Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?
+58
Urban Naked
StuiterBalletje
Susan
Jip83
_Liv
Auxo
_Lacey_
sokpop
Blond
JD
_Lana_
Rose
Esmee
Pancake
woezel
applestar
Antibes
Isabel_
Huppekee
silly-one
Liadan
Lilypie
Triesje1983
Zonnetje
Manderijn
Fortissimo
Laurientje
Marin
_Blush_
Carra
PeperMunt
Lady Starstruck
Lady4
Bliksem
Snirp
Annouk
Arwyn
Enelya
Hoochie
Summerlovin
madam
Pannetoet
KOL
Vino
Zora
Siamsa
Ragazza
Poubelle
Loes263
Pandora
Pitufo
Leine
Elin
Plien84
Taeda
Ibbeltje
Cow
xxjojootjexx
62 plaatsers
Pagina 4 van 26
Pagina 4 van 26 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 15 ... 26
Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?
Ik doe het ook nooit hoor...
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Pfffff net 38min in de beentjes
Mijn hoofd;
Mijn lijf;
Mijn hoofd;
Mijn lijf;
Cow- Prater
Goed bezig Cow!
Ik ga zo ook weer lopen. Eens kijken of het een succes word.
Ik ga zo ook weer lopen. Eens kijken of het een succes word.
Vino- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12
Cow
Vino succes!
Ik vind rekken na het hardlopen wel prettig. Heb toch het gevoel dat ik daardoor iets minder last heb van spierpijn.
Vino succes!
Ik vind rekken na het hardlopen wel prettig. Heb toch het gevoel dat ik daardoor iets minder last heb van spierpijn.
Pitufo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 483
Punten : 501
Registratiedatum : 06-02-13
Ik heb vanmorgen 1u15 gelopen. Moest ook steeds 1 minuut 13km/u lopen... Als ik dat toch eens 10km lang kon?!
Gast- Gast
Lekker Jip! Wel goed voor je tempo toch steeds die versnellingen?
Hoe is het gegaan Vino??
Hoe is het gegaan Vino??
Cow- Prater
Vanmorgen lekker hardgelopen, maar het gaat niet meer zo hard als ik gewend ben... ben wat sneller buiten adem... De reden hiervan: zie mijn onderschrift
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
Gefeliciteerd Triesje! Een lang verwachte wens in vervulling!
@Cow eigenlijk is op zo'n snelheid lopen nieuw voor mij. Van rustige duur wordt je namelijk ook sneller. En aangezien ik snel overbelast (door chronische vermoeidheid) kan zijn is dit even uittesten of het gaat.
@Cow eigenlijk is op zo'n snelheid lopen nieuw voor mij. Van rustige duur wordt je namelijk ook sneller. En aangezien ik snel overbelast (door chronische vermoeidheid) kan zijn is dit even uittesten of het gaat.
Gast- Gast
Dankjewel Jip! Inderdaad een heel lang verwachte wens . Wederom 2 jaar bezig geweest... Tot aan de fertiliteitsarts en medicatie voor eisprong aan toe...
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
Jaaah Triesje!!! Wat leuk!!! Gefeliciteerd!!!
@jip van rustige duur wordt je ook sneller ja maar ik vind versnellingen erin altijd wel leuk ivm afwisseling.
Ik moert zelf ook goed op mijn lijf letten. Heb nl Fybromyalgie dus moet goed oppassen dat ik niet een stapje te ver ga. Ik moet nu ook echt weer ff 2 dagen rust nemen ipv 1 want mn bovenbenen en billen voel ik behoorlijk. Geen spierpijn maar 'aanhechtingspijn'. Btje rust, btje smeren en ik kan zondag weer gaan lopen
Mn vriend zei gisteren trouwens dat hij echt wel kon zien dat mn buikje wat minder wordt
@jip van rustige duur wordt je ook sneller ja maar ik vind versnellingen erin altijd wel leuk ivm afwisseling.
Ik moert zelf ook goed op mijn lijf letten. Heb nl Fybromyalgie dus moet goed oppassen dat ik niet een stapje te ver ga. Ik moet nu ook echt weer ff 2 dagen rust nemen ipv 1 want mn bovenbenen en billen voel ik behoorlijk. Geen spierpijn maar 'aanhechtingspijn'. Btje rust, btje smeren en ik kan zondag weer gaan lopen
Mn vriend zei gisteren trouwens dat hij echt wel kon zien dat mn buikje wat minder wordt
Cow- Prater
Triesje gefeliciteerd!!
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13
Triesje, GEFELICITEERD!!!!!!
Wat fijn, dat jullie na 2 jaar dit nieuws hebben!!!
Ik ga morgen voor het eerst na een week weer hardlopen!
Hopelijk dan geen last meer van mijn knie!
Wat fijn, dat jullie na 2 jaar dit nieuws hebben!!!
Ik ga morgen voor het eerst na een week weer hardlopen!
Hopelijk dan geen last meer van mijn knie!
Snirp- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12
Gefeliciteerd Triesje!! Lekker rustig aan doen nu!
Ik heb as zondag weer een wedstrijdje, 10 km. Ik hoop sneller te zijn dan vorige week, toen liep ik 57 minuten.
Ik heb as zondag weer een wedstrijdje, 10 km. Ik hoop sneller te zijn dan vorige week, toen liep ik 57 minuten.
Loes263- Fluisteraar
- Aantal berichten : 402
Punten : 404
Registratiedatum : 20-11-10
Cow schreef:
Hoe is het gegaan Vino??
Het ging goed. Ik heb tien km gelopen, heb er 58minuten over gedaan. Morgen wil ik weer gaan lopen, alleen dan een groter rondje.
Wat goed dat je al verschil ziet, en je vriend ook. Dat motiveert wel, lijkt me
Triesje. Gefeliciteerd!
Loes. Succes morgen!
Vino- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12
Mag ik even een complimentje?
Zojuist 50 minuten gelopen met een gemiddelde van 8,1 km/u, niet extreem speciaal, maar ik heb niet één keer gewandeld! Ik weet me nog te herinneren dat ik bij de eerste keer lopen me ernstig afvroeg wanneer die ellendige minuut voorbij was en ik weer mocht wandelen. Ik ben helemaal blij en trots, 50 minuten, wauw!
Zojuist 50 minuten gelopen met een gemiddelde van 8,1 km/u, niet extreem speciaal, maar ik heb niet één keer gewandeld! Ik weet me nog te herinneren dat ik bij de eerste keer lopen me ernstig afvroeg wanneer die ellendige minuut voorbij was en ik weer mocht wandelen. Ik ben helemaal blij en trots, 50 minuten, wauw!
Taeda- Prater
Goed Taeda!!! De aanhouder wint op mijn Facebook staat als omslagfoto een mooie quote: if you dream you can do it, you can do it. Dus vanaf nu daar aan denken
Gast- Gast
Wat ontzettend goed!! En wat fijn om te horen, want ik vraag me nu hetzelfde af bij twee minuten rennen, haha. Kan me al niet eens voorstellen dat ik 10 minuten achter elkaar zal kunnen rennen, laat staan 50!Taeda schreef:Mag ik even een complimentje?
Pitufo- Fluisteraar
Goed gedaan! Gefeliciteerd!Taeda schreef:Mag ik even een complimentje?
Ik heb nu voor de 3e keer hard gelopen. Ik loop altijd langs de dijk. Gisteren liep er een oma. Ik wilde dus flink doen om die oma in te halen. Maar aangezien ik ook nog wandel tussendoor liep die oma mij weer voorbij. Toen ik weer ging hardlopen liep ik ongeveer even hard als die oma. Het was eigenlijk helemaaaal niet goed voor mijn zelfvertrouwen, als 25 jarige moeite hebben om een oma bij te houden . Maar toen we in gesprek raakten was ik toch wel heel trots om te vertellen dat ik net een baby heb gekregen en weer aan het opbouwen ben
Gast- Gast
@pluto leeftijd zegt niks... Ik ken een dame van 53 en zij loopt 2u59 op de hele marathon. Dat zal ik never nooit niet halen en zou haar ook nooit bijhouden met trainen!
Ik ga zo 4u30 fietsen, lastig water aan moet trekken. Het is nog best fris, maar ook weer niet heel erg. Dus zo maar even de kast plunderen...
Ik ga zo 4u30 fietsen, lastig water aan moet trekken. Het is nog best fris, maar ook weer niet heel erg. Dus zo maar even de kast plunderen...
Gast- Gast
Heb je van te voren een route uit gepland of bedenk je dat pas op de fiets?
Het was echt een oma, zeker al een jaar of 65/70. Echt knap. Ze zei ook dat ze niet meer heel hard kon lopen maar wel altijd een half uurtje ging. Of het nou regende of niet, dat maakte haar helemaal niet uit. Maar je hebt gelijk, leeftijd zegt gelukkig niks
Het was echt een oma, zeker al een jaar of 65/70. Echt knap. Ze zei ook dat ze niet meer heel hard kon lopen maar wel altijd een half uurtje ging. Of het nou regende of niet, dat maakte haar helemaal niet uit. Maar je hebt gelijk, leeftijd zegt gelukkig niks
Gast- Gast
IK bedenk het op de fiets. Vandaag ga ik met een groepje mee. Dus dan hoef ik niet te denken.
Gast- Gast
Succes! En ik hoop dat je de juiste kleding hebt gevonden in de kast
Gast- Gast
Jip fiets ze! Ik zou voor laagjes gaan, dan kun je onderweg dingen uittrekken.
Pluto haha dat zou ik ook frustrerend vinden! Maar je moet maar zo denken, zij heeft haar hele leven al kunnen trainen, jij begint net weer :-P
Ik heb dat soms op de fiets, dan fiets ik 25 km/uur en word ik gewoon bijgehouden door een oudje op de fiets. Maar ja, die hebben dan wel altijd een accu op de fiets, haha.
Ik wil vandaag weer gaan rennen, maar ben behoorlijk verkouden. Hoofdpijn, moe, dichte neus. Zal dus niet een al te beste training worden ben ik bang.
Pluto haha dat zou ik ook frustrerend vinden! Maar je moet maar zo denken, zij heeft haar hele leven al kunnen trainen, jij begint net weer :-P
Ik heb dat soms op de fiets, dan fiets ik 25 km/uur en word ik gewoon bijgehouden door een oudje op de fiets. Maar ja, die hebben dan wel altijd een accu op de fiets, haha.
Ik wil vandaag weer gaan rennen, maar ben behoorlijk verkouden. Hoofdpijn, moe, dichte neus. Zal dus niet een al te beste training worden ben ik bang.
Pitufo- Fluisteraar
Pluto, vorg jaar rende mijn moeder mij eruit (30 jr verschil). Frustrerend!
Inmiddels ren ik haar eruit, dus blijven trainen!
Inmiddels ren ik haar eruit, dus blijven trainen!
Taeda- Prater
Pagina 4 van 26 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 15 ... 26
Soortgelijke onderwerpen
» Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?
» Start to run
» Start to run
» Start to run
» Start to run
» Start to run
» Start to run
Pagina 4 van 26
Permissies van dit forum: