Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

+56
Urban Naked
Snoes
M-G
Parel
luenca
Printje
Lejow
Sanne
xxjojootjexx
Taeda
Marin
Mermaid
Marsy28
Suus
loura
SDL
Shisha
Sterre
Pompoen
Jeanette
Burn
Twellie
Caroow
Kowalski
Nyx
SuperGrover
Coco
MADDIE
Luce
Pineco
luisa
Cimic
Capt'n Zero
Slakje
Sorella
Rush
Roza
Charles
Lady Starstruck
Bazinga
Sea of Trees
Paper Crown
Esperanza
mzcharlotte
Liadan
Toet
Mees
Blond
silly-one
Bliss
RioolSpook
Elliot
Sugarfall
Ibbeltje
Fortissimo
Ragazza
60 plaatsers

Pagina 7 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 7 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Manderijn vr 3 mei 2013 - 9:02

Maar het is ook niet dat het nu een wereldramp is. Ik lees van de een ook liever tekst dan van een ander. Reageer ook niet op alles en iedereen.

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 7 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Bazinga vr 3 mei 2013 - 9:20

Hè bah ik krijg nu zo'n middelbare school gevoel, met populair en dit en dat... Sommige reacties worden gewoon leuk gevonden en andere niet! En sommige hebben veel OffForum contact en krijgen daardoor ook vaak meer reacties, dan anderen. Is toch niet heel gek? Ik reageer eerder op meiden die k echt ken, omdat ik de situatie dan ook echt ken.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 7 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Susan vr 3 mei 2013 - 9:28

Nou, ik denk toch echt wel dat hier populaire en minder populaire mensen zijn, dat heb je heus niet alleen op een middelbare scholen, dat komt in elke groep wel voor.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 7 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Luce vr 3 mei 2013 - 9:29

Oh, dat heb ik ook wel eens hoor. Volgens mij heeft dat niet zoveel te maken met of je een 'populaire' forummer bent of niet.

Grappig ook trouwens, ik vind jou (Razz) juist onder de 'bekendere' forummers vallen. Arwyn ook. Manderijn wat minder, maar volgens mij had jij hiervoor een andere naam of niet? Je naam valt nu wel vaak op.

Oh en SDL is volgens mij ook een oude bekende, weet ook nog steeds niet wie..
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 7 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Sea of Trees vr 3 mei 2013 - 9:30

Susan schreef:Nou, ik denk toch echt wel dat hier populaire en minder populaire mensen zijn, dat heb je heus niet alleen op een middelbare scholen, dat komt in elke groep wel voor.
Inderdaad, denk dat het nu ook wel groter wordt gemaakt dan dat het is.

Lennox, grappig hoe de meningen kunnen verschillen dan, ik krijg zelf dat gevoel niet namelijk smile niet dat ik zo nodig populair hoef te zijn hoor, maar ik vind het ook opvallend dat sommige forummers meer complimentjes en credits lijken te krijgen dan anderen.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 7 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Manderijn vr 3 mei 2013 - 9:32

Nee hoor, geen nieuwe naam.
Er was toen zo'n topic van ik geloof Artemis(?) dat er wel eens nieuwe aanwas mocht komen, en toen heb ik me aangemeld. Las wel al mee sinds een jaar of 4!

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 7 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  SDL vr 3 mei 2013 - 9:50

Ik was voorheen Shoes Don't Lie en daarvoor Tilima. Ik stam nog wel af van de Yes-tijd (de tijd van Goitske en Apple Green ofzoiets, de tijd dat Zus nog actief meette en Discordia blokjes ging kweken) maar ik weet niet meer welke naam ik daar had. Ik heb dus een aantal mensen volwassen zien worden via het www Laughing, veel leuker dan Big Brothers of de Gouden Kooi.
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 7 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Printje vr 3 mei 2013 - 9:57

SDL schreef:Ik was voorheen Shoes Don't Lie en daarvoor Tilima. Ik stam nog wel af van de Yes-tijd (de tijd van Goitske en Apple Green ofzoiets, de tijd dat Zus nog actief meette en Discordia blokjes ging kweken) maar ik weet niet meer welke naam ik daar had. Ik heb dus een aantal mensen volwassen zien worden via het www Laughing, veel leuker dan Big Brothers of de Gouden Kooi.

Bij Goitske was ik er ook al, Apple Green zegt me ook vaag iets. Ik vind het ook leuk om die veranderingen enzo te zien. Wat zijn we allemaal 'groot' geworden hahahaha.

Ik vind Razz ook juist populair en bekend, maar dat komt misschien omdat je best veel post ook in het zwanger en mama.

Ik weet eigenlijk niet of veel mensen mij ; kennen'. Ik denk het wel.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 7 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  SDL vr 3 mei 2013 - 10:02

Apple Green was dat meisje met die oudere man en die van die aparte foto's plaatste.
Maar was jij dan ook al Printje?
Jij bent écht wel een BY-er Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 7 561177. Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 7 281626781
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 7 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Printje vr 3 mei 2013 - 10:04

hahahaha wow een BY-er zelfs. Ik ben altijd Printje geweest maar was in het begin minder fanatiek met schrijven, das nu ietsje meer angel

Ik ben niet voor niets de top plaatser van maart geworden :cheering: :cheering: :cheering: :cheering:
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 7 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  SDL vr 3 mei 2013 - 10:06

Printje schreef:hahahaha wow een BY-er zelfs. Ik ben altijd Printje geweest maar was in het begin minder fanatiek met schrijven, das nu ietsje meer Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 7 2474380249

Ik ben niet voor niets de top plaatser van maart geworden Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 7 281626781 Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 7 281626781 Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 7 281626781 Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 7 281626781
Dat is echt vet zeg! Ik zeg WAUW! Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 7 3079029344
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 7 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Printje vr 3 mei 2013 - 10:22

Hahahaha ja ja die titel vergeet ik natuurlijk nooit van mijn leven meer. De eer, de roem :cheering:
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 7 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 7 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum