Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

+56
Urban Naked
Snoes
M-G
Parel
luenca
Printje
Lejow
Sanne
xxjojootjexx
Taeda
Marin
Mermaid
Marsy28
Suus
loura
SDL
Shisha
Sterre
Pompoen
Jeanette
Burn
Twellie
Caroow
Kowalski
Nyx
SuperGrover
Coco
MADDIE
Luce
Pineco
luisa
Cimic
Capt'n Zero
Slakje
Sorella
Rush
Roza
Charles
Lady Starstruck
Bazinga
Sea of Trees
Paper Crown
Esperanza
mzcharlotte
Liadan
Toet
Mees
Blond
silly-one
Bliss
RioolSpook
Elliot
Sugarfall
Ibbeltje
Fortissimo
Ragazza
60 plaatsers

Pagina 2 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 2 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Roza wo 1 mei 2013 - 7:08

Charles schreef:Er zijn voor mijn gevoel wel forummers die raar op mij reageren, fel of juist totaal niet.

Dit ervoor ik zelf ook zo. Maar ik geloof ook wel dat er forummers zijn die mij echt niet 'moeten'.

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 2 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Gast wo 1 mei 2013 - 7:09

Roza schreef:
Charles schreef:Er zijn voor mijn gevoel wel forummers die raar op mij reageren, fel of juist totaal niet.

Dit ervoor ik zelf ook zo. Maar ik geloof ook wel dat er forummers zijn die mij echt niet 'moeten'.
Waarom zouden mensen jou niet moeten, dan? smile

Gast
Gast

Bericht  Roza wo 1 mei 2013 - 7:13

Lennox schreef:
Roza schreef:

Waarom zouden mensen jou niet moeten, dan? smile

Ik denk dat dat vooral door mijn 'verleden' hier komt. Relschoppertje uithangen, drama's maken, meetings op het laatste moment afzeggen, hyperactief en druk zijn, stronteigenwijs zijn en 493487349 verschillende toekomstdromen hebben en daar maar steeds topics over openen. Maarja, dat was toen.. Nu niet meer geloof ik.. Hoop ik..

Roza
Kletskop
Kletskop

Bericht  Rush wo 1 mei 2013 - 7:14

Roza schreef:
Lennox schreef:
Roza schreef:

Waarom zouden mensen jou niet moeten, dan? Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 2 561177

Ik denk dat dat vooral door mijn 'verleden' hier komt. Relschoppertje uithangen, drama's maken, meetings op het laatste moment afzeggen, hyperactief en druk zijn, stronteigenwijs zijn en 493487349 verschillende toekomstdromen hebben en daar maar steeds topics over openen. Maarja, dat was toen.. Nu niet meer geloof ik.. Hoop ik..
Ik herkende je niet eens. Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 2 394967
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Roza wo 1 mei 2013 - 7:14

Hahaha echt niet Rush? Hoezo niet dan? Ik schrijf/reageer niet anders geloof ik, alleen minder.

Roza
Kletskop
Kletskop

Bericht  Rush wo 1 mei 2013 - 7:19

Roza schreef:Hahaha echt niet Rush? Hoezo niet dan? Ik schrijf/reageer niet anders geloof ik, alleen minder.
Nou, wat je hierboven omschrijft over hyperactief, eigenwijs, relschopperig etc. dat zie ik niet meer. Dus ik had je gewoon helemaal niet herkent. En ook niet terug verwacht eigenlijk, geen idee waarom. Of was je al die tijd (nog anoniemer?) al terug?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Sorella wo 1 mei 2013 - 7:20

Ja, ik vind van wel. Vooral toen het met mij een periode niet goed ging heb ik van bepaalde forummers veel steun gehad. Ik reageer niet op mensen die ik vervelend vind, wel zo makkelijk!
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Slakje wo 1 mei 2013 - 7:23

Op dit forum kan ik alles sneller van mij af zetten, dus als iemand slecht op mij reageert haal ik mijn schouders op en ga ik verder. Bij mensen hier die ik niet hoef/moet, daar reageer ik gewoon niet op als ik niks goed kan zeggen, hetzelfde als iemand een bepaald probleem heeft waarbij ik dan denk: "Eigen schuld.", daar reageer ik gewoon niet op, daar is die persoon helemaal niks mee.

Op een ander forum waar ik zit kan het mij net heel erg aantrekken als iemand slecht op mij reageert, maar daar zit ik dan ook echt al jaaaaren!
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Roza wo 1 mei 2013 - 7:29

Rush schreef:
Roza schreef:Hahaha echt niet Rush? Hoezo niet dan? Ik schrijf/reageer niet anders geloof ik, alleen minder.
Nou, wat je hierboven omschrijft over hyperactief, eigenwijs, relschopperig etc. dat zie ik niet meer. Dus ik had je gewoon helemaal niet herkent. En ook niet terug verwacht eigenlijk, geen idee waarom. Of was je al die tijd (nog anoniemer?) al terug?

Nee, ik ben niet anoniemer terug geweest. Vanaf het eerste moment dat ik hier weer kom, heb ik dit account. smile Ik vind het wel fijn om te horen dat je die kanten niet meer in mij ziet, hahaha.

Roza
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 1 mei 2013 - 7:31

Ja hoor, volgens mij vindt iedereen mij wel aardig op zich.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 1 mei 2013 - 7:39

Ik vind dat ik prima behandeld word.

Wel merk ik dat mensen minder op mijn posts of topics reageren dan een jaar of twee jaar geleden. Best logisch ook aangezien ik hier nu minder kom. Bovendien denk ik dat ik wat serieuzer ben geworden, misschien ligt het daar ook aan.

Gast
Gast

Bericht  Lejow wo 1 mei 2013 - 7:41

Liadan schreef:Er zijn een paar forummers die ik niet leuk vind door een bepaalde reactie naar mij toe die ze ooit gegeven hebben, maar op die forummers reageer ik gewoon niet of zo min mogelijk, kan ik me er ook niet aan ergeren.

Dit...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Fortissimo wo 1 mei 2013 - 7:46

Maar na één opmerking is de liefde dus al over Lejow en Liandan? Whoee.. streng!
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  Lejow wo 1 mei 2013 - 7:48

Fortissimo schreef:Maar na één opmerking is de liefde dus al over Lejow en Liandan? Whoee.. streng!

Ja, zweep er over en opzouten :P :P
Nee hoor, gaat (in mijn geval) wel om meerdere opmerkingen.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Capt'n Zero wo 1 mei 2013 - 7:51

Ik vind het een moeilijke vraag, omdat ik hier niet wordt behandeld als mijzelf maar als Zero. Of Capt'n Zero.

Veel forummers kennen mij natuurlijk niet en reageren op hoe ik post als Zero. Niet dat ik irl echt heel anders ben, maar als ik alleen uit ga van hoe 'Zero' hier wordt behandeld, dan heb ik geen klachten of complimenten eigenlijk.

Dus ja, of ik hier fijn behandeld wordt... laat ik het er op houden dat ik er in geloof dat een een kringetje forummers is die oprecht geïnteresseerd is in mij als forummer, en dat heeft iedereen denk ik wel een beetje. Je zoekt toch forummers op waar je een klik mee heb of die juist je uiterste zijn. En als je die laatste ook met respect kan behandelen, dan valt het waarschijnlijk wel onder 'goed behandeld worden'.
Capt'n Zero
Capt'n Zero
Prater
Prater

Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13

Bericht  Fortissimo wo 1 mei 2013 - 7:52

Lejow schreef:
Fortissimo schreef:Maar na één opmerking is de liefde dus al over Lejow en Liandan? Whoee.. streng!

Ja, zweep er over en opzouten Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 2 253468018 Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 2 253468018
Lekker, ik hou d'r van!

Leek me ook niet dat jij zo rigoureus te werk ging Wink
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  Lejow wo 1 mei 2013 - 7:54

Fortissimo schreef:
Lejow schreef:

Ja, zweep er over en opzouten Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 2 253468018 Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 2 253468018
Lekker, ik hou d'r van!

Leek me ook niet dat jij zo rigoureus te werk ging Wink

*whoppaa*
(= zweep geluid)
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 1 mei 2013 - 7:56

Minneke schreef:
Ik vind dat ik prima behandeld word.

Wel merk ik dat mensen minder op mijn posts of topics reageren dan een jaar of twee jaar geleden. Best logisch ook aangezien ik hier nu minder kom. Bovendien denk ik dat ik wat serieuzer ben geworden, misschien ligt het daar ook aan.

Dat laatste heb ik ook wel, dat ik merk dat er minder op mij gereageerd wordt om het zo te zeggen, maar eerst kwam ik hier ook veel vaker, dat zal schelen.

Gast
Gast

Bericht  Liadan wo 1 mei 2013 - 7:57

Jup Yes .

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Cimic wo 1 mei 2013 - 7:59

Ik heb met niemand problemen en ik geloof niet dat mensen met mij problemen hebben. Ik ben de laatste tijd weinig aanwezig dat ik volgens mij niet eens meer opval. Wink
Cimic
Cimic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 282
Registratiedatum : 08-01-13

Bericht  luisa wo 1 mei 2013 - 8:09

Ik post niet heel veel, maar vind dat er gewoon normaal op mij gereageerd wordt. Wel heb ik het idee dat ik soms wat genegeerd wordt, of dat er over mijn post heen wordt gelezen. Maar dat vat ik niet persoonlijk op, zal iedereen ook wel eens hebben. En als het wel persoonlijk is, ook prima.

En er zien hier wel mensen die ik niet zo leuk vind, meestal reageer ik niet op hen.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Bericht  Lejow wo 1 mei 2013 - 8:09

Liadan schreef:
Jup Yes .

Wil je mijn zweep lenen?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pineco wo 1 mei 2013 - 8:14

Ik vind dat ik hier heel goed behandeld word, voel me vanaf het begin best welkom. Ik heb soms net als Luisa het idee dat mijn reacties in bepaalde topics genegeerd worden, maar ik snap heel goed dat mensen eerder reageren op bekendere forummers, dat gebeurt in het echte leven ook. Je moet toch eerst je plekje in de groep 'verdienen' voordat je echt gehoord wordt, zo voelt dat in ieder geval een beetje. Maar ik ervaar dat helemaal niet als vervelend.

Tot nu toe erger ik me aan niemand, maar het lijkt me logisch dat je sneller reageert op forummers waar je voor je gevoel meer affiniteit mee hebt. Ook niet meer dan normaal denk ik.
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Bericht  Luce wo 1 mei 2013 - 8:27

Ja hoor. Soms erger ik me ook wel eens aan mensen, zullen ze bij mij vast ook wel doen. Het is net het echte leven Wink Maar met diezelfde personen kan ik het een andere keer ook weer roerend eens zijn, dus ach..
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  Printje wo 1 mei 2013 - 8:32

Luce schreef:Ja hoor. Soms erger ik me ook wel eens aan mensen, zullen ze bij mij vast ook wel doen. Het is net het echte leven Wink Maar met diezelfde personen kan ik het een andere keer ook weer roerend eens zijn, dus ach..

Hier hetzelfde, sowieso vind ik dat het op het forum vaak heel anders gelezen kan worden dan dat je een echt gesprek erover zou voeren.

Ik vind wel dat er idd op bepaalde mensen anders gereageerd wordt dan op andere. Bij sommigen wordt iedereen bijv helemaal hysterisch van foto's die geplaatst worden terwijl er op een ander minder gereageerd wordt. Ik vind het wat dat betreft wel 'grappig' om te zien dat ondanks dat het een forum is er toch mensen zijn die voor mijn gevoel 'populairder' zijn oid dan anderen. (en dat je dat dus ook terug ziet in de manier van reageren)
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: