Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

+56
Urban Naked
Snoes
M-G
Parel
luenca
Printje
Lejow
Sanne
xxjojootjexx
Taeda
Marin
Mermaid
Marsy28
Suus
loura
SDL
Shisha
Sterre
Pompoen
Jeanette
Burn
Twellie
Caroow
Kowalski
Nyx
SuperGrover
Coco
MADDIE
Luce
Pineco
luisa
Cimic
Capt'n Zero
Slakje
Sorella
Rush
Roza
Charles
Lady Starstruck
Bazinga
Sea of Trees
Paper Crown
Esperanza
mzcharlotte
Liadan
Toet
Mees
Blond
silly-one
Bliss
RioolSpook
Elliot
Sugarfall
Ibbeltje
Fortissimo
Ragazza
60 plaatsers

Pagina 6 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 6 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Snoes do 2 mei 2013 - 20:34

Ik vind wel dat ik gewoon goed/normaal behandeld word hier op het forum. Er zullen vast mensen zijn die mijn post negeren of zich totaal niet in mij/mijn posts interesseren, maar dat heb ik ook bij sommige forummers, al zal ik dat niet laten merken.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 6 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  SuperGrover do 2 mei 2013 - 21:28

Jeetje Luenca wat heftig! Goed van je dat je de behandelaar van je zus hebt gemaild. Lijkt me erg moeilijk om daarmee om te gaan, het is toch je zus. Wat was trouwens je oude forumnaam? Ik mis naamswijzigingen structureel, sorry.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 6 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  luenca vr 3 mei 2013 - 2:20

***


Laatst aangepast door luenca op wo 8 mei 2013 - 6:29; in totaal 1 keer bewerkt
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 6 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Mermaid vr 3 mei 2013 - 2:22

wat een heftige situatie luenca Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 6 699888
Je oude forumnaam komt me wel bekend voor trouwens.

Ik kan me trouwens echt niet voorstellen dat er op zo'n forum als dit mensen bewust genegeerd worden of dat iemand echt anderen gaat pesten.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 6 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Urban Naked vr 3 mei 2013 - 3:33

Pesten is helaas wel gebeurd, vroeger zeker (maar toen was het forum ook nog wat makkelijker te vinden natuurlijk). Er heeft een tijd ene Piraat rondgeraasd die Cleo moest hebben (Cleo! Wie weet wat er van haar geworden is?). En later ook nog wel eens wat akkefietjes met mensen die hier nog steeds komen.

Ik voel me prima behandeld, ik heb sowieso niet het idee dat ik op een bepaalde manier behandeld word hier maar dat komt ook omdat ik geen frequente poster meer ben. Maar ook vroeger toen ik nog wat bekender was had ik nergens last van, dan zou ik hier denk ik ook niet meer komen.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 6 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Susan vr 3 mei 2013 - 3:36

Liadan schreef:Er zijn een paar forummers die ik niet leuk vind door een bepaalde reactie naar mij toe die ze ooit gegeven hebben, maar op die forummers reageer ik gewoon niet of zo min mogelijk, kan ik me er ook niet aan ergeren.

Dit geldt ook voor mij.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 6 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Razz vr 3 mei 2013 - 6:37

Urban Naked schreef:Er heeft een tijd ene Piraat rondgeraasd die Cleo moest hebben (Cleo! Wie weet wat er van haar geworden is?)

Daar ben ik ook heel erg benieuwd naar!

Ik voel me ook prima behandeld hier. Wel heb ik vaak het idee dat ik genegeerd wordt maar dat zal wel aan mezelf liggen. Ik post ook niet meer zo heel vaak als een paar maanden terug. Ik heb ook niet echt een spannend leven ofzo :P Maar nogmaals ik zit hier wel op m'n plek.

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 6 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Luce vr 3 mei 2013 - 6:40

Waarom zou je genegeerd worden dan?
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 6 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Razz vr 3 mei 2013 - 6:48

Nou bijv. als ik een topic open met een vraag en 0 reacties krijg. Of 2 of 3. En een week later iemand anders bijna exact hetzelfde topic opent en daar 50 reacties op krijgt denk ik eh tja het zal wel aan mij liggen.. Of als ik reageer in een topic en daar ook nog eens een vraag stel aan de topic opener en ik geen antwoord op krijg terwijl ze wel op een ander reageert. Van die dingen..

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 6 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Gast vr 3 mei 2013 - 7:12

luenca schreef:
SuperGrover schreef:Jeetje Luenca wat heftig! Goed van je dat je de behandelaar van je zus hebt gemaild. Lijkt me erg moeilijk om daarmee om te gaan, het is toch je zus. Wat was trouwens je oude forumnaam? Ik mis naamswijzigingen structureel, sorry.

een verlegen meisje met geboortejaar erachter Wink

Welke van de twee? Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 6 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Manderijn vr 3 mei 2013 - 7:49

Razz_ schreef:Nou bijv. als ik een topic open met een vraag en 0 reacties krijg. Of 2 of 3. En een week later iemand anders bijna exact hetzelfde topic opent en daar 50 reacties op krijgt denk ik eh tja het zal wel aan mij liggen.. Of als ik reageer in een topic en daar ook nog eens een vraag stel aan de topic opener en ik geen antwoord op krijg terwijl ze wel op een ander reageert. Van die dingen..
.


Ik kan me hier wel in vinden. Als bijvoorbeeld PC een topic opent, weet je dat die niet stopt voor hij op minimaal 5 pagina's staat. Ongeacht wat de vraag is. Al mag ik zelf ook graag over haar topics hoor.
Ik reageer ook vaak weer op iemand, die dan vervolgens niet terug reageert. Wel jammer.

Maar goed, iedereen riep 'gewoon blijven reageren' dus daar gaan we dan ook gewoon mee door.

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 6 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Arwyn vr 3 mei 2013 - 8:26

Manderijn en Razz, dat herken ik eigenlijk ook wel.
Op de een wordt toch meer gereageerd dan op een ander en ik merk dat ik niet perse in die populaire groep val Wink
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 6 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Gast vr 3 mei 2013 - 8:31

Ik vind het we grappig om hier al een aantal keer te lezen dat men denkt dat er weinig op ze gereageerd wordt, terwijl ik júíst van die forummers altijd het idee heb dat ze hier juist heel populair zijn smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 6 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Manderijn vr 3 mei 2013 - 8:32

Lennox schreef:Ik vind het we grappig om hier al een aantal keer te lezen dat men denkt dat er weinig op ze gereageerd wordt, terwijl ik júíst van die forummers altijd het idee heb dat ze hier juist heel populair zijn Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 6 561177

Dat meen je niet!! Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 6 253468018

Ja wel gek hoe het werkt he?

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 6 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Arwyn vr 3 mei 2013 - 8:33

Ja joh? Dat is wel grappig inderdaad smile
Ach ja, het is altijd subjectief.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 6 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  SDL vr 3 mei 2013 - 8:35

Arwyn schreef:Ja joh? Dat is wel grappig inderdaad Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 6 561177
Ach ja, het is altijd subjectief.
Wat is dat met subjectief hier de laatste dagen?
Ik herken overigens ook het beeld wat jij schetst. Ik vind het niet storend maar het is wel opvallend.
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 6 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Arwyn vr 3 mei 2013 - 8:40

Ik heb niet echt veel gelezen de laatste dagen. Wat is er met subjectief dan? Ik heb geen idee, haha.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 6 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Bazinga vr 3 mei 2013 - 8:43

Wow, nooit gedacht dat 't mensen nog zo dwars zou zitten :/
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 6 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  SDL vr 3 mei 2013 - 8:46

Bazinga schreef:Wow, nooit gedacht dat 't mensen nog zo dwars zou zitten :/
Uhh, wat?
De "Bazinga" valt nog niet bij me...
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 6 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Sea of Trees vr 3 mei 2013 - 8:54

Arwyn schreef:Manderijn en Razz, dat herken ik eigenlijk ook wel.
Op de een wordt toch meer gereageerd dan op een ander en ik merk dat ik niet perse in die populaire groep val Wink
Ik herken dit ook inderdaad.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 6 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Bazinga vr 3 mei 2013 - 8:56

Welke Bazinga?

En ik bedoel gewoon hoe en wat er gereageerd wordt. 't Valt mij niet echt op dat er bij de één of bij de ander meer of minder wordt gereageerd.

Maar voor de vorm;

Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 6 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Printje vr 3 mei 2013 - 8:57

Ik negeer eigenlijk niemand, tenminste niet bewust. Vooral in een topic waarin al veel gepost is, of bij een heel lang verhaal, lees ik vluchtig en soms denk ik dan ow iemand heeft al hetzelfde gezegd laat maar. En een andere keer reageer ik er dan toch nog wel op. Maar dat heeft niets te maken met welke forumster het topic gemaakt had.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 6 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Susan vr 3 mei 2013 - 8:58

Ik krijg ook niet altijd even veel reacties als ik zelf een topic open. Vaak wel als het over een persoonlijke situatie gaat, dan leven mensen wel mee, maar niet als het een discussietopic is. Blijkbaar ben ik daar gewoon niet goed in, ik denk dan niet dat het aan mij persoonlijk ligt.

Maar het valt mij ook vaak wel op dat er op verschillende mensen anders wordt gereageerd, dat een 'populaire' forumster iets vraagt of zegt en dat er heel anders wordt gereageerd dan als miepje87 het zou hebben neergezet.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 6 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  SDL vr 3 mei 2013 - 8:59

Bazinga schreef:Welke Bazinga?

En ik bedoel gewoon hoe en wat er gereageerd wordt. 't Valt mij niet echt op dat er bij de één of bij de ander meer of minder wordt gereageerd.

Ik dacht dat je een grapje maakte Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 6 394967. Sorry Laughing.
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 6 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Gast vr 3 mei 2013 - 9:01

Sea of Trees schreef:
Arwyn schreef:Manderijn en Razz, dat herken ik eigenlijk ook wel.
Op de een wordt toch meer gereageerd dan op een ander en ik merk dat ik niet perse in die populaire groep val Wink
Ik herken dit ook inderdaad.
En jij bent gewoon een mallerd, jij bent juist ontzettend populair smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 6 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum