Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

+56
Urban Naked
Snoes
M-G
Parel
luenca
Printje
Lejow
Sanne
xxjojootjexx
Taeda
Marin
Mermaid
Marsy28
Suus
loura
SDL
Shisha
Sterre
Pompoen
Jeanette
Burn
Twellie
Caroow
Kowalski
Nyx
SuperGrover
Coco
MADDIE
Luce
Pineco
luisa
Cimic
Capt'n Zero
Slakje
Sorella
Rush
Roza
Charles
Lady Starstruck
Bazinga
Sea of Trees
Paper Crown
Esperanza
mzcharlotte
Liadan
Toet
Mees
Blond
silly-one
Bliss
RioolSpook
Elliot
Sugarfall
Ibbeltje
Fortissimo
Ragazza
60 plaatsers

Pagina 3 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 3 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Gast wo 1 mei 2013 - 8:39

Het is soms best lastig om uit te leggen wat iemand bedoelt, iedereen vat het anders op hoe iemand reageert.
Ik heb echt wel periodes gehad dat ik me op kon fokken over wat er werd gezegd, maar ook door meiden die bleven zeuren over één onderwerp, of je gewoon volledig negeren als je wel goedbedoeld advies gaf.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 3 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Printje wo 1 mei 2013 - 8:41

Zazou schreef:Het is soms best lastig om uit te leggen wat iemand bedoelt, iedereen vat het anders op hoe iemand reageert.
Ik heb echt wel periodes gehad dat ik me op kon fokken over wat er werd gezegd, maar ook door meiden die bleven zeuren over één onderwerp, of je gewoon volledig negeren als je wel goedbedoeld advies gaf.

Ow maar dat klopt ook, of dat je het meer als grapje bedoeld oid en dat het enorm zwaar overkomt of er in ieder geval erg zwaar op gereageerd wordt.
Heel veel dingen die hier gebeuren, die jij ook zegt zoals onbedoeld advies of de mijn kind....... etc etc, zie je in het gewone leven ook weer vaak terugkomen. In dat opzicht vind ik soms maar weinig verschil zitten in het forum en het echte leven, als jullie snappen wat ik bedoel.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 3 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  MADDIE wo 1 mei 2013 - 8:43

Ik voel me erg prettig op het forum. Ik post zelf niet heel veel. En als ik dingen post merk ik ook dat er soms niet heel veel gereageerd wordt. Zoals luisa ook een beetje zegt. Maar dat begrijp ik ergens ook wel. Ik merk ook inderdaad dat er "populaire" forummers zijn en minder populaire. Maar dat is op zich ook logisch.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 3 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Gast wo 1 mei 2013 - 8:50

Printje schreef:
Zazou schreef:Het is soms best lastig om uit te leggen wat iemand bedoelt, iedereen vat het anders op hoe iemand reageert.
Ik heb echt wel periodes gehad dat ik me op kon fokken over wat er werd gezegd, maar ook door meiden die bleven zeuren over één onderwerp, of je gewoon volledig negeren als je wel goedbedoeld advies gaf.

Ow maar dat klopt ook, of dat je het meer als grapje bedoeld oid en dat het enorm zwaar overkomt of er in ieder geval erg zwaar op gereageerd wordt.
Heel veel dingen die hier gebeuren, die jij ook zegt zoals onbedoeld advies of de mijn kind....... etc etc, zie je in het gewone leven ook weer vaak terugkomen. In dat opzicht vind ik soms maar weinig verschil zitten in het forum en het echte leven, als jullie snappen wat ik bedoel.

Ik kan inderdaad vaak een grap maken, maar soms lijkt het ook wel of bepaalde mensen meteen uit hun slof schieten. Ik heb ook niet altijd zin om er een smiley achter te zetten. In het dagelijks leven verdraai ik mijn hoofd ook niet naar die smilies!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 3 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Coco wo 1 mei 2013 - 8:50

Ik heb eigenlijk nooit erover nagedacht of er sprake is van een goede of slechte behandeling hier op het forum. Ik zie het ook niet zo als behandelt worden, geloof ik. Er zijn wel wat mensen die de pest aan mij hebben, ik heb ook wel wat haat pm's gehad, maar ik ervaar dat niet als een slechte behandeling oid. Ik vind het hier op het forum sowieso heel soft. Het andere forum waar ik kom is iedereen veel rechter voor zn raap en gaat het er harder aan toe. Daarmee vergeleken is dit echt een enorm pussyforum.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 3 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Gast wo 1 mei 2013 - 8:52

Haat pm's? Serieus?

Dat vind ik echt bizar :s

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 3 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Luce wo 1 mei 2013 - 8:52

Zijn er echt mensen die de pest hebben aan jou, Coco? Kan ik me eigenlijk niet voorstellen.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 3 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  SuperGrover wo 1 mei 2013 - 8:54

Ja hoor. Ik heb de enorme gave om niet te onthouden wie er lullige opmerkingen tegen me hebben gemaakt (ik weet alleen de opmerking nog, niet meer de persoon die het zei), dus dat beïnvloedt ook mijn liking niet. Sowieso zijn er weinig mensen die ik minder graag mag. Ik moet iemand of hebben ontmoet, of iemand moet echt heel opvallend zijn wil ik dingen onthouden. Ik mag bijvoorbeeld wel een paar forummers meer dan anderen, en daarvan onthoud ik ook meer, maar ik vind niemand echt minder aardig dan 'het gros'. Wat zit ik toch vol liefde angel
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 3 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Bliss wo 1 mei 2013 - 8:56

Spread the love, SG! Toch eens die hippiemeeting plannen I love you

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 3 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Sanne wo 1 mei 2013 - 9:02

Ik vind dat er normaal op mij gereageerd wordt. Wel merk ik verschil in de pijlers. Ik ben vooral begonnen met posten in de zwangerschapspijler en daar heb ik meer het gevoel 'erbij' te horen dan in de algemene pijler. In de zwangerschapspijler voel ik me ook gewoon een bekende forummer, terwijl ik dat gevoel in de algemene pijler nog helemaal niet heb. Daar worden reacties soms geheel niet opgemerkt. Dat maakt niet dat ik vind dat er abnormaal gereageerd wordt ofzo, maar het voelt wel anders.

Overigens, als ik het gevoel zou hebben dat ik gepest zou worden, of dat mensen gemeen reageren om te sarren, dan zou ik hier gewoon niet meer komen. Het is vrij makkelijk om je niet meer in een online community te begeven, in het dagelijks leven gaat dat wat moeilijker.


Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 3 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Bazinga wo 1 mei 2013 - 9:05

Haat-pm's? Hier?? Serieus? In al mijn rellende jaren heb ik die niet mogen ontvangen :/ Wat doe ik fout?
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 3 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Sanne wo 1 mei 2013 - 9:08

Bazinga schreef:Haat-pm's? Hier?? Serieus? In al mijn rellende jaren heb ik die niet mogen ontvangen :/ Wat doe ik fout?

Bazinga on a mission dan maar?

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 3 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  SuperGrover wo 1 mei 2013 - 9:09

Bliss: Ja, ik ben echt wel serieus voor het Utrechtse Hippiefestival!
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 3 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Bazinga wo 1 mei 2013 - 9:10

Sanne schreef:
Bazinga schreef:Haat-pm's? Hier?? Serieus? In al mijn rellende jaren heb ik die niet mogen ontvangen :/ Wat doe ik fout?

Bazinga on a mission dan maar?

Nou, ik heb een shitload aan vrije tijd dusseh..

Nee maar serieus, worden er haat-pm's verstuurd hier?
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 3 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Fortissimo wo 1 mei 2013 - 9:11

En dat van een stelletje volwassen vrouwen. Zielig hoor..
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 3 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Nyx wo 1 mei 2013 - 9:12

Er wordt over het algemeen wel normaal op mij gereageerd. Wel merk ik, en dat ligt echt in/aan mij, dat als ik moe ben of chagrijnig en iets wil tikken zoals ik denk, dat ik het maar weer weghaal, omdat ik bang ben dat mensen iets over mij denken en daar vooral iets over willen zeggen. Dat moet ik gewoon nog even overwinnen.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 3 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Bliss wo 1 mei 2013 - 9:13

SuperGrover schreef:Bliss: Ja, ik ben echt wel serieus voor het Utrechtse Hippiefestival!

Het enige dat ik kan vinden is het Gorcums Hippiefestival!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 3 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  SuperGrover wo 1 mei 2013 - 9:18

Bliss schreef:
SuperGrover schreef:Bliss: Ja, ik ben echt wel serieus voor het Utrechtse Hippiefestival!

Het enige dat ik kan vinden is het Gorcums Hippiefestival!
Dat komt omdat wij de organisatoren zijn van het Utrechts Hippiefestival! :cheering:
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 3 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Paper Crown wo 1 mei 2013 - 9:27

Haat-pm's nooit gehad. Wel een aantal: 'Heb jij wat tegen mij ofso' pm's maar opvallend is dat die bijna ALLEMAAL gekregen zijn tegen 't einde van mijn zwangerschap. Ik schopte toen best wel erg tegen alles en iedereen en was erg baldadig. En onredelijk. Nu denk ik dat 't komt door de ellendige hormonen én de angst. Ik heb mijn hele zwangerschap angstig doorgemaakt. Ik was namelijk van overtuigt dat de baby nooit mee zou gaan naar huis, bizar. Ik ben normaal erg vriendelijk maar heb zelfs een keer een vrouw klemgereden (geparkeerd) toen ze in mijn ogen 'mijn' plaats jatte. Echt erg! Ik was op mijn onaardigst! Sorry tegen iedereen die een veeg uit mijn pan kregen..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 3 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Printje wo 1 mei 2013 - 9:31


Heb ik niets van gemerkt pc dat je soms baldadig was;)

Ik vond ons toen allebei een mooi stel, bijna uitgerekend en gierende hormonen :cheering:
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 3 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Kowalski wo 1 mei 2013 - 9:35

Nee, ik voel me echt héél erg rot hier Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 3 1270000679
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 3 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Bliss wo 1 mei 2013 - 9:51

SuperGrover schreef:
Bliss schreef:
SuperGrover schreef:Bliss: Ja, ik ben echt wel serieus voor het Utrechtse Hippiefestival!

Het enige dat ik kan vinden is het Gorcums Hippiefestival!
Dat komt omdat wij de organisatoren zijn van het Utrechts Hippiefestival! Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 3 281626781

Ooooh Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 3 827601 En ik maar googelen! In dat geval stem ik eens voor een meeting in DH, zodat ik eens niet met de trein hoef! Haags Hippiefestival, dat bekt ook gewoon lekker.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 3 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Caroow wo 1 mei 2013 - 10:01

Kowalski schreef:Nee, ik voel me echt héél erg rot hier Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 3 1270000679

Wil je erover praten?


Ik heb er nooit zo over nagedacht, maar ik voel me prima op het forum en erger me ook niet echt aan iemand.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 3 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Twellie wo 1 mei 2013 - 10:12

Liadan schreef:
Fortissimo schreef:Maar na één opmerking is de liefde dus al over Lejow en Liandan? Whoee.. streng!
Jup Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 3 3079029344 .

Geen strenge moeder, maar wel een strenge forummer smile.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 3 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Burn wo 1 mei 2013 - 10:12

Kowalski schreef:Nee, ik voel me echt héél erg rot hier Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 3 1270000679
Aaaaaaah! hug

En terecht! Very Happy

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?  - Pagina 3 Empty Re: Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum