Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

+58
Urban Naked
StuiterBalletje
Susan
Jip83
_Liv
Auxo
_Lacey_
sokpop
Blond
JD
_Lana_
Rose
Esmee
Pancake
woezel
applestar
Antibes
Isabel_
Huppekee
silly-one
Liadan
Lilypie
Triesje1983
Zonnetje
Manderijn
Fortissimo
Laurientje
Marin
_Blush_
Carra
PeperMunt
Lady Starstruck
Lady4
Bliksem
Snirp
Annouk
Arwyn
Enelya
Hoochie
Summerlovin
madam
Pannetoet
KOL
Vino
Zora
Siamsa
Ragazza
Poubelle
Loes263
Pandora
Pitufo
Leine
Elin
Plien84
Taeda
Ibbeltje
Cow
xxjojootjexx
62 plaatsers

Pagina 15 van 26 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 20 ... 26  Volgende

Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 15 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ragazza di 4 jun 2013 - 21:46

Ik heb gisteren weer in de sportschool gesport, nadat ik vorige week door mijn enkel was gegaan. Ik had een sportbrace om en heb het de hele tijd goed in de gaten gehouden, maar ik kon de hele les meedoen, heb geen pijn gehad, dus dat was erg fijn.

Ik heb ook nog even met de sportinstructrice over het hardlopen gesproken. Zij adviseerde mij om voorzichtig te beginnen met wandel/loopinterval en dan langzaam weer op te bouwen. Dus eind deze week trek ik maar weer eens een oude les van Evy uit de kast om mee te beginnen, kijken hoe dat gaat.

Frustrerend, ik sta te popelen, het is fantastisch weer, maar ik moet pas op de plaats maken.. Grrr Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 15 2441965372
Ragazza
Ragazza
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 15 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Marin di 4 jun 2013 - 22:12

Ooh wat frusterend Ragazza, dat je dan niks kunt doen. Nou ja niks... hartstikke goed dat je toch naar de sportschool gaat, maar het is inderdaad heerlijk weer dus je wilt gewoon naar buiten!

M'n vriend zei vanochtend toen ik nog half sliep dat het heerlijk hardloopweer was, dus spontaan begon ik over de sportschool te dromen dat ik daar al was geweest en niet meer hoefde te hardlopen Laughing Werd ik wakker..tja toch maar gegaan! Ik heb les 13 van Evy gelopen, met voor het eerst 5 minuten achter elkaar lopen. He he, eindelijk zit ik er weer een beetje in en was niet elke stap dat ik dacht oh shit ik moet nog zo en zo lang. Eindelijk liep ik gewoon weer een beetje met m'n gedachten op nul (zonnetje! sunny ) en ging het wel lekker. Dus dat is goed Very Happy
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Ibbeltje di 4 jun 2013 - 23:14

Marin wat fijn dat t lekker ging.
Hier ging het niet, last van kuiten. heb wel mijn ronde verder stevig doorgewandeld. Was wel lekker in de zon vanmorgen.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Gast di 4 jun 2013 - 23:43

Ik mag vanavond lekker hardlopen. Heb er nu al zin in en ga denk ik wat langer dan op het schema staat. Genieten!

Gast
Gast

Bericht  Ragazza wo 5 jun 2013 - 2:32

Fijn is dat he Marin, dat het dan lekker voelt als je aan het trainen bent! Goed bezig.

Ibbel, vervelend dat je last van je kuiten had, maar je bent toch weer in beweging geweest en dat met een lekker weertje erbij, is ook wel fijn.

Jip, veel plezier vanavond.. ben best wel beetje jaloers Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 15 827601
Ragazza
Ragazza
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13

Bericht  Cow wo 5 jun 2013 - 6:35

Goed bezig allemaal!!
Ik heb na pinksteren niet meer gelopen (pinksteren 32.19 ofzo gelopen op 5km)
Mn been, heup en knie waren zwaar overbelast. Ga nu 2x pw naar de fysio en wil deze week weer voorzichtig gaan proberen te lopen....ben benieuwd!!
14juni loop ik ook mee met Colors By The Sea in Vlissingen. Heb er zin in!! X
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10

Bericht  applestar wo 5 jun 2013 - 6:51

Ik heb vandaag voor het eerst hardgelopen op de loopband in de sportschoolStart to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 15 827601
Van de 12 minuten dat ik erop stond heb ik uiteindelijk 4 minuten gelopen en de rest gewandeld ( en bijgekomen ):shock:

Ik heb besloten om ook start to run te volgen want het na afloop van die 12 ( helse ) minuten voelde het wel goed Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 15 281626781
Ik ben nu bezig om de muziek bestanden van Evy te downloaden en het schema heb ik uitgeprint.
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Bericht  Huppekee wo 5 jun 2013 - 7:23

Pff.. Toch nog wel warm met het zonnetje in m'n gezicht.. Maar wel weer dapper les 11 gelopen! (En uitgelopen!!)

Nu ff een paar dagen rust en zaterdag les 12 lopen! Ik heb er helemaal zin in Wink
Huppekee
Huppekee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 275
Punten : 344
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 5 jun 2013 - 7:40

Het ging niet zo lekker,dus alleen braaf mijn schema gelopen. Zaterdag weer een wedstrijd.

@cow is dat een wandeltocht?

Gast
Gast

Bericht  Cow wo 5 jun 2013 - 8:12

Wat je wilt Jip. Het gaat niet om de tijd maar om het plezier Wink
Is net zoiets als waar Net5 nu steeds reclame voor maakt maar dan aan het strand van Vlissingen.

Heb dinsdag aan de fysio verteld dat ik van de week voorzichtig weer wil gaan lopen en hij vond dat een goed idee :cheering:
Cow
Cow
Prater
Prater

Bericht  Triesje1983 wo 5 jun 2013 - 8:13

Morgen mijn startnummer ophalen bij het Zilveren Kruis voor de 4 Mijl zaterdag...
De 4 Mijl begint om 19.15 uur en ik verwacht tussen 20.00 uur en 20.15 uur over de finish te komen.
Met een half uur lopen zit ik namelijk over de 4 km heen, dus dan red ik die 20.15 uur makkelijk lijkt mij... Eerder ook nog wel...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Gast wo 5 jun 2013 - 8:17

@cow ik dacht even dat je dat zou gaan hardlopen en dat leek me niet verstandig. Wandelen wel (hier spreekt ook een fysio Wink)

Succes Tries!

Gast
Gast

Bericht  Cow wo 5 jun 2013 - 9:00

Ik zal de color run voornamelijk wandelen ws...
Eind vd week ga ik voorzichtig en met beleid weer proberen hard te lopen.
Cow
Cow
Prater
Prater

Bericht  Gast wo 5 jun 2013 - 9:08

Die .... voorspellen niet veel goeds ;-) Wees verstandig en forceer niks!

Gast
Gast

Bericht  Cow wo 5 jun 2013 - 18:30

Jip83 schreef:Die .... voorspellen niet veel goeds ;-) Wees verstandig en forceer niks!

Ik zal zo verstandig mogelijk doen en zal zéker aan je denken daar Wink
Zal vd week eerst eens kijken hoe het gaat....
Cow
Cow
Prater
Prater

Bericht  Ibbeltje wo 5 jun 2013 - 19:43

Cow wel leuk dat je daar aan mee gaat doen! Maar idd denk aan jezelf he Wink SUcces iig!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Pandora wo 5 jun 2013 - 20:08

Ik heb zondag loop leeuwarden gelopen in 38 minuten (5 km). Ik was niet echt tevreden over mijn tijd maar geziende omstandigheden toch wel trots op mezelf. Was/ben namelijk zwaar verkouden en door de drukte kon ik niet lekker in mijn ritme komen.

Boven nu weer aan een nieuwe clinic begonnen om de 5 km wat sneller te leren lopen. Vanavond lekker duurloopje op de planning.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Elin di 11 jun 2013 - 22:34

Moest even zoeken naar het topic, hoe gaat het hardlopen meiden?

Triesje: hoe is je wedstrijd gegaan? Echt stoer van je!

Cow: hoe gaat het nu met je blessures? Ben benieuwd hoe je de color run gaat vinden. Paar weken geleden was ie hier (woon aan de Sloterplas), maar het was niks voor mij haha (heb ook niet meegedaan, vond het te duur).

Jip: hoe gaat het met jouw voorbereiding? Wanneer is je wedstrijd eigenlijk? A.s. zondag is hier een triathlon, moest nog aan je denken toen ik de aankondiging zag.

Zo, tijdje niet gekeken en geschreven in het topic, maar ik loop nog steeds zo'n 3x per week. Ik merk alleen wel dat ik wat motivatie mis, weet niet zo goed hoe het komt. Eigenlijk wil ik gewoon heel graag een loopmaatje, maar niemand die hier in de buurt woont en op mijn niveau loopt... Helaas, we gaan gewoon vrolijk door! Heb geen wedstrijden op de planning staan, maar wil er in sept/okt wel weer wat gaan lopen. Sowieso een 10km! Misschien geeft dat weer wat motivatie.

Oeps, lees helemaal over Pandora heen! Goed dat je toch doorgezet hebt, ondanks je verkoudheid. Dat loopt inderdaad heel rot. Was het je eerste wedstrijd? En tijden zijn er om verbroken te worden! smile
Elin
Elin
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11

Bericht  _Blush_ wo 12 jun 2013 - 4:27

I did it, ik ben begonnen met Start to run !!

Maandag les 1 gelopen, vanavond les 2.
Het ging best goed eigenlijk! Ik vond het zelfs (een beetje) leuk!
_Blush_
_Blush_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 245
Punten : 263
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 12 jun 2013 - 4:39

Elin waar is hier? 

Ik train rustig door en dat gaat goed!

Gast
Gast

Bericht  Elin wo 12 jun 2013 - 5:41

Amsterdam! Fijn dat het trainen goed gaat, ik heb echt bewondering voor je doorzettingsvermogen!
Elin
Elin
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11

Bericht  Loes263 wo 12 jun 2013 - 6:41

Ik ben ook lekker aan het lopen. Loop nu zo'n 10 km per keer met een loopgroep. Ik ben van plan om volgende week een wedstrijdje te gaan doen.
Loes263
Loes263
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 402
Punten : 404
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast wo 12 jun 2013 - 6:43

Mijn vriend en ik doen mee in Amsterdam smile

Gast
Gast

Bericht  woezel wo 12 jun 2013 - 6:53

Ik ben begin mei weer begonnen om het hardlopen op te pakken.
Heb een app op mijn telefoon, loop gemiddeld 2x per week. De laatste les die ik had moest ik al 1x 10 min achter elkaar lopen en dat ging goed. Loop een ronde van 5,7 km. Als mijn les afgelopen is loop ik de rest rustig naar huis. Aan het einde vd lessen is het de bedoeling dat je 60 min kunt lopen. Maar mijn doel is eerst gewoon lekker het rondje lopend te redden.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  applestar wo 12 jun 2013 - 7:21

Ik ben deze week begonnen! 

Uiteindelijk niet met evy maar met een ander schema. De vader van een vriendin heeft een schema voor mij gemaakt. Hij is trainer en loopt zelf ook hele marathons. En omdar mijn conditie helemaal niks is en omdat ik ook flink wat overgewicht heb, leek mij een persoonlijk schema het beste!

vandaag moest ik 1 minuut rennen en 2 minuten lopen, en dat 10x. 
Ging helaas niet zo super want ik ben erg verkouden. kreeg mijn ademhaling niet goed onder controle en ben zelfs iets eerder gestopt omdat ik allemaal sterretjes zeg en het werd even zwart voor mijn ogen. 

iemand tips voor een goede ademhaling tijdens het lopen?
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 15 van 26 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 20 ... 26  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: