Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?
+58
Urban Naked
StuiterBalletje
Susan
Jip83
_Liv
Auxo
_Lacey_
sokpop
Blond
JD
_Lana_
Rose
Esmee
Pancake
woezel
applestar
Antibes
Isabel_
Huppekee
silly-one
Liadan
Lilypie
Triesje1983
Zonnetje
Manderijn
Fortissimo
Laurientje
Marin
_Blush_
Carra
PeperMunt
Lady Starstruck
Lady4
Bliksem
Snirp
Annouk
Arwyn
Enelya
Hoochie
Summerlovin
madam
Pannetoet
KOL
Vino
Zora
Siamsa
Ragazza
Poubelle
Loes263
Pandora
Pitufo
Leine
Elin
Plien84
Taeda
Ibbeltje
Cow
xxjojootjexx
62 plaatsers
Pagina 6 van 26
Pagina 6 van 26 • 1 ... 5, 6, 7 ... 16 ... 26
Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?
Goed bezig Triesje!
Cow, wat goed dat je de 30 minuten lekker achter elkaar hebt kunnen lopen
Ik ga vanavond met een vriendin een rondje van 5 km doen.
Zondag doen we samen een wedstrijd van 5 km.
Dus vanavond even vol aan de bak, donderdagavond nog even lekker relaxt een kwartiertje lopen of even een stuk fietsen en dan zondag knallen
Cow, wat goed dat je de 30 minuten lekker achter elkaar hebt kunnen lopen
Ik ga vanavond met een vriendin een rondje van 5 km doen.
Zondag doen we samen een wedstrijd van 5 km.
Dus vanavond even vol aan de bak, donderdagavond nog even lekker relaxt een kwartiertje lopen of even een stuk fietsen en dan zondag knallen
Snirp- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12
Spannend snirp!
Verder goed bezig!
Pluto, goed rustig opbouwen hoor en hoor wat rompoefeningen doen. Anders kun je last krijgen van je bekken (en dat had je tijdens de zwangerschap toch?) of onderrug. Stevig doorwandelen is ook goed en dan stukjes rennen tussendoor.
Ik mag morgen weer lopen!
Verder goed bezig!
Pluto, goed rustig opbouwen hoor en hoor wat rompoefeningen doen. Anders kun je last krijgen van je bekken (en dat had je tijdens de zwangerschap toch?) of onderrug. Stevig doorwandelen is ook goed en dan stukjes rennen tussendoor.
Gast- Gast
@ Cow: dankjewel! . Jij ook! Echt supergoed!
@ Pitufo: jaaaaaa, echt wel! Donderdag word het nog mooier weer zelfs, dus dan ga ik ook weer lekker heerlijk hardlopen . Zin in!
Op de woensdagochtend kan ik niet hardlopen, want dan pas ik op.
@ Jip: Veel plezier morgen meid!
@ Pitufo: jaaaaaa, echt wel! Donderdag word het nog mooier weer zelfs, dus dan ga ik ook weer lekker heerlijk hardlopen . Zin in!
Op de woensdagochtend kan ik niet hardlopen, want dan pas ik op.
@ Jip: Veel plezier morgen meid!
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
Zoooooo, dat was een heerlijk rondje van 5km!
Echt lekker op ons gemakje gelopen en lekker bijgekletst .
Donderdagavond weer!
Echt lekker op ons gemakje gelopen en lekker bijgekletst .
Donderdagavond weer!
Snirp- Prater
Na het werk ben ik met mijn man gaan lopen, maar ik wilde me niet laten kennen.
Helaas dus te hard begonnen, waardoor ik na 2,5 km (wel in 16 min!) ben gaan wandelen, voelde mijn benen te erg. Misschien beter maar niet meer samen lopen en na een intensieve conditietraining (korfbal) de avond ervoor
Helaas dus te hard begonnen, waardoor ik na 2,5 km (wel in 16 min!) ben gaan wandelen, voelde mijn benen te erg. Misschien beter maar niet meer samen lopen en na een intensieve conditietraining (korfbal) de avond ervoor
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13
Snirp, fijn dat het lekker ging! Succes alvast met de wedstrijd! Wordt dit je eerste wedstrijd?
Taeda jammer dat je te snel bent gestart. Dat is precies de reden dat mijn vriend en ik niet samen gaan trainen. Ik hou hem toch niet bij en dat is voor hem irritant omdat ie dan niet op zijn tempo kan en ik ga ongemerkt toch te hard lopen, waardoor ik het niet volhou. Maar ja, samen gaan is natuurlijk wel veel gezelliger.
Ik ben net terug van les 4 Start2Run. Het ging echt lekker! Vandaag voor het eerst drie minuten achter elkaar gerend en dat ging eigenlijk zonder problemen. Ik ben zo blij dat ik begonnen ben hiermee! Dacht dat ik het niet zou kunnen, maar ik kan het wel (ook al is het nog niet zo ver achter elkaar enzo, maar toch) en ik voel me echt fantastisch na het hardlopen! Ik was van plan 2 keer in de week te gaan, maar ik denk dat ik ook prima drie keer in de week kan lopen. Mijn standaarddagen zijn in principe maandagavond en woensdagochtend (alleen afgelopen weken wat op andere dagen steeds geweest omdat ik op maandagavond koorrepetitie had en op woensdag niet thuis werkte) en ik denk dat ik ook best op vrijdagavond of zaterdagochtend nog een derde keer kan gaan.
*stuiter*
Taeda jammer dat je te snel bent gestart. Dat is precies de reden dat mijn vriend en ik niet samen gaan trainen. Ik hou hem toch niet bij en dat is voor hem irritant omdat ie dan niet op zijn tempo kan en ik ga ongemerkt toch te hard lopen, waardoor ik het niet volhou. Maar ja, samen gaan is natuurlijk wel veel gezelliger.
Ik ben net terug van les 4 Start2Run. Het ging echt lekker! Vandaag voor het eerst drie minuten achter elkaar gerend en dat ging eigenlijk zonder problemen. Ik ben zo blij dat ik begonnen ben hiermee! Dacht dat ik het niet zou kunnen, maar ik kan het wel (ook al is het nog niet zo ver achter elkaar enzo, maar toch) en ik voel me echt fantastisch na het hardlopen! Ik was van plan 2 keer in de week te gaan, maar ik denk dat ik ook prima drie keer in de week kan lopen. Mijn standaarddagen zijn in principe maandagavond en woensdagochtend (alleen afgelopen weken wat op andere dagen steeds geweest omdat ik op maandagavond koorrepetitie had en op woensdag niet thuis werkte) en ik denk dat ik ook best op vrijdagavond of zaterdagochtend nog een derde keer kan gaan.
*stuiter*
Pitufo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 483
Punten : 501
Registratiedatum : 06-02-13
Bedankt voor de tip. Ik heb erg veel last van mijn bekken gehad toen ik zwanger was. Na de bevalling niet meer, en dat wil ik wel graag zo houden. Ik zal eens op google rond neuzen naar wat oefeningen.Jip83 schreef:Spannend snirp!
Verder goed bezig!
Pitufo, wat fijn dat het zo goed gaat. Het maakt niet uit hoe lang je rent. Dat je het doet en plezier hebt is al goed.
Gast- Gast
Ik heb net een uurtje gelopen op nieuwe schoenen
Ging wel ok. Morgen fietsen en vrijdag weer hardlopen!
Ging wel ok. Morgen fietsen en vrijdag weer hardlopen!
Gast- Gast
Ik heb vorig jaar alle lessen van start to run doorlopen en kon 5 km hardlopen, maar ik heb het zo zwaar laten versloffen dat ik sinds deze week weer opnieuw ben begonnen. Ik wil het weer rustig opbouwen anders krijg ik last van mijn knie.
Ik ga er weer voor:lol:
Ik ga er weer voor:lol:
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10
Succes hoochie. Lang niet gelopen?
Jip, het is toch goed voor je spieren als je een dag na het hardlopen wat uit fietst? Voor het afvoerenvan afvalstoffen?
Jip, het is toch goed voor je spieren als je een dag na het hardlopen wat uit fietst? Voor het afvoerenvan afvalstoffen?
Gast- Gast
Ligt er aan hoe intensief je gelopen hebt. Ik heb nu rustig gelopen en morgen heb ik een pittige training.
Gast- Gast
Pluto schreef:Succes hoochie. Lang niet gelopen?
Vanaf oktober niet meer ik was goed bezig maar kreeg last van m'n knie dus moest rustig aan doen en toen ik de klad erin gekomen
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben dinsdag na maanden niet meer buiten te hebben gelopen weer begonnen. Had tussendoor wel in de sportschool af en toe op de loopband gelopen, maar dat is toch anders. Ook doe ik de Grit Plyo bij de sportschool. Dit is echt een hele zware les, dus mn conditie is nog wel goed. De eerste les van de 4 mijl kon ik dan ook goed volhouden. Heb er zelfs nog een six weeks six pack lesje achteraan gedaan. Op naar les 2. Weet nog niet wanneer, heb ook nog de lessen bij de sportschool natuurlijk.
Enelya- Fluisteraar
- Aantal berichten : 147
Punten : 152
Registratiedatum : 21-12-10
Hier vandaag 8.06 km gelopen in 1.06.42 .
Wel helaas nu last van beide knieën, dus 2 lessen achter elkaar is waarschijnlijk door mijn HMS (en de zwangerschap, banden worden nog losser hierdoor) iets teveel geweest.
Ik ken een fysiotherapeute en die heeft me geadviseerd om een paar keer per dag te koelen en zondag even te kijken hoe het gaat. En sowieso de fysiotherapeut weer in te schakelen...
Wel helaas nu last van beide knieën, dus 2 lessen achter elkaar is waarschijnlijk door mijn HMS (en de zwangerschap, banden worden nog losser hierdoor) iets teveel geweest.
Ik ken een fysiotherapeute en die heeft me geadviseerd om een paar keer per dag te koelen en zondag even te kijken hoe het gaat. En sowieso de fysiotherapeut weer in te schakelen...
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
Pfff, ik snap mijn lichaam soms niet. Naast het hardlopen fiets ik best veel (naar m'n werk, das 17 km enkele reis). Gisteren waaide het behoorlijk hard, voornamelijk van opzij, maar er waren ook forse windvlagen die van alle kanten kwamen. Leverde dus een vrij intensief ritje op. En ondanks dat ik best veel gegeten heb, had ik tot twee keer toe last van flauwte.
7:15 magere yoghurt met muesli
10:30 appel
11:30 rijstewafel
Daarna voelde ik me heel flauw worden rond 12:30 uur. Toen moest ik nog brood halen bij de bakker, dus uiteindelijk ging ik om 12:45 uur lunchen met drie boterhammen met kipfilet, slankie en old Amsterdam. Dat vulde niet bepaald dus uiteindelijk heb ik er nog een banaan achteraan gegooid.
15:00 sinaasappel
16:30 ontbijtkoek
En toen moest ik naar huis fietsen, weer met flinke windvlagen. En dat ging dus niet goed. Ben uiteindelijk halverwege afgestapt en bij de Aldi naar binnen gegaan om iets te eten te halen, stond gewoon te trillen op m'n benen. Eenmaal thuis kreeg ik het maar niet warm en voelde ik me enorm futloos, ook nadat ik nog avondeten gegeten had. Ik snap er eerlijk gezegd niks van. Normaal als ik heen en terug fiets, eet ik minder en heb ik nergens last van.
7:15 magere yoghurt met muesli
10:30 appel
11:30 rijstewafel
Daarna voelde ik me heel flauw worden rond 12:30 uur. Toen moest ik nog brood halen bij de bakker, dus uiteindelijk ging ik om 12:45 uur lunchen met drie boterhammen met kipfilet, slankie en old Amsterdam. Dat vulde niet bepaald dus uiteindelijk heb ik er nog een banaan achteraan gegooid.
15:00 sinaasappel
16:30 ontbijtkoek
En toen moest ik naar huis fietsen, weer met flinke windvlagen. En dat ging dus niet goed. Ben uiteindelijk halverwege afgestapt en bij de Aldi naar binnen gegaan om iets te eten te halen, stond gewoon te trillen op m'n benen. Eenmaal thuis kreeg ik het maar niet warm en voelde ik me enorm futloos, ook nadat ik nog avondeten gegeten had. Ik snap er eerlijk gezegd niks van. Normaal als ik heen en terug fiets, eet ik minder en heb ik nergens last van.
Pitufo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 483
Punten : 501
Registratiedatum : 06-02-13
Loop je altijd 2 lessen?Triesje1983 schreef:Hier vandaag 8.06 km gelopen in 1.06.42 .
Pitufo, wat vreemd dat je zo min werd. Wel genoeg suikers gegeten?
Ik wil graag af vallen. Ik baal echt vreselijk van mijn lijf. Maar omdat ik borstvoeding geef mag het niet te hard en moet ik wel goed blijven eten. Dus ik eet wel wat er op een eetschema staat. Snoep minder, maar ben nog niks afgevallen..
Gast- Gast
Zo, gisteravond lekker 20 minuutjes gelopen.
Even een korte training, gezien de 'wedstrijd' die er zondag op het programma staat.
Gister 3 km gelopen, zondag gaan we voor de 5!
Vind zo'n loop altijd wel leuk, loop dan net iets harder dan normaal door alle mensen die er langs de kant staan.
Houd wel mijn horloge goed in de gaten, want moet ook niet te hard van start gaan, dan stort ik aan het eind helemaal in
Nu maar duimen voor lekker loopweer.
Even een korte training, gezien de 'wedstrijd' die er zondag op het programma staat.
Gister 3 km gelopen, zondag gaan we voor de 5!
Vind zo'n loop altijd wel leuk, loop dan net iets harder dan normaal door alle mensen die er langs de kant staan.
Houd wel mijn horloge goed in de gaten, want moet ook niet te hard van start gaan, dan stort ik aan het eind helemaal in
Nu maar duimen voor lekker loopweer.
Snirp- Prater
Succes alvast Snirp! Leuk is dat he, die mensen langs de kant. Word je helemaal blij en enthousiast van
Gast- Gast
Goed bezig dames!
Ik had vanochtend niet zo zin en wilde nog ergens koffiedrinken, dus ook niet zoveel tijd, maar toch mezelf gemotiveerd. Een klein rondje, 2.5 km, maar wel een record op snelheid
Ik had vanochtend niet zo zin en wilde nog ergens koffiedrinken, dus ook niet zoveel tijd, maar toch mezelf gemotiveerd. Een klein rondje, 2.5 km, maar wel een record op snelheid
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13
Ik ga straks een uur lopen. Moet ook haasten, wedstrijdfiets moet ook nog naar fietsenmaker. En vanavond teamuitje van mijn werk.
Gast- Gast
Wat goed Taeda!
Druk dagje zo voor jou dan Jip.
Ik heb gisteren 45min gelopen met de helft flinke wind tegen.
Druk dagje zo voor jou dan Jip.
Ik heb gisteren 45min gelopen met de helft flinke wind tegen.
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Cow- Prater
Jeeej heb vandaag weer gelopen!! Ging niet helemaal lekker, maar zo lekker dat ik weer kon na 3 weken of zo.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Fijn Ibbeltje! Begin je wel rustig!?!
Cow- Prater
Cow ja. Ik loop inmiddels zowat een jaar en weet wel hoe ik moet lopen Maar ben er dus ff 3 weken uit geweest en merk dat dat ook niet bevorderlijk is
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Pagina 6 van 26 • 1 ... 5, 6, 7 ... 16 ... 26
Soortgelijke onderwerpen
» Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?
» Start to run
» Start to run
» Start to run
» Start to run
» Start to run
» Start to run
Pagina 6 van 26
Permissies van dit forum: