Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

+58
Urban Naked
StuiterBalletje
Susan
Jip83
_Liv
Auxo
_Lacey_
sokpop
Blond
JD
_Lana_
Rose
Esmee
Pancake
woezel
applestar
Antibes
Isabel_
Huppekee
silly-one
Liadan
Lilypie
Triesje1983
Zonnetje
Manderijn
Fortissimo
Laurientje
Marin
_Blush_
Carra
PeperMunt
Lady Starstruck
Lady4
Bliksem
Snirp
Annouk
Arwyn
Enelya
Hoochie
Summerlovin
madam
Pannetoet
KOL
Vino
Zora
Siamsa
Ragazza
Poubelle
Loes263
Pandora
Pitufo
Leine
Elin
Plien84
Taeda
Ibbeltje
Cow
xxjojootjexx
62 plaatsers

Pagina 5 van 26 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15 ... 26  Volgende

Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 5 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Pitufo za 13 apr 2013 - 0:27

Nou ik ben gegaan en het ging echt lekker! Gek om nu al te merken dat t iedere les beter gaat.
Pitufo
Pitufo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 483
Punten : 501
Registratiedatum : 06-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 5 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  KOL za 13 apr 2013 - 1:34

Ik heb vandaag m'n Start to Run cursus afgesloten met 4 km in 24 minuten. Doel was om 3km te lopen, maar ik kon er nog wel een rondje bij doen.
Morgen voor het eerst wielrennen op m'n nieuwe racefiets Very Happy
KOL
KOL
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Pannetoet za 13 apr 2013 - 1:54

Dames mag ik mij ook aansluiten?
Ik wil maandag beginnen met mijn eerste les..ik heb de app gedownload op m'n iphone :P
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  madam za 13 apr 2013 - 1:58

I'm back. Ik heb het hardlopen heel erg verwaarloosd de laatste maanden. Ik kon mijzelf niet meer motiveren om in de kou de gaan rennen. Vanaf morgen komt daar verandering in. Met Evy was ik bij les 17 gebleven. Ik ben benieuwd hoe het morgen gaat en bij welke les ik het weer ga oppikken.

Triesje, gefelciteerd :cheering:
madam
madam
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11

Bericht  Gast za 13 apr 2013 - 2:12

Het is uiteindelijk prima gelukt de juiste hoeveelheid kleding aan te doen. Hoefde dan ook niks uit te trekken of aan te trekken onderweg. Ruim 110km in 4u20 en meer dan 2000kcal verbrand (volgens mijn hartslagmeter). Onderweg wel repen, gels en sportdrank uiteraard. Nu lekker lunchen met broodjes met gebakken ei!

Morgen weer lopen en lekker in korte broek!!

Welkom terug madam! En welkom Pannetoet!

Gast
Gast

Bericht  Snirp za 13 apr 2013 - 3:36

Zo, goed bezig allemaal dames!
Hier vandaag voor het eerst na een week weer gelopen.
Het ging heerlijk, maar aan het eind wel weer last van mijn knie...
Nu 2 dagen rust geven, dinsdag 5km lopen, donderdag rustig 20 minuutjes lopen en dan zondag een 5km wedstrijd smile
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Bericht  Summerlovin za 13 apr 2013 - 4:18

Ik ben sinds 4 weken bezig met een start to run cursus. Elke maandag moet ik heen. We begonnen met een hele rustige opbouw en elke week wordt het een beetje zwaarder. Daarnaast moet ik dan nog twee keer in de week zelf rennen. Ik ben blij dat ik nu eindelijk ga bewegen, heb namelijk totaal geen conditie. Heb soms ook wel moeite met het schema. Ben sinds januari aan het afvallen en blijf steken op de 63,5. Ik hoop met hardlopen de 60 kg te halen (en mijn conditie te verbeteren natuurlijk).
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Pandora za 13 apr 2013 - 20:09

Ik heb gisteren ook weer een training gelopen: 2x10 minuten en 1x5 minuten met tussendoor anderhalve minuut wandelen. Vond het best pittig, geloof dat ik liever 20 minuten achterelkaar ren.
Had ook het idee dat ik last had van de weersomschakeling want ik kon er niet echt lekker inkomen..
Volgende keer ook maar iets minder kleding aan Cry

Dinsdagavond training 7 van de 8 dus logischer wijs moeten we komende week 25 minuten lopen en volgende week 30 minuten.
Denk wel dat ik na deze clinic een vervolg clinic van 14 weken ga doen met als afsluiting een ' wedstrijd'
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Vino za 13 apr 2013 - 20:56

Pandora, ik vind het nu ook makkelijker om door te blijven rennen. Als ik eenmaal ga lopen dan lukt het me niet echt meer om te gaan rennen.

Gisteren heb ik weer hard gelopen, 12 km! Ben best we een beetje trots Very Happy Als alles mee zit wil ik in september mee doen met een halve marathon.
Vino
Vino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Gast za 13 apr 2013 - 21:03

Ik wacht even op het zonnetje. Vanmorgen erg brak wakker geworden. Waarschijnlijk toch net te weinig voeding gisteren gehad. Ik ga mijn looptraining wel proberen. 3x37,5minuut, tussendoor 15minuten losfietsen.

Gast
Gast

Bericht  Cow za 13 apr 2013 - 22:02

Goed bezig allemaal!

Vannacht is het een beetje laat geworden en vanmorgen was het weer vroeg met de kids maar net toch een heerlijk rondje gelopen met 6 versnellingen van 30sec erin. Ben eens een wat langere ronde gaan lopen. Normaal loop ik ongeveer 5km en nu 6,4km en dat ging prima. Echt fijn!!
En heerlijk weer dus heb lekker in mn ¾vbroek en hempje gelopen JEEJ!!
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10

Bericht  Ibbeltje za 13 apr 2013 - 22:09

Verdorie, had ik gepland eindelijk vandaag weer te gaan, voel ik mij enorm beroerd. Hopelijk later vandaag of anders morgen niet meer dan ga ik weer. Is nu veel te lang geleden.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Gast zo 14 apr 2013 - 5:40

Vino schreef:Pandora, ik vind het nu ook makkelijker om door te blijven rennen. Als ik eenmaal ga lopen dan lukt het me niet echt meer om te gaan rennen.

Gisteren heb ik weer hard gelopen, 12 km! Ben best we een beetje trots Very Happy Als alles mee zit wil ik in september mee doen met een halve marathon.
Super! . Train je met een schema?

Ik heb vanmorgen ook weer gelopen. Vond het best zwaar, maar heb het wel vol gehouden.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 14 apr 2013 - 5:50

Vanmorgen ging het lopen voor geen meter. Na 2x17'30 weer thuis. Half uur geslapen en daarna nog eens 5x15'. Die tweede run ging een stuk beter!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 14 apr 2013 - 5:59

Dan was je ook wel goed moe. Half uurtje slaap kan veel goed doen.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 14 apr 2013 - 8:41

Helaas ben ik altijd moe, maar nu was het wel extreem. Als de tweede keer na 15 minuten net zo moeizaam gegaan was als de eerste loop, dan was ik rechtsomkeert weer naar huis gegaan.

Gast
Gast

Bericht  Triesje1983 ma 15 apr 2013 - 1:48

Ik was jullie even kwijt hahahaha...

Ik ga morgen weer hardlopen Very Happy. Zin in! Denk dat ik nu mijn 3/4 broek wel aankan Very Happy.
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Gast ma 15 apr 2013 - 3:27

Triesje dat denk ik ook wel dat je een 3/4 broek aan kan. Ook een hele korte al wel denk ik. Succes alvast smile

Ik twijfel, heb vandaag ook wel zin om te lopen. Maar gisteren ben ik ook geweest en wil niet te hard van stapel lopen omdat het 9 weken na mijn keizersnede is... Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 5 878948377

Gast
Gast

Bericht  Triesje1983 ma 15 apr 2013 - 3:40

Pluto schreef:Triesje dat denk ik ook wel dat je een 3/4 broek aan kan. Ook een hele korte al wel denk ik. Succes alvast Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 5 561177

Ik twijfel, heb vandaag ook wel zin om te lopen. Maar gisteren ben ik ook geweest en wil niet te hard van stapel lopen omdat het 9 weken na mijn keizersnede is... Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 5 878948377

Een korte vind ik nu écht nog iets te koud hahahaha, ik loop pas in korte broek als het boven de 20 graden is hahahaha... Dus doe mijn 3/4 broek aan morgen Very Happy.

Volg hierin je gevoel. Denk je het het te vroeg is om morgen weer te gaan doe je het niet. Goed naar je lichaam luisteren meid! Das heel belangrijk.
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Gast ma 15 apr 2013 - 21:38

Ik ben niet meer gaan hardlopen. Heb ruim een uur gewandeld. Dat was ook wel fijn en vermoeiend Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 5 253468018 Vind het wel erg moeilijk om in te schatten waar mijn vermoeidheid vandaan komt.
Vandaag wel weer hardlopen. Heb er toch maar een schema bij gezocht. Kan niet wachten dat ik weer 30 min aan 1x kan lopen.

Gast
Gast

Bericht  Cow ma 15 apr 2013 - 22:50

Wijs Pluto, als je twijfeld kun je idd miss beter gaan wandelen.
Ik ben er weer klaar voor;

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 5 20130416_114350_zpsef5eb284
Cow
Cow
Prater
Prater

Bericht  Gast ma 15 apr 2013 - 23:18

Leuke foto! Succes! Ik moet nog even korte kleding halen. Maar zag dat lidl volgende week ook weer hardloopkleding heeft.

Gast
Gast

Bericht  Triesje1983 ma 15 apr 2013 - 23:40

WOW! Hier vanmorgen gewoon bijna 8 km gelopen (les 14 én 15). Het was zo heerlijk weer, dat ik zoiets had: ik ga niet na een half uur alweer terug, ik ga gewoon verder Very Happy. Was heerlijk zo langs het water en de natuur Very Happy.

Heb 1.07.29 (uur) gelopen en heb 7.93 km gelopen Very Happy. Die 4 mijl gaat dus wel lukken Very Happy. (6,44 km). En desnoods wandel ik tussendoor een paar minuutjes (gezien ik dan ook met een dikke buik loop hahahaha)
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Cow ma 15 apr 2013 - 23:51

Goed bezig Triesje!!
Ik had net een rustige les van 30min 1 tempo. Merk echt dat het steeds beter gaat. Voorheen had ik bij mn 30min lessen toch wel een punt dat ik echt ff moest kijken hoe lang ik nog moest lopen (en dus een seconden of 15 kon wandelen). Nu ging het heerlijk!! Ik had niet harder kunnen lopen wel verder Yes

Cow
Cow
Prater
Prater

Bericht  Pitufo ma 15 apr 2013 - 23:52

Goed hoor Triesje! Ik vind dat mooie weer ook echt motiverend.

Ik ga woensdagochtend weer hardlopen. En woensdagavond even bij Decathlon langs om wat sportkleren in te slaan!
Pitufo
Pitufo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 483
Punten : 501
Registratiedatum : 06-02-13

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 26 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15 ... 26  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: