Forum wordt steeds saaier
+27
Elliot
Twellie
Lies
piene1983
SuperGrover
Blond
May
Bliss
loura
Toet
Gympie
SoGood
_Nina
RYW
mzcharlotte
SleepingBeauty
ellibre
Schaapke
Mermaid
Ibbeltje
Marin
Susan
Zwerver
Rush
Lavendel
Red Velvet
Lousanne
31 plaatsers
Pagina 1 van 7
Pagina 1 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Forum wordt steeds saaier
Ik schrijf hier nog niet zo heel lang mee, maar ben al wel eeuwen en eeuwen meelezer. En nu heb ik het idee dat er 'vroeger' op het forum veel meer interessante discussie topics waren over interessante onderwerpen, en dat dat nu steeds minder wordt.
Ik doe echt m'n best om in topics die de potentie hebben interessant te worden een beetje provocerende opmerkingen te plaatsen, maar er komt gewoon geen reactie! Wat je nog kan wijten aan de komkommertijd door de vakantie, maar op andere luchtigere topics wordt opzich wel meer gereageerd.
Waardoor komt dit? Worden we ouder en braver en hebben we geen zin meer in een discussie?
Of ligt dit alleen aan mij en is het jullie nooit opgevallen
Ik doe echt m'n best om in topics die de potentie hebben interessant te worden een beetje provocerende opmerkingen te plaatsen, maar er komt gewoon geen reactie! Wat je nog kan wijten aan de komkommertijd door de vakantie, maar op andere luchtigere topics wordt opzich wel meer gereageerd.
Waardoor komt dit? Worden we ouder en braver en hebben we geen zin meer in een discussie?
Of ligt dit alleen aan mij en is het jullie nooit opgevallen
Lousanne- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12
Re: Forum wordt steeds saaier
Ik wordt altijd een beetje moe van die topics over "welke telefoon/Ipod/Ipad/Ianderegevalletjes/ en noem maar op moet ik nemen?
Oh en van elke ochtend dezelfde goedenmorgen-topics....
Dus ik geef je gelijk als je zegt dat het komkommertijd is
Oh en van elke ochtend dezelfde goedenmorgen-topics....
Dus ik geef je gelijk als je zegt dat het komkommertijd is
Red Velvet- Fluisteraar
- Aantal berichten : 275
Punten : 390
Registratiedatum : 25-05-11
Ik denk zomer + komkommertijd. Straks in de herfst wordt het vast weer iets drukker.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Niet zo zeiken. Wil je een potje internet boxen dan?
Kies een dom statement en ik zal wel even spugen op je mening. Ga je gang.
Gast- Gast
Iets misschien. Voor de zomer was het ook al rustig..Lavendel schreef:Ik denk zomer + komkommertijd. Straks in de herfst wordt het vast weer iets drukker.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Het is inderdaad wel rustiger geworden, maar vind het daarom niet saai.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Het probleem is dat ik zelf ook niet zo goed stellingen kan verzinnen
Maar zoals het topic hieronder in algemeen 'gettverredeme', of die in persoonlijk over de MAP, allemaal potentieel interessante discussie onderwerpen, maar t komt niet echt van de grond ofzo..
Maar zoals het topic hieronder in algemeen 'gettverredeme', of die in persoonlijk over de MAP, allemaal potentieel interessante discussie onderwerpen, maar t komt niet echt van de grond ofzo..
Lousanne- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12
Het is gewoon vakantietijd.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik vind het niet zo erg.
Lekker simpel vermaak, m'n eigen ei kwijt kunnen wanneer nodig en meeleven met de levens van anderen, zo zie ik het forum.
Lekker simpel vermaak, m'n eigen ei kwijt kunnen wanneer nodig en meeleven met de levens van anderen, zo zie ik het forum.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Op een gegeven moment 'ken' je de vaste forummers ook wel. Je weet hoe ze reageren en hoe ze over bepaalde zaken denken. Weinig vernieuwend dus.
Vakantietijd zal ook wel meespelen.
Vakantietijd zal ook wel meespelen.
Gast- Gast
Marin schreef:Ik vind het niet zo erg.
+1. Ik hoef niet persé enorm diepgaande discussies.
Gast- Gast
denk dat het door de vakantietijd komt. Veel mensen zijn weg of minder online en is het rustiger en komen er minder onderwerpen/reacties.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Marin schreef:Ik vind het niet zo erg.
Zo zie ik het eigenlijk ook.
Discussies vind ik vermakelijk om te volgen, maar meng me er liever niet in. Mijn mening onder woorden brengen is niet mijn sterkste punt.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Ik denk dat het komt omdat er bepaalde forumsters niet meer komen. Sommigen waren heel sterk in discussiëren en in rellen. Iedereen is nu ook wat braver geworden in mijn ogen.
Gast- Gast
Wie mis je dan, Forumster?
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Kenya schreef:Marin schreef:Ik vind het niet zo erg.
+1. Ik hoef niet persé enorm diepgaande discussies.
+1. Daarnaast neem ik vaak ook niet echt deel aan discussie, omdat hier op veel slakken zout gelegd wordt. Vaak denk ik dan: laat maar. Vind het leuk om te lezen, maar niet om zelf aan deel te nemen.
Wat ik wel mis is het schrijven van een verhaal. Dat iemand begint en dat dit steeds wordt aangevuld door iemand anders.
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
Het is altijd zo lekker makkelijk om te miepen dat het forum zogezegd saaier is geworden, maar degene die het topic opent verschuilt zich dan achter de dooddoener: 'ik ben zelf niet zo goed in stellingen poneren'. Wat verwacht je dan precies?
Ik heb niet gemerkt dat je probeerde provocerende opmerkingen te plaatsen, dus of je doet het nog te onopvallend of je bent er slecht in. Dat kan ik niet beoordelen.
Ik heb niet gemerkt dat je probeerde provocerende opmerkingen te plaatsen, dus of je doet het nog te onopvallend of je bent er slecht in. Dat kan ik niet beoordelen.
Gast- Gast
Mij was het wel opgevallen, maar ik weet niet of dat toeval is. Haar reacties waren soms wat feller en tegendraadser dan dat ik hier gewend ben.Nour schreef:Het is altijd zo lekker makkelijk om te miepen dat het forum zogezegd saaier is geworden, maar degene die het topic opent verschuilt zich dan achter de dooddoener: 'ik ben zelf niet zo goed in stellingen poneren'. Wat verwacht je dan precies?
ellibre- Prater
- Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12
ellibre schreef:Mij was het wel opgevallen, maar ik weet niet of dat toeval is. Haar reacties waren soms wat feller en tegendraadser dan dat ik hier gewend ben.Nour schreef:Het is altijd zo lekker makkelijk om te miepen dat het forum zogezegd saaier is geworden, maar degene die het topic opent verschuilt zich dan achter de dooddoener: 'ik ben zelf niet zo goed in stellingen poneren'. Wat verwacht je dan precies?
Ok, wellicht lees ik eroverheen omdat ik zelf vrij bot/lomp kan zijn.
Gast- Gast
Ik merk ook wel dat het forum rustiger is geworden...
Maar zou ook leuk zijn als juist de meelezers ook mee posten
Verder vraag ik me af of er hier wel voldoende nieuwe mensen komen om het een beetje levend te houden?
Maar zou ook leuk zijn als juist de meelezers ook mee posten
Verder vraag ik me af of er hier wel voldoende nieuwe mensen komen om het een beetje levend te houden?
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Wat een onzin. Ten eerste is het zomertijd en ten tweede vind ik juist dat het lijkt of veel forummers nu best dealen met zware en of ingrijpende levensgebeurtenissen.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Nour schreef:Het is altijd zo lekker makkelijk om te miepen dat het forum zogezegd saaier is geworden, maar degene die het topic opent verschuilt zich dan achter de dooddoener: 'ik ben zelf niet zo goed in stellingen poneren'. Wat verwacht je dan precies?
Hatsekidee, en gelijk is het minder saai
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
RYW schreef:Nour schreef:Het is altijd zo lekker makkelijk om te miepen dat het forum zogezegd saaier is geworden, maar degene die het topic opent verschuilt zich dan achter de dooddoener: 'ik ben zelf niet zo goed in stellingen poneren'. Wat verwacht je dan precies?
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
mzcharlotte schreef:RYW schreef:Nour schreef:Het is altijd zo lekker makkelijk om te miepen dat het forum zogezegd saaier is geworden, maar degene die het topic opent verschuilt zich dan achter de dooddoener: 'ik ben zelf niet zo goed in stellingen poneren'. Wat verwacht je dan precies?
Ik neem ff waar voor Charlie. ;-)
Ik sluit me bij Zero aan en vind dit echt zeiken om het zeiken. Of ik lees het excuus dat iemand wel graag meer diepgang c.q. sensatie wil op het forum en zelf niet in staat is daaraan bij te dragen middels stellingen poneren, of er zijn forummers die aangeven dat ze niet goed zijn in hun mening verkondigen en/of onderbouwen. Waar hebben we het dan over? In beide gevallen heb je er dus niets aan dat er meer gediscussieerd wordt op een hoger niveau dan 'hoi, ik heb in m'n broek gepoept'. Als je graag meer diepgang wil, lijkt het me raadzaam om daar dan zelf aan bij te dragen, ipv de houding aan te nemen: 'boehoeeeee, wat saai hier.'
Gast- Gast
Pagina 1 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Ik zit nog steeds te wachten...
» Kat eet steeds meer
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» nog steeds een bult..
» Nog steeds een laarzenprobleem..
» Kat eet steeds meer
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» nog steeds een bult..
» Nog steeds een laarzenprobleem..
Pagina 1 van 7
Permissies van dit forum: