Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

+56
Urban Naked
Snoes
M-G
Parel
luenca
Printje
Lejow
Sanne
xxjojootjexx
Taeda
Marin
Mermaid
Marsy28
Suus
loura
SDL
Shisha
Sterre
Pompoen
Jeanette
Burn
Twellie
Caroow
Kowalski
Nyx
SuperGrover
Coco
MADDIE
Luce
Pineco
luisa
Cimic
Capt'n Zero
Slakje
Sorella
Rush
Roza
Charles
Lady Starstruck
Bazinga
Sea of Trees
Paper Crown
Esperanza
mzcharlotte
Liadan
Toet
Mees
Blond
silly-one
Bliss
RioolSpook
Elliot
Sugarfall
Ibbeltje
Fortissimo
Ragazza
60 plaatsers

Pagina 5 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 5 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Marsy28 do 2 mei 2013 - 2:34

Dat ben ik helemaal met je eens Marin en natuurlijk wil ik niet dat ik een zelfde soort reactie oproep omdat ik steeds op Kim reageer. Ben er overigens al mee opgehouden, had toch geen zin. Maar kom hier net zo lang als jij en dan opeens zo'n betweter ertussen, in bijna elk topic, ik vond het echt een forumvervuiler i.p.v. een aanwinst. En kon het gewoon niet voor me houden haha. Maar dat is over nu. Ik vind het gewoon leuk dat dit forum al zo leuk bestaat met zoveel nog trouwe aanhangers. Het is een dagelijkse hobby geworden en vind het een gezellige sfeer. En zelfs rellen vind ik niet echt vervelend of discussies want het is wel openbarend ofzo. Je hebt toch een bepaald beeld bij mensen, het idee dat je met sommigen bent opgegroeid en lief en leed hebt gedeeld, terwijl het onbekenden (voor mij, want ben nog nooit naar een meeting geweest, wilde wel, maar kwam er nooit van) zijn. Bijzonder toch?
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 5 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Marin do 2 mei 2013 - 2:43

Ja dat heb ik ook, het is toch echt onderdeel van je leven, nou in elk geval van het mijne.

En als je je daar zo aan ergert, moet je je energie daar echt niet in steken. Zonde joh. Ik vind haar juist wel een aanwinst. Lekker wat tegengas en ben het op sommige vlakken wel met haar eens. Niet alles, maar soms wel en dat vind ik wel leuk.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 5 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Marsy28 do 2 mei 2013 - 2:45

Geef mij maar Artemis maar, die is tenminste niet zo vol van zichzelf Laughing
Ok, laatste keer, beloofd hahaha
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 5 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Gast do 2 mei 2013 - 3:13

Oh, Marsy, jij doelt ongetwijfeld op mijn reactie destijds. Ik vind inderdaad dat jij te ver ging. Je mening geven, prima, maar het ging mij meer om de dreigende ondertoon, van 'voortaan als je zo doet zal ik je exact laten weten hoe ik erover denk'. En dát vond ik nog echt overbodig, fok jezelf niet zo op, denk ik dan. Van dat gekibbel wordt het forum echt niet leuker.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 5 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Printje do 2 mei 2013 - 3:19

Ik vind het forum toch ook wel op een bepaalde manier een deel van mijn leven. Kom hier al sinds jaar en dag, heb veel meegemaakt sinds dat ik hier gekomen ben, trouwen/huis kopen/kindjes etc.

Ik snap wel wat je bedoeld Marsy maar ik denk dat ook dat die bepaalde forumster het er soms gewoon om doet, ff lekker de boel opstoken en weten dat er toch altijd wel door iemand gereageerd wordt.

Zoals in het gewone leven kun je gewoon niet met iedereen het altijd eens zijn, maar goed ook maar dat vind ik ook wel weer leuk hier van het forum. Je 'kent' elkaar toch wel, je weet al hoe sommigen gaan reageren op een post of een topic, maar juist die compleet andere meningen vind ik juist leuk om te lezen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 5 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Marsy28 do 2 mei 2013 - 3:21

Oh nee Lennox, het was niet eens specifiek jou. Ik snap namelijk de reacties wel. En opfokken heeft ook geen zin en wie ben ik om te bepalen wie het forum wel of niet gezelliger maakt. Alleen mijn punt was dus, dat jij de moeite nam om MIJ te vertellen dat IK me niet druk moest maken (nu wel even specifiek jou aanhalend) maar dat IK dus niet, in dat geval CBL, mocht vertellen dat ZIJ wellicht iets te ver ging. Snap je de vergelijking? Dan denk ik: zij zegt 10 achterlijke dingen, reageer ik eens overtrokken, dan mag ik het niet zo zeggen. Maar goed, ik heb mijn lesje er wel van geleerd. Het stoort me nog steeds, ik kan er zowel hier als in het dagelijkse leven niet zo goed tegen als mensen zo zijn, maar het is makkelijker mezelf aan te passen dan een ander proberen te veranderen (lang leve mijn wijze papa). Dus bij deze. Maar dat was even het punt wat ik probeerde te maken.
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 5 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Gast do 2 mei 2013 - 4:18

Het heeft bij haar volgens mij gewoon geen zin te vertellen dat ze soms wel eens te ver kan gaan, en al helemaal niet op een overtrokken manier. Ik heb het idee dat CBL gewoon is zoals ze is, en haar manier van doen hoort bij haar. Ik heb het idee dat je met vriendelijk blijven en vriendelijk uitleggen bij haar nog het meeste zou bereiken, ik vind het wel heel leuk om te zien hoe een Carrie dat bijvoorbeeld doet, en hoe leuk CBL dan vervolgens in allerlei andere topics weer op Carrie reageert. Met over the top gaan bereik je bij CBL niets, hooguit dat je een scheldpartij terug krijgt. Dan ga je je doel ook voorbij, natuurlijk.

Dat was mijn punt, toen al, dus ik ben het nog altijd niet met je eens smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 5 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Taeda do 2 mei 2013 - 6:52

Ik voel me prima op het forum. De meesten weten wel iets van me en van een aantal meiden heb ik het gevoel dat ze met mij meeleven (en ik met hen). Ik heb ook niet echt een hekel aan iemand, sommige forummers heb ik gewoon wat minder mee. Al kan dat ook weer veranderen. Ik blijf in ieder geval nog wel een poosje hangen :cheering:
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 5 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Gast do 2 mei 2013 - 6:55

Nee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 5 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  xxjojootjexx do 2 mei 2013 - 7:01

Volgens mij geldt hier toch wel, wie goed doet, goed ontmoet.

Ben jij bitchy, dan zal er ook zo tegen jou gereageerd worden..

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 5 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Gast do 2 mei 2013 - 7:03

Ik ben zelf wel fel in discussies, maar heb nog nooit iemand persoonlijk aangevallen of uitgescholden. Dat vind ik persoonlijk veel te ver gaat, maar zelf heb ik het wel meerdere keren meegemaakt. Dat vind ik kinderachtig en zonde voor de discussie, want die gaat dan vaak van inhoudelijk naar rellerig. Helaas wordt een afwijkende mening hier op het forum niet geaccepteerd. Je moet met de stroom mee, anders ben je 'lastig' en verdien je het kennelijk om uitgescholden te worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 5 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Gast do 2 mei 2013 - 7:10

Ik denk niet dat het met een afwijkende mening te maken heeft, meer met de manier waarop je het brengt.
Zelf heb ik in al de jaren, best vaak een afwijkende mening gehad, maar ik ben daar nooit als persoon op afgerekend.

Ik vind dat ik best goed behandeld wordt op het forum. Ik heb best voor hete vuren gestaan hier, als in heftige discussies. Maar ik heb ook ervaren dat ik me in moeilijke tijden heel erg gesteund voelde hier.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 5 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Gast do 2 mei 2013 - 7:12

KimRosenberg85 schreef:Ik ben zelf wel fel in discussies, maar heb nog nooit iemand persoonlijk aangevallen of uitgescholden. Dat vind ik persoonlijk veel te ver gaat, maar zelf heb ik het wel meerdere keren meegemaakt. Dat vind ik kinderachtig en zonde voor de discussie, want die gaat dan vaak van inhoudelijk naar rellerig. Helaas wordt een afwijkende mening hier op het forum niet geaccepteerd. Je moet met de stroom mee, anders ben je 'lastig' en verdien je het kennelijk om uitgescholden te worden.

Een afwijkende mening wordt juist aangemoedigd, maar als de persoon met de afwijkende mening alle ándere meningen dan de hare afdoet als onzin, fout of onvolwassen, dan vind ik dat bijna van even zo weinig respect getuigen als wanneer je persoonlijk aangevallen wordt. Niet dat het een persoonlijke aanval maar goedpraat, maar het is inderdaad, wie goed doet, goed ontmoet. Misschien val jij mensen niet persoonlijk aan, maar je doet wel overkomen alsof de mening van anderen minder belangrijk of minder zwaarwegend is dan de jouwe.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 5 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Sanne do 2 mei 2013 - 7:13

Volgens mij valt dat reuze mee, Kim. Veel forummers accepteren een afwijkende mening echt wel, maar het ligt wel aan de manier waarop je die mening formuleert. En dat laatste is bij jou niet altijd gelukkig gekozen, waardoor je snel op kritiek stuit.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 5 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Gast do 2 mei 2013 - 7:26

Kim, ik vind dat je soms nogal superieur over komt.
Je onderbouwt je mening, maar brengt hem vaak als 'het enige juiste' en ik denk dat mensen daar geïrriteerd van raken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 5 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Lejow do 2 mei 2013 - 7:38

Heel 'simpel' misschien, maar eens met Pritt, Sanne en Lennox.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 5 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Printje do 2 mei 2013 - 8:34

Lejow schreef:Heel 'simpel' misschien, maar eens met Pritt, Sanne en Lennox.

Ik ook idd. Je bedoelt het misschien niet zo maar je komt soms heel erg over van 'Kijk mij met mijn geweldige leven, ik weet overal wel iets vanaf'.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 5 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Taeda do 2 mei 2013 - 8:40

Op zich brengen je reacties wel een interessante discussie teweeg Kim en is het soms goed om een andere, soms harde kant te lezen. Alleen mis ik de nuance in je reacties. Waar de posts van bijv. Artemis en Rood ook niet iedereen aanspreken, merk ik bij hen nog wel ruimte voor een andere visie. Dat mis ik bij jou een beetje, waardoor je arrogant en bitchy overkomt.
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 5 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  luenca do 2 mei 2013 - 9:32

********


Laatst aangepast door luenca op wo 8 mei 2013 - 6:31; in totaal 1 keer bewerkt
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 5 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Gast do 2 mei 2013 - 9:35

KimRosenberg85 schreef:Ik ben zelf wel fel in discussies, maar heb nog nooit iemand persoonlijk aangevallen of uitgescholden. Dat vind ik persoonlijk veel te ver gaat, maar zelf heb ik het wel meerdere keren meegemaakt. Dat vind ik kinderachtig en zonde voor de discussie, want die gaat dan vaak van inhoudelijk naar rellerig. Helaas wordt een afwijkende mening hier op het forum niet geaccepteerd. Je moet met de stroom mee, anders ben je 'lastig' en verdien je het kennelijk om uitgescholden te worden.
Dat is onzin, ik ga bijvoorbeeld nooit met de stroom mee, en ik ben volgens mij 2x uitgescholden in 10 jaar tijd hier.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 5 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Twellie do 2 mei 2013 - 9:46

Ik zie sowieso nooit dat er hier gescholden wordt.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 5 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Parel do 2 mei 2013 - 10:14

Ik voel me hier eigenlijk prima behandeld, ik ben niet anders dan in het echte leven.
Ik geloof best wel dat er mensen zijn die niks met me hebben, maar ik vind ook niet iedereen even interessant.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 5 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  SuperGrover do 2 mei 2013 - 10:54

luenca schreef:ik heb het in mijn hoofd dat ik een buitenbeentje ben en dat mensen mij liever weg hebben en dat ik expres word genegeerd Sad en nee dit bedoel ik echt niet als aandachttrekkerij en ik post inderdaad ook niet vaak maar nu voel ik me even gewoon heel erg kut door een prive kwestie, en op zon moment komen al mn gedachten en emoties eruit.... Cry
Wat rot voor je dat je dat zo voelt en dat het niet helemaal lekker met je gaat. Ik kan je alleen wel vertellen dat je gedachten onzin zijn. Op een forum kun je een eigen persoonlijkheid neerzetten. Als jij ervoor kiest om je weinig te mengen in gesprekken, dan zul je inderdaad aan de rand blijven staan. Maar dit zijn keuzes. Je wordt niet expres genegeerd. Ik kan natuurlijk niet voor iedereen spreken, maar over het algemeen denk ik dat je kunt zeggen dat je het wel te horen krijgt als mensen zich aan je ergeren. Hopelijk niet in de zin van haatmails, maar irritaties worden vrij makkelijk uitgesproken via internet. Je kent iemand niet, je hebt geen band met diegene, dus je kunt makkelijk zeggen dat je diegene vindt zeiken. Een forummer die men liever weg wil hebben, krijgt dat wel te horen, daar kun je op rekenen. Negeren daarentegen zal onbewust wel gebeuren. In principe reageer ik niet op berichten die niet echt wat toevoegen of die me niet prikkelen tot discussie of aanvulling of waar ik enthousiast van wordt. "Goedemorgen, ik ga zo naar mijn werk". Ja boeit me niet, volgende post. Expres negeren is niet echt een strategie die veel wordt toegepast op internet, maar omdat er enorm veel gepost wordt, reageer je wel selectief. Als je het gevoel hebt dat je berichten vaak worden overgeslagen, moet je misschien je meer inhoudelijk mengen in discussies, in plaats van de wat meer oppervlakkige topics.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 5 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  M-G do 2 mei 2013 - 11:34

Ik voel mij niet minder behandeld dan een ander. Als ik zelf iets meer zou posten dan zou ik mijzelf misschien nog iets beter thuis voelen maar nee ik heb niet het gevoel dat ik niet goed behandeld wordt. Uiteraard zijn er door de jaren heen bepaalde relaties ontstaan waardoor het lijkt alsof iemand minder enthousiast reageert op een post van mij als van die ander maar dat heb ik nooit als "slecht" of "niet goed behandeld" ervaren. Zo is het in het dagelijkse leven ook. Met de een heb je nou eenmaal meer dan met de ander.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 5 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  luenca do 2 mei 2013 - 20:29

bericht verwijderd


Laatst aangepast door luenca op wo 8 mei 2013 - 6:28; in totaal 1 keer bewerkt
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 5 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum