Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

+56
Urban Naked
Snoes
M-G
Parel
luenca
Printje
Lejow
Sanne
xxjojootjexx
Taeda
Marin
Mermaid
Marsy28
Suus
loura
SDL
Shisha
Sterre
Pompoen
Jeanette
Burn
Twellie
Caroow
Kowalski
Nyx
SuperGrover
Coco
MADDIE
Luce
Pineco
luisa
Cimic
Capt'n Zero
Slakje
Sorella
Rush
Roza
Charles
Lady Starstruck
Bazinga
Sea of Trees
Paper Crown
Esperanza
mzcharlotte
Liadan
Toet
Mees
Blond
silly-one
Bliss
RioolSpook
Elliot
Sugarfall
Ibbeltje
Fortissimo
Ragazza
60 plaatsers

Pagina 1 van 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  Empty Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Gast wo 1 mei 2013 - 2:00

Daar ben ik dan wel eens benieuwd naar.
Maar heb jij ook met bepaalde mensen dat je juist wat lelijker doet? Omdat je ze niet mag, of omdat er bepaalde mensen jou vreselijk ergeren?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Ragazza wo 1 mei 2013 - 2:04

Ik vind zelf dat ik normaal behandeld word hier. Ik probeer andere mensen ook normaal en respectvol te behandelen. Ik heb niemand hier die ik niet mag, maar als dat zo zou zijn, zou dat voor mij geen reden zijn op een lelijke manier te reageren. Ik denk dat ik dan juist helemaal niet zou reageren.
Ragazza
Ragazza
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Fortissimo wo 1 mei 2013 - 2:04

Ik heb een tijdje gehad dat ik me niet prettig behandeld voelde door sommigen hier op het forum. Echter, ben ik daar ook heel makkelijk in; dan druk ik op het kruisje en is het klaar.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Ibbeltje wo 1 mei 2013 - 2:07

Nu wordt ik prima behandeld, maar eerder iets minder door een paar. Maar dat is nu gelukkig niet meer zo. En toen zij wel zo naar reageerde, kon ik ook wel terug reageren op zo'n manier, maar heb dat nu bij niemand. Ik irriteer mij ook niet snel aan mensen en anders reageer ik er niet op of zeg wel even wat ik te zeggen heb. Maar naar mijn idee niet vervelend of zo.


Laatst aangepast door Ibbeltje op wo 1 mei 2013 - 2:10; in totaal 1 keer bewerkt
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Sugarfall wo 1 mei 2013 - 2:08

Ja, gewoon normaal/goed. Heb daar eigenlijk nog nooit over nagedacht. Ik erger me af en toe wel aan bepaalde mensen, maar ik voel niet de behoefte om op hen te reageren, dus "lelijker" reageren doe ik sowieso niet.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Elliot wo 1 mei 2013 - 2:15

Ik vind dat ik prima behandeld word. Soms lees ik wel eens een reactie op iets wat ik heb gepost waarbij ik eerst denk: mm, dat vind ik niet zo aardig overkomen. Dan reageer ik niet direct en lees ik het later nog eens terug. Vaak valt het dan uiteindelijk wel mee, en zie ik dat het helemaal niet onaardig bedoeld is.

Soms is het wel vervelend dat mensen een duidelijk standpunt over je hebben ingenomen en daar vaak op terugkomen. Maar dat zie ik niet als 'onprettig behandelen'. Meer als oude koeien uit de sloot halen.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Elliot wo 1 mei 2013 - 2:17

Zazou schreef:
Maar heb jij ook met bepaalde mensen dat je juist wat lelijker doet? Omdat je ze niet mag, of omdat er bepaalde mensen jou vreselijk ergeren?

Ik had hier nog geen antwoord op gegegen. Er zijn wel een aantal forummers waarvan ik de reacties minder graag lees omdat ik hen minder aardig vind overkomen, of inderdaad omdat ik ze irritant vind. Maar die negeer ik over het algemeen gewoon. Heel soms kan ik wel eens een sneer geven, maar dan ben ik er gewoon even klaar mee, en dat komt niet zo heel vaak voor! smile
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  RioolSpook wo 1 mei 2013 - 3:58

De laatste tijd voel ik me wat minder hier op het forum omdat ik het gevoel heb dat toch niks gelooft wordt. Maar aan de andere kant weet ik wat waarheid is en interesseert het me verdwr niet heel veel meer.
En ja, op sommige mensen reageer ik minder snel omdat ik ze niet mag.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Gast wo 1 mei 2013 - 4:14

Interessant topic. Ik heb hier eigenlijk nooit echt over nagedacht.

Ik vind dat ik prima behandeld word op het forum. Ik probeer op anderen ook netjes te reageren. Soms erger ik me wel aan een forummer, maar daar probeer ik dan niet op te reageren. Op die manier kan ik dan ook niet lelijk doen. Al past echt lelijk doen ook niet bij mijn persoonlijkheid.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Bliss wo 1 mei 2013 - 4:18

Ik voel me hier prima op het forum. Soms zeggen mensen wel eens rake woorden, maar vaak is dat dan ook gewoon ff nodig. Zelf heb ik niet echt een hekel aan mensen, maar er zijn er wel waar ik gewoon weinig/niks mee heb. Lijkt me normaal ook. Ik reageer wel gewoon op ze, ik geloof dat ik tegen niemand lelijk of raar doe (als iemand daar anders over denkt, hoor ik het graag Wink).

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  silly-one wo 1 mei 2013 - 4:20

Ik heb er weinig last van. Nu post ik niet zo heel veel dus in dat op zicht is er weinig om op te reageren.
Wel merk ik dat bepaalde mensen kunnen reageren met een ondertoon op andere. Bijvoorbeeld op CBL. Sommige reageren echt al gelijk negatief of sarcastisch op haar Posts. Ik snap het wel, maar reageer dan niet of probeer normaal te reageren .
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Blond wo 1 mei 2013 - 4:26

Ja hoor.

En er zijn er wel een aantal mensen hier die ik bloedirritant of vervelend vind, maar daar reageer ik gewoon niet op. Ga daar geen verspilde moeite aan besteden.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Mees wo 1 mei 2013 - 4:36

Nou kom ik hier niet heel veel, reageer in ieder geval niet zoveel, maar ik voel me heel normaal behandeld. En mensen die ik irritant vind, daar reageer ik gewoon (bijna) niet op.
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Toet wo 1 mei 2013 - 4:46

Gewoon normaal/goed. Ik heb er eigenlijk ook nooit echt bij stil gestaan. Volgens mij zijn er ook geen mensen die ik anders behandel, ik reageer op de reactie en niet direct op de persoon (dat gebeurd natuurlijk wel bij forummers die je 'kent')
Er zijn ook geen forummers waar ik me aan erger eigenlijk, hoogstens een paar die ik minder leuk vind maar echt irritaties heb ik niet.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Toet wo 1 mei 2013 - 4:48

Blond schreef:Ja hoor.

En er zijn er wel een aantal mensen hier die ik bloedirritant of vervelend vind, maar daar reageer ik gewoon niet op. Ga daar geen verspilde moeite aan besteden.

Haha laughcry

Ik vraag me wel af hè? Hoe kun je iemand, zelfs digitaal, bloedirritant vinden? Ik krijg dat echt niet voor elkaar via hier, terwijl ik me in het dagelijks leven toch best snel aan mensen/menselijk gedrag kan storen.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Gast wo 1 mei 2013 - 4:50

Ik heb daar eigenlijk nog nooit over nagedacht.. Maar gewoon prima! Als ik het stom zou vinden dan zou ik hier niet komen denk ik. Ik erger me eigenlijk ook nooit enorm aan forummers.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Liadan wo 1 mei 2013 - 5:00

Er zijn een paar forummers die ik niet leuk vind door een bepaalde reactie naar mij toe die ze ooit gegeven hebben, maar op die forummers reageer ik gewoon niet of zo min mogelijk, kan ik me er ook niet aan ergeren.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  mzcharlotte wo 1 mei 2013 - 5:05

Toet schreef:
Blond schreef:Ja hoor.

En er zijn er wel een aantal mensen hier die ik bloedirritant of vervelend vind, maar daar reageer ik gewoon niet op. Ga daar geen verspilde moeite aan besteden.

Haha Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  394967

Ik vraag me wel af hè? Hoe kun je iemand, zelfs digitaal, bloedirritant vinden? Ik krijg dat echt niet voor elkaar via hier, terwijl ik me in het dagelijks leven toch best snel aan mensen/menselijk gedrag kan storen.

Oh, dat heb ik weleens met het eindeloos doorgaan over éénzelfde onderwerp. Ik vind dat echt irritant en er zijn toch een aantal forumsters ster in. Ik reageer er nooit op eigenlijk, met één klik is het toch weer weg.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Esperanza wo 1 mei 2013 - 5:23

Eigenlijk nooit zo over nagedacht, maar ja.
Er zijn wel wat forummers die ik irritant vind, maar daar reageer ik niet op. Ik vind dat ook geen reden om lelijk te reageren.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Paper Crown wo 1 mei 2013 - 5:25

Ik kan best lelijk reageren en laten blijken als ik iemand niet zo tof vind.. Maar zelf voel ik me prima hier.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Sea of Trees wo 1 mei 2013 - 5:29

Ik voel me goed behandeld hier, ik krijg af en toe wel wat 'steken' van forummers maar ik ga er vanuit dat dat niet persoonlijk bedoeld is.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Bazinga wo 1 mei 2013 - 5:30

Ik heb nergens problemen mee, maar heb ook een vrij dikke plaat voor m'n kop wanneer 't aankomt op onderwaterse steken van anderen nerd

Of ze interesseren me gewoon niet genoeg, dat kan ook.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Gast wo 1 mei 2013 - 5:41

Ik vind wel dat ik fijn behandeld wordt, al zou ik meer interactie wel leuker vinden, in een aantal topic lijkt het vooral eenrichtingsverkeer, in plaats van dat er echt een gesprek gevoerd wordt. Maar dat is echt in z'n algemeenheid, en niet alleen richting mij ofzo.

Verder doe ik niet vervelender tegen mensen hier dan dat ik in het echt zou doen. Er zijn hier geen mensen die ik níét mag, maar als iets me irriteert dan steek ik dat niet onder stoelen of banken. Hier niet en in het dagelijks leven ook niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Lady Starstruck wo 1 mei 2013 - 5:52

Jahoor, maar nu ben ik met een forum makkelijker als in het echte leven. Als ik me op een forum niet prettig voel kom ik gewoon niet meer.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Charles wo 1 mei 2013 - 6:57

Er zijn voor mijn gevoel wel forummers die raar op mij reageren, fel of juist totaal niet. Waaronder mensen die al eerder in dit topic hebben gereageerd. Ik lees ook vaat dat mensen een veel extremer beeld van mij hebben, een beeld dat niet klopt maar door de jaren heen is ontstaan. Er zijn ook forummers die ik erg waardeer en wiens reacties mij goed doen. Net het echte leven dus eigenlijk.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum