan ze nauwelijks vinden, hoe moet ik daar nou op reageren? Wink
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 4 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Sterre wo 1 mei 2013 - 19:58

Jahoor, ik voel me prima behandeld. Soms wordt ergens niet of weinig op gereageerd, dat vind ik weleens jammer maar dat komt ook omdat ik hier niet heel uitgesproken ben volgens mij. Dat is een wisselwerking.

Er zitten natuurlijk forummers die me wat minder liggen maar hooguit trek ik dan een wenkbrauw op en reageer ik niet.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 4 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Cimic wo 1 mei 2013 - 20:06

Bazinga schreef:
Sanne schreef:
Bazinga schreef:Haat-pm's? Hier?? Serieus? In al mijn rellende jaren heb ik die niet mogen ontvangen :/ Wat doe ik fout?

Bazinga on a mission dan maar?

Nou, ik heb een shitload aan vrije tijd dusseh..

Nee maar serieus, worden er haat-pm's verstuurd hier?


Ik krijg opeens een Tina gevoel. Idd haat pm's? scratch
Cimic
Cimic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 282
Registratiedatum : 08-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 4 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Shisha wo 1 mei 2013 - 20:09

Ik voel mij prima hier op het forum. Anders zou ik hier ook niet meer zijn. Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 4 561177
Er zijn wel forummers die ik irritant vind maar daar reageer ik dan gewoon niet/minder op.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 4 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  SDL wo 1 mei 2013 - 20:12

Nooit over nagedacht. Volgens mij wordt ik gewoon behandeld. Niet over de top maar ik word ook niet genegeerd.
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 4 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Elliot wo 1 mei 2013 - 20:31

Cimic schreef:
Bazinga schreef:
Sanne schreef:
Bazinga schreef:Haat-pm's? Hier?? Serieus? In al mijn rellende jaren heb ik die niet mogen ontvangen :/ Wat doe ik fout?

Bazinga on a mission dan maar?

Nou, ik heb een shitload aan vrije tijd dusseh..

Nee maar serieus, worden er haat-pm's verstuurd hier?


Ik krijg opeens een Tina gevoel. Idd haat pm's? scratch
Ik ben ook wel benieuwd naar wat ik me moet voorstellen bij haat pm's. Wat staat daar dan voor haatbericht in? En wordt dat door bekende forummers gestuurd? scratch
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 4 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Gast wo 1 mei 2013 - 20:34

Over het algemeen prima, maar er zijn wat mensen die consequent vinden dat ze gemeen of lullig moeten reageren op wat ik schrijf en die niet kunnen lezen wat ik precies schrijf, omdat ze doordat ik het ben die het schrijft ze alleen nog maar op mij persoonlijk reageren ipv op de inhoud.

Hun gebrek, denk ik dan maar.

Maar ik heb er geen last van, over het algemeen is het prima.


En verder mag ik over het algemeen de meeste mensen. Er zijn er altijd wel wat die ik zo stuitend dom vind dat ik er standaard overheen lees, maar dat is maar zelden, en daar moet je hard je best voor doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 4 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  loura wo 1 mei 2013 - 20:39

Ik vertel hier niet veel over mezelf, ik ben niet zo open dus ik merk er weinig van. Ik heb wel nog steeds zo een nieuwkomer gevoel terwijl ik al vanaf 2005 op het forum kom. Ik merk dan dat er op mij veel minder gereageerd word dan op een veel actievere forummer, die een zelfde vraag zou hebben. Maar dat zal ik zelf wel doen omdat ik gewoon best wel op de achtergrond treed hier.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 4 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Lejow wo 1 mei 2013 - 20:42

Elliot schreef:
Cimic schreef:
Bazinga schreef:
Sanne schreef:
Bazinga schreef:Haat-pm's? Hier?? Serieus? In al mijn rellende jaren heb ik die niet mogen ontvangen :/ Wat doe ik fout?

Bazinga on a mission dan maar?

Nou, ik heb een shitload aan vrije tijd dusseh..

Nee maar serieus, worden er haat-pm's verstuurd hier?


Ik krijg opeens een Tina gevoel. Idd haat pm's? scratch
Ik ben ook wel benieuwd naar wat ik me moet voorstellen bij haat pm's. Wat staat daar dan voor haatbericht in? En wordt dat door bekende forummers gestuurd? scratch

Oh ja hoor, ik heb er ook een aantal gehad.
Al een poosje geleden, dus durf niet meer precies te zeggen wat er in stond, maar dat het niet aardig was staat buiten kijf.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 4 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Elliot wo 1 mei 2013 - 20:45

Wauw, daar schrik ik wel van Lejow! Ik heb ook wel eens een PM gehad n.a.v. een 'relletje', maar dat was zeker niet te kwalificeren als hatemail.. Wat erg dat dat gebeurt! :O
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 4 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Gast wo 1 mei 2013 - 20:53

Maar die haatmails, die zijn toch niet anoniem ofzo?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 4 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Lejow wo 1 mei 2013 - 20:54

Artemis schreef:Maar die haatmails, die zijn toch niet anoniem ofzo?

Nee, gewoon via PB en onder eigen naam
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 4 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  loura wo 1 mei 2013 - 20:55

Haat mails? Mijn god het is toch geen fancy forum ofzo? Dat vind ik wel heel triest hoor. laughcry
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 4 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Cimic wo 1 mei 2013 - 20:55

Oke Lejow, ik weet dat je 'vroegah' Wink nog wel eens irritant kon overkomen, maar haat pm's kan ik me bij jou niet voorstellen.
Cimic
Cimic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 282
Registratiedatum : 08-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 4 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Lejow wo 1 mei 2013 - 21:21

Cimic schreef:Oke Lejow, ik weet dat je 'vroegah' Wink nog wel eens irritant kon overkomen, maar haat pm's kan ik me bij jou niet voorstellen.

Jep.. Ik had iets niet zo aardigs gezegd (geef ik ook eerlijk toe), maar wat ik toen in dat PBtje terug kreeg dat ging echt alle perken te buiten.
Is al wel poos geleden hoor.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 4 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  SDL wo 1 mei 2013 - 23:01

Wellicht zijn het subjectieve mails Laughing.

Wel netjes van de personen in kwestie dat ze het per PM doen in en niet op het net uitspreken Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 4 561177.

(Oké, ik heb weer voldoende emoticons gebruikt...)
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 4 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Suus do 2 mei 2013 - 1:14

Ik word hier prima behandeld en ik kan me niet voorstellen dat er hier mensen zijn die een hekel aan mij hebben, daarvoor ben ik hier te onopvallend. Ook heb ik zelf geen hekel aan andere forummers, natuurlijk mag ik de een meer dan de ander, maar dat is niet anders in het normale leven.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 4 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Marsy28 do 2 mei 2013 - 1:56

Eigenlijk ben ik het wel eens met het gros hier in dit topic. Ik ben niet zo heel bekend hier en voel me verder prima welkom. Wel vind ik ook dat er gewoon enthousiaster gereageerd wordt op 'bekende' forummers' dan op 'nieuwelingen', maar ergens ook wel weer logisch. Zo kan Harrison bijvoorbeeld geen foto neerzetten of een zin over haar vriend en iedereen is helemaal lyrisch maar als er dan een ontzettend lieve foto van een onbekendere komt, of in een topics iets heel leuks over haar vriend, dan wordt er nauwelijks of helemaal niet op gereageerd.
(Harrison, niet vervelend naar jou bedoeld overigens, het is een voorbeeld en dit schiet me te binnen, ik vind jouw relatie ook leuk om te volgen hoor). Maar goed, dat zal wel altijd zo blijven en eerlijk is eerlijk, dan moeten de onbekenden maar wat meer reageren om ook bekend te raken.

Wat ik wel vervelend vind, is dat je niet meer mag zeggen als een bepaald persoon echt vervelend reageert. Zo heb ik nogal een 'hekel' aan CBL en Kim's manier van reageren maar zij mogen wel vanalles roepen maar als je dan zelf kritisch reageert op de meestal ongenuanceerde manier van reageren, dan 'is dit al 1000 keer gezegd' of 'nu weten we het wel'. Alsof dat er niet toe doet. Dat vind ik namelijk wel, dat is de basis van een beetje leuk forum toch? Maar ook daar zijn verschillende meningen over en het is niet de bedoeling om hier een discussie te starten.
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 4 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Mermaid do 2 mei 2013 - 2:01

Ik ben het wel met je eens hoor Marsy, soms lijkt het ook alsof je over sommige personen niet negatief mag zijn onder het mom van 'ach zo zijn ze nou eenmaal'.

Maar volgens mij hangt hier een prima sfeer. Ik voel me hooguit wat genegeerd soms, maar dat ligt aan mezelf en ik ben ook gewoon geen heel bekend iemand hier.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 4 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Marsy28 do 2 mei 2013 - 2:02

Nou, ik ken jou toevallig wel Mermaid, tenminste, je naam en herkenning.
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 4 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Elliot do 2 mei 2013 - 2:04

Ik snap jullie punt wel Marsy en Mermaid, maar als je het omdraait, het heeft toch ook geen zin om het te blijven zeggen? De geschiedenis wijst wel uit dat de forummer daar niet door verandert, dus waarom blijven benoemen hoe vervelend je haar vindt? Negeren is dan toch de betere optie?
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 4 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Mermaid do 2 mei 2013 - 2:05

Maar ik ken jou ook ondanks dat je jezelf niet zo bekend vind.
Jezelf bekend vinden is ook weer zo'n eeuwige discussie toch? Wink
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 4 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Mermaid do 2 mei 2013 - 2:10

Elliot schreef:Ik snap jullie punt wel Marsy en Mermaid, maar als je het omdraait, het heeft toch ook geen zin om het te blijven zeggen? De geschiedenis wijst wel uit dat de forummer daar niet door verandert, dus waarom blijven benoemen hoe vervelend je haar vindt? Negeren is dan toch de betere optie?

dat ben ik helemaal met je eens hoor. Maar soms gaat de irritatie of nouja meer verbazing zo ver dat het bijna moeilijker is om niks te zeggen dan om het wel te doen.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 4 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Marin do 2 mei 2013 - 2:11

Elliot schreef:Ik snap jullie punt wel Marsy en Mermaid, maar als je het omdraait, het heeft toch ook geen zin om het te blijven zeggen? De geschiedenis wijst wel uit dat de forummer daar niet door verandert, dus waarom blijven benoemen hoe vervelend je haar vindt? Negeren is dan toch de betere optie?

Ja, dat wilde ik ook zeggen. Het heeft toch geen nut om bij élke reactie van zo iemand een wederreactie te plaatsen. Dan maak je er een veel te persoonlijke strijd van. Was me al vaker opgevallen dat je dat doet bij KimRosenberg, Marsy. Ik snap dat het je irriteert, maar wat heeft het in hemelsnaam voor nut om elke keer zo'n reactie te plaatsen? Ik snap dat echt niet en juist dat vind ik eigenlijk weer een beetje hinderlijk. Krijg je naast dat 'oh daar heb je Kim weer' ook nog een 'oh daar heb je Marsy er weer achteraan'.

Verder vind ik zowel jij als Mermaid gewoon bekende forummers, jullie hebben zelfs allebei foto's geplaatst. Jij zelfs iets meer nu je met je huidige vriend bent, volgens mij.

Ach ja, je kunt er lang of kort over zijn, over die hele 'bekenden' discussie. Zolang je het zelf nog maar leuk vindt om hier te komen, dat lijkt me het belangrijkste.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 4 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum