Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waarom vind jij je relatie zo fijn?

+14
Guus
CCC
flower
Zwoesj
Flippin' Bitch
Jente10
studiebol
luenca
M-G
luisa
Arwyn
Merai
Sylvana
Zonnetje
18 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Waarom vind jij je relatie zo fijn? Empty Waarom vind jij je relatie zo fijn?

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 6:43

Wat maakt jouw relatie zo fijn? Is het omdat jullie verschillend zijn, of juist helemaal niet? Of omdat het gewoon zo gezellig en leuk is samen, of...



Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind jij je relatie zo fijn? Empty Re: Waarom vind jij je relatie zo fijn?

Bericht  Zonnetje za 28 mei 2011 - 6:52

Ik vind mijn relatie zo fijn, omdat ik op mijn vriend kan vertrouwen, met hem kan lachen en huilen en goed met hem kan praten. We kunnen samen overal over praten. We kunnen allebei ons ding doen bij elkaar. In sommige dingen zijn we hetzelfde, dat is heel fijn, want dan gaan dingen makkelijk. Maar in sommige dingen zijn we heel anders en dat heeft ook zijn voordelen. Ik heb bijvoorbeeld van hem geleerd om wat relaxter te zijn, qua rommel, qua op tijd komen, qua dingen willen regelen.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind jij je relatie zo fijn? Empty Re: Waarom vind jij je relatie zo fijn?

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 6:53

Ik vind het heerlijk dat ik altijd mezelf kan zijn bij mijn vriend, hij neemt mij zoals ik ben. Hij maakt me aan het lachen, en als ik verdrietig ben dat is hij er ook voor me. Heerlijk gevoel is dat, dat hij er gewoon is. Ik ben echt heel gelukkig met hem!

En jij Isabella?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind jij je relatie zo fijn? Empty Re: Waarom vind jij je relatie zo fijn?

Bericht  Sylvana za 28 mei 2011 - 7:27

Onze relatie is zo fijn omdat ik me veilig voel bij hem, ik weet wat ik aan hem heb, en ik weet dat hij er voor mij is. Ook is hij na al die jaren nog steeds enthousiast, en kan hij mij nog steeds overladen met complimentjes. Hij kan mij nog steeds laten blozen (na 5 jaar), omdat ik er warm van wordt te merken dat hij nog altijd zo gek is op mij (en ik natuurlijk op hem!).
Verder kan ik met hem lachen, en ik kan hem zien stralen als we het leuk hebben. Mijn geluk is zijn geluk, en vice versa.
I love you

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind jij je relatie zo fijn? Empty Re: Waarom vind jij je relatie zo fijn?

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 7:28

Omdat we weten wat we aan elkaar hebben, altijd klaar voor elkaar staan & ik echt mezelf kan zijn bij hem, en dat heb ik nog nooit gehad. Ik hoef me niet anders voor te doen dan ik ben, ik kan gewoon mezelf zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind jij je relatie zo fijn? Empty Re: Waarom vind jij je relatie zo fijn?

Bericht  Merai za 28 mei 2011 - 7:47

Goh, waar moet ik beginnen, zijn er überhaupt woorden voor? smile

Onze relatie is zo fijn omdat we alle twee volledig onszelf zijn en juist dan zo'n goed duo vormen. We kunnen over alles praten, huilen, lachen, gek doen. En we hebben al het nodige meegemaakt in de drie jaar dat we samen zijn waardoor we nu ook nog zekerder weten dat we samen heel veel aankunnen, dat geeft ook een heel fijn gevoel.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind jij je relatie zo fijn? Empty Re: Waarom vind jij je relatie zo fijn?

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 7:50

Merai schreef:Goh, waar moet ik beginnen, zijn er überhaupt woorden voor? smile

Onze relatie is zo fijn omdat we alle twee volledig onszelf zijn en juist dan zo'n goed duo vormen. We kunnen over alles praten, huilen, lachen, gek doen. En we hebben al het nodige meegemaakt in de drie jaar dat we samen zijn waardoor we nu ook nog zekerder weten dat we samen heel veel aankunnen, dat geeft ook een heel fijn gevoel.

Jij lijkt me zo leuk he.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind jij je relatie zo fijn? Empty Re: Waarom vind jij je relatie zo fijn?

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 7:52

Ik vind het heel even niet meer zo fijn eigenlijk. Ben hard aan het nadenken wat er nou ook alweer zo fijn aan is, en ik kan heus nog wel wat bedenken, maar echt leuk is het even niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind jij je relatie zo fijn? Empty Re: Waarom vind jij je relatie zo fijn?

Bericht  Arwyn za 28 mei 2011 - 7:54

Pff, om zoveel dingen..
Onder andere dat toen ik afgelopen week ontzettend veel last had van mijn rug, hij niet wou gaan slapen voordat ik sliep, omdat hij niet wou dat ik alleen wakker lag terwijl ik de dag erna vrij was en hij gewoon moest werken. Zo lief!
Natuurlijk hebben we wel eens wat strubbelingen en kunnen we ons aan elkaar ergeren, maar ik weet gewoon dat hij er altijd voor me is. We kunnen samen lachen en ik kan bij hem huilen (hij heeft serieus nog nooit gehuild in al die jaren, haha). We kunnen elkaar goed alleen dingen laten doen, maar ik ga ook mee stappen met hem en zijn vrienden.
Het is gewoon alles bij elkaar en daardoor voelt het zo goed smile
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind jij je relatie zo fijn? Empty Re: Waarom vind jij je relatie zo fijn?

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 8:00

Persephone schreef:Ik vind het heel even niet meer zo fijn eigenlijk. Ben hard aan het nadenken wat er nou ook alweer zo fijn aan is, en ik kan heus nog wel wat bedenken, maar echt leuk is het even niet.

Oei.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind jij je relatie zo fijn? Empty Re: Waarom vind jij je relatie zo fijn?

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 8:01

Omdat hij me zo veel vrijer laat dan de gemiddelde man!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind jij je relatie zo fijn? Empty Re: Waarom vind jij je relatie zo fijn?

Bericht  Sylvana za 28 mei 2011 - 8:03

Persephone schreef:Ik vind het heel even niet meer zo fijn eigenlijk. Ben hard aan het nadenken wat er nou ook alweer zo fijn aan is, en ik kan heus nog wel wat bedenken, maar echt leuk is het even niet.

Balen is dat. Ik hoop voor je dat het snel weer de goede kant op gaat.

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind jij je relatie zo fijn? Empty Re: Waarom vind jij je relatie zo fijn?

Bericht  Merai za 28 mei 2011 - 8:04

Isabella schreef:
Merai schreef:Goh, waar moet ik beginnen, zijn er überhaupt woorden voor? smile

Onze relatie is zo fijn omdat we alle twee volledig onszelf zijn en juist dan zo'n goed duo vormen. We kunnen over alles praten, huilen, lachen, gek doen. En we hebben al het nodige meegemaakt in de drie jaar dat we samen zijn waardoor we nu ook nog zekerder weten dat we samen heel veel aankunnen, dat geeft ook een heel fijn gevoel.

Jij lijkt me zo leuk he.

Wat lief! smile Jij lijkt me ook heel erg leuk! (en zover weg woon je niet.. )
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind jij je relatie zo fijn? Empty Re: Waarom vind jij je relatie zo fijn?

Bericht  Merai za 28 mei 2011 - 8:05

Persephone schreef:Ik vind het heel even niet meer zo fijn eigenlijk. Ben hard aan het nadenken wat er nou ook alweer zo fijn aan is, en ik kan heus nog wel wat bedenken, maar echt leuk is het even niet.

Dat is vervelend! Weet niet of ik je er een plezier mee doe maar ik geef je toch even een hug. Gewoon omdat ik vind dat je die verdiend hebt Wink
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind jij je relatie zo fijn? Empty Re: Waarom vind jij je relatie zo fijn?

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 8:08

Merai schreef:
Isabella schreef:
Merai schreef:Goh, waar moet ik beginnen, zijn er überhaupt woorden voor? smile

Onze relatie is zo fijn omdat we alle twee volledig onszelf zijn en juist dan zo'n goed duo vormen. We kunnen over alles praten, huilen, lachen, gek doen. En we hebben al het nodige meegemaakt in de drie jaar dat we samen zijn waardoor we nu ook nog zekerder weten dat we samen heel veel aankunnen, dat geeft ook een heel fijn gevoel.

Jij lijkt me zo leuk he.

Wat lief! smile Jij lijkt me ook heel erg leuk! (en zover weg woon je niet.. )

I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind jij je relatie zo fijn? Empty Re: Waarom vind jij je relatie zo fijn?

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 8:19

Merai schreef:
Persephone schreef:Ik vind het heel even niet meer zo fijn eigenlijk. Ben hard aan het nadenken wat er nou ook alweer zo fijn aan is, en ik kan heus nog wel wat bedenken, maar echt leuk is het even niet.

Dat is vervelend! Weet niet of ik je er een plezier mee doe maar ik geef je toch even een hug. Gewoon omdat ik vind dat je die verdiend hebt Wink

Dank je smile En natuurlijk doe je me daar een plezier mee.
Het is gewoon verrot ingewikkeld allemaal. Er komen ineens allemaal dingen naar boven (die feitelijk echt niets met het open relatie gebeuren te maken hebben) die heel ingewikkeld zijn, en ik weet niet zo goed wat ik ermee moet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind jij je relatie zo fijn? Empty Re: Waarom vind jij je relatie zo fijn?

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 8:19

Persephone schreef:
Merai schreef:
Persephone schreef:Ik vind het heel even niet meer zo fijn eigenlijk. Ben hard aan het nadenken wat er nou ook alweer zo fijn aan is, en ik kan heus nog wel wat bedenken, maar echt leuk is het even niet.

Dat is vervelend! Weet niet of ik je er een plezier mee doe maar ik geef je toch even een hug. Gewoon omdat ik vind dat je die verdiend hebt Wink

Dank je smile En natuurlijk doe je me daar een plezier mee.
Het is gewoon verrot ingewikkeld allemaal. Er komen ineens allemaal dingen naar boven (die feitelijk echt niets met het open relatie gebeuren te maken hebben) die heel ingewikkeld zijn, en ik weet niet zo goed wat ik ermee moet.

Dat vind ik rot om te lezen. Kunnen jullie er wel (goed) over praten met elkaar?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind jij je relatie zo fijn? Empty Re: Waarom vind jij je relatie zo fijn?

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 8:22

Isabella schreef:
Persephone schreef:
Merai schreef:
Persephone schreef:Ik vind het heel even niet meer zo fijn eigenlijk. Ben hard aan het nadenken wat er nou ook alweer zo fijn aan is, en ik kan heus nog wel wat bedenken, maar echt leuk is het even niet.

Dat is vervelend! Weet niet of ik je er een plezier mee doe maar ik geef je toch even een hug. Gewoon omdat ik vind dat je die verdiend hebt Wink

Dank je smile En natuurlijk doe je me daar een plezier mee.
Het is gewoon verrot ingewikkeld allemaal. Er komen ineens allemaal dingen naar boven (die feitelijk echt niets met het open relatie gebeuren te maken hebben) die heel ingewikkeld zijn, en ik weet niet zo goed wat ik ermee moet.

Dat vind ik rot om te lezen. Kunnen jullie er wel (goed) over praten met elkaar?

Ik ben zó vreselijk klaar met praten smile We doen niets anders. En dat gaat dan wel. Maar dan opeens komt er weer een ruzie tussendoor, voor mij compleet onverwacht. En dat is balen. En we gaan gewoon niet op een leuke manier met elkaar om. Niet dat we per se ruzie hebben, want het gaat soms ook heel goed, we kunnen heerlijk samen een film kijken of kletsen over niets met een fles wijn of seksen ofzo, maar dan opeens is het weer mis en hebben we commentaar op elkaar en loopt het voor geen meter. En dat is allemaal vreselijk vermoeiend. Het lijkt alsof we in een soort van machtsstrijd zijn beland, en ik weet niet hoe we eruit moeten komen. En of we er wel uit gaan komen, of dat de verhoudingen gewoon zo vergroeid zijn dat het niet meer recht te krijgen is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind jij je relatie zo fijn? Empty Re: Waarom vind jij je relatie zo fijn?

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 8:26

Jeetje, dat lijkt me helemaal moeilijk dat het soms bommen zijn die barsten bounce En dat laatste lijkt me heel lastig. Of het wel op te lossen is. Hoe voelt het voor jou?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind jij je relatie zo fijn? Empty Re: Waarom vind jij je relatie zo fijn?

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 8:30

Ja, hoe voelt dat? Nogal ellendig smile Helemaal omdat ik altijd een rotsvast vertrouwen in mijn relatie en mijn man had, maar hij reageert opeens zó anders dan ik van hem gewend ben, en mijn relatie ziet er opeens zó ontzettend anders uit, dat ik even niet meer weet wat ik ermee moet. En ook ga twijfelen of we nog wel bij elkaar passen, of we wel goed zijn voor elkaar. Ik hou heel veel van hem, maar ik weet gewoon niet of ik wel de juiste vrouw voor hem ben, of ik hem wel help om een leuker mens te worden en vice versa.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind jij je relatie zo fijn? Empty Re: Waarom vind jij je relatie zo fijn?

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 8:35

Omdat we het leuk hebben samen ondanks dat we zo verschillend zijn. En door alle problemen we toch elkaar nog even leuk vinden en ons e rniet door laten uit elkaar drijven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind jij je relatie zo fijn? Empty Re: Waarom vind jij je relatie zo fijn?

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 8:42

Persephone, ik kan verder niet oordelen over jullie relatie. Maar ik geloof er wel in dat als 2 mensen van elkaar houden dat het best wel weer goed kan komen. Je weet van mijn relatie, ik heb ook veel met die twijfels gezeten. Maar onze relatie begint nu toch wel weer recht te trekken. Ik weet niet of het ook bij jullie zo zal gaan, maar ik kan me niet voorstellen dat als jullie relatie altijd erg goed heeft gezeten, het ineens om kan slaan. Er zijn wat dingen gebeurd en die hebben tijd nodig. Ik hoop dat het een beetje snel weer goed komt met jullie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind jij je relatie zo fijn? Empty Re: Waarom vind jij je relatie zo fijn?

Bericht  Merai za 28 mei 2011 - 8:45

Dat klinkt allemaal erg heftig P. Lastig voor jullie beiden! Zijn er wel momenten dat je daar over kunt praten of loopt het altijd op ruzie uit? Het is natuurlijk niet ondenkbaar dat door de frustratie over het open relatie gebeuren andere ergernissen nu ook hoger oplopen, gewoon omdat de schone lei waar je normaal mee begint nu even beklad is (wow wat onverwacht poëtisch :P )
Je lijkt me een erg leuk mens en ik hoop oprecht dat de rust snel terugkeert en je weer alle leuke dingen van jullie relatie gaat zien, want je hebt altijd met zoveel liefde over je man gesproken dat ik me niet kan voorstellen dat die basis blijvend anders is.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind jij je relatie zo fijn? Empty Re: Waarom vind jij je relatie zo fijn?

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 8:51

Het punt is niet dat we veel ruzie maken, dat valt op zich wel mee, maar het is meer dat ik me afvraag of we in wezen wel bij elkaar passen, we kunnen erover praten zonder ruzie te maken, dat scheelt. Ik ben gewoon heel bang dat we niet het beste in elkaar naar boven halen. Ik vraag me af of hij met een ander type vrouw niet veel gelukkiger zou zijn (iemand die wat minder egoistisch is misschien of wat afhankelijker ofzo, iemand die niet zoveel ruimte nodig heeft als ik), want ik maak hem onzeker.
Ik vraag me weleens af of we niet beter af zijn als we apart gaan wonen en geen relatie meer hebben. Aan de andere kant kan ik me dat níet voorstellen, want we zijn zo met elkaar vergroeid dat we niet zonder elkaar kunnen. Maar ik vraag me dan weer af of dát wel gezond is en of we beiden nog wel de ruimte krijgen die we nodig hebben om onszelf te ontwikkelen, of dat we elkaar juist belemmeren, ongewild.

Sorry dat ik dit topic kaap hoor smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind jij je relatie zo fijn? Empty Re: Waarom vind jij je relatie zo fijn?

Bericht  luisa za 28 mei 2011 - 8:52

Pphone, ik heb zelf ook een periode achter de rug dat het wat minder ging tussen mij en man. Dat had er vooral mee te maken dat hij niet zo goed in zijn vel zat en daardoor erg negatief werd. Dat had vervolgens zijn weerslag op mij. Het kwam er op neer dat we beiden vaak geirriteerd op elkaar reageerden. Hoe dan ook is het bij ons overgewaaid. We hebben bepaalde beslissingen voor onze toekomst (niet relatie gerelateerd overigens) genomen wat toch een rust meebrengt.

Opzich vind ik het dan ook niet echt raar dat er in jouw relatie nu meerdere dingen boven komen. Ik heb je andere topic ook meegekregen en begreep hieruit dat de hele situatie je man niet in de koude kleren is gaan zitten. Kan het niet zo zijn dat hij en jij misschien ook (onbewust) de situatie laat meespelen ook in gewone dagelijkse dingen en hierdoor watanders tegen elkaar of jullie relatie aankijken? Ik bedoel, hij zal toch nog wat onrustiger zijn in hoofd , ook al is het misschien helemaal uitgesproken. Dan komen andere irritaties denk ik makkelijker bovendrijven.
Ik denk daarom dat je het ook de tijd moet geven en niet verwachten dat het snel weer allemaal bijhet oude is. Sterkt iig en hoop dat jullie eruit komen.

Edit; wat Merai zegt dus.
Had jouw laatste reactie ook nog niet gelezen. Je zegt dat jij je afvraagt of je wel bent wat je man wilt. Ik snap best dat je hierover nadenkt, maar laat dit aan je man over. Hij is de enige die dat kan beslissen, datmoet jij niet voor hem willen doen.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind jij je relatie zo fijn? Empty Re: Waarom vind jij je relatie zo fijn?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum